۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: مأموران انتطامی این جزیره در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به کشف ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش کشف شد

سرهنگ علی اصغر جمالی با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر یکی از اولویت های اصلی پلیس و مطالبه ای مردمی است اظهار داشت: این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضائی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز را به اجرا درآورد.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره در این طرح ۳۱ خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر را دستگیر و از آنان بیش از ۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده و یا کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به توزیع موادمخدر می کنند با استفاده از شمماره تماس ۱۱۰ این اتفاق را به پلیس گزارش کنند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    روستاهای فیروزآبادفارس هم پاکسازی کنیدهزاران موادفروش زن ومرد کوچهامملوع ازمعتادودزد

  • کاربر ناشناس
    0

    کرچه به نظر می رسد که با قاچاق انواع مواد مخدر مبارزه میشود ولی شواهد کویای دیکر می باشد تهران از در برخی معابر کذر کنید معتادان در کنار پیاده رو یا زیر پل ها در حال خرید و فروش و حتی استعمال هستند در شهرهایی چون اصفهان در کوچه بازار این شهر افرادی براحتی در حال فروش این مواد هستند و خریداران انان از نوجوان پانزده ساله تا افراد مسن میباشند کستردکی و اعتیاد این مواد بازکو کننده ضعف دولت روحانی در مبارزه با این مواد را بیان میکند اینک اکر کسی بخواهد مواد مخدر بخرد راحتر از خرید دخانیات تهیه میکند و این سوال مطرح هست چرا باید در حتی معابر پایتخت شاهد این همه معتاد باشیم ؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها