قتل موتورسوار مزاحم تربت‌جامی

جوان موتورسواری که با گاز دادن‌ های بی‌مورد و به راه انداختن سر و صدا مزاحمت ایجاد می‌کرد از سوی فردی معترض به قتل رسید.

قتل موتورسوار مزاحم تربت‌جامی

بازپرس ویژه جرائم خشن و امنیتی شهرستان تربت جام در حاشیه بازسازی صحنه جرم این پرونده جنایی گفت: چندی پیش در پی درگیری خیابانی در یکی از مناطق این شهرستان جوانی ۲۷ ساله به قتل رسید که پس از ارجاع این پرونده از سوی دادستان تربت‌جام رسیدگی به پرونده در دستور کار این بازپرسی قرار گرفت.

قاضی کربلایی افزود: بر اساس گزارش پلیسی متهم به قتل پس از ارتکاب جرم از محل گریخته بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان این فرد در محل اختفای خود شناسایی شد و به دام افتاد.

متهم به‌دام‌افتاده پس از انتقال به دادسرا در همان ابتدای تحقیقات به جرمش اعتراف کرد.

این مقام قضایی شهرستان تربت جام ادامه داد: متهم اصلی پرونده در اظهاراتش معترف شد که به دلیل ویراژ دادن و ایجاد سروصدای موتور از سوی مقتول با او درگیر شده و در نهایت دستش به خون متوفی آلوده شده است.

به گفته بازپرس کربلایی پس از تکمیل تحقیقات میدانی در صحنه بازسازی جرم، متهم به زندان منتقل شد و تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تربت جام ادامه دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یا کریم بابا
    0

    تمام مزاحمین را باید کشت تمام کسانی که ساعت ده شب به بعد در کوچه و خیابون بوق بوق میکنن کسانی که اصلا انسانیت حالیشون نیست و فقط به فکر یه لحظه خوشی کذایی خودشون هستن را باید کشت

  • کاربر ناشناس
    0

    حقش بوده

  • کاربر ناشناس
    0

    یک عده هستنداز نظر عقلی واقعا بیمار هستند مزاحمت بوجود می اورند بخصوص صدای موسقی بلند به نظرم.این اشخاص کم دارند که نیروی انتظامی باید بااین اشخاص برخورد شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها