هرگونه فراخوان برای راهپیمایی روز قدس در مازندران فاقد اعتبار است

 رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مازندران با اشاره به شیوع فراگیر ویروس کرونا، اعلام کرد: هرگونه فراخوان برای تجمع و راهپیمایی روز قدس فاقد اعتبار است.

هرگونه فراخوان برای راهپیمایی روز قدس در مازندران فاقد اعتبار است

پیمان باباگل‌ زاده با اعلام این که هرگونه راهپیمایی و تجمع در روز قدس لغو شده است، افزود: با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا هرگونه فراخوان برای تجمع و راهپیمایی روز قدس فاقد اعتبار است.

وی گفت: طبق تصمیمات لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با کرونا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مازندران هماهنگ با دیگر تشکل های دانش‌آموزی از هرگونه تجمع و راهپیمایی دوری جسته و با توجه به مصاحبه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تاریخ ۱۴اردیبهشت ۱۴۰۰، هر گونه فراخوان فاقد اعتبار است.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان مازندران افزود : ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، پویش های دانش آموزی از جمله یک دلیل نفرت از رژیم کودک کش، پویش سطل آب، باشگاه رسانه های دانش آموزی در قالب قدس و جلسات آزاد اندیشی در فضای مجازی طراحی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال در قالب‌هایی دیگر و با شکلی جدیدتر، نفرت خود را از این رژیم کودک کش وغاصب اعلام کرده و در حمایت از ملت‌های مظلوم از پای نخواهیم نشست.

پیش از این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هم با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود که به خاطر حفظ سلامت مردم تمامی تجمع عمومی و هرگونه مراسم راهپیمایی در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس ممنوع است.

این شورا از مردم مازندران خواسته بود تا با شعار محوری و هشتک سراسری « آزادی قدس نزدیک است » در فضای مجازی ، همراهی و حمایت خود را از قدس شریف و مسلمانان فلسطین اعلام کنند.

فردا جمعه ۲۴ ماه مبارک رمضان مطابق با ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ روز جهانی قدس است .

از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراسم آیینی و فرهنگی کشور و استان مازندران تحت تاثیر فضای کرونایی به دلیل برنامه های پیشگیری از انتقال بیشتر ویروس، لغو و ممنوع شدند.

براساس تازه ترین اطلاعیه دانشکاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل، ۹۱۳ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها