گردان‌های قسّام خطاب به ساکنان قدس: خلف وعده نمی‌کنیم

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در توئیتی نوشت: فرمانده ستاد گردان‌های قسام به وعده خود به مردم قدس عمل خواهد کرد.

گردان‌های قسّام خطاب به ساکنان قدس: خلف وعده نمی‌کنیم

به گزارش القدس العربی، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عز الدین قسام، شاخه نظامی حماس در توئیتی به پایداری مردم فلسطین در قدس و الاقصی درود فرستاد.

وی عنوان داشت که محمد الضیف، فرمانده قسام به مردم در قدس و الاقصی وعده داده و او خلف وعده نخواهد کرد.

محمد الضیف سه شنبه گذشته آخرین هشدار را به اشغالگر اسرائیلی و شهرک‌نشین‌ها در سایه تجاوزات مداوم به ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی داد.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام از الضیف نقل کرد که فرماندهی مقاومت و گردان‌های قسام از نزدیک آنچه که رخ می‌دهد، زیر نظر دارد.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: فرمانده گردان‌های عزالدین قسام آخرین هشدار آشکار را به اشغالگران و غاصبان داد که اگر فوراً از تجاوز و تعدی به مردم ما در محله الشیخ جراح دست برندارند، ما بی تفاوت نخواهیم ماند و دشمن بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدگودرزی
    0

    سلام و دورود خدا بر ملت شریف فلسطین و سلام ما به قدس شریف؛ رزهای رو به نابودی اسرائیل نزدیک خواهد بود و اگه هم پیمانانشان آمریکا و عربستان از گستاخی و اشغالگری دست بر ندارد باید منتظر جنگی تمام عیار باشند نه تنها فلسطین بلکه تمام هم پیمانان ایران باید در صلح و آرامش باشند به جو بایدن هشدار دادیم و قصد مذاکره مستقیم در کشوری ثالث را داریم؛ اولین دلیل مذاکره در مورد جنگ در یمن و عربستان جنگ و ناامنی در افغانستان، جنگ در فلسطین با شهرک اشغالی تنش در عراق و دلیل مشخص که باید دست از اقدامات خود بردارد؛ اگر خدا یاری کند به زودی پرچم صلح را در آسیا و خاورمیانه به دست رهبر انقلاب اسلامی بر افراشته خواهد شد این خواسته ما و ملت ایران میباشد به امید روزهای پر افتخار برای جهان اسلام ما تنها با یک صدا شدن و گوش به فرمان رهبر باشیم تا بتوانیم ریشه ظلم و ناامنی را از بیخ بخشگانیم؛ باتشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها