جواد کریمی قدوسی خواستار محاکمه روحانی شد


16 اردیبهشت 1400 - 15:51
6093d12444371_2021-05-06_15-51
نماینده اصولگرای مجلس با انتشار عکس رییس‌جمهور در لباس بازداشتی، نوشته کیفرخواست روحانی آماده شود.

نماینده اصولگرای مجلس با انتشار عکس رییس‌جمهور در لباس بازداشتی، نوشته کیفرخواست روحانی آماده شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6093d12444371_2021-05-06_15-51
16 اردیبهشت 1400 - 15:51

70

نظرات 102
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رضا حکم ابادی 1 0 پاسخ 1400/2/18 -09:19

کریمی قدوسی.ادعا می کند روحانی محاکمه شود بنده هم می گویم محاکمه شود هم رییس جمهوری هم نمایید ای مثل کریمی قدوسی.اگه محکمه عدالت باشد من یقین دارم کریمی محکوم خواهد شد.هر کس به مردم خیانت کرد باید محکوم شود .همه مدیران باید محاکمه شوند تا خادم از خائن تمیز شود

سرباز، مختارزمانه 2 2 پاسخ 1400/2/17 -14:11

باسلام خدمت عزیزانی که شجاعانه حرف دل مردم را میزنند‌...وخدا نیامرزد اونهای که منفی میدهند.البته اینها که منفی میدهند کسانی هستند که خون مردم را تو این بازار اشفته مثل زالو مکیدند ویک شبه ملییاردها پول حرام وکثیف به جیو زدن و انشاالله اخرشم خرج دارو ودرمان میشه و یا جوری دیگه خداوند اه مردم عزیز وباشرف ازشان خواهد گرفت..اینو مطمئن باشند...بله این اقای کلید ساز وهمراهان ازخدا بی خبرش باید محاکمه شوند وثروتی که از جیوه این مردم جمع کرده اند باید پس گرفته شود واین چهار سالی که مردم را اینگونه تحقیر میکرد باید ۴۰ سال جلو چشمان مردم تحقیروخوار شوند تا عبرتی شود برای سایرین.انشاالله

بابک 1400/2/17 -17:04

توبااین اسم مسخره که برای خودت انتخاب کردی به اندازه کافی خودت خودت راحقیرکرده ای دیگه نیازنیست کسی توراتحقیرکنه محقر.

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/2/17 -12:42

بیخود نیست ارزش پول این مملکت در این ۴۳سال به این حد سقوط کرده ؟؟؟

سعید 2 3 پاسخ 1400/2/17 -12:16

کامنت گذاران به نام های ابراهیم حامدی ، ریزه میزه ، مورچه ، محمد طاها از منافقین لیبرتی نشین در البانی هستند و با هدف تفرقه میان ملت به اسم موافق ومخالف کامنت می گذارند . مواظب کید منافقین روسیاه این جاسوسان دیروز صدام وامروز سعودی واسرائیل باشید .

ناشناس 3 2 پاسخ 1400/2/17 -11:52

اگه قانون حاکم بود که تو افغانی تا حالا ده بار اعدام شده بودی .. تو اینه صورت خودت دیدی ؟؟

حمیدپاپی 1 0 پاسخ 1400/2/17 -11:44

با سلام ایکاش هرمسئولی را بعد از پایان کارش مورد بازخواست قرار دهند و قانون از کجا آورده ای اجرایی شود.

رضا 4 5 پاسخ 1400/2/17 -11:25

حرف حق جواب نداره خوب گفته باید روحانی محاکمه بشه تا حق مردم رو بگیرند فقط تعجب داره یک عده هنوز از روحانی وبرجام دفاع می کنند روحانی وبرجام تو این ۸سال برای شما چیکار کرد؟ خود تحریمی,دلار،مسکن،هسته ای،مرغ ،گوشت ،کرونا،

ادیب خراسانی 8 2 پاسخ 1400/2/17 -11:16

درزبان سرخ پوستی به جناب ایشون میگن((رقصنده بادروغ))درزبان عرب به ایشان لقب ((الکریم الکذاب))داده شده البته بچه های پایین شهربهش میگن ((کریم چاخان))آذری زبانهای عزیربه ایشون مگن ((یالان دین کلیم))درفضا مجازی به ((چوپان دروغگو))معروف هستن اخیراضمن پوزش ازعزیزان افغان((کریم افغانی ))هم به القاب ایشان اضافه شده.

علیرضا 3 5 پاسخ 1400/2/17 -11:08

ایخدا میشه چنین روزی دید؟روحانی باتمام همدستانش محاکمه مجازات شن.ایخدا آرزویم را براورده کن الهی امین.

عزیز 1400/2/17 -11:58

بگورمی بری انشاالله این آرزوتاعلیرضاجان.

درود 7 5 پاسخ 1400/2/17 -10:39

درود بر نماینده ملت عزیز افغانستان در مجلس شورای اسلامی.درود برتو که از نوادگان خلف محمود افغان هستی.

به درود 1400/2/17 -11:19

نسبت بد به دیگران نده ادب یاد نگرفتی؟

ستوده 8 6 پاسخ 1400/2/17 -10:24

حالا چراخودت محاکمه نشی که ازافغانستان بلندشدی آمدی اینجامایه نفاق وتفرقه شدی وهمه کارمملکت..شماهستیدنمیزاریدکشورمابا دنیاروابط داشته باشه

حمیدپاپی 5 2 پاسخ 1400/2/17 -09:57

با سلام ایکاش هرمسئولی را بعد از پایان کارش مرد بازخواست قرار دهند و قانون از کجا آورده ای اجرایی شود.

خوب 7 6 پاسخ 1400/2/17 -08:25

بابا بزارید این برجام به نتیجه برسه.چی میخاید از جون این مردم.چرا انقدر دست و پا میزنید که نشه.آخه تو نماینده ای ،اطلاعاتی،قاضی ،بازپرسی ویا مفتش .دست از سر کچل مردم بردار.بسه هرچی خدمت کردی ما دیگه سیر شدیم از خدماتت.

به خوب 1400/2/17 -11:21

برجام برای ایران چیکار کرد؟

پري 6 5 پاسخ 1400/2/17 -07:34

واقعا اين جماعتي كه هي دم از عدالت خواهي ميزنن بعد در مقابل حتي حرف محاكمه روحاني جبهه ميگيرن دقيقا منظورشون چيه ؟!؟! يعني از نظرشون روحاني اينقدر خوب كار كرده؟!؟

محموتي 16 2 پاسخ 1400/2/17 -07:08

اگه به محاكمه باشه 90٪؜مسؤلين اين مملكت بايد بدون محاكمه اعدام شوند كجاي كاريد

نخبگان هواپیمای اکراینی 13 7 پاسخ 1400/2/17 -06:34

هر وقت قاتل مسافران هواپیما رو محکوم کردی بیا حرف بزن

محمدطاها 1400/2/18 -00:28

به نخبگان هواپیمای اوکراین ،،،پس شماازان حادثه جان سالم بدر بردی،عجب جانوری

مردم بینوا 13 6 پاسخ 1400/2/17 -06:31

اگه قانونی بود که اول ت اعدام میشدی بعدش روحانی قالباف و ریسی

ایرانی 7 3 پاسخ 1400/2/17 -06:10

جانا سخن اززبان ما میگوویی

بسم رب قاصم الجبارین 10 7 پاسخ 1400/2/17 -05:43

۸سال بی تدبیری وعقب ماندگی وافتادگی مملکت ، ۸سال فلاکت به برکت دولت امیدآقای حسن روحانی، بله حتما باید بابت خیلی چیزه محاکمه شودواز۵سال پیش هم بابت آن همه دروغ وبی برنامگی ها ودست روی دست گذاشتن وچشم به غرب وبرجام دوختن وخالی کردن خزانه وغیره... بایدمحاکمه میشد، مخصوصا وزیرانش که هرچه کردندبه نفع خود کردندولاغیر، کشوررا به چندین سال ازنظر اقتصاد وفقرمعیشتی مردم به عقب برگرداندندوهمیشه حرف ازبهره برداری هایی می کندکه نفعش رو خودشون به جیب میزدند، ۸سال وعده ، ۸سال جوانی ازدست رفته جوونایی که به امیدبهترشدن معیشت واقتصادکشوربودندتا ازدواج کنندیا برنامه چینی میکردندوهروقت این آقای حسن روحانی توی تلویزیون ظاهرمیشد جز خنده توهین آمیزچیزی دستگیرمون نمیشد، بابت کوچک شدن سفره های مردم، کابینه نالایق، دروغ های پی درپی، وخالی شدن خزانه وغیره ... حتما بایدمحاکمه شود.

کار بر ناشناس 2 3 پاسخ 1400/2/17 -05:35

ما شاالله جناب ظریف کم سناریو برای انتخابات درست نکردن حالا اینم اضافه بشه

کار بر ناشناس 3 5 پاسخ 1400/2/17 -05:32

اینکار یعنی خوراک انتخابا تی ! مواظب باشیم.

کار بر ناشناس 5 1 پاسخ 1400/2/17 -05:30

جنجال بی جنجال! ایشان باید تا ثانیه آخر در پست شان باشن بیخود بهانه نباید دست شون داد بعد بگن با دقیقه نود خیلی کارها رو می تونستیم انجام بدیم نذاشتن!

هامش 8 7 پاسخ 1400/2/17 -03:32

این افغانی خیلی پرو شده که یه رییس جمهور تهمت میزنه روحانی از ارکان نظام هست وهیچوقت خیانت نمیکنه

حامی 6 2 پاسخ 1400/2/17 -02:36

چه لباس بدازنده ای

محمود 7 2 پاسخ 1400/2/17 -02:03

فکر می کنید خودتون چی پیغمبری ۴۲سال غیر بدبختی وفلاکت ویرانی ودزدی واختلاس تمام اینها نتیجه زحمات شماست.خود شما بیشتر مقصرید

حسین 8 3 پاسخ 1400/2/17 -00:43

دوستان عزیز به جای حرفهای ناپسند ، هر کدام از ما یک پیام یا یک تماس با نماینده شهرمان بگیرم و واقعا از آنها بخواهیم اصلاح امور را ، اگر اصلاح امور به حمایت دولت است بسم ا... اگر اصلاح امور به عدم کفایت سیاسی و بازداشت و بازجویی و پاسخگویی کسانی است که این همه مصیبت بر ملت رشید وارد کرده اند سریع اقدام کنند جلو ضرر رو از هر کجا گرفت منفعت است ،دوستان آستانه تحمل ملت به خط قرمز نزدیک است ،نماینده گان اختیارات زیادی دارند که اگر برای اصلاح وضع فعلی اقدام کنند ظرف چند ماه مشلات حل میشود ، مشکل امروز محافظه کار بودن بخش اعظمی از نماینده گان است ، یک نفر هم که اعتراض میکند ماها با حرفهای سخیف اینگونه برخورد میکنیم ،

مهین 8 9 پاسخ 1400/2/17 -00:42

خوب نمایشی راه انداختی دم انتخاباتی اقای نماینده . ماشا الله عجب بازیگر هایی داره مملکت

گلی 13 11 پاسخ 1400/2/17 -00:28

آقای ام پی تی از اجداد افغانی چه خبر

ناشناس 12 10 پاسخ 1400/2/17 -00:22

افغان تو اگه جرات داری برو حامد کرزای محاکمه کن عجب پرو هستی

ناشناس 8 9 پاسخ 1400/2/17 -00:18

من به چپ وراست ندارم بعصی از اصلاح طلب ها خیلی بی شرف هستند

زضا 8 5 پاسخ 1400/2/17 -00:09

احمدی نژاد آدم باشرف وخاین ووطن فروش نیست انهای که مملکت هشت سال پیش همچین روزهای قرابود مردم یارانه چهل وچهل وپنجهرار تومانی رانگیرند مزدورانشان فراموش کردن همه اش به سمت احمدی نژاد پارس پارس م م ...خخخخخخخ

ابراهیم حامدی 1400/2/17 -01:24

در پاسخ به گلی و ناشناس و شما بگویم الان شما از دولت روحانی و عملکردش راضی هستید؟!مملکت گا و بلبله؟!چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.هسته ای پر مسکن ملی تو راه ارزش پول ملی پر اعتبار پاسپورت پر تولید پر رونق اقتصادی پر وو......پر پر .....

ب ابی عزیز 1400/2/17 -12:32

آخرشم روحانی پر ؟پر ب اون دنیا واقعا چ جوابی برای پروردگار دارن

مهدی 13 2 پاسخ 1400/2/17 -00:06

بنام خدا. اگر چنین است که زاکانی در این هفته ها و ماهها گفته است شرم بر دولت روحانی باد و اگر چنین نیست و همانطور که دفتر دولت گفته است، زاکانی چوپان دروغگو است، شرم بر این دروغگوی بی پروا باد و در هر دو حالت شرم بر قوه قضاییه ای که به این اتهامات رسیدگی نمیکند تا ملت یک دروغگوی قهار را بشناسد یا یک رییس جمهور بازی خورده Mi6 را.... رسیدگی به این موضوعات از رسیدگی به مفاسد اقتصادی مهمتر است، پیش از آنکه ته مانده اعتماد مردم از دست برود.

ناشنای 25 13 پاسخ 1400/2/17 -00:00

دمد گرم آقای قدوسی ادم باشرفی هستی تا بحال که از شما دوزدی سر نزده مزدورا وقبیله ایها حمله می کنند

..... 1400/2/17 -00:35

اینا الکیه

ناشناس 19 2 پاسخ 1400/2/16 -23:56

اگر قرار برمحاکمه باشد خیلی ها بایدمحاکمه بشوند انهایکه دست اندر کار نظام هستند ولی فرزندانشان درخارج هستند و رانت دهندگان وگیرندگان و. .

حسن لر 10 3 پاسخ 1400/2/16 -23:44

پشتوانه عدالت خون شهداست اگر دست کجی است دیرش ظلم است حرف نزن عمل کن عدالت از نان مردم مهمتر است

صاعد 11 17 پاسخ 1400/2/16 -23:33

واقعا‌اگه‌مملکت‌شیر‌توشیر‌نبود‌.یکی‌باید‌این‌نماینده‌‌را‌مجازات‌می‌کرد‌که‌دیگه‌هر‌کی‌به‌رییس‌جمهور‌‌توهین‌نکند‌

محمود 10 14 پاسخ 1400/2/16 -23:21

اقای قدوس شما خودتان هزادان پله بدتر هستید داری فیلم انتخابات درست می کنی برای اینده ات پست ومقامی دست بردار مردم می شناسند شماها را فیلم بازی نکن .بگو کار گردانت کیست

کاظم 1400/2/17 -02:37

آقا محمود، شما ها که خوب بلدین. همتون ماشالا هزار ماشالا سناریست و مدیر صحنه و کارگردان و بازیگر و همه چی تمومین. بزنم به تخته... ارتش سایبری درست کردین ها. ایول.

مریدی 12 33 پاسخ 1400/2/16 -23:06

به حمیدی ، این نماینده خودش دوتابعیتی است واز مهاجران محترم کشور دوست وبرادر افغانستان می باشند . جان جانان کجاستی .

mohammad 31 2 پاسخ 1400/2/16 -23:04

انشاءالله گردن کلفتان و مفسدان اقتصادی دستگیر و به سزای اعمالشان برسن.

.. 1400/2/17 -07:37

هم بیسوادی هم خیلی ساده ای گردن کلفتها باهم شریک هستن فقط احمدی نژاد یکه وتنهاست دعا کن احمدی نژاد قاضی باشه بدبخت بیسواد

رضا سان 28 4 پاسخ 1400/2/16 -22:37

....واما نماینده بزرگوار مردم مرد باشید پای حرفتون وایستید روحانی با خانواده اش محاکمه( جنایت در حق مردم) باید گردد باهم لابی نکنید

مجری 22 37 پاسخ 1400/2/16 -22:19

در عجب مانده ام که این قبیل فسیل های عصر حجری که استعمال روغن بنفشه را بر تر از علم پزشکی می دانند چطور هر اتهامی حتی به نفر دوم کشور که البته مجری سیاست های حاکمیت هم بیش نیست بزنند مصونند وهر گز حتی احضار هم نمی شوند .

نقی معمولی 1400/2/17 -02:40

در عجب مانده ام از این فلاکتی که تو توش گیر افتادی و از کسی دفاع میکنی که کشور رو به خاک سیاه نشونده و حالت تهوع میگیرم از شنیدن این حرف که رئیس جمهور فقط یه مجریه و حق تصمیم نداره.

سعیدمهور 31 11 پاسخ 1400/2/16 -22:07

انشاالله به زودی علی برکت الله همه مردم منتظر اون لحظه هستند

اصفهان 22 39 پاسخ 1400/2/16 -22:03

تو عددی نیستی که یلا قبا از این کارا بکنی من به روحانی رای ندادم ولی سیاست روحانی ودولتش نبود حالا هزاربار ایران رادرگیر جنگهای داخلی وبین المللی کرده بود...اگر برجام روحانی نبود یه بیست لیتری نفت وبنزین هم نمیتونستی به دوستان آمریکای جنوبی بفرستید...روحانی مظلوم امامثل مرد ایستاد اگه مثل شماها بود تا حالا ازاین همه بی خردی ونام دی که بهش کردید مثل دوستانتان ده روز وبیست روز فکر می‌کرد وخانه نشین میشد...اما مثل مرد ایستاد تا ازهمه بیشتر وفاداریش نسبت به ثبات کشور ونظام ورهبری ثابت نمایید...خدا خودش حکم خواهد کرد وسزای اشعریها وعمروعاص های زمانه را خواهد داد..

قزوین 1400/2/16 -22:33

بله درسته دستورات همه از بالایه

mohammad 1400/2/16 -23:10

من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی اگه تو عمرش یه حرف درست زده باشه همینه ، احمدی نژاد خطاب به دولت روحانی و حرف هایی که میزد و میگفت اگه ما نبودیم جنگ میشد و قحطی در ایران میومد گفتش که به این طرز اداره کشور میگویند اداره فتحعلی شاهی ، چون نصف کشور رو بیگانه ها گرفته بودن فتحعلی شاه به مردم میگفت بیاید خوشحالی کنید که پایتخت رو نگرفتن!!! حال و روز شما هم همین گونه هست یه مشت اراجیف به خورد ماها و شماها دادن که اگر ما نبودیم این میشد و آن میشد. در ضمن اگه نفتمون رو میفروشیم به واسطه اقتداری هست که در سطح منطقه داریم ، لطفا اندکی بیندیشیم.

جلال عامری 1400/2/16 -23:21

حرفات انقد مثل حرفای روحانی خنده داره و قمپز درکردن الکیه که ترجیح میدم سکوت اختیار کنم۰۰۰۰پا منقلی ها الحمد لله خب هوای هما دارید

از اصفهان مایه نزار 1400/2/16 -23:26

برو بشین سر جات حرف مفت هم نزن تو انگار کلا تعطیل هستی اخه این حرفها که تو زدی فقط از ی احمق بر میاد گفتنش. گلابی

ایران 1400/2/17 -02:43

تو حق نداری اسم خودت رو بزاری اصفهان. تو توهین به مردم ایرانی. تو توهین به بشریت و آزادگی هستی. اصفهان شهریه که من عاشقشم. بیخود کردی اسم خودت رو گذاشتی اصفهان.......................................

بسم رب قاصم الجبارین 1400/2/17 -05:47

بی عرضه ترین رئیس جمهور توی تاریخ همین دروغگو بود که ۸سال امیدمردم روتوی گونی کردوانداخت تودریا، بعدحسن روحانی هروطن فروشی هم بیادصدشرف داره به حسن روحانی

حمیدی 12 5 پاسخ 1400/2/16 -21:43

فارغ از اینکه روحانی منابع ذخیره ارزی را به عمد تخلیه کرده است که درصورت اثبات در دادگاه قطعا خیانتی غیر قابل بخشش است تعجب بنده از کسانی نیست که دقیقا شبیه توجیهات دولتمردان بدنبال مقصر هستند وقتی متنهای هموطنان را می خواندم اقبال از عقلانیت در توجیه بیانات آقای کریمی قدوسی دیده نمی شود نماینده مجلس وظیفه دارد بر نحوی مدیریت میئولان نظارت کند و اگر درست این عمل را انجام دهد امثال دونابعیتیها و نفوذیها نخواهند توانست در دولت ورود کنند لذا پیگیری موضوع خواست عمومی است که امیدواریم انجام شود

ناشناس 24 3 پاسخ 1400/2/16 -21:42

به اشک چشم بیماران درد بی علاج کارگران به ناله مستأجران به آه خانواده از هم پاشیده ها به سوزش قلب کسانی که چک برگشتی و شغل از هم پاچیده ،تمام اونایی که در صف مرغ روغن شکر تحقیر شدن یا کرونا گرفتن یا اونایی که سیلی هم دیگه صورتشون رو سرخ نمیکنه به خدا که کمترین کاری که حکومت عدل علی میتون انجام بده محاکمه به حق آخوندی وروحانی است چرا آخوندی رو ممنوع الخروج نمی کنن اینا سودای خام وبزرگی داشتن ،شاید هم این صبر استراتژیک در مقابل این نوع اصلاح طلبان بیخرد بوده ولی این آقا خانواده وجوانان رو به هزار جور راه کثیف کشاند امید به عدالت

خلج 1400/2/17 -01:00

ابتکار ونوبخت جهانگیری از یاد نروند

هم وطن 1400/2/17 -10:24

داغ دیدگان بنزین روحانی از یاد نرود

مهران 10 84 پاسخ 1400/2/16 -21:40

شما حالتون خوبه کریمی قدوسی ؟؟؟؟؟ ۲۴ میلیون رای دهنده به روحانی آش و لاشت میکنن . بخاطر این کار زشتت حتما عذرخواهی کن .

mohammad 1400/2/16 -23:14

وات ده فاز یا سیدی!!! یعنی شما میگید آقای روحانی هنوز حمایت 24 میلیون فردی که بهش رای دادن رو داره؟ محبوبیت جنابتان اقای روحانی به زیر 10 درصد رسیده و تقریبا همه مردم از دستش عاصی شدن بعد شما میگید 24 میلیون!!! نمیدونم این چه رسمی شده تا میای انتقادی به روحانی میکنی میان میگن روحانی 24 میلیون رای داره حق ندارید بهش انتقاد کنید.

اه 1400/2/16 -23:35

من به روحانی رای دادم الان پشیمانم از انهایی که به خاطر بالا رفتن دلار زیان دیدن و. از انهایی که اموالشان در بورس از دست دادن. معزت می خواهم

نالان 1400/2/17 -02:49

اونی حالش خوب نیست تویی. قدوسی شهامت داره و جلوی کسی که سر همون 24 میلیون رو کوبید به طاق میگیره. تو چی بد بخت؟ سرت رو کلاه گذاشت، ازت سوء استفاده کرد، نون سفرت رو برید، تو دنیا سکه پول سیاهت کرد و تو هنوز ازش دفاع میکنی. چندش آوری تو. عه.

مهدی 51 13 پاسخ 1400/2/16 -21:29

اعدام کمترین مجازات این فریدون نابکار است. هشت سال تموم هیچ و پوچ .

آقاجونت 1400/2/16 -23:33

زیادی خوردی،کمتر بخور ،۸ سال در زمان احمدی نژاد مملکت رو غارت و چپاول کردین،۷۰۰ میلیارد دلار پول نفت رو خوردین باز زبان تون درازه

مهدی 13 4 پاسخ 1400/2/16 -21:21

علی برکت ال....

مسعود 18 21 پاسخ 1400/2/16 -21:10

مهاجر عزیز ، چرا وقتی احمدی نژاد اربابت ۸۰۰ میلیارد دلار در امدهای کشور در ۸ سال را دود هوا نمود وحاتم بخشی برای بولیوی ونیکاراگوئه و ونزوئلا و... کرد از این در خواست ها از قوه عدلیه نمی کردی ؟طبق اسناد موجود سیف ۳۰ میلیارد دلار به بازار تزریق کرده ومحمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی احمدی نژاد ۱۶۰ میلیارد دلار پس چرا ان زمان از این نامه ها نمی زدی ؟ تو ازروحانی کینه داری چون هرگز به اعتراض وانتقاداتت اهمیت نمی داد وسکوت وخاموشی را بهترین پاسخ تو می دانست .

ممتحن 23 8 پاسخ 1400/2/16 -21:01

جناب کریمی قدوسی ، اصلا نیاز به درخواست جنابعالی نیست رویه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب این بوده ومی باشد که تمام روسای دولتش را یا فراری ویا حصر ویا ممنوع التصویر وممنوع المصاحبه وممنوع الخروج وممنوع الکلام و ممنوع التنفس و ... نموده افرادی چون بنی صدر ، میرحسین ، هاشمی ، خاتمی ، احمدی نژاد . پس مطمئن باش سرنوشت روحانی نیز همانند اسلافش خواهد بود پس بی جهت زور نزن وانرژی مصرف نکن ، در این کره خاکی فقط شما تمامیت خواهان اقتدارگرا خوب هستید وبی نقص مابقی بشر همه ناقصند . اما بدان که الملک یبقی مع الظلم ولا یبقی مع الکفر

محمد 1400/2/16 -23:07

فقط حدیث رو برعکس گفتی

اصل جنس 19 15 پاسخ 1400/2/16 -20:55

طرف عملا روانیه.حالا ببین کیا به این رای دادن.اونا چه حالتهای دارن که این عاقلشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا 19 22 پاسخ 1400/2/16 -20:48

مگه احمدي نژاد محاكمه شد؟! من به روحاني راي ندادم ولي كاركرد سياسي اون رو قابل قبول تر مي دونم.

ناشناس 12 13 پاسخ 1400/2/16 -20:40

هرکس دوره اش روبه پایان رسیدباتمام قوا هرچه است گردن اونه وباید محاکمه بشه ،پس بقیه چی اونا تماشاچی بودن ریس جمهور که دراینجا شخصیت چندم مملکته.....

محسن 16 15 پاسخ 1400/2/16 -20:26

متاسفانه کریمی قدوسی بشتر شبیه به یک روزنامه نگار روزنامه زرد عمل میکنه تا یک نماینده مجلس. هر روز تخریب ظریف و روحانی رو توی دستور کارش داره تا نقد دلسوزانه و سازنده . ملت باید بدانند که وقتی با صندوق رای قهر میکنید چه کسانی رای میآورند

حمید 1400/2/16 -21:02

اقای قدوسی شما برو به فکر مملکت ابا و اجدادیت برس ما مشکلاتمون رو خودمون حل میکنیم امریکاییها اونجا رو دارند ترک میکنند و مملکت داره دست طالبان میافته

رئیسی 18 8 پاسخ 1400/2/16 -20:25

اگرمردی وشرف داری ثابت میکنی وگرنه غلط میکنی حرف زیادی میزنی عجب مملکت شیر توشیری شده هر ننه قمری اززنش قهر میکنه به یکی دیگه لج میکنه من طرفدارروحانی نیستم ولی قانون تومملکت ما فقط برای بیچاره فقیرا بااشد مجازات اعمال میشه چون نه پشت دارند نه مشت .اگراسمتو مردگذاشتند مردنیستی اگرثابت نکنی

کاتب 14 2 پاسخ 1400/2/16 -20:24

هشتاد درصد باید اقایان باید محاکمه شوند اگر شوند این اقا هم حرفی زدو رفت برای دلخوشی مردم همه تان دزد هستید تا حالا کجا بودی

شادی 13 3 پاسخ 1400/2/16 -20:17

ازبس دروغ شنیدم ازهمه شماهاباورنمی کنم تاببینم اگر روحانی محاکمه شودمجلس انقلابی است

رضا۷۸۹۰ 12 9 پاسخ 1400/2/16 -20:17

ظلم پایدار نیست. فلسطین قطعا پیروز و اسراییل ملعون ناپدید خواهد شد مرگ بر اسراییل و امریکا و انگلیس

حمید 1400/2/17 -08:02

ببین وقتی میگیم ما ایرانیها بی منطق هستیم اینطوریه بحث در مورد این افغانی وروحانی میشه بعد به یکی دیگه گیر میدن کوچولو بزن کنار بوق بزن

م.ک 13 17 پاسخ 1400/2/16 -20:15

فلسطین پاره تن اسلام است.امام خمینی ره

ناشناس 1400/2/17 -12:39

من ازاسرائیل بشدت بدم میاد اما فلسطنیم ب ماچه تو8 سال جنگ آیا همین فلسطین یه راهپیمائی ناقابل برای ما برگزار کرد؟؟؟؟!!!

بیشعور 14 12 پاسخ 1400/2/16 -20:15

اگر قانون بود بجرم توهین علیه رئیس جمهور باید محاکمه و پاسخگو باشی قانون فقط برای کشیدن کاریکاتور اجرا میشود که بجرم سیاسی بیندازنت داخل سلول قاتل ها وبعد بکشنش قاتلها هم از قبل حکم اعدام داشتن را اعدام کنند تا کسی جرات اظهار نظر به ...نکند

حمید 1400/2/16 -21:48

نماینده مردم یکی از وظایف قانونی او نظارت بر عملکرد مسئولان است لذا او قطعا بدون داشتن مستندات جرات بیان این مطالب را نداشت هر ج چند این تخلیه خزانه مثل روز ارپشن اتفاق افتاد که فعلا کیفرخواست برای سیف مهیا شده است و قطع به یقین روحانی مسئول اصلی این ماجراست این بدون سند هم هویداست

جواد 10 13 پاسخ 1400/2/16 -20:13

روز قدس نماد آزادی فلسطین و نابودی اسراییل . مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا

روح اله 8 13 پاسخ 1400/2/16 -20:12

فلسطین پیروز است. روز قدس روز آزادی ملت های مظلوم را گرامی میداریم. مرگ بر آمریکا و اسراییل اشغالگر

شیر پاکتی 14 4 پاسخ 1400/2/16 -20:06

قبل توافق وین دستگیرش کنید.تحریم ادامه پیدا میکنه.شر همتون یکدفعه کم میشه.

علی 16 15 پاسخ 1400/2/16 -19:56

مردم خواستار محاکمه جواد کریمی قدوسی هستند

شهرام.ر 16 4 پاسخ 1400/2/16 -19:51

برای محاکمه مسوولان نظام اول نیاز به یک سیستم قضایی بی عیب و مستقل هست، همچنین قانون منطبق با قوانین بین‌المللی و قاضی بیطرف و ... اگه چنین شرایطی رو جور کردید، مردم خوشحال میشن که شاهد محاکمه اکثر شما ها باشن .

محسن 17 5 پاسخ 1400/2/16 -19:42

به امید خدا امیدواریم همه تون محاکمه بشید

ناشناس 12 2 پاسخ 1400/2/16 -19:11

محاکمه به نظر مردم فکر میشود کار بعدی ول از نظر قانو ن هیچ مشکلی ندارد حالا روحانی باشد یا یک آدم عادی اینجا ما ملت هستیم که برای چنان اشخاصی استثنا قایل می شویم

میلاد 37 15 پاسخ 1400/2/16 -18:30

ارزوی بیشتر مردم محاکمه روحانی پس منتظریم

کریمی قدوسی 9 18 پاسخ 1400/2/16 -18:02

من غلط کردم اشتباه کردم پاتو لیس میزنم من یه گونی سیب زمینی بیرگ گرفتم تا پاچه خوار باشم قول یه بسته ساندیس هم دادند نمی دانم بدهند یا ندهند بیجا کردم اشتباه کردم نمک گیر ساندیس خوری شدم ببخشید جناب روحانی

یه آلبانی نشین بدبخت 1400/2/16 -19:51

من پول میگیرم از سعودی که این اراجیف رو بیام کامنت کنم ببخشید

مهرداد سربندی 13 30 پاسخ 1400/2/16 -17:33

شتر در خواب بیند پنبه دادنه دادگاه ، دادستان، مجلس ، نیروهای اطلاعاتی ، نیروهای امنیتی، خلاصه در یک کلام تمام جریان اصولگرا با این همه پست کلیدی و عنوان و منصب و قدرت با احمدی نژاد که آبرو و شرفتان را به باد چه کردید؟ هیچی. حالا هم خیالمان راحت است هیچ اتفاقی نمی افتد . چون همانگونه که با احمدی نژاد کنار آمدید تا هرچه دلش می خواست بااین مملکت کرد. سیف هم با چهارتا دلیل محکم دهانتان را می بندد

حسین 25 15 پاسخ 1400/2/16 -17:15

این آقا کی محاکمه میشه، مصونیت قضایی داره ؟ به هر کسی که دلش میخاد اتهام میزنه، بعد تکذیب میشه! هیچکس کاری به کارش نداره؟!!!

پاسخ به چرندیات 1400/2/17 -06:38

نماینده مردمه و حرف حق میزنه تو میسوزی که داره حرف حق میزنه امثال شماها اگر حرف نزنید کسی نمیگه شما مرده اید پس ساکت بشینید و ببینید عقلای جامعه چیکار می کند