کشف رب گوجه و پنیر احتکار شده در شیراز

فرمانده حوزه اصناف سپاه ناحیه احمد بن‌ موسی(ع) شیراز، از کشف انبار احتکار شده با بیش از ده‌ هزار قوطی رب گوجه و پنیر لیقوان خبر داد.

کشف رب گوجه و پنیر احتکار شده در شیراز

شاهرخ هاشمی نژاد گفت: در برهه زمانی امروز که مردم در تنگای معیشت و کمبود مواد غذایی در سفره خودهستندمتاسفانه شاهد انبارهای محتکر شده توسط افرادی هستیم که دست در دستان شیاطین دارند.

فرمانده حوزه اصناف سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز ادامه داد: دشمنان خارجی از یک سو و دشمنان داخلی از سویی دیگر در صددند تا مردم را علیه نظام و انقلاب بدبین کنند تا به اهداف شومش و پلیدشان که از هم گسستگی نظام و انقلاب است برسند اما غافلند از این که این انقلاب توسط خون شهدایی همچون هاشمی نژاد، سلطانی، جاویدی و دیگر شهدا پایه ریزی شده است.

هاشمی‌نژاد گفت: ده هزار قوطی رب گوجه، یکصدو سی حلب ۲۰ کیلویی پنیر لیقوان و تعداد ۱۰۰۰ عدد عسل قلابی که زنبور مرده را چرخ و با شیره شکر مخلوط نموده اند توسط حوزه اصناف صورت جلسه وطی مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی تحویل داده شد.

فرمانده بسیج حوزه اصناف ناحیه احمدبن موسی شیراز خاطرنشان کرد: حوزه اصناف سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها