همایش ضدبرجامی "وین نان نمی شود" در تهران/ پژمانفر: روحانی دروغ گفت که تحریم‌ها در وین برداشته می شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی گفت: نگاهی که در حل مسائل کشور داشتند این بود که باید رضایت آمریکا را جلب کنیم و نگاه دیگر این بود که شما عرضه مذاکره را ندارید.

همایش ضدبرجامی "وین نان نمی شود" در تهران/ پژمانفر: روحانی دروغ گفت که تحریم‌ها در وین برداشته می شود

حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی در همایش "وین نان نمی شود" که بعد از ظهر امروز در تالار بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران برگزارشد، گفت نگاهی که در حل مسائل کشور داشتند این بود که باید رضایت آمریکا را جلب کنیم و نگاه دیگر این بود که شما عرضه مذاکره را ندارید؛ نگاه این بود که مسئله دارد حل می شود ولی مسئله ای حل نمی شد!

وی افزود: بعد از این که ۸ سال فشار آوردند به کشور و گفتند راه حل مشکلات در مذاکرات است، فرصت هایی از کشور از دست رفت. ما ۱۱.۸ تن اورانیوم غنی شده از دست دادیم. کشوری که بیش از ۱۴ سال جشن خودکفایی گندم می گرفت امروز دو سال است دارد واردات گندم انجام می دهد.

پژمانفر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد: کشوری که نیازهای همسایه‌ها را برطرف می کرد امروز باید با واردات مشکلات خودش را حل کند!

این نماینده مجلس گفت:‌ نامه ای را به آقای روحانی نوشتیم که آقای عارف هم امضا کرد، گفتیم شما دارید بحران نان درست می کنید برای کشور و این ها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: توانمندی هسته ای ما را گرفتند. الان هم دارند روی امنیت غذایی ما کار می کنند که این را هم بگیرند و کشوری که توانمندی در این موضوعات نداشته باشد، خب معلوم است چه می شود.

این نماینده مجلس گفت: امروز تمام تلاش بر این هست که کشور راهی جز مذاکره نداشته باشد. کسانی که این آبشخور را در جامعه ایجاد کردند امروز باید جواب بدهند. من نماینده باید پاسخ داشته باشم و آنها هم باید پاسخ داشته باشد.

پژمانفر افزود: البته مجلس یازدهم کارهای خوبی کرد و در مقابل این قضیه ایستاد و مصوبه ای تصویب کرد مجلس در قانون گذاری خوب عمل کرد اما در حوزه نظارت موفق نبود.

وی افزود: چه اتفاقی افتاده است که قیمت دلار کاهش پیدا میکند؟ اتفاقی نیفتاده اما چرا دارد کاهش پیدا میکند؛ مداخلاتی که دولت در موضوع ارز داشت را ما تهیه کردیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم فکر می کنند اینها نشستند در وین و مشکلات را حل می کنند! آقای روحانی و ظریف به مردم دروغ گفتند که تحریم ها برداشته می شود.

پژمانفر در ادامه انتقاداتی را نسبت به هیات رییسه مجلس در بحث بودجه و جداول مطرح کرد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 73
  • .
    0

    تحریم ها برای مردم آب نداشت برای شما جماعت نان داشت

  • علی
    0

    نه که امثال شما ده درصدیها عرضه دارید این گوی اینم میدان پس چرا فقط حرف مفت میزنید خداوکیلی خفه شو حرف مفت نزن امثال شماها نمسزارید صلح وآرامش برقرار بشه مردم نفس بکشند چون نونتون آجر میشه مرگ برآمریکا میگویید پرچمشون را آتش میزنید چه انتظارات بیجایی دارید لطفا بمیر

  • متحیر
    0

    اتفاقا برای ماموریت بگیرهاش دقیقا نان میشود.....

  • حسن
    0

    تو که عقل عالمی چکار کنبم ونیز ما که در پاسخ بعضی از کاستی ها خودمان اعتراف داریم تحریم ظالمانه هستیم راهکار چیست یک راهی باید باشد یا خیر

  • ناشناس
    0

    بهتر بود اسمش میداشتی همایش ضد مردمی

  • نا شناس
    0

    بخدا ما هنوز نفهمیدیم کی تو این کشور مسئول هست کی راست میگه کی دروغ....کی باید جوابگو باشه......

    نظرات شما -
    • الن
      0

      خاصیت جهان سوم همینه

  • ناشناس
    0

    یکی از کسایی که از تحریم سود میبره توی اشغالی

    نظرات شما -
    • جابر
      0

      چقدر شناخت داری وضع زندگی شو دیدی نظر میدی یا بازم مثل با روحانی تا 1400 رو هوا جو گیر شدی و نمیدونی از کی کجا و سر کی داد بزنی؟

  • موسی
    0

    دولت روحانی بعد از هشت سال عطاالله مهاجرانی های تحویل خواهد داد شب دراز هست و قلندر بیدار

    نظرات شما -
    • ..
      0

      آره آنهم دهها میلیون بله افتخار روحانی که به مردم راه درست را نشان داد

  • شهروند
    0

    روزی یک ماهی قصد کرد در میان حیوانات جنگل سری در سرا دربیاورد.پیش لاکپشت رفت و راه چاره از او خواست. لاکپشت گفت یا باید درنده و مهربان باشی مثل شیر. یا حیله گر و امین باشی چون روباه و یا دانا و ساده مثل شتر و ..... ماهی گفت من نه تنها هیچ یک از اینها را ندارم بلکه از زیر آب کسی صدای من را هم نمی‌شنود. لاکپشت کمی فکر کرد و گفت یک راهی هست. و اینکه هر از چند گاهی از آب بپری بیرون و داد بزنی دروغ میگن. دروغ میگن.دروغ میگن ...

  • ناشناس
    0

    گروه خوارج وارد می شوند

  • تارا
    0

    روحانی دروغ گفت ولی تو راست میگی ؟

  • مومنی
    0

    اقای نماینده مجلس مگر قبلا روحانی و ظریف غربذده و مزدور در برجام راستش را گفتند ه اند ؟ که امروز در وین‌ راست بگویند ؟! روحانی و ظریف و عراقچی دشمن قسم خورده ولایت هستند اینها دروغ گوی حرفه ای هستند دارند مجدا مردم را فریب می دهند یک مزدور و نوکر امریکا یزید زمان را ریس جمهور کنند ؟ شما نمایندگان مجلس ضعیف هستید که مثل بنی صدر ملعون روحانی و ظریف را حذف نمی کنید و دارید سکوت می کنید ؟! ظریف روباه صفت مزدور هر کاری می تونه برای خوش رقصی شیطان بزرگ می کنه وای شما نمایندگان خواب هستید خواب خواب ؟

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      آقای مومنی دم خروس دیگه دیده شده مجلس فعلی هم وکیل الدوله نیست وکیل ملت است نمونه بارزش هم مصوبه راهبردی اخیرمجلس مقابله با تحریمهاواجرای تعهدات یک طرفه یاهمان خوش خدمتی روحانی به غرب

  • .
    0

    کله پوک. نان از ارد گندم درست می کنند نه از وین .وین یه شهر .

  • ت
    0

    خوب اگر جرات داری رییس جمهور را استیضاح کنید.چرا معطلی. چرا الکی شعار می دهید.اورانیوم را می خواستی بیاوری روی سفره مردم.اصلا نظر مردم را در خصوص این اتمی خانمان سوز پرسیده اید،یا برای پز دادن و تهدید کشورهای دیگر انرا حفظ کرده اید ۵ درصد ۲۰ درصد،۶۰درصد،۹۰ درصد تا کجا و برای چی؟ روحانی از نظر مردم ایران هیچ است وشما هم هیچ تر.شما مردم را بدبخت تر خواهید کرد ،نمونه اش معجزه هزاره سوم و هاله نورتان بوده که نظرش به حکومت نزدیک تر بود و .... پس دلخوش مباشید که چون مردم از راحت طالبان نا امید شده اند رو به سوی شما بنیادگرایان خواهند اورد، زهی خیال باطل

    نظرات شما -
    • ب
      0

      این ها اختیار ندارند... اجازه ندارند استیضاح کنند... و گر نه تا حالا صد بار باید روحانی بازخواست می شد و این قدر به ملت دروغ نمی گفت

  • دشمن نداریم
    0

    جناب علامه عمامه.اگه جنگی نباشه و ایران با تمام کشورهای اروپایی و همسایه روابط دوستانه داشته باشه آخه دیگه شما چیزی برای گفتن ندارین که باهاش مردم رو فریب بدین و از خطرات دشمن بگید .الحق که کاسبان تحریم و گدایان و نوکران روس و چین برازنده تون است.

  • رد
    0

    انگار تحریم وبدبختی برای یک سریها سود داشته کا الن ناراحتن اسراییل هم ناراحته

  • سلام
    0

    شما که در زمینه ی هسته ای خوب جوری قانون سه فوریتی تصویب میکنید،،،!!!چرا نمی توانید برای مبارزه با فساد،، ،اختلاس،،بخشش های آپارتمانهای لا چریی،به قیمت مفت به دوستان،،برداشت چندین میلیارد تومن از حساب شهرداری تهران(جهت اهدا به خیریه ی همسر محترمه)،،،افزایش ماهانه قیمت خودرو(خخخ)داخلی توسط شورای رفاقت(ببخشیدرقابت)،،ووووو،آه خسته شدم چقدر زیادن بد مصب!!!حد اقل قانون یک فوریتی تصویب کنید، نماینده مردم بایداول به دق دقه مردم برسه ،،،،

  • محمود
    0

    برو احکام تخلی را بگو شما چکاردارید به این امور ، دخالت های بیجای شماها باعث شده جوانان از آخوندهای بی سوادی مثل شما بیزار بشوند

  • مورچه
    0

    تووهمکارانت اگربفکرمردم بودین دناپلاس وام ۲۰۰میلیون تومنی ب جیب نمیزدین ب سربازسیلی نمیزدین مجلس ودولت نان مردم رااجرکردن جنگ شماها برسرقدرت است تومث گربه ای هستی که محض راضای خداموش نمیگیره اگرمردمی بودی یک قانون دوفوریتی وضع میکردید برای تقسیم ثروت ملی که یک عده ای ضعیف النفس جیره خوروساندیس خورنباشند چپ وراست دزدودروغگوهستین

  • اسدالله
    0

    قسم حضرت عباس تان را قبول کنیم یا دم خروس را ، اخه ای انسان کوته بین کذاب اگر توانمندی هسته ای مان را گرفتند بفرما چطور الان ظرف کمتر از دو ماه به توانمندی غنی سازی ۶۰ درصد رسیده ایم والان ژست می دهید که قادر هستیدغنی سازی اورانیوم را به ۹۰ درصد برسانید . اشیخ با دروغ و فریب وجناح بازی به جایی نمی رسید فقط شکم شما روز به روز بزرگتر وکمر ملت گرفتار شما روز به روز خمیده تر می شود وچهره تان برای ملت برملا.

  • متفاوت
    0

    مگرنه این است که خداوند فرموده است کسانی که کارنیک میکنندبدانندکه وعده خداحق است.خب شماها همه تون به جز حرافی و مرگ و زیراب زدن همدیگه چه کار دیگه ای میکنید که انتظاروعده حق رادارید؟ثانیا وعده حق را ازچه کسی انتظار دارید،،شفای درد هرادمی فقط یه ادم دیگه میتونه باشه وعلت همه مشکلات جامعه شما اینه که همین رو هم ازهمه گرفتید.تابدترنشده جمعش کنید لطفا.

  • ناشناس
    0

    راست میگه وین برا مردم ایران نون نداره اما برا لبنان و یمن و سوریه و... نون خوبی داره میگی نه؟ ازمشهدی حسن نصرالله بپرس

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای پژمانفر همایش "وین نان نمی شود" بعد از ظهر امروز در تالار بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران برگزارشد. و شما سخنران بودید. درد از این بالاتر که یک ارگان نظامی بنام بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بجای انجمن های اسلامی رسما همایش سیاسی برگزار می کندو حتی فرمانده محترم سپاه سکوت می کند. ننگ از این بالاتر که بسیج بعنوان عضوی از بدنه سپاه برای تخریب دولت و وادار کردن دولت به دست بر داشتن از مطالبات ایران از جهان رسما همایش برگزار می کند. ننگ از این بالاتر که اسرائیل تلاش می کند مذاکرات وین بی نتیجه بماند و بسیج بعنوان بخشی از بازوی ولایت هم همین کار را انجام میدهد. ننگ از این بالاتر که بسیج بعنوان یک نیروی نظامی در خدمت اهداف حزبی اصولگرایان قرار گرفته و بلندگوی خواسته های ضد مردمی و وطن فروشانه یک حزب باشد. و شما آقای پژمانفر اگر به خاطر منافع حزبتان بین مردم و بسیج فاصله بیفتد شما چه جوابی به خون شهدا می دهید؟ اگر مردم تحت تاثیر القات بسیج از دولت و نظام متنفر شوند و پای صندوق رای نیایند به خون شهدا چه جوابی میدهد؟ اگر مشکلات اقتصادی مملکت بخاطر سنگ اندازی های اصولگرایان و پایداری های ناپایدار حل نشود. شما چه جوابی به این همه مردم شریف که با جان و مال خود شما موجب رشد شما شدند میدهید. والله ننگ است و ننگ. اما همین ننگ است که عادت رفتاری امثال شماست.

  • صبایی
    0

    ملت فقط بدانید که نان این جماعت دربقای تحریم است لذا با همه توان به میدان امده اند که برجام به نتیجه نرسد ، هسته ای را بهانه کرده اند از یک طرف می گویند اصلاح طلبان هسته ای را ازبین بردند از طرف دیگر عربده می کشند به غنی سازی ۶۰ درصد رسیده ایم !!!!!!؟؟؟؟؟ تناقض گویی مچ تان را برای ملت باز کرده است درود خدا وفرشتگان خدا بر سردار گفتگو وتعامل باجهان دکتر ظریف ولعنت خدا بر مکاران بی سواد ومتحجر وکاسب تحریم .

    نظرات شما -
    • مجید شفیع خانی
      0

      شما مثلا روشنفکری که هنوز ظریف را دوستدار و طرفدار مردم میدونی. بنظر من مغزت را ببر درست کن. قبل از اینکه نظر بدی اول برو خودت و روح و روان خودت را درست کن که بتونی درست فکر کنی بعد نظر بده. تو هنوز بعد8سال خیانت این دولت هنوز میهن پرست میونی

    • ايرانى
      0

      آقاى مجيدشفيع خانى من موافق حرفهاى شماراجع به دولت،كه واقعاًبى عرضه است هم نظرم ولى راجع به سياست خارجى به شماتوصيه ميكنم يكبار ديگرباچشم بازفرمايشات مقام معظم رهبرى رومروركن!!!!ايشان فرمودنندراجع به روندسياست خارجى دولت وشخص و دستگاه ديپلماسى كشورتصميم گيرنده نيست!!!! وزارت امورخارجه فقط مجرى است تصميم درمجامع بالادستى وشوراى امنيت ملى گرفته ميشود!!! يك كم بفهم ماهرچى ميكشيم ازدست افرادى مثل شماست كه متأسفانه بدون مطالعه وكوركورانه فقط ابزاردست يك عده فرصت طلب عاشق جاه ومقام هستيد!!؟؟ ا

  • حسین محمدی
    0

    مگه روحانی تواین ۸سال راست گفته گه که امروز دروغ بگه

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      یک نفر را پیدا کنید ،،راست گویی باشد!!!همه از هر جناهی بود اشکال ندارد

  • غلام
    0

    پژمانفر حداقلی بهتر بود اسم همایش به این نام بود: گور پدر پدران ایرانی که جلوی زن و بچه هاشون خجالت می کشند و زنده باد تحریم و کاسبان تحریم

  • فرشید
    0

    من شش ماه کوشت نخوردم تو جواب گو هستی

  • ؟
    0

    پرسش از رئیس جمهور : علت مشکلات مختلف کشور چیست ؟ پاسخ رئیس جمهور : تحریم ها و فشار ها پرسش از رئیس جمهور : دستاورد دولت در این ۸ سال ؟ پاسخ رئیس جمهور : تحریم ها رو برداشتیم. بالاخره تحریم هستیم ، نیستیم ؟

  • ناشناس
    0

    حاج ملا پژمانفر ! نماینده حداقلی مملکت ۸۵ میلیونی. خرج همایشی که برگزار کردی رو کی داده وچقدر داده؟ ازحلقومتون پایین نره حق مردم بی پناه رو حیف ومیل کردن.

  • محمدطاها
    0

    روحانی گفت چنان گشایشی درزندگی مردم بوجودخواهدامد به آن یارانه 45500نیازی نخواهید داشت

  • سناتور تندرو
    0

    لودگی از سرتاپای مجلس ۲۰ درصدی میباره.

  • ناشناس
    0

    40 ساله با این حرف ها پدر مردم را دراوردید و خودتان در اسایش و ارامش کیف میکنید

  • رجا
    0

    یک شیر پاک‌ خورده ای پاسخ منطقی بدهد که اگر به قول شیخ پژمان اصلاح طلبان واین دولت غنی سازی وصنعت هسته ای را نابود کرده اند چطور در عرض ۲ ماه به غنی سازی ۶۰ درصد رسیده ایم والان هم فیگور گرفته ایم برای غنی سازی ۹۰ درصد ؟ لطفا فقط پاسخ منطقی بدهید نه سفسطه وتوجیه .

    نظرات شما -
    • الن
      0

      جمهوری اسلامی= دروغ ، دروغ و دروغ

    • ناشناس
      0

      اینا همش بازیه..... عوام فریبی و نمایش و....

  • علی
    0

    جالب شماها همدیگر را دروغگو میدانید و از همه چالبتر ملت همه شما ها را دروغگو میدانند واقعا تا کی با کلاشی فکر میکنید ملت را میتوانید گول بزنیدحنای شما دیگر رنگ نداره فقط یک کلمه سرو ته یک کرباسید

  • بایدن منجی عالم بشریت
    0

    موشک نان میشود

  • A
    0

    همه شمایک قماشیددروغگو وفریبکار.هیچ اعتمادی وجودندارد البته خودتان دربین خودی هاهمین رامی گویید.چون میدونیداگرازدست شماهااین مملکت بره همه شماهارفتنی هستید بنابراین مردم رافریب ندهید.

  • امیر
    0

    اورانیوم شما ذخیره کردین گرونی هاشو من فقیر بیچاره

  • ابوذر
    0

    تیم عملیات روانی دولت علیه ملت در آستانه انتخابات و روزهای آخر دولت درخشان و قهرمان و کاربلد و زبان بلد و...!!! ‌؟؟؟؟ با تمام توان برای کمک به کاندیداهای غربگرا و بیگانه پرست وارد میدان شده تا با عوامفریبی جدید بتواند رای جمع کند و ادامه مذاکرات ترکمنچای و گلستان و موشکی و.... نهایتاً نابودی ابران و ایرانی.... صوت ظریف... دعوت به کودتای روحانی... عبور از همه خطوط قرمز نظام.... برجام بی فرجام.... خداوندا ما ملت را از شر اشرار و فتنه گران داخلی نجات عطا فرما. و یک جو عقل هم به کسانی که از این طیف شعبان بی مخ ها حمایت میکنند عطا فرما تا بن درخت را نبرند...

  • مهرداد سربندی
    0

    خبر فوری باز هم زیر آبی رفتی. نمایش نظر من باز به تیغ سانسور شما گرفتار شد. کارتون خیلی زشته. نمایش بدهید تا مردم ببیند دلواپسان دلواپس چه هستند. دلواپس خویشند خدایان زمینی // بیهوده زنند لاف که ایمان شما کو

  • ناشناس
    0

    فلامینگو"مرغ‌آتشین" اوضاع قمردرعقربه.....

  • سید اهوازی
    0

    هوچی گری که کاری ندارد . همه بلدند مثل این آقا حرف یاوه گویی کنند.

  • اسماعیل حبیبی
    0

    سلام. بنده بعنوان یک شهروند نمی‌خواهم شما با آمریکا و دیگر شرکا ی آنان مذاکره کنید با چه زبانی بگوییم بر گرد آقا برگرد آقا برگرد.........

    نظرات شما -
    • محمد احسانپور
      0

      شما فقط میتونی نظرتا بدی لطفا دستور نده

  • نیما
    0

    اقا محمد طاها . اگر در اظهاراتت صادق هستی بدون سفسطه پاسخ سوال کامنت گذار بنام رجا را بدهید .

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      به درست برس بچه جون

  • ناشناس
    0

    معلوم نیست اون پشت پرده چه خبره نمایش خیمه شب بازی دروغ بافی راه انداختن هر روز و هر شب یکی شون میاد یه بازی را می ندازه بقیه هم مسخرشو میکنن

  • دن کیشوت
    0

    میخواهید بدانید درجه سقوطمان را؟، به مسوولین مملکت نگاه کنید، شما را به خدا، یک نفر که سرش به تنش بیارزه، توشون هست؟

    نظرات شما -
    • .
      0

      ا از تویی بیسواد بهتر هستند

  • رضا مرادی
    0

    چه گیری افتادیم دست از سرمون بردارید پدرمونا درآوردید.بخدا خسته شدیم هر روز یه فیلم درمیارید قشنگ مشخصه شکمتون سیره؟؟!!!. از شکم سیری و بیکاری نمیدونید چکار کنید!!

  • شهروند۱
    0

    شما نانتان از دشمن تراشی است

  • مهرداد سربندی
    0

    وین نان نمی شود. چرا؟ چون هرچه نان است در تحریمهاست. تحریمها جمع شود خیلی ها در این مملکت از نان خوردن می افتند. وجود تحریم ها اگر سفره مردم را کوچک کرده در عوض ثروت یک جناح را زیاد کرده. حالا اگر وین به تحریمها خاتمه دهد. نان این گروه آجر می شود. بنابراین عنوان مناسبی برای همایش انتخاب شده است. من برای خبر فوری واقعا متاسفم که جرئت نمی کند نظر مرا نمایش دهد. این سومین نظر است که می نویسم. دو تای قبلی کو؟ شرم کنید.

  • مهرداد سربندی
    0

    خطاب به فرمانده محترم سپاه پاسداران اگر روز معلم بسیج فرهنگیان کشور همایش با نام «وین هم نان می شود» برپا می کردند و یا بسیج کارگری در روز کارگر همایش با نام حمایت از مذاکرات برپا می کرد و یا بسیج بازاریان همایشی با نام رفع تحریمها در وین برپا می کردو یا بسیج دانش آموزی و یا بسیج مهندسین و یا بسیج اساتید دانشگاه و یا و یا ... این تضاد و تقابل درو سازمانی میان بسیج دانشجویی و دیگر بخش های بسیج چگونه تفسیر می شد. آیا بسیج دانشجویی نماینده کل بسیج کشور است ؟ آیا می توان نتیجه گرفت که بسیج در خدمت یک خزب خاص است. شما بعنوان فرمانده سپاه ارشاد بفرمایید. خبر فوری این چهارمین پیام من بر این خبر است. زشت است که نمایش ندهید.

  • بازنشسته
    0

    تا زمانی شما دزدان بر سرحاکمیت هستید وضع ما از این بهتر نمی شود. منظر خشم ملت باشید که نمونه ای از خشم خداوند قهار است . چون سیلی بنیان کن بنیان شماها را خواهد کند..

  • حسن
    0

    مگر رهبر نفرمودند سیاست خارجی را دولت تعین نمی کند و در واقیت نظرات ایشان در مشورت با شورای امنیت ملی تعیین می شود لطفا به ما بگویید شما جه کاره اید که جای رهبر جمهوری اسلامی نظر می دهید آقا اگر مخالف مذاکره بودند هیچ فردی در ایران مراکره نمی کرد شما نوک دماغتان را می بینید ولی ایشان مردم را

  • ناشناس
    0

    بهترین کار این است از قبل ٩٢روحانی راجبع انتخابات ودر زمینه اقتصاد هرچه حرف زده یک کتابچه شود وبین مردم پخش شود اخه بعضی ها وخود دولتی ها هم قبول نمی کنند که روحانی می گفت ملاک جیب مردم کاری می کنیم که مردم یارانه ۴۵/۵٠٠تومان را نگیرند

  • ناشناس
    0

    راستی یک سوال؟این ده تن غنی سازی را به کدام کشور تقدیم کردند

  • قنبری
    0

    ما نه از راست خیر دیدیم ونه ازچپ همه اش دروغ شنیدیم فقط امیدمان بخداست مارا از دست مسلمان نماها نجاتدهد

  • ساندیس ضد کرونا
    0

    آقا، کرونا رفته؟ یعنی ساندیس می تونه مانع ابتلا به کرونا باشه. تشکر ویژه از دوستان بسیج دانشجویی که با پول بیت المال، خاصیت ضد کرونایی ساندیس رو کشف کردند.

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    متاسفانه سپاه و بسیج از مردم جداشدن خودشون که متوجه نیستن کسی هم بگه سریعا انگ کدا خدا پرست و آلبانی نشین و... بهش میزنن یه زمانی آدمهای خیلی خوبی با نیت خالص داخل سپاه رفتن اما آلان خیلی فرق کرده بقول یه سپاهی آزاده که بازنشسته شده حداکثر ۲۰۰ نفر در سپاه تافته جدابافته هستن و تفکراتشان با مردم عادی متفاوت‌ بقول ایشون همین۲۰۰ تفر هم به نون ونوای خوبی هم رسیدن

  • ناشناس
    0

    همتون دروغگویین رای بی رای زور نزنین

  • مهرداد سربندی
    0

    نمایش نظر زمانی ارزش دارد که خبر هنوز روی سایت شما باشد نه اینکه بعد از 24 ساعت که خبر را از روی سایت برداشتید نظر مرا نمایش دهید. اگر جرئت داشتید همان بار اول که نظر دادم نمایش میدادید نه اینکه پس از بار چهارم و اعتراضات مکرر تازه اون هم در زمانی که خبر روی سایت نیست و سوخته محسوب می شود. چقدر باید برای اهداف حزبی وجدانتان و رسالت رسانه ای تان را زیر پا بگذارید. متاسفم. این هم پنجمین پیام من به این خبر است. من تاریخ 18 / 2 ساعت 10 شب اولین پیام را فرستادم و شما تاریخ 19 تا ساعت 12 هنوز نمایش نداده بودید. اما حالا می بینم نمایش داده اید و تاریخ نمایش را 18 /2 نوشته اید. چرا دروغ می گویید چه چیزی شما را وادار به دروغ گفتن می کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام، تاریخ پیام، همون زمانیه که شما کامنت تون رو نوشتید، نه زمانی که کامنت منتشر شده. واسه همه کامنت ها قاعده همینه.

  • محمد طاها
    0

    تمام مخالفان را باید اعدام کرد تا ایران یکدست شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها