اعتراض کیهان به بازپس‌گیری شکایت شهرداری تهران از معترضان آبان ۹۸

روزنامه کیهان به بازپس‌گیری شکایت شهرداری تهران از معترضان آبان ۹۸، اعتراض کرد و آنرا اقدامی نمایشی خواند.

اعتراض کیهان به بازپس‌گیری شکایت شهرداری تهران از معترضان آبان ۹۸

این روزنامه مدعی شد: شهردار تهران در یک نمایش انتخاباتی به سود اصلاح‌طلبان در شبکه اجتماعی کلاب هاوس حاضرشده و در بخشی از سخنان خود در پاسخ به یک خبرنگار ضدانقلاب اعلام کرد که برخی از اغتشاش‌گران سال ۹۸ با شکایت شهرداری روبه‌رو بوده و تا زمانی که خسارات وارده را جبران نکنند؛ احتمال آزادی آنها وجود ندارد.

پیروز حناچی در آن گفت‌وگوی چند ساعته اعلام کرد؛ در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد نشده و بهشت را با جهنم عوض نمی‌کند. فردای انتشار این خبر در رسانه‌ها؛ معاون ارتباطات شهرداری تهران در اقدامی عجیب در توییتر نوشت: «با درخواست تعدادی از شهروندان؛ حناچی به مدیرکل حقوقی خود دستور داده نسبت به متهمان اعلام رضایت کند.» این تغییر نظر ۱۸۰ درجه‌ای در عرض کمتر از ۲۴ ساعت قابل توجه است و مشاوران شهردار تهران خطای او را به سرعت پاک کرده‌اند.

کیهان در ادامه ادعا کرد: به نظر می‌رسد این اقدام شهرداری تهران در اعلام رضایت از چند عنصر اغتشاش‌گر در ماجرای سال ۹۸ بیش از آنکه قدمی خیرخواهانه برای آزادی چند زندانی باشد؛ نمایشی در جهت به دست آوردن دل اصلاح‌طلبان و امضاءکنندگان بیانیه ۷۷ نفره در شب انتخابات است....البته این [رفتار] ضدامنیتی در شهرداری تهران عمق دارد! روزنامه همشهری در روزهایی که عملیات تروریستی در کف خیابان در حال اجرا بود؛ در مقاله‌ای نوشته بود: «باید اعتراض در قانون و ساختار کشور به رسمیت شناخته‌شده و فکر می‌کنیم موقع آن رسیده که این حق را علناً به رسمیت بشناسیم و حتی آنها را هدایت کنیم.».

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    چرا شما که خود را مدعی میدانید به قوه قضاییه اعتراض نکردید که پرونده شکایت قالی باف را رسیدگی کند

  • فتاحی
    0

    جناب شهردار از بیت المال و جیب مردم می بخشد. مگه از جیبش می بخشه. ما پیگیریم

  • قلندر واقعی
    0

    درود بر شرف شهردار ننگت باد کیهان شریعتمداری درود بر عدالت و بخشندگی .ترور در کف خیابان خخخخ مردیم از خنده .جفتک بنداز کیهان ای ضد ارزش انسانی ای به خون ملت تشنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها