دستگیری سارقان منازل ویلایی و بازداشت عامل تیراندازی به درب منازل در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان منازل ویلایی در مناطق فیاضیه و کوی ملت و یک عامل تیراندازی به درب منازل در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان منازل ویلایی و بازداشت عامل تیراندازی به درب منازل در آبادان

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی نارضایتی ساکنان منطقه فیاضیه (حدفاصل میان شهرستانهای آبادان و خرمشهر) و برخی از اهالی کوی ملت مبنی بر سرقت از منازل ویلایی آنان به طور سریع کار شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی نحوه سرقت از منازل ویلایی مناطق یاد شده و جمع آوری مستندات و فیلم ضبط شده ی دوربین های مداربسته، حکایت از آن داشت که عاملان این سرقت ها یک باند ۵ نفره هستند که خوشبختانه پیگیری جدی رئیس کلانتری محل و تسلط و اشرافیت کارآگاهان آن یگان، سبب شد تا با استفاده از منابع اطلاعاتی خود، سارقان در کمتر از یک هفته شناسایی و با هماهنگی قضایی بازداشت شوند.

به گفته ی وی، از مخفیگاه سارقان اموال مکشوفه قابل توجهی از جمله لوازمات منازل مالباختگان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: ماموران پلیس در ادامه ی این ماموریت موفق به شناسایی و دستگیری یک عامل تیراندازی با سلاح کلت کمری به درب منزل شدند که سلاح وی نیز در بازرسی صورت گرفته، کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی، با اشاره به اعتراف سارقان به انجام ۱۲ فقره سرقت از منازل در مناطق فیاضیه و کوی ملت و همچنین اعتراف عامل تیرانداز به بزه انتسابی خود، یادآور شد: پرونده قضایی علیه عوامل یاد شده تشکیل و از طریق مرجع قضایی با قرار صادره راهی زندان شدند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها