رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان:

۷ مدرسه گلپایگان تخریبی است/ کمبود ۵۰ معلم

رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه هفت مدرسه نیاز به تخریب دارد، گفت: در سال تحصیلی آینده با کمبود ۷۰ معلم مواجهیم و این در حالی است که۲۸ معلم پذیرش شدند.

۷ مدرسه گلپایگان تخریبی است/ کمبود ۵۰ معلم

مصطفی مهدیان با بیان اینکه به مناسبت هفته معلم ۸۸ معلوم نمونه در گلپایگان تجلیل شدند، اظهار داشت: این شهرستان دارای یک هزار و ۲۰۰ معلم است که در ۱۲۶ مدرسه تدریس می‌کنند.

وی افزود: همچنین این شهرستان دارای ۱۶ هزار و ۱۵۵ دانش آموز از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم است.

۴۲۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی تحصیل دانش آموزان نیز در فضای مجازی فراهم شد که ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند به خرید تبلت شناسایی شدند و تاکنون برای ۴۲۱ دانش‌آموز با کمک انجمن اولیا و مربیان، خیران، دبیران آموزش و پرورش، خیریه‌ها و کمیته امداد تهیه و اهدا شده است.

وی افزود: برای مقابله با بیماری در مدارسی که امکان نصب شیر پدالی وجود داشت انجام شده است.

مهدیان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با کمبود ۷۰ معلم مواجه هستیم که تنها ۲۸ معلم پذیرش شدند.

مدرسه منطقه شهرک الوند ۱۰ درصد پیشرفت دارد

مهدیان در رابطه با پروژه مدرسه سازی در شهرستان گلپایگان افزود: مدرسه حبیب الهی با ۴۰ درصد پیشرفت برای تکمیل نیاز به هشت میلیارد تومان، مدرسه طاهریون با پیشرفت ۵۰ درصدی برای تکمیل نیاز به چهار میلیارد تومان، ساخت مدرسه در منطقه شهرک الوند با ۱۰ درصد پیشرفت برای تکمیل به پنج میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

وی افزود: مدرسه اشرفی اصفهانی با ۱۰ درصد پیشرفت برای تکمیل نیاز به هشت میلیارد تومان، استخر ورزشی آموزش و پرورش با ۳۰ درصد پیشرفت نیاز به ۱۰ میلیارد تومان، سالن مدرسه ابوذر گلشهر با ۷۰ درصد پیشرفت برای تکمیل نیاز به یک میلیارد تومان، مدرسه شهید فیروزی فیلاخص با ۴۰ درصد پیشرفت به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

۷ مدرسه در گلپایگان نیاز به تخریب و بازسازی دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان هفت مدرسه فرسوده در اولویت ساخت و تخریب قرار دارد، گفت: با همت خیرین مدرسه ساز گلپایگانی مدرسه فرهنگ گوگد از اسفند سال ۹۹ آغاز شد که اکنون با ۳ درصد پیشرفت در حال اجرا است و با همت خیرین به زودی احداث مدرسه مردانشاهی آغاز می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها