تلاش اسرائیلی ها برای شکست مذاکرات وین به روایت واعظی

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: کشورهای اسلامی برای ایستادن مقابل صهیونیست‌ها و حامیان آن، بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز دارند.

تلاش اسرائیلی ها برای شکست مذاکرات وین به روایت واعظی

محمود واعظی، روز جهانی قدس را میراث حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام (ره) اقدامی در جهت خواسته مسلمانان جهان بود. بطوریکه این موضوع به سرعت از مرزهای ایران فراتر رفت و نه تنها در کشورهای مسلمان بلکه در سایر کشورها هم گسترش یافت.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: مسلمانان برای بزرگداشت این روز و همچنین نفرت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به طور گسترده راهپیمایی می‌کنند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در کشورهای جهان به ویژه ایران چون سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.

واعظی با تاکید بر اهمیت موضوع روز قدس به عنوان روز مهمی که باید همواره زنده نگه داشته شود، ابراز امیدواری کرد که شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به هر طریقی که می‌توانند، برای بزرگداشت این روز و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به کار بگیرند.

وی تصریح کرد: این روزها می‌بینیم برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کردند که این کشورها با مخالفت مردم سرزمین خود مواجه شده‌اند. ماهیت رژیم صهیونیستی تغییر نکرده است و نه تنها با فلسطینی‌ها بلکه با مسلمانان سراسر جهان سر ناسازگاری دارد.

وی به نشست وین اشاره کرد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی در چند هفته گذشته هیات‌هایی به آمریکا و کشورهای اروپایی فرستاد و از همه ابزارهای تبلیغاتی و جنگ روانی استفاده کرد تا مذاکرات وین به شکست بینجامد و تلاش کرد تا آمریکا به برجام بر نگردد. بنابراین دشمنی رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی فقط در یک بعد و فقط مرتبط با فلسطینی‌ها نیست. برای ایستادن مقابل صهیونیست‌ها و حامیان آن، کشورهای اسلامی بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز دارند.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • مجتبی
    0

    برو اماده باش برای ملاقات با اقای قاضی صلواتی این حرفا دیگه گناهت رو پاک نمیکنه مردک امریکا دوست پیر پاتال

    نظرات شما -
    • یسسسس
      0

      ماها همیه با قاضی آدم تهدید میکنید این یعنی گتاپ زما هیتلر . البته تقصیر ندارید منطقتان اینه . اگه گتاپ نبود چندالی بود که امثال توهم نبودی

    • مرزبان
      0

      اگر انتقادی دارید با منطق و احترام بیان کن ،از 40 سال پیش تا بحال تهدید به مرگ و پاسدار و اطلاعات و امثالهم برای دختران و پسران و کارگران سرزمینمان بس نبود ؟ تازگی خودمان داریم به امثال ظریفی که 8 سال برای این کشور زحمت کشیدند انگ جاسوسی یا بقول شما بیسوادان انگ آمریکایی میزنیم ،خود این کار همان هدف آمریکایی هاست درواقع کسانی که امثال ظریف را جاسوس تلقی میکنند دنبال کننده اهداف آمریکا و اسرائیلند

  • ناشناس
    0

    این قدر داستان سرایی نکنید امریکا تحریمها را بر نخواهد داشت این را یه بچه هم می دونه خوب شما هم باید دونفر بفرستی آنجا چیزی را امضاء نکنند فقط حرف مفت مثل آمریکاییها بزنند و سلام بقیه فکر و ذکرشان سروسامان دادن به داخل باشد

    نظرات شما -
    • خوش خیال الکی
      0

      فقط انسان ساده لوح و احمق می تواند به دشمن اعتماد کند و نسبت به دشمن خوش خیال باشد، انسان مومن از یه سوراخ دو بار گزیده نمی شود.

  • مهرانی
    0

    تلاش اسرائیلی ها وپرس تی وی وشبکه ۳ وشبکه افق برای به شکست کشاندن مذاکرات برجام . اتحاد نامقدستان نامیمون باد صهیونیست های کودک کش وکاسبان تحریم .

    نظرات شما -
    • کاسه زیر نیم کاسه
      0

      برجام که به نفع اسراییل هست ،اینکه هسته ای بتون شود اسراییل رو ناراحت میکند؟؟؟ جل الخالق

    • نادر
      0

      والا ما هر چی از شبکه افق دیدیم بیان اشتباه هایی بود که عمدی یا سهوی ( انشا ا... سهوی ) توی دولت حاضر انجام شده. اگر این همه روشن گری نتونسته ذهنت رو روشن کنه، یا چشم هات نمیبینه یا داری سعی میکنی نفاق و دروغ رو بیشتر کنی.

  • مهرداد سربندی
    0

    اقای واعظی محترم شما می فرمایید: رژیم صهیونیستی در چند هفته گذشته هیات‌هایی به آمریکا و کشورهای اروپایی فرستاد و از همه ابزارهای تبلیغاتی و جنگ روانی استفاده کرد تا مذاکرات وین به شکست بینجامد و تلاش کرد تا آمریکا به برجام بر نگردد. آیا مطمئن هستید که اسرائیل چنین غلط هایی می کند؟ اخه فلسفه برجام اینه که امریکا و اروپا و اسرائیل خیال می کنند ایران به دنبال بمب اتم است. و باید از طریق برجام جلوی این قضیه گرفته شود. بنابراین برجام ظاهرا باید به نفع اسرائیل باشد. این کارشکنی هایی که شما می فرمایید بیشتر از همین اصولگرایان و پایداری ها و دلالان داخلی خودمان بر می آید. واله این ها هستند که چوب لای چرخ برجام می گذارند. والا اسرائیل عددی نیست که از این غلطها بکنه

    نظرات شما -
    • کروناز
      0

      ژنرال صهیونیستی میگه ما بخاطر اینکه گروههای مخالف برجام ،طرد بشوند با برجام مخالفت میکنیم تا اصلاحطلبان بتوانند به آنها انگ هم جبهه بودن با اسراییل را بزنند

    • کاظم
      0

      تیکه اولش رو خوب اومدی. وسط کار خراب شد. آخرش رو گند زدی. واعظی دروغ میگه، شکی توش نیست. اسرائیل هم از بابت برجام خوشحال میشه، شکی توش نیست. اما همه میدونیم که مذاکرات به رفع تحریم منجر نمیشه. اسرائیل هم فقط دنبال اینه که برجام های دو و سه ای که حسن روحانی گفته بود، حتما اجرا بشه و ایران برای همیشه تو برزخ بمونه.

  • دزطط
    0

    و تلاش سپاه و مزدوران خارجی

  • چ
    0

    وای تاریخ چگونه نسبت به شما قضاوت خواهد کرد وشماچه سرنوشتی خواهید داشت الله اعلم گرچه منتشرنمیشود.

  • من باافتخاریم سرباز رهبرم
    0

    میشه شماحرف نزنید . اصلامردم دل خوشی از شماتواین هشت سال نداره از کل ریاست جمهوری و کابینه وزراءانتخابی . بمولا قسم شمامردم روبخاک سیاه نشوندین بخداوندی خدا قسم همه دلالهای بازار ازطرف شماست اختلاسگران ازشماست مفسدین ازشماست . خانم ابتکار فاسد زنگنه وزیرنفت فاسد جهانگیری معاون اول و برادرش و قوم خویش سلطان ارز مفسدفی الارض روحانی رییس جمهور وقف بهمراه برادرش و دخترش و قوم خویش مفسدفی الارض جاسوس غرب ضدانقلاب . فقط یه نفر در دولت روحانی درست کار کرد اونم بیرون کردندچون نخواست بمردم خیانت کنه دکترهاشمی اون موقعه سال92تا94وزیر سابق بهداشت ودرمان بود.

  • من باافتخاریم سرباز رهبرم
    0

    آقای واعظی یه کلمه کلیه دارایی های قبل دوره ریاست روحانی قبل سال92 بهمراه کابینه وزراء انتخابی وشما رو بررسی کنند و بعداون رو . اگه دولت جمهوری اسلامی ایران یه کشور اسلامی هست شفافیت سازی کنه کل دارایی های اینا رو قبل ورودبه کابینه روحانی و دارایی های بعد ورود . ببین چقدر اینااز بیت المال رو به تملک خودشون دراوردن و چقدررشوه خوردن چقدراختلاس و رانت خواری کردن چقدرتوجیب مردم رفتن چقدر دلال بازی دراوردنچقدر از ارزهای 4200رو به نفع خودشون به جعل واردن کردن اجناس ضروری بالا کشیدن و تو ارز ازاد فروختن . ننک به دولت روحانی ننک به کابینه مفسدش . باید رییس قوه قضایی شفافیت سازی کنه و دست این مفسدین رو ، رو کنه و بااعدام حکمشون رو اجراء کنه .

  • لك
    0

    داخلي ها بدترازاسرايىل هستند اينو همه مى دونند

  • شیخ
    0

    جناب واعظی تنها راهت خودکشی است همه مدارک بر علیه شماست

  • پدرام
    0

    چرا فکر میکنید اسرائیل به ضررشه ما توافق کنیم؟ اصلا اینطور نیست. اون به نفعشه فعالیت هسته ای ما بخوابه منتها بلده مثل شما ذوق زده نشون نمیده

  • لاتننم
    0

    از اسرائیلیهای داخلی وخودی کاسبان تحریم هم بگور

  • آرش علوی
    0

    کاش تو کشور جیبوتی به دنیا می آمدیم. اینجا همش جنگ ،دعوا ، فقر، گرانی، ترس و نا امیدی . ای خدا تو خودت کمک،کمک ، کمک کن.

    نظرات شما -
    • به آرش
      0

      مگه جیبوتی رفتی؟

    • ناشناس
      0

      امثال شما، همون جیبوتی هم از سرش زیاده!

  • رضا
    0

    خاک بر سر دولت اون از برجام ورفع تحریم این هم لز مذاکرات وین ! احمق ها اسرائیل وآمریکا شما رو بازی دادند! ببین به کیا رای دادیم.

  • یونس
    0

    مذاکرات با ضعف و..... از چاله میفتیم تو چاه جانب واعظی بنده خدا اسرائیل داره تحریک‌تون میکنه هرچند دولت حسنی با تمام وکمال فقط دنبال امتیاز دادنه خوب میدونید دارین چیکار میکنید جیره خواران غربگرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها