معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

بستری در بخش‌های "ICU" بیمارستان‌ های‌ استان همدان هنوز افزایشی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به روند کاهشی، هنوز روند بستری در بخش‌های آی سی‌‌ یو در استان کاهش نیافته و ضرورت دارد مردم بیشتر مراقبت کنند.

بستری در بخش‌های "ICU" بیمارستان‌ های‌ استان همدان هنوز افزایشی است

دکتر منوچهر کرمی در ستاد مدیریت کرونا در استان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های اسدآباد و بهار قرمز و دیگر نقاط استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در دوهفته اخیر روند بستری‌های کرونایی در استان همدان، روند کاهشی داشته است تصریح کرد: در 24ساعت گذشته 115 مورد مثبت کرونا در استان شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در روز گذشته 300 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانهای استان حضور یافتند گفت: از این تعداد 185 نفر در بخش عادی بیمارستان ها بستری شده‌اند.

کرمی با تاکید براینکه اکنون یک هزار و 134 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند اظهار داشت: با توجه به روند کاهشی، هنوز روند بستری در بخش‌های آی.‌سی‌‌یو در استان کاهش نیافته و ضرورت دارد مردم بیشتر مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد فوتی‌های روزانه در استان تا دو هفته آینده بین 10 الی 15 نفر باشند تصریح کرد: شاخص سرایت پذیری کرونا در استان به زیر یک درصد رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 42درصد از علت شیوع کرونا در استان مربوط به شرکت در اجتماعات است.

کرمی با بیان اینکه علت 57 درصد از ابتلای بیماران کرونایی به این ویروس مربوط به روابط درون خانوادگی است اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل‌ها در استان 79 درصد است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها