دستگیری ۳ متهم با ۲ خودروی سرقتی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳ جوان و کشف ۲ خودروی سرقتی در یک عملیات ضربتی خبر داد.

دستگیری ۳ متهم با ۲ خودروی سرقتی در مشهد

سرهنگ محمد طبسی گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت در دستور کار سرکلانتری شمال پلیس مشهد قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی‌نژاد در اجرای این مأموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس به حرکات و رفتار راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون و با بررسی مشخصات این خودرو دریافتند وسیله نقلیه سرقتی است.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد بلافاصله این خودرو را متوقف کردند و با دستگیری ۲ متهم، مالک خودروی سواری به کلانتری مراجعه کرد و اظهار کرد خودروی او در روز نهم فروردین ماه و در حالی که وسایل زیادی از قبیل سیستم صوتی، باند و دستگاه پخش، منبع گاز و ابزارهای کار شامل دستگاه جوش، فرز کابل جوش و جعبه ابزار داخل آن بوده به سرقت رفته است.

طبسی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در تحقیقات اولیه با پراکنده‌گویی قصد داشت مسیر تحقیقات را منحرف سازد و ادعا می‌کرد خودرو را از یک سایت واسطه‌گر مجازی خریداری کرده و از سرقتی بودن آن اطلاعی نداشته است، اما با توجه به این که شماره‌های پلاک خودرو را تغییر داده و اعترافات همدست او مشخص شد آن‌ها خودرو را به سرقت برده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد در زمان دستگیری این متهم متوجه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی شدند که خانمی جوان راننده آن بود و بررسی همزمان محتویات این خودرو نشان می‌داد پژو ۲۰۶ سفید رنگ نیز سرقتی است.

وی گفت: با توقیف خودروی پژو سفید رنگ و دستگیری راننده آن که به محض رسیدن ماموران انتظامی، با خودرو حرکت کرده بود سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات درباره چگونگی ماجرا و روشن شدن دیگر ابعاد پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها