معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان:

اعتبار وکالت نامه ها و قراردادهای نقل و انتقال خودرو تمدید شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان از تمدید زمان اعتبار وکالت نامه و قراردادهای نقل و انتقال خودرو خبر داد و گفت: قراردادهای کنونی حتی در صورت پایان مهلت تعیین شده، همچنان دارای اعتبار و معتبر هستند.

اعتبار وکالت نامه ها و قراردادهای نقل و انتقال خودرو تمدید شد

سرهنگ حمید رضا سعید زاده افزود: با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی و تعطیل شدن مرکز تعویض پلاک استان، امکان مراجعه به این مراکز با در دست داشتن وکالت‌نامه سلب شده بود.

وی اظهار داشت: بنابراین با توجه به تعطیل بودن مرکز شماره گذاری، مدت زمان تعطیلی به اعتبار وکالت‌نامه‌ها افزوده شد و طرفین آن دسته از وکالت نامه ها و قراردادهایی که از زمان قرارداد آنها گذشته نیز می توانند برهمین اساس(مدت زمان تمدید شده معادل تعطیلی مرکز) فعالیت خود را به صورت قانونی با درنظر گرفتن تمدید اعتبار قراردادها انجام دهند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی که در به دلیل پیک چهارم شیوع کرونا تعطیل شده بودند از ۱۶ اردیبهشت جاری با قرار گرفتن همدان در وضعیت نارنجی، بازگشایی شدند.

سرهنگ سعید زاده اظهار داشت: یک هزار و ۶۸۵ مورد بازدید در هفته گذشته از صنوف استان همدان انجام شده که علاوه بر ارائه تذکر، ۶۴ صورتجلسه تخلف تنظیم و ۲۱ واحد صنفی نیز پلمب شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس استان همدان با استقرار در 18 نقطه شهری بر اجرای محدودیت تردد شبانه نظارت جدی دارد، اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۶۲ خودرو به علت نقض محدودیت تردد شبانه (ساعت ۲۲ تا سه بامداد) اعمال قانون شدند و همچنین برای رانندگان ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو متخلف در زمینه اجرای محدودیت های کرونایی جریمه های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی صادر شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها