عراقچی : کار سختی در پیش رو داریم/ مشکلات باید از طریق مذاکره حل شوند

رییس تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین ،با بیان اینکه فردا جلسات کمیسیون مشترک برجام دوباره از سر گرفته خواهد شد، گفت: این دور چهارم مذاکرات وین خواهد بود.

عراقچی : کار سختی در پیش رو داریم/ مشکلات باید از طریق مذاکره حل شوند

سید عباس عراقچی با بیان اینکه ما روندی را که در سه دوره قبل شروع کردیم را ادامه خواهیم داد، تصریح کرد : همانطور که قبلاً گفته شد، ما در مسیری مشخص قرار گرفته‌ایم ،حداقل در مورد مسیری که باید برویم تفاهم وجود دارد گرچه موانع جدی در این مسیر وجود دارد.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه ما از راه درازی را در پیش رو داریم و به هیچ وجه نمی شود زمان بندی برای آن پیش بینی کرد افزود: اگر بخواهیم وارد بحث زمان‌بندی شویم فکر می کنم که یک مقدار غیر واقع بینانه است.

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ما تلاش خواهیم کرد که هرچه زودتر این کار انجام شود، گفت: با این حال تعجیل بی‌مورد هم نخواهیم کرد، تعجیلی که باعث کاهش دقت شود نخواهیم کرد و اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را نیز نمی دهیم.

وی با بیان اینکه با دقت کارمان را انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که وجود دارد ، بعضا مشکلات جدی است و باید از طریق مذاکره و پیدا کردن راه حل های مذاکراتی حل و فصل شوند .

رئیس تیم مذاکره کننده ایران با بیان اینکه کار سختی را در پیش رو داریم افزود: امیدواریم که بتوانیم ان‌شاءالله در زمان کوتاه تر ی این مذاکرات را به سرانجام برسانیم ولی بحث زمان برای ما اولویت ثانویه دارد اولویت اول دقت است روی منافع ملی ایران، تأمین منافع ملت ایران و تأمین مواضع قطعی جمهوری اسلامی ایران است که بارها بیان شده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سلام،
    0

    این عراقچی هم مثل آمریکایی ها خوب بلده با کلمات بازی بکنه!! دوباره چه خیانتی تو فکرشونه، از برجام نافرجام میخوان چی در بیارن، من اگه جای آمریکا بودم با دیدن اشتیاق این قوم وطن فروش به مذاکره ، چنان پولتیکی میزدم که‌راه ایران رو گم کنند. بابا‌ مسلمون که از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه، یه معادله ساده است ما که از برجام به لطف حسن کلید ساز و ظریف خائن(البته به نفع و راضی نگه داشتن غرب و جان کری و ... الله و اعلم ،بعد ها صدای تشت رسوایشون در میاد) خارج نشدیم، اون آمریکای بد عهد و آدم کش خارج شده ،پس نیازی به مذاکره نیست،به برجام برگرده. خدا به خیر بگذرونه با این تفکر اصلاح طلبان که به گفته غرب سرمایه غرب در ایران هستند، مخاطبین محترم خبر فوری در صورت امکان کتاب خاطرات وندی شرمن مسئول سابق تیم مذاکره کننده آمریکایی ها رو بخونید،تا با رفتار ساده لوحانه ظریف و تیم مذاکره کننده ایران و طرز تفکر این جماعت اصلاح طلب آشنا بشید.

  • مهری
    0

    آقای عراقچی در۲سال قبل در باره برجام همین کلمات به کار میبرید (می گفتید :مذاکرات سخت،اما خوب داره پیش میره ،ما مساعل مد نظر مطرح کردیم ؛منافع ملی باید تامین بشه) گوش ما از این کلمات پره وقتی کار شما با ۵+۱ تمام میشه یا به خانمی اشک ریخته شما کوتاه آمدی؛،یا تمام دستوراتی که رهبر فرمودند در آن برجام به کار نبردید آقای عراقچی با مس مس حرف زدن ارام حرف زدن دنبال کلمات پیدا کردن کار پیش نمیره رهبر گفتن تمام تحریم ها باید برداشته بشه تا ماهم به حالت قبل برجام برگردیم اگر زورت به خارجی ها نمیرسه یه کسی که زبان تند وتیزی داره ببرید تا اون حرف بزنه از حق ملت دفاع کنه چند وقت دیگه کار دولت روحانی تمام میشه شما هم میرید کنار وقتی برجام نگاه کنیم میبینیم تنها چیزی نداره منافع ملی ایران

  • میلاد
    0

    جناب عراقچی هسته ای که قبول کردید چرا تحریم چند برابر کردن ،چرا ؟این سوال منو جواب بدید که سوال اکثر مردمه

  • ترامپ
    0

    درتمام مذاکرات ایران وامریکا از زمان هاشمی تا این دولت مزخرف دزد صفت به جز دولت هشت ساله محمود اینها به جز خواری وزبونی و خفت چیزی برای ایران به ارمغان نیاوردند (هاشمی مذاکرات جهت آزادی گروگان های امریکایی تو لبنان)خاتمی مذاکرات سعد آباد وپلمپ شدن نطنز به دست حسن روحانی ) دولت تدبیر وامید بتن ریختن تو راکتور اراک

  • ناشناس
    0

    وظیفه دولت در پاسخ به وقت کشیها ؛ لغو مذاکرات برجام است --- دولتی که چند روز یگر تاریخ مصرف آن تمام می شود باید برای اثبات وفاداری خود به اصول الهی - انسانی نظام به وزارت امور خارجه خود دستور دهد بی هیچ گونه وقت کشی مذاکرات برجام را برای همیشه ترک و لغو کند.

  • کاربر ناشناس
    0

    بابا این دولت حسن روحانی تو این هشت سال کدام حرفش به‌ نفه مردم بود همش دورغ تحویل داد مردم در رنج عذاب با شن برایش فرقی نداره قبل رئیس جمهوری قیافه مردی داشت الان جوانتر شد قصه چیزی را نداره مردم بازی می دهد برای خودش مال سرمایه جم می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها