لغو طرح زوج و فرد در اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد

رییس پلیس راهور اصفهان گفت: لغو طرح ترافیکی زوج و فرد تا پایان هفته جاری در کلانشهر اصفهان تمدید شد.

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان که بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان از اول اردیبهشت امسال و با هدف کاهش حجم سفرها با حمل و نقل عمومی در ۲ نوبت به‌مدت ۱۷ روز لغو شده بود، تا یک هفته دیگر و تا ۲۵ اردیبهشت تمدید شد.

وی با بیان اینکه وضعیت اصفهان نارنجی است افزود: ورود خودروهای پلاک بومی شهرستان‌های استان به اصفهان ممنوع است.

رییس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی و ستاد کرونای استان تردد بین شهرهای نارنجی به نارنجی و قرمز به قرمز، قرمز به نارنجی و بالعکس و حتی تردد از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد و سفید ممنوع است.

وی اضافه کرد: فعالیت قطارشهری هم در این مدت از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ انجام خواهد شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: طرح تردد شبانه هم از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود و در صورت تخلف جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان مُتخلف اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: سفر به همه شهرهای کشور با هر نوع رنگ بندی کرونایی، در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل موج چهارم شیوع کرونا، سفرها در سراسر کشور در همه نوع رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است.
هم اکنون از از ۲۴ شهرستان استان اصفهان، شهرستان‌های دهاقان، خمینی شهر و آران و بیدگل در وضعیت قرمز کرونا (خیلی پرخطر) و ۲ شهرستان خور و بیابانک و بوئین میاندشت در وضعیت زرد (خطر متوسط) قراردارند و بقیه نارنجی (پرخطر) هستند.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بطور میانگین روزانه ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در آن تردد می‌کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها