مجیدی به دنبال عدد ۷

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی تیم استقلال به دنبال آن است تا در یازدهمین تجربه حضورش روی نیمکت آبی پوشان به هفتمین پیروزی خود دست پیدا کند.

مجیدی به دنبال عدد ۷

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر امشب به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود و این یازدهمین دیدار این تیم در فصل جاری با هدایت فرهاد مجیدی است.

مجیدی که از هفته هفدهم لیگ برتر جانشین محمود فکری شد و هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت، تاکنون ۳ بار در لیگ برتر، یک بار در جام حذفی و ۶ بار در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را راهی میدان کرده که حاصل این ۱۰ بازی، ۶ پیروزی، ۳ مساوی و یک شکست است. مجیدی در تلاش است تا در یازدهمین دیداری که تیمش را در این فصل به میدان می‌فرستد، هفتمین پیروزی‌اش را به دست آورد.

آبی پوشان تاکنون مقابل فولاد و ماشین سازی در لیگ برتر، مقابل پیکان در جام حذفی و مقابل الشرطه (۲ بار) و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا با مجیدی طعم پیروزی را چشیده‌اند و مقابل پیکان در لیگ برتر، الدحیل و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا تن به تساوی داده‌اند. تنها شکست این تیم نیز مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

دیدار استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر یازدهمین تجربه نشستن فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان در فصل جاری است که این دیدار از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها