تایید سه مورد کرونای هندی در بوشهر/ تشدید شرایط قرنطینه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با تایید و اعلام وزارت بهداشت، نمونه آزمایش کرونای پیشرفته سه نفر از ۲۱ تبعه خارجی که در بوشهر در قرنطینه قرار دارند مثبت اعلام شد.

تایید سه مورد کرونای هندی در بوشهر/ تشدید شرایط قرنطینه

سعید کشمیری با اعلام مثبت بودن کرونای سه نفر از ۲۱ تبعه خارجی که در بوشهر در قرنطینه قرار دارند گفت: به منظور اطمینان خاطر از روند سلامتی دیگر افراد که در محل اسکان خود در شرایط قرنطینه قرار دارند و همچنین برای کنترل بیماری، شرایط قرنطینه برای این افراد تشدید شد.

وی افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع همکارانم در کشف و رهگیری، این افراد از همان ابتدا در محل اسکان خود در شرایط قرنطینه قرار گرفتند.

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر ادامه داد: هرچند پیش تر ابتلای ۹ نفر از این اتباع به کرونای معمولی مثبت اعلام شد، اما با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همه ۲۱ نفر تبعه خارجی، تا کسب بهبودی کامل در شرایط شدید قرنطینه قرار گرفته‌اند.

کشمیری خاطر نشان کرد: آخرین وضعیت قرنطینه، نتایج آزمایش و شرایط مراقبت و نگهداری از این اتباع نیز در تماسی تلفنی به اطلاع وزیر محترم بهداشت رسانده شد.

دو هفته پیش ۱۹ تبعه هندی و ۲ تبعه پاکستانی از استان های همجوار وارد استان بوشهر شده بودند که با حساسیت و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابتلای ۹ نفر از آنان به کرونای معمولی تایید شد و بلافاصله در محل اسکان خود در شرایط قرنطینه قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها