احمد خاتمی: دیپلماسی بدون حضور در میدان هیچگاه نتیجه نخواهد داشت/ مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد 

امام جمعه موقت تهران در آیین گرامیداشت روز قدس در شیراز بیان کرد: دو جریان در فلسطین شکل گرفت که این دو جریان یکی حامی مذاکره بود و دیگری جریان مقاومت، که تنها جریان مقاومت توانست عزت مردم فلسطین را حفظ کند.

احمد خاتمی: دیپلماسی بدون حضور در میدان هیچگاه نتیجه نخواهد داشت/ مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد 

سید احمد خاتمی ادامه داد: یکی از جریان‌هایی که در این مدت شکل گرفته است جریان سازش با عنوان دیپلماسی است تا در ظاهر بتواند نسبت به سازش اقدام کند اما به جرأت می‌توان گفت این جریان نه تنها جوابگو نبود که تنها فرصت سوزی بود تا رژیم صهیونسیتی پایگاه‌های خود را افزایش دهد.

خاتمی افزود: جریان دومی که در طول این سال‌ها ایجاد شد و پاسخگو بود، جریان مقاومت است و قهرمانان فلسطین به میدان آمده و در راستای مقابله با دشمنان اقدامات مختلفی انجام داده اند این در حالی است که جریان سازش تنها به ضرر مردم فلسطین بوده است.

وی اضافه کرد: شعار صهیونیست‌ها گسترش از نیل تا فرات است که این موضوع نشان می‌دهد که اشغالگران به دنبال اشغال تمام جهان اسلام بوده اند اما جریان مقاومت باعث شد ضربه‌های سختی به اشغالگران زده شود.

خاتمی ادامه داد: روز قدس که یکی از ابتکارات امام راحل است موجب شد تا تمامی برنامه‌هایی که اشغالگران برای جهان اسلام دارند از بین رفته و مسئله فلسطین به یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام تبدیل شود و مسلمانان اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به جهان اسلام وارد شود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: حوادثی که در فلسطین اشغالی روی داد نشان دهنده آن است که اسرائیل غیرقابل دسترس نیست و جریان مقاومت توانست به این دژ توخالی نفوذ کند، البته در کنار جریان دیپلماسی باید جریان میدان نیز وجود داشته باشد کما اینکه شهید سلیمانی نیز همواره در میدان نقش قابل توجه‌ای داشت. شهید سلیمانی مرد میدان و مجذوب ولایت بود.

خاتمی متذکر شد: تجربه تاریخی ایران نشان می‌دهد دیپلماسی بدون حضور در میدان هیچگاه نتیجه نخواهد داشت این در حالی است که دشمنان ایران با زیبا جلوه دادن مذاکرات به دنبال آن هستند که نشان دهند مذاکره با آمریکا عاملی برای ارزانی است اما کاهش قیمت طلا و ارز تاکنون هیچ اثری بر قیمت‌های اساسی کالاها نداشته است.

وی ادامه داد: اگر مذاکرات جوابی که دشمنان می‌خواهند به همراه داشته باشد درخواهید یافت که در کوتاه‌ترین زمان فشارهای دشمنان چند برابر خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد زیرا آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است زیرا در ادبیات استکبار نیز مستکبران به دنبال سلطه و ایجاد ظلم هستند.

وی با تاکید بر اینکه با مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نخواهد شد، ادامه داد: یکی از خواسته‌های ملت ایران این است که باید تمامی تحریم‌ها لغو شود نه این که تحریم‌ها تعویق شود و نباید فراموش شود که فرهنگی که در ایران جریان دارد فرهنگ عاشورایی و فرهنگ انقلابی امام حسین (ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تنها روشی که می‌توان با جهان‌خواهی آمریکا مقابله کرد مقاومت و حضور در انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای مقاومت است زیرا دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

منبع: خبرگزاری رسا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 47
  • کاربر ناشناس
    0

    فکر ملت خودتون باشید که نون شب ندارن ما را به فلسطین و سومالی چکار

    نظرات شما -
    • حی
      0

      با دورود شما را به فلسطین کاری نیست اون به فکر قوم خودشه متاسفانه اینه که ملت ایران نمیداند

  • محمد
    0

    این بابا تو شهر سکولار و لیبرال ما چیکار میکنه الله اعلم

  • کلاغ پر
    0

    دمت گرم حاجی ..واقعا مذاکره چه فایده دارد می بینید که حاج آقارا تحریم تکون نداده حتی لک وپیسشو هم گرفته ...چقدر خوبیم ما.....

  • ...
    0

    یک تنه فیلم ترسناکی.

  • ناشناس
    0

    آقا بالاخره تصمیم گیرنده و صاحب اختیار این مملکت کیه؟؟!!

  • محمدی
    0

    التماس دعا حاج آقا

    نظرات شما -
    • سید علی میرافضلی
      0

      یکی مثل تو، باید بگه التماس دلار حاج آقا.... شماها خجالت مجالت هم که نمیکشید

  • من
    0

    اون موقع که ملتمون تو جنگ پودر میشدن فلسطینی ها و لبنانی ها استکان به هم میزدن. حالا هم نسل ما داره پودر میشه بازم در خدمت اوناییم

    نظرات شما -
    • تو خود حدیث مفصل بخوان...........!
      0

      توی فلسطین پوستر صدام رو خیلی جاها زدند و نوشتند: الشهیدالاکبر صدام حسین....!!! چون معتقدند تنها عربی بود که در پس از قرنها جرات کرد مقابل عجم(ایرانی) بایسته و بجنگه!!!

  • حسن
    0

    آره جیب بعضی ها از میدان پر میشه برای اونها مذاکره و مصالح ملی معنا نداره مردم نون ندارن بخورن شما فکر یمن فلسطین و .... باش

  • ناشناس
    0

    بقرآن من اصلادلم نمیخواداین آقاروببینم وقتی میبینمش همه ی دین وایمان ازچشمم میفته

  • قنبری
    0

    اره دیگه دشمنی بااسراییل واسه ماکه نفعی نداشت اماواسه شما هزارتا نفع داشت وای اگه اسراییل باایران صلح کنند دنیامیشه گلستان

  • جواد
    0

    خبر ی از علم الهدی هم بگذارید تا بزم مون کامل تر بشه!!

  • علیقلی
    0

    اثار فرهنگ مقاومتی کاملا در اندام شما هویداست.

  • دانیال
    0

    آقای خاتمی این حرفها دیگه فایده نداره

  • حمید
    0

    برو خداروشکر کن اونم روزی صدهزاربار بخاطر نام خانوادگیت کرمونیا اشتباهی بهت رای دادن. والا خدا میدونه الان کجا جلسه نیرفتی که فقط امرارمعاش کنی

  • مجید
    0

    این کشور زمانی درست می شود که هر کس در جای خود وتخصص خود مشغول باشد، اگر اینچنین بود دیگر افراد امثال جنابعالی بیجا وبی جهت افاضه نمی کردند . واگر افراد در جای خود نباشند ظلم است چنانچه مولوی می فرمایند : عدل چه بود وضع اندر موضعش ظلم چه بود شی در ناموضعش

  • مورچه
    0

    کسانیکه باتیغ ریش خودرامیزنندنزدخداعزیزترازکسانی هستن که باریش جیب مردم رامیزنند

  • حسن
    0

    خدا به حضرتعالی و جناح اقلیت زورگو که هیچگونه شباهتی به آرمانهای انقلاب ندارد عقل سلیم عنایت فرمایدکه بیشتر از این شاهد ریزش جوانها از نظام و دین و....نباشیم

  • سعید
    0

    بفرمایید چرا مذاکره محلی از اعراب ندارد ؟؟؟ چون وحشت کرده اید انتخابات را باز هم ببازید، مگر همین سه روز پیش رهبری نفرمودند سیاست ها در شورای امنیت ملی تدوین می شود و وزارت خارجه مجری است پس شما چرا سیاست های نظام را زیر سوال می برید ؟ این تناقضات را چطور پاسخ می دهید ؟ از خدا بترسید این ملت در نتیجه افراطی گری امثال حضرتعالی له شده اند ، حداقل همین را بفهم مرفه بی درد .

  • ایرانی مفلس
    0

    قیافه فرشته ها و ملائکه خدا در بهشت شبیه ایشان است ، خدا لطفا منو ببرید جهنم

  • دانیال
    0

    آقای خاتمی کدوم مقاومت؟ کدوم کشک؟ لطفاً بس کن

  • جوادی
    0

    در عجبم که این جناب که ماشاالله هزار ویک مسئولیت هم دارد دقیقا حرفی می زندکه افراد ساده لوح یا مغرض می زنندوان این که پایین امدن قیمت طلا و ارز هیچ تاثیری برقیمت ها نداشته است !؟ اولا که مذاکرات هنوز به توافق نهایی نرسیده ثانیا شماها که تا دیروز فریاد می زدید که چرا دولت پول ملی را در برابر دلار بی ارزش کرده پس چرا الان خوشحال نیستید؟ ثالثا مگر شما ومتحدتان اسرائیل می گذارید برجام به نتیجه برسد ؟ رابعا هر فردکور و امی هم می فهمد اگر تحریم ها برداشته شود وپول های بلوک شده ازاد گردد وتجارت باجهان تسهیل گردد ان وقت به صورت طبیعی قیمت همه کالا ها پایین می اید . ولی فعلا شما وبرنامه سازان وصدا و سیمای اختصاصی تان وپرس تی وی وشبکه افق وشبکه ۳ با هزار و یک ترفند عزم جزم کرده اید که برجام به سرانجام نرسد، وهرگز هم به له شدن ملت اهمیتی نمی دهید ! متاسفانه .

  • ت
    0

    جریان مقاومت هیچ ارتباطی به مردم ایران ندارد.یک مشکلی بین اعراب و اسرائیل است که خودشون دارند حلش می کنند لطفا در کارشون موش ندوانید.شما بزرگترین خدمت را به اسراییل کردید در این سالها.اسراییل هر روز قوی تر شده.یک زمانی حاضر بود کشور را سه قسمت و دوقسمت را به فلسطینی ها بدهد ولی همین توهمات و زیاده خواهی ها باعث شد که وضع به اینجا برسد.عالی جناب اگر تو و فرزندانت ۷۰ سال اواره و زیر چادر زندگی کنید باز هم همین طور دادسخن و شعار پوچ و توخالی خواهی داد.چون جات گرم ونرم است.لطفا بزارید این استخوان از لای زخم بیرون بیایید.اگر کاسه ای زیر نیم کاسه نباشد

  • جانباز
    0

    واقعاًهم جالبه وهم خيلى تأسف برانگيز!!؟؟تاقبل از شروع مذاكره اخيرهرزمان دلاربه هردليلى نوسان پيداميكرد، چند بازاربدليل ارتباط ونيازمستقيم به ارزبلافاصله تحت تأثير قرارميگرفت ازآن جمله بازارخودرو بود،سايربازارهاكه بدليل پاندمى كرونا وسياه بهارفعلاًًنامشخصه!!بازارخودروهم اولاً هم اكنون ١٥٪؜ارزان شده وجاى تأسف اينكه مسئولين به اصطلاح انقلابى واصولگرابه هراقدامى متوسل ميشوندتا مردم طعم ارزانى رانچشند!!!!!نمونه آن دراين وانفساى مشكلات شوراى رقابت دستورافزايش قيمت خودرووچند قلم ديگركالاى اساسى روصادرميفرمايند!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ تأسف بارتراينكه حتى يك مسئول انقلابى كوچكترين واكنشى نشان نميدهند!!!!!؟؟؟مجلس انقلابى براى خود ارقام بودجه جابجا ميكند!!!؟؟؟اظهارات دكترزريف مورد واكنش همه مسئولين انقلابى حتى مداحان درشب شهادت مولاعلى(ع)قرارميگيرد!!!!؟؟؟؟واين آقاهم كه فكر ميكندناجى است درصورتيكه تأثيرصحبتهاى ايشان ضربه اى است سخت برپيكرنظام.يك بفكرمردم باشيدارزش دارد.

  • ش
    0

    تیتر شما فتنه انگیز است .....خجالت بکشید

  • بازاری
    0

    مرتیکه هفت هزار تومان مواد پتروشیمی پایین آمده میلگرد ۲۰۰۰تومان پایین آمده دروغ نگو

  • الکی
    0

    تو چی می گی - پیدات شد یه مدت نبودی و اظهار فضل کنی - من یه سوال از شما دارم - شما تو تهران زندگی می کنی و خطبه می خوانی چرا در انتخابات مجلس خبرگان رفتی شهر خودت - اونجا تنها خودت بودی که رای آوردی

  • محمود
    0

    یه مدت این زیبا رو ی .رو نمیدیدیم راحت بودیم

  • یه ایرانی
    0

    إعراب مال اَعرابه نه ایران! اینجا ایرانه فقط ایرانی حق نظر داره و بس!!!!

  • داریوش
    0

    موشکهای نقطه زن ۷ دقیقه تا تلاویو فاصله دارند.اسراییل پادگان تروریستی

  • مهرداد سربندی
    0

    جناب خاتمی . مجید دلبندم . دیپلماسی یعنی حرف بزن. میدان یعنی اسلحه بکش. می شه موقعی که اسلحه می کشی حرف بزنی. معمولا اینگونه حرف زدن را می گویند رجز خوانی.همچنین می شه موقع حرف زدن اسلحه کشید که اینجور حرف زدن را هم می گویند تهدید. حالا به نظر شما امریکا کشور زورگو و ظالم و قلدری است یا ایران؟ چرا امریکای زورگو وقتی داره حرف میزنه اسلحه نمی کشه اما ایران باید موقع حرف زدن اسلحه بکشه؟ بنابراین جمله شما غلط است. شما بی سواد نیستی که این جور غلطها را سهوا داشته باشی.. شرایط حزبیتان ایجاب می کند در این اوضاع آشفته کیش و مات شدن اصولگرایان اینگونه حرف های غلط را عمدا برای فریب اذهان عمومی بزنید. خدا قوت مسلمان.

  • محمود
    0

    مذاکره محلی از اعراب ندارد پس می فرمایید حمله را شروع کنند و سفارت های دیگری را تخریب کنند و در جامعه جهانی آبرو ریزی بشه شما این روحیه خشن را و ادبیات وحشتناک را از چه کسی به ارث برده اید؟

  • فقرا
    0

    به فدای دستای پینه بسته ات

  • ناشناس
    0

    میدان داری دلالان ودین فروشان ووضعیت بغرنج اقتصاد،سیاست وفرهنگ.....

  • ali
    0

    ایکاش این آقا دو کلمه حرف هم از خودش داشت تا اون آقا بالاتره یه چیزی میگه اینهم میگه آره این درسته یاد سریال نقطه چین میفتم که هرچی مهران مدیری از اردل سئوال میکرد اونهم میگفت میدونم میدونم ... ولی هیچ چیزی رو نمیدونست/!!!

  • حسن
    0

    با سلام به آقای سید احمد خاتمی بگوئید به سخنان مقام معظم رهبری(ادام الله ظله ) خوب گوش دهد وبعد قضاوت کند

  • سلی
    0

    تو و امثال تو توبرتون با میدان پر می کنید .ولی سفره مردم را میدان خالی کرده و نان خشک و لنگ هم ندارند که استفاده کنند

  • سید ج
    0

    با ورود ایشون به شورای نگهبان کار خیلی از کاندیداهای احتمالی سخت شد دیگه شورای نگهبان فهمیده که نمیتونه بگه، مردم خودتون انتخاب کردین چون شورای نگهبان، کاندیدا را میچینه تو ویترون پس باید انسانهای توانمند را تایید کند شورای نگهبان باید مسئولیت تایید کردن کاندیدا را بپذیرد

  • محمود
    0

    می شه بفرمایید نتیجه مذاکرات تو زندگی مردم چه تاثیری گذاشت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همون نتیجه ای که کارشکنی ها گذاشت

    • کلاغ پر
      0

      محمودخان اگر درایران زندگی میکنید ومثل مردم عادی هستیدوجزء ده درصدی نیستی وانصاف داشته باشید حداقل نتیجه موشک هوا دادن وعدم مذاکره را تواین دو سه سال دیدی.......

  • ناشناس
    0

    کی اینو مجبور میکنه هرروز حرف بزند

  • ناشناس
    0

    امثال این اقا خودشون میدونن که یاوه میگن اما از طرفی واقفند که اگه مدتی حرفی ازشون نباشه به ارامی حذف خواهند شد به همین خاطر هر ازگاهی حرف هر چند مسخره تری میگویند که بیشتر بوق بشه و اسمشون از سر زبونها نیفتد اما متاسفانه شما رسانه ها هم در دامشون می افتید وبوق تبلیغی اونا می شوید .وگرنه این اقا به خوبی میداند که حتی پا منبریهایش هم برای سخنانش تره خرد نمیکنند و سیاهی لشکری هستند فقط برا پر کردن جیب شون.

  • مش جمعه
    0

    ایکاش میدان را از امثال ایشان پر می کردند.چرا کشورهای ژاپن ،آلمان، کره،آفریقای جنوبی،هند و چین با نداشتن میدان به موفقیت های زیادی رسیدند؟

  • دن کیشوت
    0

    آیا در صورت عادی شدن روابط بین ایران و جهان غرب و تاسیس سفارت و برداشته شدن تحریمها، منافع سرمایه داران و کارخانه داران رانتی، همچون گذشته تامین خواهد شد؟ این سوالی است که امثال احمد خاتمی از خودشان می پرسند و چون جوابش منفی است، هیچگاه راضی به عادی شدن رابطه نبوده و تا پای مرگ مخالف خوانی خواهند کرد، باید آب گل آلود باشد تا بتواند ماهی بگیرد، نعمت دشمن فرضی هم باید باشد که بر دزدی ها و ناتوانیشان سرپوش بگذارد. به علاوه اگر فشار اقتصادی از ملت برداشته شود، تبعاتی برای آنها خواهد داشت، در یک کلام :هر چیزی که به نفع ملت باشد، به ضرر آنها است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها