ژنرال های صهیونیستی: خرابکاری دریایی علیه ایران بی‌فایده است

مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی از بی‌فایده بودن حملات کور دریایی علیه ایران خبر دادند.

ژنرال های صهیونیستی: خرابکاری دریایی علیه ایران بی‌فایده است

برخی ژنرال‌های رژیم صهیونیستی گفته‌اند که حملات (و خرابکاری) دریایی علیه ایران نه تنها منجر به نتایج مطلوب نشده بلکه پیامدهای اقتصادی منفی بویژه بر تجارت دریایی تل آویو بر جای گذاشته است.

مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی از بی‌فایده بودن حملات کور دریایی علیه ایران خبر دادند.

به نوشته شماره چهارشنبه روزنامه «الشرق الاوسط»، مقام‌های نظامی و اطلاعاتی صهیونیستی که بتازگی در واشنگتن با مقام‌های آمریکا دیدار کردند اینک در موثر بودن عملیات دریایی علیه ایران دچار تردید شده‌اند.

مقام‌های صهیونیستی بر این باورند که خسارات این اقدام‌ها بیش از منافع آن است و باید راه‌های دیگری برای متوقف ساختن ایران در منطقه یافت.

روز سه‌شنبه یک مقام ارشد نظامی در تل آویو گفت، حملات به کشتی‌های ایرانی تنها زمانی موثرتر بود که پنهانی بود. این مقام‌ها گفتند که لازم است اوضاع آرام شده، در اینگونه حملات تجدیدنظر شود و برای موقت هم که شده شاید جلوی آنها گرفته شود.

به نوشته این روزنامه، به نظر می‌رسد که بسیاری از ژنرال‌های ارشد رژیم اسرائیل با حملات بیشماری که به احتمال زیاد منجر به جنگ می‌شود، مخالف هستند.

به باور این ژنرال‌ها، این حملات منجر به نتایج مطلوب نشده و پیامدهای اقتصادی منفی بویژه بر تجارت دریایی اسرائیل داشته است.

روزنامه «نیویورک‌تایمز» چندی قبل گزارش داد یک کشتی ایرانی در دریای سرخ بر اثر عملیات رژیم صهیونیستی با استفاده از مین دریایی، دچار حادثه شده است.

این روزنامه با بیان اینکه مقام‌های اسرائیلی بر اساس سیاست سکوت خبری که دارند هنوز درباره این حادثه اظهار نظری نکرده‌اند، نوشت: «اما یک مقام آمریکایی می‌گوید اسرائیلی‌ها به آمریکا خبر دادند که نیروهای آنها در ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت محلی، به این کشتی حمله کردند».

متعاقب این حادثه، منابع خبری از هدف قرار گرفتن یک کشتی متعلق به رژیم اسرائیل نزدیک سواحل امارات خبر دادند. شبکه خبری «المیادین» اعلام کرد که یک کشتی متعلق به رژیم اسرائیل نزدیک سواحل فجیره در امارات هدف قرار گرفته است. منابع محلی گزارش دادند که کشتی مورد حمله «هایپریون ری» نام داشته و متعلق به یک شرکت اسرائیلی است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد کشتی «هایپریون ری» در نزدیکی بندر الفجیره با یک موشک هدف قرار گرفت.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • کاربر ناشناس
    0

    ایران من وطن من

  • mohammad
    0

    بله دیگه وقتی ایران 2 هفته مدام یه جاتون رو منفجر کرد طبیعیه که سر عقل بیاین.

    نظرات شما -
    • و
      0

      بروبخواب تلخک شاه عباسی

    • mohammad
      0

      در جواب و ، عزیزم شما حالت خوش نیست برو خودتو به یه دکتر نشون بده ، حالا خوبه خودشون به ناتوانیشون اذعان کردن و ما نگفتیم. شما جزو اون دسته هستید که قلبتون واسه غرب میتپه و هرکار مثبتی توی کشور انجام بشه حالا هرچند کم باز هم اون کار مثبت رو نادیده میگیرد و همش انرژی منفی میدید.

    • ۰۰۰
      0

      پاسخ به کامنت گذار ؛ و: خوابیده آن هم موجود است ؛ می خواهید در اسرع وقت سفارش دهید... مزدور بی جیره و مواجب رژیم ص. ه.ی.و.ن.ی.س.ت.ی

    • به 000
      0

      اما من بیدار شده اش را برات کنار گذاشتم مزدور روسیه کومونیست خفاش خور

  • زهرا
    0

    اسرائیلی ها عقل هم دارن؟؟!!

    نظرات شما -
    • همشهری
      0

      دارند. ولی چون اندازه یه ارزنه هنوز متوجه نشدن که داشتن بمب اتمی و ساختن شهرک نجاتشون نمیده! تنها راه اینه که گورشونو گم کنند برن همونجائی که ازش اومدن! مسلمونا از مرگ در راه قدس نمیترسند هیچ، میدونند که شهادته و بلیط بهشت.

    • ب همشهری
      0

      و قطعا افکار پوسیده ات دقیقا داعشی مسلک منحوس هستش زارت زرررشک به نامت زدم مبارکت باشد هم شهری

    • گروگان
      0

      این هم موضوعیه که طرفدار های لیبرالیسم و سکولار ها به مردم میگن ساندیس خور، کاسه لیس، بی سواد، داعشی، منحوس و هر بی حرمتی دیگه که دلشون میخاد . توهین میکنن مثل مسلسل. بعد میگن ما تعادل گرا هستیم و مردم رو تند رو خطاب میکنن. عجیب نیست واقعا؟؟

  • هیچکاره ای از هیچکاره ها
    0

    بله کسی از مورد حمله قرار گرفتن بدش میاد که به فکر منافع کشور و مردمش باشه حاکمان ما چرا باید بدشون بیاد

    نظرات شما -
    • mohammad
      0

      الان این حرف جنابعالی چه ربطی به زد وخورد ایران و اسراییل داره؟ این زد و خوردها برای هر دو طرف حیثیتیه و هیچ کدوم نمیخوان کم بیارن.

  • شوآف باز
    0

    پس حملات فایده ای ندارد ،بچسبید به همان برجام که از بغلش صدتا جاسوس ریختید در مراکز حساس به اسم بازرس ،،،،،،

  • آراد
    0

    لعنت به این رژیم اسراییلی . یک روز تقاص تموم خون هایی که ریختین رو میدین.

  • Iraj.soltani
    0

    عقرب وقتی در آتش محاصره بشه، نهایتا خودش خودشو نیش میزنه.

  • مهری
    0

    بله خوب یکی زده باید ده تا بخوره نمیشه که اون بزن ترور کنه ما دست رودست بنشینیم وفقط نگاه کنیم تا زمانیکه این غده سرطانی از بین نره نباید کوتاه آمد اسراعیل نابود انشالله

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    اسراییل باوجود سپاه مقتدر ایران به روز های اخرش نزدیک می شود ان شا الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها