رسانه عراقی: به ستاره‌هایی مثل اولونگا و دیاباته نیاز داریم

رسانه عراقی در گزارشی نوشت: باشگاه‌های ما به جذب لژیونرهایی مثل مهاجمان الدحیل و استقلال نیاز دارند تا بتوانند در ادوار آتی مسابقات آسیایی موفق باشند.

رسانه عراقی: به ستاره‌هایی مثل اولونگا و دیاباته نیاز داریم

پایگاه خبری الفرات عراق در گزارشی با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی شاغل در لیگ این کشور خصوصا در سه تیمی که به عنوان نمایندگان عراق در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند لژیونرهای آفریقایی الدحیل قطر و استقلال ایران را نمونه مناسبی برای جذب بازیکنان تاثیرگذار خارجی دانست.

در این گزارش به عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی در سه تیم الشرطه، نیروی هوایی و الزوراء اشاره شده که ضعیف‌ترین عملکرد تاریخ عراق در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در این دوره رقم زدند.

به نوشته الفرات،کیفیت بازیکنان خارجی روی عملکرد نمایندگان عراق در لیگ قهرمانان تاثیرگذار بوده و این بازیکنان در حد دستمزدی که دریافت می‌کنند ظاهر نشدند. برخی از آنها نیمکت‌نشین بودند و در صورت ورود به زمین هم نتوانستند به تیم خودشان کمک کنند. در این سه تیم تنها فهد الیوسف بازیکن اهل سوریه موفق شد یک گل برای الشرطه به ثمر برساند و سایر نفرات عملکردی در حد بازیکنان عراقی نداشتند.

بررسی عملکرد تیم‌های رقیب در لیگ قهرمانان به خوبی نشان می‌دهد که بازیکنان خارجی تاثیر مهمی در موفقیت آنها داشته‌اند. به طور مثال اولونگا مهاجم آفریقایی الدحیل 8 گل برای این تیم به ثمر رساند و دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال ایران 5 گل وارد دروازه حریفان کرد همچنین عمر السوما مهاجم سوری الاهلی جده. باشگاه‌های عراقی به جذب چنین نفراتی نیاز دارند تا بتوانند در ادوار آتی مسابقات آسیایی موفق باشند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها