غرق شدن پدر و پسر آبادانی در حوضچه تلمبه خانه

جسد پدر و پسر آبادانی با تلاش آتش نشانان از حوضچه تلمبه خانه پیدا شد.

غرق شدن پدر و پسر آبادانی در حوضچه تلمبه خانه

دیروز، ساعت ۱۸ و ۰۸ دقیقه حادثه غرق شدن ۲ نفر که پدر و پسر بوده حدوداً ۱۲ و ۴۵ ساله به آدرس بوستان بازسازی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله گروه امداد و نجات و غواصی سازمان آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت ۱۸و۵۷ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

آتش نشانان پس از جستجو دقیق و متمرکز در حوضچه تلمبه‌خانه توانستند ۲ نفر غرق شده را پیدا کرده و از آب خارج کنند و عملیات در ساعت ۱۹و۴۲ دقیقه به پایان رسید. علت حادثه در دست بررسی است.

رییس فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان می گوید: با تلاش مردم و نجات غریق، این دو نفر حدودا ۱۲ و ۴۵ ساله از حوضچه خارج شدند که با وجود اینکه با توجه به گذشت زمان دچار خفگی شده و فاقد علایم حیاتی بودند، اما توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی حاضر در صحنه، عملیات احیا قلبی و ریوی روی آنها قرار گرفت.

دکتر نقیبی اضافه کرد: فرد ۴۵ ساله فوت و تحویل عوامل کلانتری شد، پسر ۱۲ ساله نیز پس از عملیات احیا با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شد که تلاش کادر درمان نتیجه نداد و این پسر بچه نیز با توجه به گذشت زمان در زیر آب جان خود را از دست داده بود.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها