مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

مسئولان ورزش به دنبال حل و فصل مسئله شستا هستند/ برانکو بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نبود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پرداخت مطالبات شرکت شستا گفت: برای پرداخت طلب مارک ویلموتس ۲ میلیون یورو از شرکت شستا قرض گرفته شده و آمده است که برای پرداخت این پول از ریال استفاده شود.

مسئولان ورزش به دنبال حل و فصل مسئله شستا هستند/ برانکو بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نبود

حسین شریفی افزود: طبق قیمت ارز نیمایی آن روز‌ها، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود که مبلغ ۲ میلیون یورو حدود ۲۵ میلیارد تومان می شود و بعد از آن ۴ میلیارد تومان به شرکت شستا پرداخت شد.

شریفی بیان کرد: در این فرآیند گویا دادگاه، رفع تعهد ارزی را در نظر نگرفته و به همین دلیل فدراسیون فوتبال بدهکار بوده است. ساختمان فدراسیون فوتبال ۵ طبقه دارد و هر طبقه ۴۰۰ متر و قیمت این روز‌های ملک بیشتر از این رقم است.

او اظهار کرد: در ماجرای شستا تیم حقوقی فدراسیون فوتبال یک طرف قضیه است؛ اما وزارت ورزش و جوانان طرف حساب محسوب می‌شود. مسئولان وزارت ورزش و جوانان به همراه فدراسیون فوتبال تلاش خود را به کار گرفته اند تا این مسئله حل و فصل شود.

شریفی درباره موضوع تماس فدراسیون فوتبال با برانکو، گفت: رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با اسکوچیچ، سرمربی و هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال داشت و در این جلسه تاکید شد که تمام امکانات فراهم شود تا تیم ملی با تمام قدرت ۴ بازی سخت را پشت سر بگذارد. این بحث‌ها در شرایط فعلی هیچ توجیهی ندارند. فدراسیون فوتبال از همان ابتدا اعلام کرد که از کادر فنی حمایت می‌کند. همچنین گزینه‌ای برای هدایت تیم ملی وجود نداشت که برانکو در بین آن ها باشد و تمام هم و غم ما این است که با قدرت در مسابقات انتخابی جام جهانی شرکت کنیم. ما ۴ بازی حساس را باید پشت سر بگذاریم و ان شاءالله بتوانیم با قدرت از این مرحله عبور کرده و به مرحله پایانی صعود کنیم.

او در پایان درباره قضیه محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده دستیاران ویلموتس اظهار کرد: حکم شکایت دستیار ویلموتس به فدراسیون فوتبال ارسال شده است و همان موقع درخواست گراندز رای کردیم که هنوز این گراندز به دستمان نرسیده و منتظر آن هستیم. اعداد و ارقام اعلام شده اشتباه است و دستیار ویلموتس حدود ۳۵۸ هزار یورو بابت قرارداد خود حکم گرفته و ۶ هزار یورو بابت پاداش معوقه باید بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها