رییس پلیس راهور شهرستان فردیس:

رانندگی نظام مند تصادفات فردیس را کاهش داده است

رییس پلیس راهور شهرستان فردیس اعلام کرد: امسال افزایش نظارت های هوشمند، ایمن سازی معابر و همکاری نظام مند و خوب رانندگان، میزان تصادف ها را در این شهرستان به میزان چشمگیری کاهش داده است.

رانندگی نظام مند تصادفات فردیس را کاهش داده است

سرهنگ پیمان کرمی افزود: بررسی های آماری نشان می دهد که طی ۴۵ روز گذشته هیچ گونه تصادف منجر به مرگ در شهرستان فردیس رخ نداده در حالیکه سال گذشته در همین مدت پنج نفر در تصادفات مختلف این شهرستان جان باختند.

وی ادامه داد: امسال میزان تصادف های جرحی و خسارتی شهرستان فردیس نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیر دارد که در اینجا باید از اقدام اداره برق فردیس برای توسعه سیستم روشنایی معابر و همکاری خوب شهرداری در ایمن سازی خیابان های اصلی و فرعی قدردانی کنیم .

رییس پلیس راهور شهرستان فردیس گفت: در مجموع سال ۹۹ حدود ۱۰ هزار فقره تصادف در این شهرستان رخ داد که افزون بر فوت ۲۴ نفر ، حدود ۷۰ درصد این تصادفات جرحی بود.

وی اظهار داشت: ۹۰ درصد جانباختگان این تصادفات عابران پیاده بودند ضمن آنکه حدود ۷۰ درصد این تصادف ها با مجروح شدن سرنشینان خودروها یا عابران پیاده همراه بود.

کرمی بیشتر تصادفات را ناشی از سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو دانست و اظهار داشت: ۹۹ درصد این تصادف ها ناشی از عدم توجه به جلو می باشد.

وی بیشترین زمان تصادفات رانندگی در این شهرستان را بین ساعت ۱۸ الی ۲۴ اعلام کرد، گفت: به همین دلیل دوربین‌های ثبت تخلف در فردیس و جاده ملارد فعال شده تا تخلفات به صورت هوشمند ثبت شود.

رییس پلیس راهور شهرستان فردیس بیان داشت: امسال ایمن سازی معابر ، تقویت سیستم روشنایی، نصب حفاظ در بلوار شهید سردار سلیمانی ، بلوار بیات و توسعه گذرگاه های عابر پیاده در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است.

وی گفت: در اجرای اعمال محدودیت های کرونایی در سال جاری ، سه هزار و ۲۸۴ خودروی پلاک غیر بومی در این شهرستان اعمال قانون شدند.

کرمی افزود: جریمه های خودروهای غیر بومی و تردد شبانه توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال می شود.

وی اظهار داشت: در اجرای اعمال قانون خودروهای تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ۱۱ هزار و ۸۳۸ خودرو در این شهرستان جریمه شدند.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها