واکسیناسیون گروه‌های مختلف در بهارستان در ۶ مرکز انجام می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: واکسیناسیون گروه‌های مختلف در این شهرستان در ۶ مرکز انجام می‌شود.

واکسیناسیون گروه‌های مختلف در بهارستان در ۶ مرکز انجام می‌شود

دانوش دمیریان با بیان اینکه برای قطع زنجیره ویروس کووید 19 باید 80 درصد جمعیت بالای 18 سال بهارستان واکسینه شوند اظهار داشت: در حال حاضر 6 مرکز واکسیناسیون در شهرهای مختلف شهرستان بهارستان در حال تجهیز و آماده‌سازی برای خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: ترتیب اولویت تزریق واکسن از سوی ستاد ملی کرونا براساس سند ملی واکسیناسیون اعلام شده و ابتدا سالمندان بالای 80 سال و پس از آنها سالمندان 75 تا 65 سال واکسینه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت بهارستان با بیان اینکه 430 نفر در رده سنی 80 سال به بالا در مراکز بهداشت واکسینه شدند بیان کرد: تاکنون 2200 واکسن در بین گروه‌های کادر پزشکی، کارکنان آرامستان‌ها، پاکبانان و جانبازان بالای 50 سال تزریق شده است.

دمیریان با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های مختلف از هفته آینده در 6 مرکز انجام می‌شود گفت: 30 درصد از مردم برای تزریق واکسن کرونا مقاومت می‌کنند تا کیفیت و عوارض واکسن‌ها مشخص شود لذا نیازمند آموزش و اعتمادسازی هستیم چرا که تلاش برای بی‌‌اعتمادی به شکل‌های مختلف در جامعه وجود دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان تعداد افراد واجد شرایط واکسیناسیون در شهرستان بهارستان را بیش از 500 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 80 درصد از جمعیت بهارستان در سامانه سینا پرونده تشکیل داده‌اند و با وجود پرونده آنها به راحتی کار واکسینه را آغاز خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها