قطر: کشورهای حاشیه خلیج فارس به گفت‌وگوی مستقیم با ایران تمایل دارند

وزیر خارجه قطر با بیان اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس تمایل به انجام گفت‌وگوی مستقیم با ایران برای حل مشکلات مربوطه دارند، گفت: ما نمی‌خواهیم تنش‌هایی که تأثیر منفی روی قطر و منطقه خواهد گذاشت، افزایش یابد.

قطر: کشورهای حاشیه خلیج فارس به گفت‌وگوی مستقیم با ایران تمایل دارند

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» اعلام کرد که تماس‌های مستمری با واشنگتن و تهران جهت تشویق آنها به انجام گفت‌وگوی سازنده وجود دارد.

وی که با الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین موفقیت آمیز به پایان برسد و موجب رفع نگرانی‌های همه طرف‌ها شود.

وزیر خارجه قطر افزود: کشورهای حاشیه خلیج (فارس) تمایل به انجام گفت‌وگوی مستقیم با ایران برای حل مشکلات موجود بین دو طرف دارند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همچنین ابراز امیدواری کرد که این رایزنی‌ها و تلاش‌ها منجر به انجام گفت‌وگوهای منطقه‌ای بین ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس شود.

وی تأکید کرد که قطر از هرگونه گفت‌وگوی سازنده برای برقراری روابط ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی استقبال و از آن حمایت می‌کند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Iraj.soltani
    0

    هم اکنون بهتر است، بعضی کشورهای عربی که قبله ی اول مسلمین را به بهای اندک به کفار فروختند و دست به دامان امپریالیسم و طاغوت شدند، توبه کنند و به آغوش اسلام برگردند. فردا دیر است.

  • فرامرز
    0

    حتماً دراین مرحله هم با فریاد بلندباید گفت مرگ بر امریکا ومرگ بر اسراییل زنده باد پیروان صدیق اسلام وقرآن شریف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها