یک فروند شناور با ۱۲هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج‌ فارس بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

یک فروند شناور با ۱۲هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر توقیف شد

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد مبارزه با تخلفات اقتصادی را یکی از اولویت‌های مرزبانی دانست و اظهار داشت در طول نوار ساحلی نیروهای مرزبانی در قالب پایگاه‌های دریابانی با قاطعیت حفاظت و صیانت از مرزهای دریایی در دستور کار قرار داده‌اند.

وی، همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان را در درخور تحسین دانست و بیان کرد: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی و ساحل در کنار خلیج‌فارس برخوردار است و فعالیت شبانه‌روزی مرزبانان برای جلوگیری از تخلفات از جمله قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت قرار داده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق خبر داد و تصریح کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی در تشدید کنترل تردد شناورها تلاش دریابانان بر مبارزه جدی با قاچاق کالا، سوخت با توجه به پیامدهای غیر اقتصادی قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

رضایی‌نژاد ضمن اشاره به دستگیری 8 متهم از شناور حامل سوخت قاچاق افزود: مأموران پایگاه دریابانی بوشهر موفق شدند یک فروند شناور بدون هیچگونه مدارک قانونی بودن سوخت توقیف و مقدار 12 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش تقریبی 1.5 میلیارد ریال کشف کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان در عرصه دریا و سواحل گفت: در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان دریابانی استان با همکاری خوب مردم ساحل‌نشین، متدین و ولایتمدار با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع می‌کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها