نظر دختر سردار سلیمانی درباره مذاکره

دختر سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه اگر مذاکره جواب می‌داد تا الان فلسطین آزاد شده بود، تأکید کرد: تنها راهکار آزادی فلسطین، انتفاضه و حمایت دیگر کشورهاست.

نظر دختر سردار سلیمانی درباره مذاکره

«زینب سلیمانی» در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز قدس گفت، اگر راه مذاکره برای فلسطین جواب می‌داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود.

سلیمانی در خصوص اهمیت مسئله فلسطین گفت، «از نظر بنده، فلسطین امروز به دغدغه مهم و پراهمیتی برای تمام مسلمین جهان و افق اسلامی تبدیل شده. اهمیت آن... فقط به این دلیل نیست که آمدند و خانه مسلمین را غصب کردند... آنها خواستند که از خانه مسلمین بر علیه سایر مسلمین جهان استفاده بکنند که این قطعا اتفاقی نیست که ما مسلمانان جهان بخواهیم در مقابلش ساکت بمانیم و بی‌اعتنا باشیم».

زینب سلیمانی گفت: ما در ماه مبارک رمضان شاهد اتفاقات بی‌نظیری در موضوع استقامت مردم فلسطین در برابر ظلمی هستیم که در قبال این مردم در حال رخ دادن هست. ما استقامت این جوانان و خواهران و برادران‌مان را که در فلسطین می‌بینیم واقعاً متحیر می‌شویم که این اتفاق و این ظلمی که درباره مردم فلسطین در حال رخ دادن هست برای امروز و فردا نیست؛ داستان چندین سال هست که این ظلم مکرر در برابر این مردم اتفاق می‌افتد و این مردم همچنان مثل روز اول محکم و پرقدرت از سرزمین مادری خودشان دفاع می‌کنند و در مقابل ظلمی که در حق‌شان اتفاق می‌افتد ساکت نمی‌نشینند. این اتفاق را ما اتفاق بسیار مهم و پربرکتی می‌دانیم که این مردم الحمدالله چنین بصیرت و استقامتی را دارند.

انتفاضه و حمایت سایر کشورها، چاره فلسطین است

زینب سلیمانی با اشاره به راه حل مشکل فلسطین گفت، «به نظرم راه حل و علاجی که برای مردم فلسطین وجود دارد دو راه حل بیشتر نمی‌تواند باشد؛ یکی انتفاضه مردم فلسطین و استقامت در برابر ظلمی هست که در مقابل مردم دارد اتفاق می‌افتد و شکر خدا ما شاهد این هستیم که مردم همچنان پرقدرت و محکم در مقابل این ظلم ایستادگی کردند و ساکت نمی‌نشینند در مقابل این ظلم و اتفاقی که در کشورشان در حال رخ دادن هست و اتفاق دوم که در حمایت مردم فلسطین لازم هست که اتفاق بیفتد، حمایت سایر کشورها است. سازمان هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، سازمان‌های بین المللی و سایر کشورهای دیگر در مقابل این اتفاق نباید ساکت باشند و باید این مردم را حمایت بکنند و کمک کنند این اتفاق و این غصب کشور مردم عزیز فلسطین زودتر تبدیل به آزادی این کشور برای مردم بشود و این وظیفه هر کشوری است که برای خودش این حق را می‌داند که کشور آزاد و مستقلی باشد».

دختر شهید سلیمانی با اشاره به مواضع رهبری در خصوص فلسطین گفت، «رجوع می‌کنم به سخنان حضرت آقا که فرمودند راه غلط در مسیر فلسطین راهی است که ما بیاییم با رژیم کودک‌کش صهیونیستی سر میز مذاکره بنشینیم و با آنها مذاکره کنیم. اگر مذاکره جواب می‌داد و اتفاق مثبتی برای مردم فلسطین رخ می‌داد و آزادی مردم با مذاکره رقم می‌خورد قطعاً ما در چندین سال گذشته شاهد این اتفاق می‌بودیم. اما ما با افرادی طرف هستیم که نه تنها به قوانین بین المللی و توافقات بین‌المللی پایبند نیستند بلکه به امضای خودشان و به صحبت‌های خودشان هم وفادار نیستند. ما قطعا نمی‌توانیم به این آدم‌هایی که ظلم می‌کنند به مردم فلسطین و ما تصاویر دلخراشی را در فضای مجازی می‌بینیم که چقدر این مردم ظلمی که در حق این مردم می‌شود ظلم بزرگی است و خداوند متعال چه صبری به این مردم داده که آنقدر محکم ایستادگی می‌کنند. پس ما قطعا نمی‌توانیم با رژیم اشغالگر صهیونیستی پای میز مذاکره برویم و این راه غلط هست. راه درست برای مردم فلسطین ایجاد طرح همه‌پرسی هست که تمام قوام و ادیان فلسطینی سر یک میز جمع بشوند و درباره نظام سیاسی کشورشان تصمیم‌گیری بکنند.

زینب سلیمانی به مردم مسلمان منطقه اطمینان خاطر داد و گفت، «بنده سلام تک تک خواهران و برادران ایرانی اسلامی به خصوص خانواده شهید سلیمانی به مردم عزیز و مظلوم فلسطین ابلاغ می‌کنم و [مردم مسلمان فلسطین و منطقه] بدانند که حتما با شهادت شهید سلیمانی مسئله فلسطین به فراموشی نخواهد رفت و همچنان پرقدرت ما در کنار مردم عزیز و مظلوم فلسطین خواهیم ایستاد و حمایت‌شان خواهیم کرد».

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 317
  • ali
    0

    حالا این خانم شده سخنگوی مردم ایران در ایران همه اعتقاد و عقیده ای دارند و اعتقاد جمهوری اسلامی جنگ و دعوا با همه کشورهای دنیا است و کلا مذاکره برایش مفهومی ندارد

    نظرات شما -
    • دانیال
      0

      تا چشات دربیاد

    • کاربر
      0

      بله مذاکرات و نتیجه‌ی مذاکرات کاملن در زندگی مشهوده

    • للبب
      0

      دانیال اسمتو کی عوض کردی نکنه هون موقه که فهمیدی اکثریت مردم از فلسطینو لبنانو عراق بدشون اومد!!! راستی هرماه چقدر به حسابت واریز میشه راستی آماده باشی برای کتک زدن مردم بی دفاع ایرانی

    • .
      0

      تا چشم تو و امثال تو در بیاد دانیال که با این تفکرات ما ملتو بدبخت کردین .. خدا از هر کی دشمن این ملته نگذره .. دشمن ملتتتتت

    • دانا
      0

      کاربر محترم ،مذاکره وقتی انجام می شد ،میدان حرکتی می کرد که مذاکره سرانجام نداشته باشد .چه هزینه هایی که برای نطنز و ساخت موشک نکردیم ،نطنز را اسرائیل منفجر کرد یک هنر نداشتیم که با موشک های خودمان از کشورمان ایران، درس عبرتی به اسراییل بدهیم.باید چند روز طول می کشد تا به سوریه برویم و از آنجا ضرب شصت به اسراییل نشان دهیم.

    • نیما
      0

      تو خودت الان سخنگوی مردم شدی بعد به دیگران میگی سخنگوی مردم شدن چرا !! تازه تو دختر سردار سلیمانی هم نیستی اگر بودی چیکار میکردی !!

    • احمد
      0

      معمولا منافقین مزدور هستن و پولشونو از آلبانی می گیرن زنده باد ایران اسلامی و انقلابی

    • کوروش
      0

      جناب احمدبی سوادهی میای اینجا می نویسی آلبانی؟ فقط آلبانی روبلدی؟

  • سلی
    0

    این دختر شده تصمیم گیرنده 80 میلیون جمعیت با کدام عقبه سیاسی خدا می داند .بس دیگه مردم خسته کردید .انقدر کسی رو مقدس می کنید که انتقاد از ان حکم اعدام می گیرد

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      اون بیشتر از تو در سیاسته پس ساکت باش

    • علی
      0

      نظرشو گفته مثل خودت ک نظر دادی حرف مفت نزن

  • ا
    0

    ایشان فرزند شهید هستند واحترامش واجب اما مفسر سیاسی که نیست

    نظرات شما -
    • هااشم
      1

      مفسر هم هست فعلا که امثال تو رو حسابی سوزونده

    • درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری )
      0

      هاشم سعی کن به لایک ها نگاه کنی بعد حرف بزنی

    • پخخخخخ
      0

      مهری لایک تعیین کننده نیست با یه هک ساده میشه لایکو دیس لایک زد

  • یوسف
    0

    با تمام احترامی که به سردار سلیمانی قائلم ولی دخترک کوچلو ما از جنگ سرد و گرم و ..... خسته شدیم می خواهیم کمی زندگی کنیم چرا فقط 5000 آقا زاده دران خارج کشور با پول ما حال می کنند چیزی گفته نمی شود ضمنا فقط این مانده بود که شما هم سربازی نرفته به میدان بیایید خاک بر سر مردان که شما زنان برایشان تصمیم می گیرید این هم کشور زن ذلیل ما

    نظرات شما -
    • پدرام
      0

      همین دختر که تو رو حرصی کرده تو بیشتر عملیاتها علیه داعش حضور داشته و در بعضی مواقع محافظ سردار سلیمانی بوده. حالا تو چیکاره ای؟ هیچ کاره تو خونه نشستی تایپ میکنی :))))

    • Hadiiiii
      0

      شما که مدافع زنان بودید چیشد اینجا به نفعتون نی؟ ببند باوو

    • محمدطاها
      1

      خوب شماهم برویدخارج عشق حالتان بکنید به اندازه یک دختر غیرت ندارید کفش کهنه دختر سردار سلیمانی باشرف ترشماهاست

    • فدرام
      0

      با اینکه با پدرام مخالفم ولی اولا،سردار سلیمانی هرکی بود انصافا دزد و اختلاسگر نبود و فرزندانش حداقل اقازاده نیستند. ثانیا یوسف جان یه نگاه بنداز به اطرافت، مرکل ،ملکه الیزابت، نخست وزیر نیوزیلند و... . ملاک ارزشگذاری انسانها جنسیت، قومیت یا رنگ نیست.ثالثا این دختر خانم بواسطه شهرت پدر، نوع وصلت یا قرابت با جریان حاکم درکشور، بیشتر در دید رسانه هاست و حق هم داره که از دیدگاه سیاسیش حرف بزنه. فقط مشکل اینجاست که چون عقاید دیگران سرکوب میشه وحق نفس کشیدن ندارند، این ایشون و امثال ایشون امر مشتبه میشه که سخنگوی کل ملت ایرانند.

    • ناشناس
      0

      مثبت ها دقیقا حرف دل مردم رو نشون میده .

    • نادر
      0

      آقا پدارم این آمار و دقیقا از کجات در میاری میگی عزیزم؟؟؟؟در ضمن گیریم که این آقا یوسف نشسته و تایپ میکنه تو چکار کردی برای مملکتت؟؟؟

  • 123
    0

    سحر دختر نازم

    نظرات شما -
    • جانباز آتش به اختیار
      0

      چقدر شبیه

  • ناشناس
    0

    احسنت، عالی بود. در دنیای امروز به همه تمدن جهانی، هنوز قانون جنگل حکفرما است. و علی الخصوص در منطقه خاور میانه این قانون جنگل و اینکه هرکس قدرت سخت بیشتری دارد موفق تر خواهد بود حکفرما است. واقعا دیپلمات ما که فقط از دیپلماسی قهقه زدن و خنده های مزخرف را یاد گرفته است باید بداند که اگر سردار شهید سلیمانی و سپاه قدس این قدرت را نداشتند و به دستاوردهای موشکی و هسته ای دست نمی یافتیم، اصلا چه کسی شما را برای مذاکره دعوت می کرد؟ کشورهای ضعیف در این منطقه چون دستاوردی ندارند برای هیچ مذاکره ای هم دعوت نمی شوند. ضمنا وزیر امور خارجه باید این نیت قلبی خود را چندین سال در دل خود پنهان نمی کرد و اگر این صحبتهای اخیر در فایل صوتی را هفت سال قبل همه می دانستند بهتر بود و شاید ایشان که تا این حد با آرمانهای نظام زاویه داشته است و فقط در دل خود پنهان می کرده است، اصلا جایی در صحنه دیپلماسی کشور ما نداشت.

  • رضا
    0

    همین مدل رفتار رسانه است که توهم ژن خوب ایجاد می کند. فرزند شهید بودن که هیچ، چه بسیار از فرزندان امامان معصوم علیهم السلام که به همین پشتوانه و خطای در محاسبات، به کجراهه رفته اند.

  • پدرام
    1

    ماشالله شیر دختر سلیمانی. با حرفات خوب حرص دشمن و آلبانی ها و خودفروخته های داخلی رو درمیاری

    نظرات شما -
    • حاج حمید
      0

      بله دیگه تو سیستم دروغ شما هرکسی، مخالف نظر شما حرف بزنه ، دشمن و کافر و خائن و هزارجور تهمت ناروای دیگه.... میشه ولی این نظر بيشتر مردمه از اختلاس هرروزی از فقر از گرانی از جنگ وشعارهای که فقط برای یه عده نون وآب داره دیگه خسته شدیم

    • ناشناس
      0

      اینایی که پیام میدن، منافق نیستن...ملت فلاکت زده ایران هستن. سعی کن بفهمی

    • ..
      0

      چقدر خود فروخته وضد انقلاب زیاده در ایران ن حدود هشتاد درصد

    • یاکریم بابا
      0

      یعنی بیشتر از نود و پنج درصد مردم ایران آلبانی نشین و منافق هستن و اون کمتر از پنج درصد فقط زاهد و درستکار

    • پدرام
      0

      واسه من اینایی که پیام میدن مهم نیستن با صد اسم میشه کلی پیام داد حتی لایک هم کرد

    • محمد
      0

      هرکی بر خلاف نظرات شما نظر داد می گید آلبانی، خوب شد همینو یاد گرفتید ، چهل ساله دارید همین را به خورد مردم می دید ، خسته شدیم از جنگ، برید بجنگید و کشته بشید تا ما راحت بشیم از شرتون

    • ناشناس
      0

      پدرام = محمدطاها= سایبری بسیجی

    • سعید
      0

      در این جامعه اقلیتی کم تر از ۵ بر بقیه حکومت میکنن و جالبه که ۹۵ درصد بقیه را آلبانی نشین خطاب میکنن خخخخ

    • به سعید
      0

      سعید ما ۵ درصدیا برتو منافق حکومت میکنیم پس ببین چه قدرتی داریم

    • قلی ممد
      0

      جهاد در خانه اش است

  • سید
    0

    دختر هر که باشد ملت همه راضی به مذاکره هستند.از فلسطین به ما چه مگر بیت المقدس مال یهودیها نیست چرا تحریف می کنیم . یهودیها پیامبر را نگذاشتند به آنجا نماز بخواند پیامبر گرامی تغییر قبله داد.

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      آفرین این اعراب به ما چه

    • محمدطاها
      0

      احسنت به تحلیلت بی سواد

    • مهری
      0

      محمد طاها بگیر بخواب وقته خوابته

    • آریایی
      0

      محمد طاها ؛ جرأت برگزاری یک رفراندوم واقعی در باره مذاکره یا جنگ را دارید ؟؟؟؟!!!!!

    • تغییرقبله سال۲هجری بود
      0

      آن زمانی که پیامبر بامعراج به جای ۸روز یک شبه به بیت المقدس رفت ونمازخواندیهودی ها اجازه زندگی در بیت المقدس نداشتند و حتی در زمان خلیفه دوم مسیحی ها فقط به شرطی که هیچ یهودی اجازه سکونت در بیت المقدس نداشته باشد بیت المقدس تسلیم مسلمانان کردند

  • رومینا راد
    0

    راهکارتون برای کودکان و زنان زباله گرد چیه؟ برا فقر چیه؟ مقاومت؟؟؟ قطع مذاکرات و تحریم و فشار اقتصادی بیشتر؟ از بین بردن امید جوانان برای اینده؟ خوب این ادم هایی که انقدر مذاکرات رو بی نتیجه میدونن بیان یه حرف حسابی بزنن ببینیم برنامشون خارج از این چارچوب چیه..همشون یه حرف دارن..مقاومت و اونم نه برای قشر مرفه، مقاومت برای قشر فقیر و کم درامد..بسه دیگه..واقعا بسه

    نظرات شما -
    • امیر شاطری
      0

      راهکار فقط مقاومت نیست. راهکار :انتخاب درسته .توجه به ظرفیتهای داخلی .خنثی سازی تحریم.کار شبانه روزی جهادی.مبارزه بافساد.استفاده درست از نیروی کار جوان و منابع خدادادی و استراتزیک کشورمون و خیلی راهکارای دیگه است.اینکه انسان خود فروخته باشه و فقط بگه ما نمیتوانیم و هشت سال کشور تعطیل کنه به امید چراغ سبز کدخدا نتیجش میشه همین.اونا اگه زرنگ بودن مشگلات خودشونو حل میکردن.

    • حمید
      0

      حقوق یک فرد با دره سپهبدی میدونید چقدره البته با منزل و خودرو سازمانی رایگان منم بودم میگفتم حقوق سر میخه مذاکره چرا؟؟؟

    • ناشناس
      0

      هرکسی به فکر خودشه.تحریمها برای خیلیها همه چیز داره. جز مردم که هیچ خیری ندیدن

    • بازنشسته ارتش
      0

      درست گفتید به عنوان بازنشسته حرف رومینا خانم را تایید میکنم

    • ب رومینا
      0

      حرف مفت کیلوئی چند راهکارشو از دولت روحانی کلید گم کرده ای که بهش رای دادین تا اصلحتون باشه را برو بپرس مسئول کیه. هان

    • سرهنگ بازنشسته شاهنشاهی
      0

      منم حرف رومیان جون رو تایید می کنم ننگ بر...

    • ب فلان وبهمان شاهنشاهی
      0

      شاهنشاهی. هر هر هر هر از اون فسیلهای دم مرگیااااااااا

  • بینام.
    0

    من آنم که رستم بود پهلوان.

    نظرات شما -
    • 123
      0

      خب رستم الان چیکار کنیم؟

  • میلاد
    0

    حقیقت همینه تا قدرت نباشه مذاکره مفهومی نداره

    نظرات شما -
    • انصاری
      0

      قدرت را تعریف کنید؟حتما از نظر شما موشک و ...عناصر قدرت فراوان است.اولین دموکراسی.علم اقتصاد.سیاست.عدالت.تولید.صنعت.محیط زیست.و.....قدرت علمی حراقل یک دانشگاه در رده بندی جهانی در رتبه زیر 200 داشته باشد.زیرساخت مناسبوصنعت حمل و نقل...

  • ما
    0

    خواهشا ایشون سعی کنن از طرف مردم ایران حرف نزنن مثل پدرشون ملت خسته شدن از جنگ و کشتار و فقر و نداری هیچ کاری هم به مردم دیگر کشورها ندارن

    نظرات شما -
    • پدرام
      0

      آلبانی ها فریاد نمیزنند

    • سپهر
      0

      اندازه خودت نظربده ایشون نظر خودشونو گفتن سردار سلیمانی صلح طلب بودن نه جنگ افروز مغز پوچت اگه میفهمه؟

    • محمدرضا
      0

      پدرشون جنگ یا فقر برات داشتن؟؟؟ فقر و بدبختی خودتونو به سردار نسبت ندین

    • محمدطاها
      0

      میشه شمانظرندهیدبااسم اجغ وجغ

    • شش
      1

      مثبت های فیک....خخخ خبر فوری کلا۳۹نفر تا الان این نظر رو خوندن چجوری ۱۰۱مثبت؟منی که بودم اونجا میدونم ماجرارو دیگه دور نزنید سردار مشکل دارید اوکی ولی دیگه سایتو مسخرش نکنید که کردید

    • مححدطاها
      1

      اگر جبهه مقاومت فلسطینی نبود الان اسرائیلی ها داخل ایران دنبال ناموسهای ایرانی یودن

  • وطن
    0

    اگر مذاکره باعث بشه مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند واجب شرعی هم هست .ولی اگر فکر می کنید راه اشتباهی هست ماندن در این راه به ضرر نسل های ایران تمام شده و خواهد شد باور کنید ما هم مشکلی با اسلام نداریم ولی با فقر و رنج و مشکلات حاکم مشکل داریم .همه ما در پیشگاه خدا باید پاسخگو باشیم .یا باید اینقدر قوی بودید که دشمن تحریم رو آغاز نمی کرد یا باید راه گریزی پیدا کرد برای نجات از این وضعیت .

  • .
    0

    این را کجا دلمان بگذاریم

    نظرات شما -
    • ایرونی
      0

      دل لبنان......

  • ناشناس
    0

    هرچه تاریخ نشون داده این دو کشور جنگ کردن نه مذاکره

  • صادق
    0

    بنظر من یه رفراندوم بزارید، با موضوعیت؛ خانم سلیمانی یا مردم؟؟ بسه دیگه..‌به خدا مردم خسته شدند.. انقدر فقر، بیکاری,بزهکاری و....هزار درد بی درمان چرا باید همه چیز رو انقدر بزرگ کنید...

  • علی
    0

    چرا نبایستی مثال ما کشورهایی باشه که در نتیجه همین مذاکرات الان به صلح و آرامش و پیشرفت رسیدن ؟

  • ایرانی
    0

    تعداد لایک های مثبت و منفی مردم به کامنت گویای همه چیز است

  • الن
    0

    ایا فلسطینی ها ما را بعنوان وکیل وصی خودشان انتخاب کردند؟!

  • ناشناس
    0

    تودیگه بس کن حال نداریم

  • خیر خواه
    0

    جمع کنید پس مردم کی زندگی کنند بخاطر یه مشت عرب بی عقل و به درد نخور مردم ایران دادن تاوان میدن

  • دانیال
    0

    بعد ایشون چکاره هستند دقیقا ؟باباش کاره ای تو مملکت بود ایشون چکاره هستند از زبون ۸۰ میلیون ایرانی حرف‌میزنن

    نظرات شما -
    • به دانیال
      0

      تو چیکاره ای که از طرف ۸۰ میلیون نظر دادی؟؟؟

  • ایرانی
    0

    خوب شد تو هم نظریه پرداز شدی!

  • حسین
    0

    هیچکس نیست که بگوید سیاست و بقول این روزها، میدان بطور شانه به شانه و توامان بایستی بکار گرفته شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود؟؟؟ اصلا مگر دنیای بدون سیاست و مذاکره را می توان تصور کرد که بعضی از مسئولین سطح بالا و صد‌البته عوام زده، در تخطئه مذاکره، از نداشتن محلی از اعراب یا نشانه ای از ضعف و ترس میدانند. بزرگترین پیروزی ها اگر در میدان‌های جنگ رقم خورده ولی در پس آن این مذاکرات بوده که باعث جلوگیری از تکرار آن و همچنین ثبت و استقرار صلح انجامیده است. بنظر می‌رسد آنهایی که دم از میدان در این روزها میزنند، نه سیاست میدانند و نه به قدرت آن آگاهی دارند. ولی خود را در پیروزی آن قطعا شریک میدانند. در مذاکرات برجام یادمان نرفته، پس از اجرای برجام و پیدا شدن آثار مثبت آن، بسیاری از منتقدین فعلی، آنرا تصمیم نظام اعلام کردند( یعنی همه شریک) ولی پس از اتفاقاتی که پیش آمد همه شروع به انتقاد کردند. کلا در نظام ما همه در جشن پیروزی حضور و مدعی هستند و در گرفتاری ها نه!!! مسئولین محترم اگر هر آنچه در خفا با تیم مذاکره کننده میگویند را آشکار بگویندقطعا خواهیم‌دید که آنهایی که نامه های مشروط امضا کرده و خواهند کرد، در راهبری تیم مذاکره نرمش های قهرمانانه بسیاری را توصیه کرده‌اند!!!!

  • کوروش
    0

    خانم سلیمانی چرا همه دنیا بایدخودشان رایانظرماوفق دهند؟ این چه طرزتفکری است که اگرمذاکره جواب می دادقدس آزادشده بودچقدراین حرف زشت وبی معناوبی ربط است! لطفا اول کمی درمورد اظهارنظرهایتان بیاندیشید.

  • آریایی
    0

    فلسطینی ها اگر عرضه داشتند طی این 55 سال حق خودشان را می گرفتند !!!!!! به ما چه که اونها را آزاد کنیم ؛ بگیریم ما اگه مردیم مردم خودمان را که از فقر و بیکاری و گرسنگی و دزدی و اختلاس آزاد کنیم !!!!!!!!

  • مسلمان
    0

    چثقدر ملت بدبخت شده است باید برایشان خط و نشان بکشد

  • صادق
    0

    درباره هواپیمای اوکراینی و کشته شدن صدهاهموطن نخبه، احیانا اظهار نظر ندارن؟

  • صدرا
    0

    اومدید فلسطینا درستش کنید زدید ایرانم مثل فلسطینش کردید تنها راه نجات ول کردن فلسطین و آباد کردن ایران هست که شماها بلد نیستید

  • مهدی
    0

    سلام بنده احترام خاصی جهت سردار دل ها قایل م اما زینب خانم عزیز شما فقط پدر از دست دادین و مسائل زندگی شما رو روال هست . اما چکار کنن اون بچه یتیم هایی که پدر ندارن و نان شب هم ندارن .کاش کاش ....

  • ریزه میزه
    0

    االلهی! این دختربیچاره درموردمذاکره فلسطینیان ورژیم صهیونستی حرف زده، چرابعضی ها ازروی حب وبغض وندانسته ویاروی عمد حرفهای ایشون را به مذاکرات 5+1 ربط میدهند ، ونظرهای منفعتی چناحی میدهند!عجبا ازاین آدمیزاد اگر مرض وغرض وبی انصافی براومسلط شود!

  • ناشناس
    0

    اگر قرار است مبارزه با اسرائیل ادامه یابد در حال حاضر این مبارزه باید بشکل فرهنگی و ترغیب خود فلسطینی ها به پس گرفتن اراضیشان باشد نه درگیری مستقیم ایران و فشار مضاعف به ملت خودمان

  • فرهنگی
    0

    آهای آدما! اول گفته ایشون بخوانید بعد نظر بدهید! درماه رمضان ومحضر خدابازهم به خودتون رحم نمیکنید وندانسته بدیگرون توهین میکنید.

  • سعید
    0

    خانم سلیمانی جهان امروزاین قلدری هاوشعارهارابرنمی تابد. قابل توجه جنابعالی که اسراییل مردم فلسطین رابرعلیه کرونا واکسینه کرده و مدارس بازگشایی شده اند آن وقت هنوزشمادم از آزادی قدس می زنید؟ اگر مردم فلسطین نخواهند آزادشان کنید چه کسی رابایدببینند؟

  • مجید
    0

    جانان من اندوه لبنان کشت مارا

  • سعید
    0

    بیا و درستش کن

  • مریم
    0

    واقعا با خوندن این پیام ها باید تاسف خورد . ایشون نظرشون رو در رابطه با مسئله فلسطین اعلام کردند . کجا گفتند که من از طرف مردم ایران چنین نظری رو اعلام می کنم ؟؟چرا عادت کردیم از روی حب و بغض و یا از روی لجاجت نظر بدیم ؟؟ چرا وقتی یک سلبریتی حرفی میزنه که هیچ تخصصی در اون زمینه نداره ، ساکتیم ؟؟؟

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      درود بر شما کلن اسم سردار و خانواده شون ک میاد مث منافقا لرزه میگیرن

  • شوقی
    0

    عزیزم در سیاست راه غلطی وجود نداره مصالح و ماندن در راس قدرت اهمیت داره نه شعارهای عوام و همانطور که با آمریکا و عربستان در این چهل و سه ساله چندین مذاکره محرمانه داشتیم یقین پیدا کردم که با اسرائیل همانطور بصورت مستقیم و غیر مستقیم چون سیاست پدر و مادر نداره

  • شهریار
    0

    از ملت فلسطین مظلوم تر وبدبخت تر خود مردم ایران

  • هلیدا
    0

    با احترام به همه خانواده های شهدا و خانم ها اقای سلیمانی پسر ندارن،هدف از پر رنگ کردن زینب سیلمانی چیه؟

  • دلسوز
    0

    مذاکره در هر مورد بدون پشتوانه قدرت کشک برای مذاکره باید قوی باشی تا حرفت را بخوانند

  • غفاری
    0

    هدف آمریکاییها از مذاکره تسلیم پله به پله ایران در مقابل کاخ سفید آنهم صرفا بخاطر چند دلاربیشتر!!! ... برخی وقت ها عزیزان چنان از مذاکره حمایت می کنند که گویی آمریکا برای هدیه رفاه و دموکراسی به ایران در صف ایستاده !!!! متوجه نشدند که آمریکاییها همین چند هفته پیش به همفکرشان هم رحم نکردند و فایل صوتی محرمانه شان را فاش ساختند ...... .

  • علی
    0

    بزر گترین دشمن بشریت جهل هست واز اون بزرگتر که امروز ریشه تمام بد بختی انسانها هست خرافات ومذاهب خرافاتی هست وتا اکثریت به خرافات می پردازند اقلیت سود برده وروزگار را به کام خود کرده بهشت دانایی وجهنم نادانی هست تمام

  • صصصص
    0

    بله دیگه برای امسال شما فرقی نمیکند که چند نفر انسان گشته میشود شما سنگ بیاندازید ضمنا به ما ربطی ندارد به مردم فلسطین مربوط است که مذاکره کنند یا انتفاضه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      صصصص شعر نگو

  • دن کیشوت
    0

    این چه اصراری است که همیشه فرزندان مقامات، نظریه پردازی کنند و البته همین رسانه ای شدنها و اظهار نظر ها، به دلیل عدم تناسب بین سطح دانش و گفتمان، بالاخره در جایی باعث سوتی دادن و تخریب شخصیتی خواهد شد.

    نظرات شما -
    • زرو
      0

      حالا ایشون یک ...کرد شما ببخش

  • ناشناس
    0

    اون چیزی که خیلی آزارم میده اینه که این افراد با این طرز فکر، خدا رو برای خودشون قبضه کردن و بهشت رو به خودشون وعده دادن و این ملت رنجور رو جریان انحرافی میدونن

  • R44
    0

    اگر ایران دست از لسطین برداره همه مشکلاتشون حل میشه.هرچی گفتاری بخاطر دخالت ایران،جز ایران هم هیچ کشوری تو دنیا پولش تو فلسطین هدر نداده که بعاز چهل سال هیچی دستش نگیره،مشکلشون فقط ایران که نمیخواد اینا صلح کنن

  • یاسر
    0

    مثبت منفی ها رو ببینید می فهمید جامعه چی میخواد

    نظرات شما -
    • کاربر
      0

      جامعه با دیس لایک فیک ؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      دیس لایک فیک افکار شماهاست ۴۲ ساله فکر می‌کنید افکارتون درسته

  • دلسوز ,
    0

    همه شدند کارشناس دینی و سیاسی تغییر قبله به خاطر بت های موجود در مسجد الحرام بود قدیم‌ها در محله ها ریش سفید ی که پشتوانه قدرت داشت حرفش برش داشت والا

  • ح .ش
    0

    سلام..شیر دختر سردار دلها (شهیدسلیمانی عزیز)این ارازل واوباشی که بر خلاف نظر سرکار عالیه حرف میزنند والبته دنبال مقصر اصلی که مملکت را به بن بست کشانده نیستن ،واز روی نادانی حرف میزنند،کاش وای کاش میفهمیدند که اگر پدرشما وامثال پدر شما جانشان را برای ما کف دستشون نمیگرفتن ،الان داعش درهمین شهرهای ایران مادران وخواهران ما را به کنیزی گرفته بودن وامثال اینهای که نمیفهمن چی میگن باید تو سوراخ موشها قایم میشدند....واقعآ متاسفم بااین همه نفهم و..........سردار عزیز تورابه خدا دعایمان کنید که گیر کردیم با این همه.........

    نظرات شما -
    • الکیه
      0

      منفی ها فیکه همون دو دقیقه اول ۲۸تا منفی گرفتی دادا

    • نادر
      0

      چه ادبیات جالبی داری....

    • منافع ملی م ارزوست
      0

      درود بر روح مطهر تمام شهدای راه ازادی از جمله حاج قاسم عزیر. برادر من چرا به ملت ایران توهین می کنی . ما حداقل سه ارتش موازی داریم و کلی در طول سال خرج این ارتش ها می شود . ان وقت چطور یک گروه بیابان گرد و تروریست که تعدادشان به 10 هزار نفر هم نمی رسید بدون ارتش منظم بدون هواپیما بدون موشک قادر به اشغال کشور ایران بودند. لطفا یک کمی هم برای خوانندگان عقل و شعور در نظر بگیر. صغیر و کبیر می دانند که هدف از رفتن ایران به سوریه چه بوده است؟

  • محمد
    0

    مذاکره با ظلم یعنی پذیرفتن ظلمش و این پذیرش ذلالت و حقارت است

    نظرات شما -
    • شش
      0

      منفی ها فیکه داداش همون دقیقه اول ۱۸تا گرفتی فیکه

    • محمد
      0

      خب به جای حرف زدن پاشو برو بجنگ که به فنا بری و لااقل مملکت از دستت راحت بشه، فقط حرف می زنی

    • دانا
      0

      چرا الان ما با روسیه که یک روزی به عنوان دشمن وارد ایران شد و هموطنانمان را کشت و ایران بزرگمان را تکه تکه کرد دوست هستیم و مذاکره می کنیم.مگر نه اینکه روسیه به ما ظلم کرده است.چرا به قول شما این ذلالت و حقارت را قبول کردیم؟ پیامبر (ص)وقتی به مکه بازگشتند و ابوسفیان و بقیه ی کافران خود را تسلیم کردند آنها را نکشتند و اجازه دادند آنها در مکه زندگی کنند آیا پیامبر ظلم آنها را پذیرفته بودند و خود را حقیر کردند ؟دانش و تدبیر پیامبر ایجاب می کرد با آگاهی از هدایت نشدن آنها( که مطمئنا از تمام عالمان زمانه ی ما آگاهاتر بوده اند) برای سود و منفعت امتش ،حضور آنها در مکه را تحمل کند.او می دانست کافران مکه بزرگانی هستند که در شهر ها و کشورهای دیگر شناخته شده اند و تاجران و بازرگانان خارجی آنها را می شناسند و اگر خارجی ها تایید ظاهری پیامبری آنها را می دیدند تبلیغی برای دین اسلام می شد و به سوی دین اسلام گرایش پیدا می کنند.پس وقتی ادعای مسلمانی می کنیم باید یاد بگیریم مانند پیامبر با دشمنانمان چگونه رفتار کنیم. عالمان دینی در ایران دم از دین اسلام می زنند ولی دریغ از اسلام واقعی در ایران.

  • رفراندم
    0

    میگم این دست آوردهای نظامی،و هسته ای که همش به ضرر مردم عادی تمام شده!!!!لطفا یه دست آورد اقتصادی مثبت هم برای رضای خدا و رفاه مردم بیان کنید!!!عملی هم نشد نشد ،اشکال ندارد،،، کره شمالی هم دست آورد نظامی خوبی دا رد ،مردمش چه وضعی دارد ؟؟؟

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      والله کره شمالی از ما بهترن ؛ چون تقریبا" همه در یک سطح زندگی میکنند و دزدی و اختلاس و گسل طبقاتی بینشان نیست ؛ هر کی دزدی و یا اختلاس کنه میبندند دم توپ !!!!! نه مانند اینجا پست و مقام بالاتری بهش بدن !!!!!!

  • رضا
    0

    اگه انتفاضه هم جواب می داد تا الان فلسطین آزاد شده بود.

  • ناشناس
    0

    زینب خانم عزیز.بابای خوبی داشتی همه هم دوستش داشتن ودارن.خودشون همیشه آرزوی شهادت داشتن به آرزوشون هم رسیدن.پس کاری نکنیدکه عزت واحترام ایشان ازبین بره.ظریف هم به جای خودش زحمت میکشه پس ناسپاس نباشیم.

  • عباسی
    0

    برو آشتو درست کن دختر

  • کریمی
    0

    ما فقط شعار میدهیم اسرائیل دنیا پشتش هستند ما هر چقدر علیه اسرائیل موضع بگیریم و برای نابودی ش حرف بزنیم کمک بیشتری بهش کردیم فقط خدا خودش این اسرائیل نابود کند وگر نه باید نسل به نسل شعار بدیم

  • ابوالقاسم
    0

    سلام نمیدانم شمار فرزندم خطاب کنم یا هموطن ؟ مذاکره به نتیجه مطلوب نرسیده کاملا صحیح است ،نیم قرن مبارزه وجنگ چطور ؟ تنها و بهترین راه را رفراندم دانسته آید که قطعا بهترین راه است آیا برای انجام اجرای رفراندوم نیاز به آرامش و توقف جنگ وحاکم نمودن شرایط رفراندوم اولین لازمه آن گفت وگو نمی باشد شاید طی این سالها واژه مذاکره فراتر از گفت وگو وبه نوعی حساسیت ایجاد کرده باشد ،برای انجام رفراندوم نیاز به گفت وگو می باشد اما آنچه مهم است مبارزه وجنگیدن جز کشتار وخسارت مخصوصا برای فلسطین دستاوردی نداشته است این مبارزه به سالها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برمیگردد،هرچند بک سوال وجود دارد که کمتر به آن پرداخته می گردد،آیا قبل از اسلام بیت المقدس سرزمین مادری قوم یهود بوده است یا خیر آیا بیت المقدس قبله قوم یهود بوده است یا خیر ؟

  • M. Kh
    0

    خیلی جالبه،،خوب ما ایرانیها عوض اینکه در مورد موضوع مطرح شده نظر بدیم با هم جنگ ودعوا داریم ونمی توانیم احترام هم رو نگه داریم ،،اول اگر اهل مطالعه هستید می توانید درمورد مباحث اظهار نظر کنید واطلاعات لازم را از اوضاع داشته باشید درغیر اینصورت نظری که بیان می کنید محترمانه ونظر شخصی تان رابیان کنید دوم اینکه ایشون به مسائل نظامی،، سیاسی،،واجتماعی،،اقتصادی،،فرهنگی ،، تسلط کاملی دارند وقابل توجه بعضی از دوستان بدانید که افکار یهود با سهیونیستها تفاوت دارد،درطی این ۷۰ سالی که ازهجوم سهیونیستی به فلسطین اشغالی می گذرد اگر در گذشته کشورهای عربی واین ۴۳ سال ایران جلو این جمعیت غارتگر را نگرفته بود، هجوم آنان بقول خود سهیونیستها از نیل تا فرات بود حالا بروید روی نقشه جهان ببینید یعنی چی،،کلام اخر سهیونیستها نه یهودیان فقط سهیونیستها بزودی این غده سرطانی ازبین خواهد رفت بیاری خداوند متعال ،، هموطنان عزیز لطفا در ارسال نظرات خود حرمت وعزت همدیگر را نگهدارید چونکه همه می دانید اظهارنظرها دوحالت دارد موافق ومخالف پس نظر هریک را محترم بشمارید مثلا نظر بنده حقیر را به کل جمعیت ایران ربط ندهید واحساسی با مسائل برخورد نکنید بهتره که منطقی باشید وعقلانی با مسائل برخورد کنید،،ممنون

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      اولا که شما خودتان با این قلم فصیح اونها رو نابود کردید! عزیزم صهیونیست با ص است نه با سین!!! ثانیا ، شما از کجا میدونی که «ایشون به مسائل نظامی،، سیاسی،،واجتماعی،، اقتصادی،،فرهنگی ،، تسلط کاملی دارند.» یا معنی این الفاظ رو نمیدونی، که البته با غلط‌های املایی تون بیشتر به ندانستن میزنی، یا مردم رو خر فرض کردی!!!

    • سید رضا صالحی
      0

      کَل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.... مسولین ما اگر واقعا درست بودن با این‌همه منابع کشور ایران را آباد کرده بودن کشور را رها کردید و رفتید جای دیگه مثلا میخایین چیا درست کنید؟؟!!! ایرانی ها را میکشید و از زخمی های فلسطینی دفاع می کنید؟!!! قسم حضرت عباستون را باور کنیم یه دم خروس را؟؟!!!! دفاع از فلسطین یه تاکتیک برا حکومت کردن شماست. والسلام

  • مهری
    0

    کسی میتونه در باره تصمیمات کشور نظر بده که تو ایران زندگی میکنه

    نظرات شما -
    • شش
      0

      مثلا شما نه؟تخخخخخ

  • حس پارسا نژاد
    0

    سلام خواهرم تو را درک می کنم ولی یادت باشد نتیجه جنگ 8ساله ه قرار بوده راه قدس از کربلا بگذرد با گفتگو ودیپلماسی حل شد ولی آثار آن راهنوز در تن زخم خورده مردم می بینم

  • انصاری
    0

    حالا ایشان چرا اینقدر مهم شدند؟گیرم پدر تو بود ...دست بردارید از این بازیها

    نظرات شما -
    • فرمان حسین
      0

      هر وقت به مدر شما تهمت و افترا زدند و توهبن کردند شما چیزی نگو

  • حامی
    0

    شهادت و ترور مجدد سردار سلیمانی توسط تیم رسانه ای دولت را خدمت دختر سردار سلیمانی تبریک و تسلیت عرض میکنم

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اگر در گرفتن انتقام سردار عاجز و ناتوان بودید در عوض انتقام توپی از ظریف گرفتید .

    • نادر
      0

      فکر میکنم فقط خودت خودتو لایک کردی

    • حسین
      0

      به محسن ؛ظریف و دولت نتقام تشیع ۳۰ ملیونی سردار دلها در همه استانهای کشور و کشورهای عراق سوریه لبنان هند پاکستان و دها کشور دیگر را گرفتند چون حساب کردند دبدند اگر ظریف شهید بشه فقط کاسبان برجام در تشیعش شرکت میکنند البته یکبار هم دولت خواست در ردیفهای بودجه انتقام بگیرد که تیرش به سنگ خورد

    • ب محسن
      0

      حالیت نیستا خود تیم دولت وآشنای خائن. فایلو پخش کردن پس چرت نگو

  • صمدی
    0

    قیاس مع الفارق ؟ فلسطین یک کشور اشغال شده است وطبیعی است مردم ان کشور برای ازادی کشورشان باید بجنگند لذا ممکن است مذاکره در انجا جواب ندهد اما این دلیل درستی نیست که همه مناقشات سیاسی واختلاف کشورها فقط از طریق جنگ بایدحل شود . ایران کشور مستقل ‌و قدرتمندی است واز موضع قدرت قادراست با هر کشوری حتی امریکا مذاکره کند ،ضمنانباید از موقعیت یک شهیدوالا مقام سوء استفاده شود ، برای ابراز نظر سیاسی ابتدا باید پخته شوی بعد افاضه بفرمایید .

  • النگو
    0

    چه خبر از برادپیت

    نظرات شما -
    • شوش
      0

      چه خبر از آلبانی

  • صدرا
    0

    دختر خوبم مناقشه وجنگ هشت ساله ایران وعراق پس از ان هم کشتار دیدید که برنده ای نداشت واخرالامر با مذاکره حل شد ان هم باصدام لعین ، اسرای ما در عراق با مذاکره ازاد شدند ، نتیجه مذاکره پایان کشت وکشتار وتخریب و فلاکت دو کشور مسلمان را به دنبال داشت واینک می بینید که این دو کشور برادر نزدیک ترین ارتباط معنوی وسیاسی را با هم دارند . پدر بزرگوار شما یک نظامی متفکر بود که بدون تردید برای اعتلای ایران تا اهدای جان مشقت کشید اما این دلیل نمی شود که تحلیل های سیاسی شما هم به تبع پدرصحیح باشد ، خوب است حرمت شهیدان را اول خود پاس بداریم .

  • سید حسین گوهریان
    0

    زینب سلیمانی باید جایگاه سیاسی خویش را بداند و سپس اظهار و‌نظر نمایند به صرف اینکه فرزند سردار سلیمانی می باشند معنایش این نیست به هر موضوعی ورود کنند و اجازه بدهند بزرگان سیاسیون تصمیم گیری و...

  • تد
    0

    به قول مطهری تا کی باید مقاومت کرد یک سال دو سال ده سال یا صد سال. شما یک رد مپ بدید که اگر مقاومت کنیم مثلا تا سه سال دبگه به این نتیجه می رسیم. از شوهرت بپرسی بهت می گه

  • مهرداد
    0

    زینب خانم پدر شما صاحب قلب همه ایران است. نمی گویم بود زیرا معتقدم هنوز هم هست. ایشان انسان بسیار فرهیخته با کیاست و درایت و فرماندهی فوق عالی بود و سیاست را بسیار هوشمندانه می فهمید و از کسی ترسی نداشت. اما هرگز به موافق یا مخالف شخصی یا جریانی صحبت نکرد تا ابزار دست فرصت طلبان باشد. او ذوب در ولایت بود اما نه مثل این دلواپسان بی تعهد نان به نرخ روز خور که در هر فرصتی تلاش می کنند رهبر را هم دور بزنند و حتی از خون عزیزی مقل حاج هم استفاده ابزاری کنند. اما شما متاسفانه این ویژگی برجسته پدرتان را نتوانستید به ارث ببرید. شاید بخاطر جوانی و احساسات و شور و حال این برهه از سن و سال باشد . اما جوان باشید یا پیر یادتان نرود شما دختر حاج قاسم سلیمانی هستید.و مانند پدر نباید بازیچه دست گروها و احزاب و منافع حزبی قرار بگیرید. مگر آنکه خودتان در تفکر وابسته به جریان باشید و خودتان هم بدتان نیاید برای حزبتان از نام پدر بزرگوارتان استفاده ابزاری کنید. من به عنوان کسی که هم سن و سال پدر عزیزتان است عرض می کنم دخترم در عرصه سیاست بصیرت خود را بیشتر کن. و اما بیانات شما که ایراد اساسی دارد. این ایرادات عبارتند از: 1- از سال 1948 که اسرائیل رسما اعلام موجودیت کرد تا به امروز که 73 سال از آن تاریخ می گذرد. فلسطین راه حل میدانی و دیپلماسی را به کرات امتحان کرده و هنوز اسرائیل سرجایش است و آب از آب تکان نخورده. اما شما می گویی اگر مذاکره جواب میداد تا الان فلسطین آزاد شده بود. سئوال اینجاست که آیا شما معتقد هستید در این 73 سال فلسطین در حال مذاکره بوده و عملیات میدانی نداشته است؟ آیا امثال پدر بزرگوار شما و سید حسن نصرالله به مذاکرات فلسطین کمک می کنند. ایا این همه شهید ارزشمند از مبارزان فلسطینی همه پای میز مذاکره شهید شدند؟ اگر شما هم مثل من معتقد هستید فلسطین 73 است که در میدان مبارزه می جنگد. پس باید می گفتید اگر میدان جواب میداد پس باید تا حالا فلسطین آزاد می شد. خب فلسطین در کنار میدان کار مذاکره هم داشته و در دو جناح حرکت کرده است. باز هم نتیجه نگرفته ایت. گاهی عملیات میدانی باعث به هم خوردن میز مذاکره شده و گاهی هم مذاکرات موجب توقف عملیاتهای میدانی. این هماهنگی و همپوشانی شیوه رایج در همه دنیاست. بنابراین جمله شما غلط است. 2 - شما این جمله غلط را گفتید تا مثلا تلویحا بگوید ظریف اشتباه کرده و میدان بر مذاکره اولیت دارد.در حالیکه اولا اسلام اولویت را به مذاکره می دهد . دوما در سیستم مدیریت اقتضایی این اقتضاء شرایط است که می گوید کدام اولویت دارد. سوما میدان و مذاکره ابزارند. استفاده از ابزار بستگی به کاربرد ابزار دارد. مهمترین نماد اجتماعی اسلام امر به معروف و نهی از منکر است که از مذاکره شروع می شود و به اعدام در اخرین مرحله میرسد. در جنگ هم مین طور است. در دفاع هم همینطور است در تجارت هم همی نطور است در روابط بین المللی هم همینطور است. اینکه منکر مذاکره شویم به نفع میدان کار نکرده ایم. تنها یک گزینه از حق انتخاب خودمان در روز مبادا کم کرده ایم. 3 - شما گفتید تنها را راهایی فلسطین انتفاضه و حمایت دیگر کشورهاست. فرض کنیم که انتفاضه اصلا بدون برنامه ریزی و مذاکرات میان گروهی بصورت خودجوش بوجود آید آیا حمایت کشورها هم همینطور است؟ آن هم نیاز به مذاکره ندارد؟ همین که ما گفتیم کمک کنید همه باید کمک کنند و اگر کمک نکردند ما جواب این همکاری نکردنشان را در میدان میدهیم؟ زینب خانم اگر احمدی نژاد و یا امثال او گفته تو را تیتر کنند و در لوای آن جناب ظریف را ترور شخصیت کنند و او را به کمک تو از میدان انتخابات خارج کنند. جواب مرحوم پدرت را با آن هم دوستی و ارادتی که با طریف داشتند را چگونه میدهید؟ می گوید پدر مرا ببخش بازی خوردم . خواستم شعاری داده باشم؟ نتیجه اش ظلم به خدمتگذاری صادق و دلسوز بنام ظریف شد؟ زینب جان نکن. شان نام سلیمانی این نیست.

    نظرات شما -
    • ب مهرداد
      0

      سربلند باشی مهرداد سربلندی تو همیشه نفست چاق روسفیدی ای ولا داری.

    • امتداد دوگانه سازش و مقاومت
      0

      جناب مهرداد عزیز انفعال و غفلت مسلمانان باعث شد فلسطین به اشغال اسراییل در اید و پایگاهی برای نفوذ و سلطه این رژیم به کشورهای اسلامی شود این ضعف های مابود که دشمنان ما را جری تر کرد و موجب شده تا به این روز برسیم و امثال من و شما در دوگانه مقاومت و سازش قرار بگیریم و هر وقت جربزه کارکردن نداشته باشیم به مذاکره و سازش روی بیاوریم نه اینکه مذاکره را یک فرع برای رسیدن به اصل فرض کنیم و امتدا این ضعف همچنان ادامه دارد . ...... جناب مهرداد استدلال کم عمق و ظاهری به قراین وشواهد مثل همیشه تاریخ موجب خواب بیشتر ما وبیداری دشمنان ما برای ضربه زدن به ما خواهد شد .

    • مهرداد سربندی
      0

      پاسخ به عزیزی که خود را دوگانه سازش و مقاومت معرفی کرده است. نمی دانم که هستی . اما از شما ممنونم که در مورد نظر بنده نظر داده اید. لازم است نکاتی را در مورد نظرات خود و شما یادآوری کنم. شما را نمی دانم اما بنده در دوگانگی سازش و مقاومت گیر نکرده ام. من به اهل سازش نیستم اما در سازش را هم نمی بندم. همانطور که اهل جنگ نیستم اما در جنگ را هم نمی بندم. شما مقاومت و سازش را دو سر یک طیف میبینید و با تفکر صفر و صد به مسئله نگاه می کنید در خلیکه من دارای اندیشه فازی هستم و معتقدم میان صفر جداقل صد عدد وجود دارد. که اگر صفر یا صد محقق نشد انتخابهای دیگر هم وجود داشته باشد. عقل سلیم حکم می کند که من دست خودمان را برای رسیدن به اهداف مهم خالی نکنیم. معتقد نیستم هذف وسیله را توجیه می کند اما باور دارم برای رسیدن به هدف باید از همه ابزار شرعی و قانونی فرصت استفاده وجود داشته باشد تا به فرخور شرایط بتوانیم وسیله مناسب را انتخاب کنیم. یادمان باشد مقاومت کردن یعنی دفاع. یعنی ضربه خوردن و نشکستن. یعنی شکستن و ترمیم شدن و دوباره ایستادن و مقاومت کردن. این مسئله با حمله فرق می کند. در حالیکه بین مقاومت و سازش مقوله ای بنام خمله و جنگ هم وجود داردو شما به آن اشاره نمی کنید. چرا؟ چون در احکام ثانویه ما جنگ طلب نیستیم حدر حالیکه قرآن به کرات از جنگ و تشویق مسلمان به کشتار کفار و مشرکین و منافقین حرف زده است. جان کلام ما شیعه دوازده امامی هستیم دوازده اما با دوازده شیوه مبارزه و احقاق حق. با دوازده شیوه دفاع و مقاومت. یکی در کربلا وارد می شود اول مذاکره می کند نتیجه نمی گیرد دست به شمشیر می شود و یکی هم ولیعهد طاغوت زمان خود می شود. یکی صلح نامه امضا می کند و دیگری خود را پنهان می کند. یکی سکوت می کند دیگری افشاگری می کند. همه این رفتارها از معصوم سر زده تا ما یاد بگیریم در چه شرایطی چگونه از حق دفاع کنیم. امروز اگر ما بعضی از راه ها را به روی احقاق حق ببندیم. در حق خود و اسلام و مسلمین و امامان معصوم جفا کرده ایم.

  • محمد
    0

    بابا تو الان چه فرقی داری با بچه «صفدر حسینی»، هر دوتاتون فکر می کنید که به خاطر باباتون باید در همه مورد نظر بدید، گیرم پدرتو بود فاضل/ از فضل پدر تو را چه حاصل

    نظرات شما -
    • پدرام
      0

      افرین . دمت گرم

  • مجتبی محمدی دبیر زیست شناسی
    0

    با سلام و ادب به عنوان یه معلم عرض می‌کنم هیچ انسانی کامل نیست(‌بغیر امام زمان)... وبنا نیست هر فرزند شهید یا جانباز یا آدم بزرگی هر چیزی گفت تمام و کمال درست باشه متاسفانه بعضی ها فکر و ذکرش فقط مردم های جاهای دیگست... و منافع مردم ایران در اولویت که نیست هیچ در ذهن بعضی افراد اصلا جایگاهی نداره... اون دنیا خیلی ها باید به مردم ایران پاسخگو باشن... هر اتفاقی که به خاطر فقر ومشکل مالی و... میفته مسولین پاسخگو باید باشن دفاع از مظلوم خیلی خوبه اما بشرطی که دیگران قربانی نشن حق دیگران ضایع نشه آیا کسی از صاحبان اصلی مملکت و صاحبان اصلی منابع و بیت المال( مردم) پرسیده ؟؟؟ ایا همیشه فقط فکر شما درسته؟؟!!! همه مسولین کشورهای دیگه فقط بفکر رفاه مردم خودشون هستن . کدوم کشور به فکر مردم ماست؟؟!!! اما درایران اولویت منافع مردم مظلوم ایران نیست....

  • ناشناس
    0

    خانم ول کن بابا . مردم داره کمرشون میشکنه زیر بار این همه مشکل . شما چسبیدیت به اسراییل و فلسطین و .......پدر شما هم خدا رحمتش کنه . شما که توی ایران نیستی حق نداری از زبان مردم ایران حرف بزنی . سواحل بیروت

  • مجید دلبند
    0

    به M.kh کامنت گذار مقیم لیبرتی البانی ، اولا نگارش کلمه سهیونیست که دهها بار هم ان را تکرار کرده اید غلط است وصهیونیست صحیح است ، دوما امثال تو به جای پخش ونشر این اراجیف از گذشته سراسر سیاه وکثیف خود که ۱۰ سال جاسوسی ومزدوری برای صدام بود درس عبرت بگیرید واینک از جاسوسی برای اسرائیل وسعودی دست بکشید ، این که گاهی در نقش یک اصول گرا وگاهی در نقش اصلاح طلب کامنت می گذارید چهره منافقانه تان را بیشتر برملا می کنید .

  • صلوات بر محمد و آل محمد
    0

    درود بر تو ای دختر باغیرت،جای حاج قاسم خیلی خالیه،زمانی که حاج قاسم بود کسی جرأت نکرد حرف بزنه حالا زبونشون دراومده،درود بر غیرتت سردار سلیمانی ماروهم شفاعت کن بزرگوار

    نظرات شما -
    • سلام مهری صلواتی
      0

      دیگه شرم میکنی نامت را بزاری ؟

  • محمد
    0

    آب که سر بالا بره قورباغه هم ابو عطا می خونه !!

    نظرات شما -
    • نیما
      0

      دختر شهید سلیمانی قورباغه نیست . تو قورباغه ای و دولتت

    • سعیدمهور
      0

      اگر امروز آزادانه در خیابان راه میروی فرزندانت آرامش دارند از صدقه سری پدر این دختر وامثال اوست پس بهتر ست کمی فکر کنیم بعد در باره بزرگ مردی امثال حاج قاسم سخن کنیم

    • ممد
      0

      نیما سعید،، موضوع چیز دیگری است تو باغ نیستید

    • شوش
      0

      یه کلام از ممد هزینه

  • ملول
    0

    گیرم پدرت بود فاضل /////از فضل پدر ترا چه حاصل

  • راز
    0

    حالا این زینب سلیمانیه کیه انقد بزرگش کردین. کیه بجا میلیونها نفر ح ف بزنه. بسه انقد الکی همچین ادمایی رو بزرگ میکنین

  • زینب حسینی
    0

    دختر جان سرتا بنداز پایین اگر واقعا نجابت داری و دنبال شهرت نیستی

  • مهدی
    0

    "ازمان هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، سازمان‌های بین المللی و سایر کشورهای دیگر در مقابل این اتفاق نباید ساکت باشند و باید این مردم را حمایت بکنند " خوب گفته

  • ناشناس
    0

    بعضی ها معتاد دیده شدن هستن

  • مومنی
    0

    از بعضی نوشته ها ناراحت نشوید ؟! اینها همون هایی هستند که در سال ۸۸ آشوب کردند و فتنه کردند و مساجد و حسینه ها و مراکز امنیتی را آتش زدند؟ آنهایی هستند بعد. از گرانی بنزین توسط دولت روحانی موج سواری کردند و آشوب کردن ؟! همون هایی هستند که همیشه با انقلاب اسلامی زاویه داشتند و مزدور امریکا و غرب وحشی ؟؟ همونهایی هستند که روز قدس ۸۸ فتنه کردند و گفتند نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران ؟! که متاسفانه همین آدم‌ها وقتی جنگ شد همه فرار کردند و به احتمار پرداختند و در سوراخ موش ها پنهان شدند و گفتند ما جنگ نمی کنیم اینها چی می فهمند جنگ چیه و تجاوز دشمن چیه ؟ اگر داعش می آمدند ایران و جلوی چشم این افراد گردن فرزندانشان را می بریدند و به ناموسشان تجاوز می کردند و زنان و مادرانشان را به زور تجاوز می کردند و دخترانشان را به برد گی و شهوت رانی غارت می کردند این اراجیف را نمی گفتند ما مذاکره می خواهیم این همه مذاکره با یزیدیان کجا رسیده اید ؟! اگر حاج قاسم نبود امروز ما هم اسیر و برده داعش بودید و خفه می شدید و اراجیف نمی بافتید ؟! اگر حاج قاسم نبود امروز دلیل نمی شد و اگر حاج قاسم نبود این امنیت در ایران نبود خجالت بکشید و اینهمه منحرف و حرف از مذاکره با شیطان بزرگ و یزید زمان نزنید البته ریس جمهور محبوب شما مذاکره کرده هشت سال آست مذاکره کرده و می کند ؟ ین پیام را فراموش نکنید اسراییل رو به زوال است و تا عمر کثیفش چیزی نمونده و خیال آنهایی که مزدور امریکا هستند امیدشان نا امید خواهد شد .

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      خوب گفتن جهالت بشر را پایانی نیست

    • مومنی
      0

      غلط کردم اشتباه کردم خوردم ببخشید آقای کرباسچی من یه گونی سیب زمینی بیرگ گرفتم تا پاچه خوار باشم قول یه بسته ساندیس هم دادند نمی دانم بدهند یا ندهند بیجا کردم اشتباه کردم پاتو لیس میزنم من الان فاز یک فاز دو هستم.

    • پارسی
      0

      این یه دروغ بزرگه که به مردم میفروشند ، ایران بعنوان یک کشوربا۸۰ میلیون جمعیت و چند میلیون جوان و نیروهای نظامی مجهز شامل ارتش و سپاه و بسیج و انتظامی با کلی تجهیزات در مقابل چند هزار داعشی با اسلحه های سبک آنقدر ناتوان و عاجز است که داعش در پارکهای تهران با ناموس ایرانی عکس سلفی بگیرد ؟!!!! اونوقت غیرت نیروهای نظامی کجا رفته ؟!! غیرت مردان و جوانان ایرانی کجا رفته؟!! مومنی لطفا قبل از اظهار نظر کمی تحقیق و مطالعه کن.

    • جلال عامری
      0

      افرین .توهین کنندگان به ساحت مقدس و پاک و خانواده پاکان جز از حرامخواران و حرامزادگان بر نمی اد. با دهان سگ اب دریای بیکران شهدا نجس نمی شه... سگا هار که می شوند پنجه به روی خورشید می خلند

  • و
    0

    کاش وارد دنیای کثیف سیاست نمی شدی و اجازه می دادی که پدر عزیزت همچنان در قلب مردم ایران باشد. با این حرف های بچگانه ات نمک بر زخم مردم ایران می پاشی زینب خانم عزیز

  • عارف
    0

    گیرم پدر تو بود فاضل واقعا تا کی قرار فرزندان شهدا این همه آزادی داشته باشند

    نظرات شما -
    • حقگو
      0

      تا وقتی که یه مشت پوست گردو قراره توی فضای بپلکن

  • علیرضا
    0

    این خانم چقدر درس خونده وکارش چیه

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      فوضولی؟؟؟

    • محسن
      0

      هیچی ،،، کاملا از حرف زدنش مشخصه زیر سیکل هست ولش کن الکی بزار حرف بزنه

  • پارسی
    0

    یادمون نرفته در زمان جنگ‌ ایران و عراق حضرات می گفتند اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد ما ایستاده ایم اما بعد از هشت سال نتیجه شد نوشیدن جام زهر ، کجاست بصیرت؟!!!!

  • ایران مظلوم
    0

    جانان من اندوه لبنان ( ساحلش) کشت ما را

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      شنا که البانی بودی الان،الان رفتی لبنان؟

    • ب ایران مظلوم(مزخرف گو)
      0

      جانا سواحل لوس انجلس ترا کشت کشتا خخخخخخ

    • به حسین
      0

      آلبانی که بابات ساکنه

  • فرید
    0

    تو یکی فقط در مورد لبنان می تونی صحبت کنی از اونجا هم برای آزادی فلسطین هر فعالیتی میکنی بکن پای مردم ایران را وسط نکش مردم ما بخاطر این ندانم کاری های شما ها کم زجر نکشیدین

  • محمد
    0

    مذاکره با دشمن هیچوقت جواب نمیده . همونطور که تو برجام هم جواب نداد . اگر دشمن مذاکره هم بکنه برای اینکه امتیاز بیشتری ازت بگیره و قدرت تو رو نابود کنه تو هر مسئله حالا مثل موشک . هسته ای ، عقب نشینی ، اتش بس و...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مذاکره جواب نمیده؟؟!! برو مذاکرات پیامبر اسلام با مشرکین را مطالعه کن

    • شش
      0

      داداچ خودت میگی پیامبر @:

    • به شش
      0

      چی شد؟؟!! یه عمره از حضرت علی و پیامبر مایه میذارید که اینکارا کرد و اینچنین گفت و... حالا که به ما رسید میگی اون پیامبر بود؟؟!!

  • سعید پور مسعود دبیر فیزیک
    0

    خانم سلیمانی خب دیگه حرفتا زدی حالا برگرد کشورت( لبنان)

    نظرات شما -
    • دبیر جغرافیای بین الممل
      0

      اوف سواحل لبنان رو عشقه

  • حقی
    0

    یکی از انواع جهاد در اسلام جهاد ازادیبخش است یعنی مسلمانان وظیفه دارند به کمک مسلمانان تحت ظلم وستم بشتابند اما نه به قیمت له ونابود شدن وخشک شدن نسل در کشور خود ، نه به قیمت گسترش فقر وفساد ورشوه واختلاس وتباهی در کشور خود . چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .

  • زهرا
    0

    زینب خانم از شوهرت اجاره گرفتی با رسانه ها مصاحبه کنی؟؟

    نظرات شما -
    • به زهرا
      0

      زهرا تو از شوهرت اجازه گرفتی تو مجازی میچرخی و حرف مفت میزنی؟؟؟

    • مبینا
      0

      به زهرا ، فضولی موقوف

    • به زهرا
      0

      شوهر کجا بوود

  • محمدطاها
    0

    همه مردم ایران مدیون جبهه مقاومت هستن اگر فداکاری های عزیزان مفاومت نبود الان صهیونیست ها داخل پارکهای تهران وشیراز با ناموسهای ایرانیان ترسو عکس سلفی و...

    نظرات شما -
    • محمدطاهای واقعی
      0

      دوستان این نظر من نیست و محمد طاهری واقعی من هستم من فقط درباره داعش این حرفا بارها گفته اپم.. ضمنا دفاع از فلسطین ارمان همه مردم ایران و جهانه

    • خلیل
      0

      محمد طاها خودت را هم بکشی نمی تونی نظر مردم را تغییر بدی حمایت از فلسطین یک شعاری بوده که دورانش بسر آمده بفهم

    • پارسی
      0

      این یه دروغ بزرگه که به مردم میفروشند ، ایران بعنوان یک کشوربا۸۰ میلیون جمعیت و چند میلیون جوان و نیروهای نظامی مجهز شامل ارتش و سپاه و بسیج و انتظامی با کلی تجهیزات در مقابل چند هزار داعشی با اسلحه های سبک آنقدر ناتوان و عاجز است که داعش در پارکهای تهران با ناموس ایرانی عکس سلفی بگیرد ؟!!!! اونوقت غیرت نیروهای نظامی کجا رفته ؟!! غیرت مردان و جوانان ایرانی کجا رفته؟!!! محمد طاها بهتر قبل از اظهار نظر کمی تعقل و تفکر بکنی .

  • ناشناس
    0

    نظر خانم سلیمانی درباره فینال اروپا بین سیتی و چلسی چیه؟؟ گفتن ایشون کارشناس همه مسائل هستن خواستم نظرشابپرسم....

    نظرات شما -
    • هما
      0

      معلومه که در همه امور میتواند نظر کارشناسی بدهد .چون این جماعت مادرزاد متخصص بدنیا می ایند . مردم ایران در ۴۳ سال گذشته با این قبیل افراد خیلی تجربه دارند مثلآ رستم خان در فاصله یک شب از پادگان به طبقه ۷ وزارت نفت میرود و می شود متخصص نفت و یا مرتضوی که باصطلاح قاضی بود و امر قتل چند نفر در کهریزک یک شبه به وزارت کار منتقل و متخصص امور تامین اجتماعی می شود و یا جلیلی که در دانشگاه امام صادق ع تحصیل کرده در فاصله یک روز به متخصص و کارشناس برجام و مسائل هسته ای ارتقاء پیدا می کند .

  • سعید
    0

    این چیکاره اس که باید نظرش را تو رسانه اعلام کنن؟ تف

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      دقیقا تو چیکاره ای ک نظر میدی ؟

  • سحر
    0

    عزیزم روح پدرتون شاد و انشااله جبهه‌ی مقاومت پیروزه

  • ایران
    0

    زینب خانم وارد سیاست شدن انهم بدون تحقیق و مطالعه کار درستی نیست شما خودتان خوب می دونید قضیه فلسطین با کشور ایران زمین تا اسمان فرق داره فلسطین یک کشوری است که سرزمینشون در جنگ جهانی دوم توسط قدرتها تقسیم شده و یهودیهای کشور شوروری سابق همه امدند در انجا ساکن شدند البته بعدا از سایر کشورها هم رفتند انجا و یک دولت تشکیل دادند و تا الان هم در انجا هستند فلسطینی ها هم دارند مبارزه می کنند تا به حقشان برسند اما کشور ایران هم مثل انها است نه ؟؟ ایران یک کشور مستقل هستش در ثانی زینب خانم جنگها و درگیریها توسط خود امریکا و و....سایر کشورها راه میفته تا اسلحه هایشان را بفروشند امریکا روسیه انگلیس فرانسه بیشترین بودجه کشورشان در رابطه با تولید اسلحه هست خودشون درگیری بوجود می اورند تا انها رو بفروشند جنگ ایران و عراق جنگ افغانستان جنگ لبنان جنگ سوریه جنگ یمن جنگ اسرائیل و مصر انها من و شما رو بجون هم می اندازند تا اسلحه بفروشند ببین توی این چند ساله همه جا رو با خاک یکسان کردند خیلی ها رو اواره کردند زیر ساختهای کشورها رو از بین می برند تا ان کشورها خسته بشوند و بروند با انها قرارداد خرید لوازم ساخت و ساز ببندند ساخت نیروگاه ساخت جاده ساخت پالایشگاه و.....وانواع قرارداد همین لبنان قبلا عروس خاورمیانه بود یعنی تمیزترین و زیباترین کشور خاورمیانه بود ایا الان همون عروس خاورمیانه است ؟؟؟ ببین به چه روزی در اوردنش کی اینکار رو کرد ؟ خودشون یعنی امریکا و اسرائیل و .... دنیای سیاست یعنی دنیای کیاست و دانایی و تعامل و گفتگو ( اما در این دنیای سیاست دغل بازی نامردی حق رو ضایع کردن کشتن انسانها و...هم وجود داره )

  • امیررضا
    0

    چرا خوشک سالیه چرا مردم بی دین شدن چرا سنگ عربا به سینه میزنین چرا مردم از ایران دارن فرار می‌کنند باعث مشکلات شما و کاسبان تحریم هستین زینب خانم

  • قدیم
    0

    سلام خبر فوری شهید سلیمانی حرمت اش جای خود را دارد ومحفوظ واما دختر ایشان یک جوان کم تجربه ای است نه اندبشمند است و سیاستمدار مشهور چرا نظرات اشان را ملاک قرارداده وتبلیغ می کنید

    نظرات شما -
    • جدید
      0

      اینا خودشونو رو صاحب این مملکت میدانن تف

    • حامد
      0

      تف به روی تو بی ادب

    • همشهری
      0

      اینا خودشون حرمت خودشون نگه نمیدارن لاقل شما که قدیمی هستی حرمتش نگه دار ثواب داره

  • قناعتی
    0

    به مومنی : اقای احمدی نژاد اخیرا افشا کرد که درسال های ۸۸ و ۹۷ چه کسانی تخریب کردند وماشین های مردم را اتش زدند وادارات وبانک ها ومساجد ر اتش زدند وبعد ... مشروح صحبتش در گوگل هست برو ببین . بی خوددست وپا نزن که حرفت باطلت را به خورد خلق الله بدهی .

  • مجیدی
    0

    صهیونیست ها در طول تاریخ برده ایرانیان بوده اند وهر گز انها را جرات چپ نگاه کردن به ناموس ایرانیان نبوده و نیست ، الا به ناموس بی غیرت چون توئی .

  • ناشناس
    0

    سلام عروس خانم بابانصرالله چطورن؟ همین مونده بود حضرتعالی درمورد مسائل کلان این مملکت نظر بدی.

    نظرات شما -
    • جهاد اکبر
      0

      بهتره خودش بره برای انتفاضه

    • هدی
      0

      اگه دلش خیلی برای فلسطین میسوزه از لبنان بهشون نزدیکه بره کمک کنه

  • ناشناس
    0

    فلسطین سالهاست که آزاده ،مردم فلسطین آزادانه دراسراییل مشغول کارورفت وآمدهستند، فلسطین مشکلی ندارد،فلسطین آزاداست ما آزادی نداریم فلسطین مشکلی ندارد ما دچارمشکلیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به خدا آزادی فلسطینی‌ها واسرائیلی ها از ما خیلی بیشتره مظلوم واقعی ماهستیم

  • امیری
    0

    به محمد : مطلق گو نباش ، ما هم شاهدیم که مذاکره با دشمن پلیدی چون صدام جواب داد ، جنگ ۸ ساله تمام شد ، کشت وکشتاری که آمریکا واسرائیل وغرب میان دوکشو مسلمان عمدتا شیعه نشین درست کرده بودند پایان یافت ، اسرای هردو کشور ازاد شدند ، دشمنی ها جایش را به برادری ورفاقت میان ایران وعراق داد ، به جای تخریب شهرها سازندگی شروع شد قیمت نجومی کالا ها انقدر پایین امد که دهها دلال وکاسب جنگ و تحریم سکته کردند ومردند ، قیمت ماشین به یک سوم قیمت زمان جنگ رسید و اخرش هم نوکر وبرده صدام نشدیم و... اینهایی که گفتم خاطره نبود واقعیت هایی است که در نتیجه مذاکره به دست امد ومردم هم خوب به یاد دارند پس مذاکره ان طور که متحجرین قشری نگر می اندیشند بد نیست. بدرود

  • اشنا
    0

    وقتی از نخبگان حرف می زنید باکری وچمرانها را از یاد نبرید که به خاطر همین مردم صندلی شهرداری و دانشگاه آمریکا را ول کردند نه آنهایی که به خاطر عافیت طلبی در فکر فرار از کشور هستند

  • شبنم
    0

    خوش بحالت از کجا به کجا رسیدی!

    نظرات شما -
    • شوشو
      0

      تو چی شدی؟ هیچی ههههه

  • ناشناس
    0

    خوبه ژاندارک نشدی وگرنه...

    نظرات شما -
    • بریم
      0

      وگرنه بی کار الدوله هایی مثه تو میومدن مملکت رو غارت میکردن بی اسم

  • زن ایرانی
    0

    فکر کردم فقط تحفه های حداد عادل ژن برترن معلوم تو هم بودی و ما خبر نداشتم فقط بگو از کی بادمحون قاطی میوه ها شده ما خبر نداشتیم

    نظرات شما -
    • کاربر
      0

      اشتباه فکر کردی خانووووم

    • به زن ایرانی
      0

      لایق جهاد نکاح داعش بودی ، هستی و خواهی بود

  • ایرونی
    0

    ببند ... رو

  • جلال عامری
    0

    ماشاء الله فتبارک الله شیر دختر سردار ...حقا که نام زینب برازنده توست۰۰۰ کاش یک اپسیلون شرف و حمیت و غیرت تو و پدرت قهرمان و نفس زکیه شهید سلیمانی عزیز تو تن این ظریف ا ب ل ه وطن فروش شهید فروش و شخصیت منفی ضدقهرمان بود.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      جناب اقای جلال عامری ، زمانی که ابن ملجم اسیر فرزند علی علیه السلام شد علی به فرزندش فرمود به اسیر مدارا کن ، حالا تو که بر عکس ظریف دانا هستی ،او را اسیر ادمهای مثل خودت بدان و حداقل عفت کلام نگهدار .

  • جلال عامری
    0

    حقارت دشمنان تو و پدر شهیدت که الان همسفره حضرت علی علیه السلام در اعلی علیین هستش ادم را یادت حقارت و زبونی دشمنان حضرت علی علیه السلام میندازه... هر چی دشمنان تان رزل تر پست تر و فحاش تر باشند ادم بیشتر عاشق سیره تو ای شیر دختر و زینت پدر و پدر شهیدت میشه. پدرت نبود اینای که دارن فحاشی بهت میکنن زن ومادر خواهر شون می بردند میدادن تحویل داعش خودشون پوتین داعشی ها را از ترس جونشون لیس میزدن.هر چند الانم نسبت به کدخداشون همین کار را میکنند.

    نظرات شما -
    • ابوالفضل
      0

      کسی از اون دنیا خبری نداره چطوره تو هم سفره بودن سردار سلیمانی با حضرت علی رافهمیدی چقدر فکرت بسته است که فقط به پایین تنه فکر میکنی گذشت دوران بت سازی و بت پرستی ،از ائمه اطهار برای عقاید سیاسی ات خرج نکن

  • دانا
    0

    خبر فوری محترم ،سانسور بی حرمتی به مردم است .زینب خانم باید جواب سوال من را بدهند که چرا ما با رژیم طالبان کودک کش ارتباط داریم و قرار داد می بندیم و مذاکره می کنیم؟چرا برای کودکان معصوم ایرانی که در هواپیمای اوکراینی کشته شدند اعلام نظر نکردند که از پرپر شدن آن کودکان ناراحت هستند؟چرا دیدگاه ایشان جهت دار است ؟

  • علی
    0

    زینب خانم ، خدا عزت پدرت را در قیامت بیشتر از این دنیا کند . باید بگویم سیاست جایی هست که کمتر کسی میتواند وارد عمق ان شود .اینطور بگویم که شاید سیاست یک کشور در دستان افراد کمتر از تعداد انگشتان دست باشد و انها هم نمیتوانند به همه مردم واقعیتها را بخاطر منافع و مصالح همان مردم بگویند . پس هوشیار باش و با حرف این و ان تصمیم به حرف زدن نگیر که تصمیم تو با تصمیمات دیگران فرق میکند که حرف تو غوغا میکند و تاثیر زیادی دارد .

  • جلال عامری
    0

    حرف ایشان سیاسی نیست...سیاست یعنی دوروغ. در صورتیکه حرف ایشان راست راست هست.... میگه در مقابل اسراییل سازش جواب نمیده فقط مقاومت. خب ۷۳سال گذشته خود مبین همین حرف حق هست

  • ناشناس
    0

    نظرتون راجب هواپیمای اوکراینی چیه؟؟، اونها هم انسان بودن آرزو داشتن جوون بودن نخبه بودن بعضی ها فقط وفقط پدر خودشونا میبینن.!!! البته مهم فلسطینی ها هستن که با تحریک حماس تظاهرات میکنن و زخمی میشن و رسانه ها هم که اونجا آزادن پوشش میدن و تلویزیون کشور ما هم با آب وتاب مظلومیت فلسطینی ها را به رخ ما میکشه تا بودجه بیشتری بهشون بدیم. من کارمند با ۲۴ سال سابقه و با مدرک فوق، دریافتیم ۴۷۰۰ هست!!!!!! دردم را به کی بگم؟؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • ن
      0

      راست می گی نون دونی بعضی ها شده فلسطین

    • عباس
      0

      برو از اربابت بپرس نظرش چیه

    • حسینیّ
      0

      چه ربطی داره؟ سقوط هواپیمای اوکراینی که عمدی نبوده، اما آمریکایی ها در ویتنام 2 میلیون نفر را کشتند، این ها رو نمی بینید؟

    • ب بی هویت
      0

      بابا ولمون کنین ابنهمه نخبه توتصادفات زمینی ودریائی وهوائی که ب کوه برخورد میکنه نمیگین ی هواپیما براتون شده سمبل اینهمه کرونا عزیزان عادی وتخبه رو از ما گرفت چراعزدار اونها تیستین چرا؟چونکه اوکرینی سیاسیه سیاسی توهم ی ضد نظامی صددرصد

    • الن
      0

      جناب حسینی: گزارش دولت اکراین میگه عمدی بوده ، همنطوریکه سه روزگفتند ایران با موشک هواپیما رو زده وما انکار کردیم

  • محمد
    0

    سلام چرا نظر منو منتشر نکردی پاسخ کامنت مهرداد

  • بابک
    0

    خواهرم‌زینب سلیمانی حقا که فرزند حاج قاسمی خداپشت وپناه شما

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زاررررررررررررر ررررت

    • علی
      0

      ناشناس دهنتو ببند

    • به زارت
      0

      اقای زارت هرجایی که آدم نمی گوزه هوای زیرتو داشته باش

    • یه ایرانی
      0

      سایبریها اهل دعا هم هستند؟؟؟ با دیسلایکهات دعا میکنی؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    0

    روح پدرتون شاد جای سردار توی قلب ماست

  • ....
    0

    اگر امثال اینا و خاتمی و شریعتمداری توی زمان پیامبر هم بودند. بعد صلح حدیبیه میگفتند که پیامبر اسلام هم از مسیر اسلام و نظام خارج شده.

  • ایرانی
    0

    امیری جان اینها که شمردی در سایه مذاکره بدست نیامد اینها نتیجه هشت سال دفاع مقدس بود از جنگیدن هاوخون دادن ها بدست آمده

  • ایرانی
    0

    دراین مملکت مرده ها همیشه عزیزند و زنده ها مقصر!!!!!!!!!

  • شوش
    0

    اقایون خانوما برای دیس لایک دادن زیر پست خشتک پاره نکنید همش مجازیه و یک تف کف دستتون نمیندازن بسوزید و بسازید تا ببینیم چه میشود علی برکت الله

    نظرات شما -
    • شوش = شیش
      0

      شوش شیش شپیش

  • ابن ادم
    0

    مذاکره کنیم که پولهایه خودمونو بهمون پس بدن.یعنی با دزد مذاکره کنیم.واقعا خنده داره

  • علی
    0

    ازاد بشه یا نشه به ما چه .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بنده خدا اگه عقل داشتی میفهمیدی ربط داره یا نه کوته فکر نباشیم

  • یه ایرانی
    0

    اینجا ایرانه نه فلسطین هرکس دوست داره به فلسطین کمک کنه از خودش فقط و فقط خودش مایه بذاره بره اونجا هرطور که خواست حمایت کنه!

  • زنده باد مکتب حاج قاسم....مرگ بر حماقت تکفیر و تزویر و سازش
    0

    شیر دختر حاج قاسم به این رجاله ها و رقاصه ها و ادمکهای اسیر هوا و هوس محل ندید. شما که حرف بدی نزدین .حرفتون کاملا انسانی و عقلایی و مستدل هست...مقاومت جانانه در برابر مذاکرات باج بده و مسخره بزارید این عنترها و دلقک ها ی بی عقل هم براخودشون خزعبل بگن‌...یه عده را خدا ساخته مثل میمونها فقط دلقک بازی در بیارن اصل انقد سطح شعورشون پایینه که فقط باید نادیده گرفته بشوند.‌‌... پدربزرگوار شهید شما نبود این ابرمرد میدانهای نبرد با تروریسم تکفری ،این جماعت کودن الان باید دنبال خواهر مادرشون بین شمرهای داعشی میگشتن.‌.

    نظرات شما -
    • الن
      0

      وَ یجْعَلُ الرِّجْسَ عَلَی الَّذِینَ لا یعْقِلُونَ. خطاب به زنده باد ....: شما فقط فساد می افریند چرا که عقل را به کلی کنار کذاشته اید.

    • عباس
      0

      زنده باد و درود خدا بر حاج قاسم

    • برو خودتی!
      0

      سطح شعور تو بالاست؟!...خیل خوب بگو امروز که طالبان جلوی مدرسه دخترونه بمب گذاری کردند چندتا دختربچه رو کشتند( مثل باقی ترورها و کودک کشیهاشون) تو ایران چه غلطی میکردند؟! برای چی باهاشون مذاکره کردید؟؟؟ رقاصه های فلسطین توی ماه محرم مسابه رقص گذاشته بودند چی؟؟!! اونها اهل هوا و هوس نیستند برای مبارزه با دشمن میرقصند؟!!! برو اونهایی که گفتی همش خودتی و بدتر از اونهارو لایقش هستی!!!!

  • رهام نظری نیا
    0

    دختر جان تو کاری که بهت مربوط نیست دخالت نکن دختر سرداری دلیل نمیشه همه جا اظهار نظر کنی

  • مکتب حاج قاسم مکتب امام حسین است***
    0

    فقط وحشی های داعشی به زینب سلیمانی توهین میکنند. کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا. ببین کدوم طرفی هموطن؟!؟!

  • رد
    0

    اینجا ایرانه وما ایرانیم پس درجه اول ایران هست

  • بر
    0

    ایرا وطنم وطن مظلوم من

  • مریم
    0

    خبر فوری همه نظراتو منتشر کن شما فقط کامنت های توهین آمیز به سردار و دخترشونو میزارین واقعن متاسفم

  • مهران
    0

    درودبر حاج قاسم

  • مجید
    0

    شمادرحدواندازه ای نیستیدکه چنین صحبتهایی کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حدواندازه‌ش از تو بیشتره

  • عدالت علی کجاست
    0

    جمعش کنید فقط توهین یاد گرفتید جای این بچه بازی ها ی فکری به حال مملکت کنید که وزیر راه و شهرسازی هم میخواد به دارایی ها مردم مالیات ببنده جای اینکه دارایی ها و برجهای بانکها و موسسات را ثبت کنند گیر دادن به مردم عادی واقعا ما گفتیم اموال مسیولین رصد بشه الان دارم اموال مردم را رصد میکنن اون دولتی که با رانت دولت چند تا خونه داره باید مالیات بده نه اون کارمند بدبخت که 40سال می‌ره عمرشا داده دو تا خونه داره

  • سلام
    0

    سردار دلها روحت شاد

  • جلال عامری در جواب علی
    0

    بله تا کم میارید ما را تو رودر بایستی میندازید که از حرف حق بگذریم حصرت علی فرمود مدارا کنید ولی نگفت از حق من که زدن یه ضربه شمشر به ضارب و قاتلم هست بگذرید فرمود یه صربه زد یه ضربه بزنید. امام حسنم از شیر و نان علی گرفت داد به ابن ملجم و در نهایت با یه ضربه شمیر دو شقه ش کرد ابن ملجم ملعو را. ما که هنوز ضربه مون نزدیم.اصن ما که هنوز ظریف اسیر نکردیم۰۰۰ جناب ظریف شهید سلیمانی را دو بار ترور کردند یک بار ترور فیزیکی سر برجام و بار دوم ترور شخصیتی در ماجرای فایل صوتی۰۰۰ ما هنوز ضربه مون مونده اونم سر وقتش

    نظرات شما -
    • جناب عامری
      0

      من چکار به ظریف داشتم گفتم ی فکری به حال مردم کنید ظریف اگه ضربه زد خودش هم ضربه خواهد دید فازتون چیه حاج قاسم سرور ما بود دریا بود و با این حرفا خراب نمیشه کمی دیدتون رابه مسایل باز کنید این قدر جمود فکری نداشته باشید

    • به جلال عامری
      0

      فقط برو از منفیهات خجالت بکش کوچولو عددی نیستی شاخ بشی برو بررو بررررو نبینم تو رووووو

    • علی در جواب اقای عامری
      0

      پایدار باشید

  • قاسم سلیمانی
    0

    چرا شوهر لبنانی را ترجیح دادی؟؟ ایرانی خار داشت

    نظرات شما -
    • ایرانیه البنانیه
      0

      ایرانی و لبنانی همه انسانند . فقط آدمییت مهمه . ولی احتمالا جنابعالی را خار ایرانی اذیت کرده که اینجوری ذرت پرت میکنی

    • الن
      0

      جناب ایرانیه البنانیه ، شما که اینقدر به انسانیت اهمیت میدی حاضری خواهرت رو بدی به یک افغانی ؟

    • مهری
      0

      اتفاقا چون لبنانی خار داشت

  • جواب کلهما
    0

    جواب همتون اینحاست سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی براتون می‌زارم ختم کلام https://www.aparat.com/v/DcWfP

  • احسان
    0

    خواهرم پدر شما برای مردم ایران خیلی عزیز و مورد احترام است. ولی خواهشا شما وارد سیاست نشید و اظهار نظر نکنید. به زندگی شخصی خود مشغول شوید.

  • عرب دوستان
    0

    اسم شوهرش چیه؟؟!!

  • نانشناس
    0

    این مگه شوهر نکرده بود با یه لبنانی و از ایران رفته بود لبنان؟؟

  • رضا.
    0

    از نظرات کاملا مشخصه عده ایی موافق و عده ایی مخالف هزینه سنگین برای فلسطین هستند. اینکه ملیونها دلار برای مقاومت و فلسطین هزینه شود و این سرمایه متعلق به ملت است نه نظام و حاکنیت و هر کس باید بداند صاحب خانه باید راضی باشد. باید به افکار عمومی احترام گذاشت حمایت سیاسی و معنوی و حتی هزینه های بشر دوستانه برای فلسطین قطعا مشکلی ندارد ولی صرف میلیارد ها پول به نظرم بدون رضایت اکثریت نه شرعی است نه قانونی. منظورم این است نظر مردم را هم بدانید.

  • سهراب
    0

    به جلال عامری: جناب نخبه تمامیت خواهان رذل صحیح است نه رزل .

  • یتیمان لبنان
    0

    زینب خانم خدواند پدرت را رحمت کنه مرد شریفی بود شبها در لبنان، مخفیانه پشت در خونه های یتیمان، کیسه ای از نام و خرما و دلار میذاشت‌.. بعد از شهادت ایشون فهمیدیم کار ایشون بوده چون دیگه خبری از اون کیسه ها نشد لطفا بگید هرشب یتیمان جملگی در انتظارن

  • عباس
    0

    فرزند شهید عزیز سلیمانی حاضرم به خاطر شهادت حاج قاسم سر وجانمان فدای کشور کنم تا بیگانه خارج نشین چشم به انقلاب و کشور ایران ما نداشته باشد وبخاطر وصیت حاج قاسم با امریکا و اسرائیل صلح وسازش نکنیم ..زنده باد جمهوری اسلامی ایران

    نظرات شما -
    • بیژن مورینو
      0

      اره دیگه سازش کنیم جیره شما قطع میشه

  • ع.م.
    0

    خانم سلیمانی , بنده خودی هستم . سرباز اسلام و انقلاب اسلامی و نظام ج.ا.ا. و ولایت و ارادتمند پدر بزرگوارتان (شهید سلیمانی عزیز و وارسته). بسیجی زمان دفاع مقدس و جانباز شیمیایی . بسیاری از حرفهایی که در پاسخ صحبتهای شما زده اند و خواسته اند آرمان واقعی مقاومت و فلسطین را زیرسؤال ببرند , در واقع حرفهای بی سر وتهی است که از جاهلان برمیآید و در همه مقاطع تاریخ وجود داشته است و هر عقل سلیم بشری میداند که توهین. ,در هرحال مضموم است. و از افتخارات مکتب اسلام ناب محمدی همین بس, که توهین و فحاشی به هرفردی (حتی دشمنان و حیوانات)مردود است و اهانت کنندگان و فحاشی کنندگان نه تنها در مسلمانی , حتی در انسانیت و عقلانیت هم جایی ندارند .پس, ازحرافی های جاهلان مکدر نشو . اما به شما توصیه میکنم با توجه به سن و شرایطی که دارید , وارد عرصه سیاست نشوید , و ضرورتی هم ندارد که وارد شوید

  • یا حضرت
    0

    خانم سلیمانی هنوز بچه دار نشدید؟؟!! بچه بیار تا راه امام سلیمانی را ادامه بده

    نظرات شما -
    • حیف
      0

      خیلی کثیفی میدونستی؟

  • ازاد
    0

    غلط زیادیه اظهار نظر در مورد مجتهد اعلمی همچون مرحوم شریعتمداری دهنت کثیف تان را ببندید در حد خود صحبت کنید استارت انقلاب را در آذر بایجان حضرت آیت الله شریعتمداری زدند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      سلام ازاد درود به غیرتت ، اما فکر کنم منظور کامنت گذار با مضمون خاتمی و شریعتمداری و صلح حدیبیه در زمان پیامبر ، اقای شریعتمداری سر دبیر روزنامه کیهان ، مد نظر وی بوده است

  • امیری
    0

    به ایرانی ، کسی منکر رشادت رزمندگان در جنگ هشت ساله نیست اما جنگ باجنگ به اتمام نرسید با مذاکره به اتمام رسید با توجیه کردن هم نمی شود صورت مسئله را پاک کرد . ما ابتدا با این فکر که با جنگ و فتح بصره به نتیجه می رسیم قطعنامه ۵۹۸ را ابتدا نپذیرفتیم ولی وقتی صدام دو باره جان گرفت و۴۸ ساعته فاو را پس گرفت ما به مذاکره وقبول قطعنامه ۵۹۸ تن دادیم .ما که در جنگ بودیم اما نمیدانم شما هم بوده ای یانه . حق رابپذیریم حتی اگر به ضررمان باشد .

    نظرات شما -
    • م.ر
      0

      خدا پدرتو بیامرزه.حرق حق زدی

    • عبد
      0

      اتفاقا جنگ با جنگ به پایان رسید. پیشنهاد می کنم مقالات تاثیر عملیات های والفجر 8 و کربلای 5 رو بر تدوین قطعنامه از سوی سازمان ملل مطالعه بفرمایید تا ببینید اقتدار در میدان چگونه دیپلماسی خفته را فعال کرد.

  • ==
    0

    بابا بگذارید این دختره زندگی کند . دنبال بازیچه سیاسی می گردید فردی را پیدا کنید که تمایل به بازیچه شدن داشته باشد.پدراش اگرتمایل داشت فرزنداش ملعبه سیاست شود در زمان حیات اش این کار را می کرد .

    نظرات شما -
    • کریمی .
      0

      ملعبه واقعی توئی و امثال تو . احتمالا تنتان میخارد . آدرس بده تا بیائیم بخارونیمت .

    • الن
      0

      قلعه حسن خان ، سر قنات ، تشریف بیار

  • حاج طوسی
    0

    لطفا بچه های زیر ۱۳ سال در کلاسهای رایگان قران شرکت کنید. آموزش تضمینیست اجرکم عندالله

    نظرات شما -
    • پدارم
      0

      منم بیام

  • رضا
    0

    مرحباشیرزن.واقعا که شیرزاده ای درعصری که مردانی مثل حاجقاسم کم شمارند. فهم وشعور که به سن نیست واقعا نظرتان در مورد مذاکره خیلی سنجیده ومتین است... افسوس هنوزم بعدازقرنها شیخان نهروان وابو موسی اشعری ها وجود دارند وقلب اهل ایمان و حق را ازپشت با خنجر جهل نشانه می روند... اما انشاالله به اذن الله اینبارکور خوانده اند...

  • فاتیما
    0

    درود بر سردار قلندر ۵ شیر

  • محمود
    0

    واسه آزادی ایران هم یه راه حل بدین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      راه حلش اینه که احمق نباشی

    • الن
      0

      ازادی ایران قطعا از صندوق رای بیرون نمی آید.

    • .
      0

      آزادی ایران قطعا آلن اتفاق نمی افتاد تا ظهور امام زمان

  • همسر لبنانی
    0

    پیشنهاد میکنم ایران رو بفروشیم به چین و بعد پولشو دو دستی تقدیم کنیم به لبنان و فلسطین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چشم منتظر پیشنهاد تو بودیم عرب

    • وطنم ای شکوه حاویدان
      0

      ایران ۴۲ ساله فروخته شده. دیر فهمیدی برادر

  • محسن
    0

    ایشان فرزند شهید است احترامش بجای خود ، اما در امور مملکتی چکاره هستند که هر از چند گاهی افاضه فیض می فرمایند؟

    نظرات شما -
    • ر
      0

      احتمالا میخواهند جای خالی پدرشان را در جامعه پر کنند.

  • راز
    0

    سردار دلها پسر نداره؟

  • ع
    0

    ایکاش ایشان رییس جمهور میشد تا تمامی دختران مجرد ایرانی را میفرستاد لبنان، تا شوهر لبنانی داشته باشند و مشکل فرزندآوری حل بشه. فرزندانی که هم عربی بلدند و هم فارسی، و براحتی میتوانند قرآن را بخوانند و بفهمند. دیگه درس عربی از مدارس حذف میشد و بودجه آن به محرومین و فقرا داده میشد. ریاست جمهوری برازنده ی سلیمانی است. مشکل ایران و فلسطین و اسراییل بطور همزمان حل میشد. یک سوال پیش می آید؛چرا پسران مقامات حکومتی ایران به خواستگاری ایشان نرفته اند؟ مشکل کجا بوده است؟

  • محمدی
    0

    قابل توجه کلیه مخالفان جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای انقلاب اسلامی , از جمله برخی کاربران ذیل: اراده خداوند متعال بر این شده که انقلاب اسلامی بعنوان زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بدست عبد صالحش (امام خمینی عزیز و مقتدر) در ایران عزیز برپا شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سرزمین دلاوران و شیرمردان و شیرزنان , مستقر شود تا با گسترش جبهه های مقاومت در سراسر جهان بر علیه ظلم و استکبار جهانی ,(با مدیریت و فرماندهی صالحانی چون امام خامنه ای , سید حسن نصرالله,سیدعلی سیستانی و سرداران سلیمانی و.....) , مقدمات تشریف فرمائی مولا و سرور همه جهانیان (حضرت حجه بن الحسن العسگری , مهدی موعود) را فراهم نموده و با یاری ایشان و بدست مبارک و توانمند ایشان و با عنایت الهی , بساط ظلم و جور ظالمان , برای همیشه زدوده شود . پس بیخودی خودتان را خسته نکنید . و مطمئن باشید به این حکومت و نظام جمهوری اسلامی , هیچکس نمیتواند لطمه بزند. چون مورد عنایت خداوند و ائمه اطهار میباشد . البته مشکلات و نارسائیهائی هست که آنهم بخاطر کید دشمنان و خیانت خائنین و وجود عده ای افراد (زن و مرد) بی دین , سگ باز , بی بند و بار , مأنوس با شراب و قمار باز و شهوت پرست و امثالهم میباشد که وجود کثیفشان , برکت را از این آب و خاک برده و بلا را نازل کرده است . بنابراین به نفع خودتان است که تسلیم اراده خدا شوید و پس از توبه , صلاح و پرهیزگاری را پیشه کنید و یاور امام زمانتان باشید تا رستگار شوید , والا محکوم به سقوط و نابودی هستید و کاری از پیش نخواهید برد همانطورکه تا کنون پیش نبرده اید . ایران عزیز ما , اسلامی است و اسلامی میماند و آغوشش برای همه ایرانیان صالح و وفا دار , از هر قوم و نژاد و مذهب , باز است و متعلق به همه ایشان . آنهائی که غیر از این را خواهانند یا مثل یک بچه آروم و دوست داشتنی , به زندگی خود در این کشور ادامه دهند و اگر نمیخواهند و یا نمیتوانند ...... خوش امدید . راه باز و جاده دراز

    نظرات شما -
    • الن
      0

      دوست عزیز این ها اعتقادات شماست نه بنده! قرار نیست اعتقادات شما زندگی بنده رو خراب کنه ! در اینصورت شماهم عمر خود را به جاهلیت سپری کردی.

    • محمدی .
      0

      الن به ظاهر مؤدب ولی ........ شرایط همین است که می بینی . اگر میتوانی با خدا و اولیای. خدا بجنگی و شرایط را عوض کنی , بسم الله . ولی مطمئن باش اراده خداوند را کسی قدرت. مقابله نیست . خدا هم کاری به اعتقادات شماها ندارد چون خلاف مصالح بشریت است . پس بیشتر از این زور نزن و اگر هم نمیخواهید و دوست ندارید , مشرف به هر کجا که مایلید و عقاید و زندگی شما را میپسندند و بیشتر تحویلتان میگیرند . ضمنا نگران شرایط سپری عمر ما هم نباش , به شما ربطی ندارد , با خداست .

    • الن
      0

      خطاب به محمدی: شما هم در ظاهر با اخلاق هستید ولی......کدام شرایط، من چیزی جز فساد، دروغ و نیرنگ در جامعه اسلامی شما نمی بینم، یعنی اراده خداوند بر این بوده که شماها جامعه بسازید پر از فساد که در یک سمت امثال خاوری و ساشا سبحانی که خروجی ایدئولوژی شماست و در سمت دیگر کولبر و سوخت بر که نابود شده تفکر شماست، دوست نه چندان با اخلاق،. کسی که باید برود شما هستید نه ما

    • خدا
      0

      از طرف خودت حرف بزن محمدی ملعون.چرا مردمو مجبور میکنی مثل تو فکر کنند.چرا اراجیف مغزتو بمن نسبت میدهی.ملعونک من کی گفتم ظلم کنید و ادم بکشید و غارت کنید.محمدی .تورو در اتش خواهم سوزاند

    • محمدی
      0

      همانطور که پیش بینی میشد , شما و امثال شما , زمانیکه مغلوب منطق و حقیقت میشوید , به اهانت و افتراء به مخاطبین خود پناه میبرید . و این رویه همان روش اولیای ظلم و جور و معاندین با خداست . شماها که با کلام مذبوحانه خود , مشخص نمودید که از اذناب دشمنان خدا (صهیونیستهای ملحد) میباشید نه یک انسان شریف و یا یک ایرانی با غیرت و وطن پرست , باید انتخاب کنید : یا بمانید و در اختیار خدمت به وطن باشید و یا به دامن همان صهیونیستهای به همه چیز در هر نقطه ای در دنیا مشرف شوید . شماها که در برابر یک زن (دختر سردارسلیمانی) , که فقط نظر خود را در باره موضوعی, که از او خواسته اند که نظر بدهد و خودش هم پیش قدم نشده , شمشیرهای زهرآگین فحاشی و افتراء و تهمت را علم کرده اید , چگونه اسم خود را انسان متمدن میگذارید و به خود حق میدهید کسانی را که جوانی و عمر خود را در دفاع از امنیت و حراست کشور و مردم کشورشان در برابر دشمنان کثیف و خون آشامی چون استکبار و اذنابش,صرف کرده اند , ملعون بخوانید . خاوری ها و .... و امثالهم نیز زائیده مکتب شیطان ,و هوا و هوس پرستی , و خیانت خائنینی میباشد که از اعتماد ولی نعمت خود , سوء استفاده نموده و به وطن و ملت و ریشه خود پشت کرده و اموال ملی مردم کشورش را به یغما برده تا گلوی گشادتر چاه فاضلاب خود را سیراب نماید . اینها مولود تفکرات ملحدانه ایست که به اجازه چنین خیانتهائی را برعلیه ملت خود میدهند نه جمهوری اسلامی که تنها و بزرگترین خواسته و آمالش استقلال و عزت. ایران و ملت شریف ایران بوده و میباشد و قطعا ایران عزیز و سرافراز ما , و جمهوری اسلامی و حامیانش , بعنوان دست خدا در کره خاکی , به حول و قوه الهی همواره پیروز و پایدار و در برابر کید دشمنان و خیانت خائنین , مقاوم و شکست ناپذیر است . شماها هم اگر ایرانی هستید( که بعید است , باشید ) , بسم الله , در آغوش ایران و ج.ا.ا. جای دارید , و اگرنه , فی امان الله . ضمنا خود را جای خدا معرفی نکنید و از طرف خدا حرف نزنید و به ذات ربوبی خداوند , لغویات را نسبت ندهید , چون طبق وعده الهندهیبه عذابی الیم و دردناک که نمیتوانید تحمل کنید , در دنیا و آخرت , دچار خواهید شد .

    • رضا
      0

      افکار امثال محمدی همانند افکار خاندان رفسنجانیهاست.

  • عبدا...
    0

    فقط صلح حدیبیه

    نظرات شما -
    • محمدی
      0

      رضا خان : منظورت را شفاف بیان نکردی . اگر منظورت خانواده مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی میباشد , خب , بله برخی از فرزندان و اعضای خانواده ایشان متأسفانه از محور حق و ولایت خارج شده اند , دلیل آنهم اقدامات اشتباه , خلاف شرع و ناجوانمردانه برخی از افراد تندرو و افراطی و احزاب سیاسی و یا سازمانها در تخریب و ترور شخصیت ایشان میباشد , که برخی از اعضای خانواده ایشان را با نظام مقدس ج.ا.ا و ولایت , زاویه دار نموده که این موضع نیز اشتباه است و خانواده ایشان نبایستی حقانیت نظام و آبروی شخص مرحوم هاشمی را قربانی احساسات ناشی از یک اقدام اشتباه دیگر نمایند , اما شخص مرحوم هاشمی , موحدی مسلمان و شیعه تام حضرت محمد و آل محمد(ص) , تابع و مدافع ولی فقیه زمان خودش و انصافا یار بی بدیل امام خمینی و حضرت آیت اله خامنه ای بودند و همچنین یک ایرانی مدافع و خواهان عزت و استقلال ایران اسلامی عزیزمان و دشمن جدی استکبار جهانی و ظالمان عصر بودند و به واقع امیر کبیر ایران در زمان حیات پر برکت خویش و مالک اشتر علی زمان خود بودند ِ. ایشان مانند استاد خود (امام خمینی) سیاستمداری برجسته بودند که مورد تحسین دوست و دشمن بوده و تا پایان عمر شریفشان لحظه ای از خدمات صادقانه به ایران اسلامی و ملت شریف ایران دریغ نداشته و همواره خود را پیرو و رهرو ولی فقیه زمان خود (امام خمینی و امام خامنه ای ) میدانستد , حال اگر افرادی سعی دارند به غلط, خلاف این را به ایشان نسبت دهند , خود باید در سرای آخرت پاسخگو باشند . پس اگر منظور رضاخان افکار شخص مرحوم هاشمی رفسنجانی باشد , افکار واقعی و شخصیت اصلی و واقعی ایشان (طبق شواهد متقن) همین بوده که عرض شد و ربطی به افکار و یا اقدامات برخی از اعضای خانواده ایشان ندارد . رضاخان و امثالهم باید بفهمند که ایراد هجمه به یک خانم محترم مانند دختر شهید سلیمانی به دلایل و بهانه های واهی و فحاشی به ایشان , آنهم به خاطر یک اظهار نظر در باره موضوعی که از وی خواسته شده و یا موضوع ازدواج که امری کاملا خصوصی میباشد , آنهم در فضای مجازی, نهایت ناجوانمردی و حقارت و نقض حریم شخصی و ناموسی افراد میباشد , که در هیچ مرام و مکتبی , پسندیده و مقبول نیست الا در مرام خوک صفتان و شیطان پرستان مثل مکتب صهیونیست . چشمهایتان را باز کنید و ببینید که نه تنها ایران اسلامی و عزیز ما و مردم شریف ایران , بلکه جهانیان مدیون رشادت و ازخودگذشتگی شهید سلیمانی و همرزمان ایشان در دفع خطر و شر مکتب منحط و خطرناک و شیطانی داعش , میباشند . بهر حال ایران اسلامی و ایرانیان اصیل و وطن دوست , همگی موحد و خواستار عزت و استقلال و اعتلای ایران عزیز بوده و اکثرا شیعه راستین محمد و آل محمد (ص) و وفادار به اسلام ناب محمدی میباشند و اگر افرادی نمیتوانند در این راه در کنار مردم شریف ایران باشند , یا سکوت کنند و به زندگی عادی خود ادامه دهند تا زمانیکه زمان مرگشان فرارسد و اگر باز هم مایل بودند خاک پاک ایران اسلامی( با تخفیف ) ایشان را در آغوش گیرد و اگر واقعا نمیتوانند تحمل کنند, هر کجا و هر جور که راحتند و برایشان فرش قرمز پهن میکنند تشریف ببرنند. مطمئن باشید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مدافعان آن , در این کشور نازنین , با اقتدار و صلابت , تا زمان ظهور منجی بشریت (آقا امام زمان) , پابرجا و مستقربوده و پس از ظهور هم, از حامیان اصلی آن حضرت خواهند بود . انشاءالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟