این جمله‌ها را حتما به همسرتان بگویید، معجزه می‌کند

یک روانشناس گفت: زوجین در زندگی مشترک باید بدانند که رابطه، خیلی سریع دچار مشکل می‌شود و مانند یک گل نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

این جمله‌ها را حتما به همسرتان بگویید، معجزه می‌کند

در زندگی مشترک می توانید فقط با گفتن جمله های معجزه گر زندگی شیرین و لذت بخشی را داشته باشید و هر روز عشق و علاقه خود را به همسرتان تثبیت کنید.
جمله های معجزه گر که باید به همسرتان بگویید برای داشتن رابطه‌ای عاشقانه و عالی با همسر کافی است این جمله های معجزه گر را بشناسید و هر روز به همسرتان بگویید.
برای ایجاد یک رابطه ی قوی در یک زندگی شاد و مسرت بخش باید نحوه برقرای ارتباط با همسرتان را بلد باشید و برخی مواقع با گفتن چند جمله‌ معجزه گر رابطه ی خودرا در مسیر صحیح حرکت دهید تا شیرینی و لذت زندگی مشترک شما دو چندان شود.
جادوی کلمات در روابط با همسرتان را جدی بگیرید ، این کلمات در همسرتان حسی را ایجاد می کند که می تواند تأثیر گذار باشد و زندگی تان را متحول کند.

جمله های معجزه گر در زندگی مشترک

آقایان اینگونه حرف بزنند؛
دوستت دارم

خانم ها نیاز به شنیدن جملات عاشقانه دارند زیرا شنیدن این جملات از زبان همسرشان بدترین شرایط و حال شان را به بهترین شکل ممکن تغییر می دهد.

جملات محبت آمیز به همسر

جمله هایی که زنان دوست دارند بشنوند
تعریف های عاشقانه است و برای خوشحال و شاد کردن همسرتان و بالا بردن اعتماد بنفس و رضایت او در زندگی از آن تعریف و تمجید کنید.
و اگر همیشه خانه تان منظم است، همسرتان خوش لباس است، رنگ موی جدید زیباترش کرده و مهربانی‌اش را دوست دارید، حتما به او بگویید. هم در خلوت و هم در مقابل دیگران از همسرتان تعریف کنید. وقتی که مهمان دارید، هنگام اتمام غذا از پذیرایی و دستپختش تعریف کنید و از خوبی های او در مقابل خانواده تان بگویید.

من هستم، نگران نباش

یکی از بزرگ ترین عوامل ایجاد خوشبختی در زندگی یک زن حضور مردی در زندگی وی است که بلد باشد چگونه حس امنیت را در قلب همسرش ایجاد کند. مردی که آرامش را به زندگی القا می کند و کارها را سرو سامان می دهد. برای ایجاد این حس، واقعا باید حمایت‌گر باشد و در قالب کلمات همسر را متوجه کند که کنارش است.
فراهم کردن امکانات به تنهایی کافی نیست، هنگام اضطراب ، گفتن یک جمله ساده «من هستم، از چیزی نترس» تا حد زیادی سبب از بین رفتن دلشوره می شود.

حس امنیت در زندگی مشترک

ایجاد حس امنیت و آرامش در زندگی

تو زیبایی

زن ها دوست دارند که همسرشان به زیبایی ظاهری آنها اشاره کند و آن را ستایش نماید.

تو خیلی خاصی

زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شما برای ازدواج درنظر داشته اید تفاوت می کنند و ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. شما با گفتن این جمله این خاص بودن را به او گوشزد کنید و روی ویژگی های مثبت همسرتان تاکید کنید.

ابراز علاقه به شوهرتان، تشکر با قشنگ ترین کلمات

بعد از انجام کارهای مردانه همسرتان از او تشکر کنید و نگویید که وی به وظیفه‌اش عمل کرده و احتیاج به تشکر ندارد و فکر نکنید مردان به علت جنس قوی بودن و توانایی های مردانه به شنیدن تشکر نیاز ندارند بلکه بیان جملاتی ساده‌ای مانند ممنون که من را صبح ها تا ایستگاه می رسانی، متشکرم که با تمام خستگی ات خریدهای خانه را انجام می دهی و... لازم است.

تشکر از شوهر

تو ابر مرد زندگی من هستی

از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود این است که او باید بداند در نگاه شریک زندگی اش تکرار نشدنی هست و بهترین مرد دنیا از نظر همسرش است.

به تو افتخار می کنم

در موقعیت های مختلف به همسرتان نشان دهید که به او افتخار می کنید و در مقابل دیگران نیز با کمال میل نشان دهید که شریک زندگی شما بهترین مرد دنیا است. برخی مواقع ساده به آن بگویید که به او و بودنش افتخار می کنید.

ابراز علاقه به شوهر؛
هدیه ای که برام گرفتی را می پسندم

اگر همسرتان برای شما هدیه ای گرفت، با باز کردن هدیه اینگونه احساس‌تان را بیان کنید که این هدیه، بهترین هدیه عمرتان است و آن چیزی که می خواستید.

از صحبت کردن با تو لذت می برم

شوهرتان را متوجه آن کنید که او تنها کسی است که می توانید حرف های دلتان را بزنید و از صحبت کردن با او بسیار لذت می برید زمانی که مشکلی در زندگی خود دارید به همسرتان بگویید تو بهترین شنونده برای من هستی.

معجزه کلمات در مردان

تو خیلی خوش تیپی

برای بیان احساسات‌تان به شریک زندگی خود از کلماتی مانند خیلی باحالی یا خیلی شیطونی و یا خیلی خوش تیپی استفاده کنید و به آن نگویید که خیلی زیبایی چون این اصلا برای او خوشایند نیست.

ربابه نوری روانشناس بالینی در گفت‌وگویی درباره تقویت رابطه میان زوجین اظهار کرد: مسئله‌ای که زوجین در زندگی مشترک باید بدانند این است که رابطه خیلی سریع دچار مشکل می‌شود و مانند یک گل نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

این روانشناس بالینی ادامه داد: گاهی اوقات زوجین گمان می‌کنند که برای رابطه مشترک ما مشکلی پیش نمی‌آید این در حالی است که واقعا رابطه‌ای خالی از مشکل نیست و گاهی زوجین بدون داشتن آگاهی دچار طلاق نیز می‌شوند.

وی افزود: برخی از افرادی که دچار طلاق می‌شوند کسانی‌اند که جزو بهترین افراد جامعه هستند و نکته مهم این است که زوجین بعد از ازدواج " من " هستند اما زمانی که ازدواج صورت می‌گیرد به معنای باهم بودن و مشترک شدن است یعنی من و تو باهم هستیم و لازم است تا دیدگاه‌ها را باهم به اشتراک بگذاریم.

وی تصریح کرد: خیلی از اوقات فرد یا خود را کاملا رها می‌کند و می‌گوید هرچی تو بگی و یا اینکه گاهی فقط خودشان را می‌بینند و می‌گویند فقط من یا اینکه ما اصلا مشکلی نداریم و من و تویی بین ما نیست، بدون اینکه و جوانب کار فکر کنند در حقیقت من و تو وجود دارد و باید درمورد دیدگاه‌ها و مسائل فکر و گفت‌وگو شود تا به یک نتیجه واحد برسند.

نوری روانشناس بالینی با اشاره به اینکه ازدواج ابزار نیست، ادامه داد: برخی گمان می‌کنند که ازدواج حلال مشکلات است. در صورتی که اینطور نیست و یا اینکه از خانه پدری فقط رها شوند و این در واقع از چاله به چاه افتادن است و افراد بدانند که ازدواج معجزه نمی‌کند بلکه یک پدیده بوده و نیاز به مراقبت دارد که باید با احتیاط وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دلایل طلاق زوجین نشان می‌دهد که آنان از مراقبت‌های زمان ازدواج آگاهی ندارند. این امر مهم است تا قبل ازدواج، در حین ازدواج و بعد از آن مشاوره‌های لازم زیر نظر متخصص صورت پذیرد. مشاوره پیش از ازدواج برای قبل رابطه است ولی در خلال ازدواج و بعد از آن به خصوص سال اول زوجین نیاز دارند که حرف‌های‌شان را بیان کنند با کسی که از خانواده و اطرافیان‌شان نباشد، جانب داری کسی را نکند، بی طرف بوده و در امور مشاوره ازدواج نیز متخصص باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    همش واسه چند روز چند ماه یا فوقش دو سال اوله....

    نظرات شما -
    • خربزه آبه
      0

      دقیقا ، همه دختران در ابتدا برای زندگی زیر چادر ، خوردن نان خالی و و و اعلام آمادگی میکنند ولی با آمدن فرزند اول و محکم شدن بنیانشان همه ایده آل ها و قولهایشان تغییر میکند ، لطفا برای آنزمان هم چند جمله پرمغز و کم خرج بیان فرمایید

    • نم
      0

      واس ما تا حداقل ۶۰سالگی هست

    • دنبال علت بگردیم خودش پیدا میشه
      0

      بله بعدش مثل سگ و گربه میافتن به جون هم همشون تقصیر این حکومته که شرایط زندگی را هر روز سخت تر می‌کنه آخه تا کجا خدا پدر و مادر شاه رابیامرزه لاقل اون زمان میشد ی خونه یا ماشین خرید الان از خرج نون شب هم پس نمیاییم بس از همه طرف تو دولت و حکومت دزد هست

  • مالک
    0

    تنها چیزی که بعد یکی دوسال نگه دار رابطس بچه هستش وگرنه...واسه همبنه که اکثر متاهل ها میگن ازدواج نکنین

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی نفرت لانه کنه ....

  • رضا
    0

    اگه پول داشتی زندگی شیرین میشه.....با گفتن دوست دارم میمرم برات این حرفها برا زن نون و آب نمیشه کچل باش اما پول داشته باش همه جا احترام داری کافیه سال یک مرتبه برای هسرت بتونی طلا بخری..... بقول ما قدیمها با حلوا حلوا گفتن دهن کسی شیرین نمیشه....حلوا نوعی شیرینی در اصفهان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به عنوان یک زن بهت میگم، برو بابا

    • کجا بره
      0

      راست میگه شما زن ها تا تقی به توقی میخوره همچین بی پولی مرده را میزنید تو سرش که

  • S:s
    0

    خبر فوری دختر خوب سراغ نداری برا ازدواج؟

    نظرات شما -
    • ( :
      0

      Ss مجردی که بهتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها