انهدام باند ۳ نفره سارقان خودرو در شیروان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از انهدام باند سارقان سابقه دار با سه فقره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند ۳ نفره سارقان خودرو در شیروان

سرهنگ محمد روهنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهرستان شیروان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات کارشناسی و بررسی‌های به عمل آمده میدانی، سه سارق در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

روهنا، با بیان اینکه متهمان در بازجوی‌های انجام شده به سرقت پنچ فقره اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان اینکه در این راستا یک مالخر نیز دستگیر شد و یک دستگاه موتور و کولرخودرو و پنج حلقه رینگ اسپورت از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد، از شهروندان خواست تا هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی اخلاقی مقدم
    0

    خسته نباشید اگر پیام من به دستت شمامیرسدمن هم ماشینم رادزدیدن و۴۰روزه خبری نشده آقای روهنا اکه امکانش هست ماشین منوهم پیداکنم چون تنها منبع درآمدم بود خانواده ۵نفره م دارای سه فرزند که بادزدیدنه ماشینم بیکارشدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها