سوریان: علیزاده از همه ظرفیتش استفاده نکرد/ می‌دانستیم کار در صوفیه سخت‌تر است

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: زمانی که سهمیه وزن ۸۷ کیلوی المپیک در مسابقات گزینشی آسیایی از دست رفت، همه می‌دانستند کار در صوفیه خیلی سخت‌تر خواهد بود.

سوریان: علیزاده از همه ظرفیتش استفاده نکرد/ می‌دانستیم کار در صوفیه سخت‌تر است

حمید سوریان در گفت‌وگویی در مورد اینکه سهمیه وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی برای ایران از دست رفت و این تیم با ترکیب ناقص در المپیک توکیو 2020 شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: دوست داشتیم که این سهمیه را بگیریم و همه نیز برای تحقق آن تلاش کردند، اما متاسفانه این سهمیه از دست رفت.

وی تصریح کرد: هر کسی که سرمربی باشد، طبیعتا دوست دارد ماحصل کارش را ببیند و اگر چیزی که برای آن تلاش شده، به دست نیاید، اسباب ناراحتی است. احساس می کنم ناصر علیزاده از همه ظرفیت و پتانسیل خود در این رقابت‌ها استفاده نکرد و می‌توانست از این بهتر کشتی بگیرد اما در آینده از او حرف‌های زیادی خواهیم شنید. سهمیه از دست رفت اما امیدوارم ناصر علیزاده آینده خوبی داشته باشد.

دارنده 7 مدال طلای کشتی جهان و المپیک با تاکید بر اینکه کیفیت تیم ملی فرنگی ایران در المپیک قطعا در اولویت با کمیت است، خاطرنشان کرد: همه تلاش کردند این مهم اتفاق بیفتد ولی وقتی ما در آسیایی آلماتی سهمیه را از دست دادیم، می‌دانستیم کار در صوفیه و گزینشی جهانی خیلی سخت تر است. حالا باید با 5 فرنگی‌کار به المپیک برویم و امیدوارم این بچه‌ها موفق عمل کنند. قطعا کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها