صف فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران + عکس

دلار تحت تاثیر اخبار مذاکرات تا کانال ۲۰ هزار تومان ریزش کرد. گرچه این ریزش قیمت امروز متوقف شد و اسکناس امریکایی دوباره به کانال ۲۱ هزار تومان برگشت اما شهروندان تهرانی را به صف فروش دلارهای خانگی کشاند.

صف فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران + عکس

با ریزش دلار به کانال ۲۰ هزار تومان امروز تعداد زیادی از شهروندان تهران ی برای فروش دلارهای خانگی خود صف کشیدند هرچند که دلار امروز دوباره کانال ۲۱ هزار تومان را پس گرفت اما گزارش میدانی خبرنگار تجارت‌نیوز حاکی از آن است که صف دلار تا پایان ساعت کار بازار ارز وجود داشت.

این روزها اخبار متناقضی از وین به گوش می‌رسد. اخبار آمیخته به شایعات تا آنجا پیش رفته است که روز جمعه خبر توافق وین منتشر می‌شود و همین مساله بسیاری از شهروندان را از ترس ریزش بیشتر ارزش دارایی خود به صف فروش دلار کشانده است.

گرچه برخی منابع خبری مانند پرس تی.وی امروز اعلام کردند که مذاکرات وین به دلیل برخی اختلافها به بن بست خورده است و دوباره دلار تا کانال قیمت ۲۱ هزار تومان صعود کرد.

با وجود این کارشناسان توصیه می‌کنند که در شرایط هیجانی بازار از خرید و فروش دست بکشید.

صف فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران + عکس
صف فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران + عکس

تصاویر تهیه شده از صرافی‌های غرب تهران و مربوط به آخرین ساعات فعالیت بازار ارز است.

منبع: تجارت نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    خدا کنه قیمت دارو درما ن پایین بیاد

  • کاربر ناشناس
    0

    هر که خربزه می خوره پای لرزش هم باید وایسه

  • سیدحسین
    0

    اونهاطماع و دشمن هستند نه شهروند!!؟۵۰درصدازبدبختیهای این مملکت بامدیران افتضاحه!۵۰درصدمابقی هم بااین حضرات زیاده خواه که الحمدلله در صف بمونندوحسابی ضررکنند!؟انشااله،تابدونندنمیشه درمملکتی میلیونهانفردلال داشت!؟اگرخریداین حضرات نبوددلارنمیرفت به بالای۳۰هزارم برسه!!

  • حسین.صبا
    0

    وقتی.جیک.جیک.مستانه.شون.بود فکرزمستانشون.نبود.فواره.هرچه.بالا بره.لاجرم.بایدسرازیرشود.الآهی.شکرکه طماعان.وزیاده.خواهان.تاوان.ظلمشانو رامیدهند

  • م
    0

    این هم بازی کثیف دیگر دولت است که با جوسازی قلابی برای خود آبرویی کسب کند که مذاکراتمان نتیجه بخش خواهد بود.خودشان گفته اند هروقت بخواهند قیمت را بالا ببرند و هر وقت خواستند پایین بیاورند.مردم را بازی می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها