وندی شرمن: تیم آمریکا در یک هتل است، نشست ایران و ۱+۴ در هتلی دیگر/ هنوز راه درازی برای پیمودن باقی مانده است

معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حصول پیشرفت‌هایی در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام در وین، پایتخت اتریش، اظهار داشت که هنوز راه درازی برای پیمودن باقی مانده است.

وندی شرمن: تیم آمریکا در یک هتل است، نشست ایران و ۱+۴ در هتلی دیگر/ هنوز راه درازی برای پیمودن باقی مانده است

وندی شرمن که در اندیشکده «آتلانتیک» صحبت می‌کرد، اظهارات خود تصریح کرد، من امیدوارم که بتوانیم به تفاهمی دست یابیم که توافق فنی بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد، را بتوان تمدید کرد.

شرمن در ادامه اظهارات خود به نقش اروپا در دستیابی به توافق برجام در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد و گفت٬ هم اکنون نیز اروپا در خط مقدم این مذاکرات در وین قرار دارد.

معاون وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت، همانطور که می‌دانید آمریکا در این مذاکرات به طور غیرمستقیم حضور دارد.

وی افزود: تیم ما در یک هتل مستقر است و نشست اروپا، روسیه، چین و ایرانی‌ها در یک هتل دیگر برگزار می‌شود و اروپایی‌ها واقعاً بین دو طرف در حال آمد و رفت هستند تا بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که مهم است.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بوتان
    0

    خاطراتشو با ظریف و عراقچی خوندم ،واقعا تاثیر گذار بود ،فهمیدم دیپلماسی چه هزینه هایی میکند

    نظرات شما -
    • .......
      0

      با این دیپلماسی وظریف وطن فروش زارتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • ناشناس
    0

    این بچه بازیها چیه اینها تو یه هتل اونها تو یه هتل دیکه اگر میخواهند مذاکره کنند همشان روبروی هم آخه این بچه بازیها چیه بدون شک همه این بچه بازیها از طرف ماست گرچه مذاکره بشه چه اتفاق خوبی تو زندگی مردم کشورمتم میوفتد ارزانی میشه مواد غذای ارزان میشه ماشین ارزان میشه زندگی راحت میشه اجاره خونه ها پایین میاد زندگی ادامه خواهد داشت گرچه الان هم زندگی مردم ندارنند با بدختی دارنند زندگی می کنند فقط برای موشک ساختن خوب میشه برای فلسطینیها خوب میشه بار یمینها دخوب میشه هیچ تقیری به زندگی مردم پیش نخواهد آمد و ارزانی هم نخواهد شد چون ما اهل مذاکره دوستی و تجارت با دنیا نیستیم

  • علی۵
    0

    اعوذ بالله من الشیطان رجیم.خدا ما رو از شر این شیطان نجات بده. ظربف که کامل از مرحله پرت و عراقچی هم با یک گریه همه امتیازات میده.

  • متين
    0

    طرف ما امريکائيها هستند انوقت اجازه ديدار با انها را نميدهيد ؟!!! دولت جديد امريکا که داره با ما راه مياد تا توافق حاصل بشه ,, نميدونم چي بگم !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها