فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نیروی قدس سپاه فلسطینی‌ها را در قدرت خودکفا کرده است/ حباب امنيت ملی اسراييل ترکيد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروی قدس یک برانگیختگی از قدرت در مقابل دشمن ایجاد می‌کند گفت: نیروی قدس توانست در لبنان و فلسطین قدرت سوزان ایجاد کرده و فلسطینی‌ها را در قدرت خودکفا کند.

نیروی قدس سپاه فلسطینی‌ها را در قدرت خودکفا کرده است/ حباب امنيت ملی اسراييل ترکيد

سرلشکر حسین سلامی در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه آمریکایی ها امروز مجبورند که منطقه را ترک کنند گفت: آنها امروز نمی‌توانند به رژیم صهیونیستی کمک کنند و شما یک شکنندگی در سیستم امنیتی اسرائیل می‌بینید.

سردار سلامی گفت: امروز با فرسودگی در قدرت هایی مواجه هستید که قبلا قوی عمل می‌کردند. این قدرت ها سیاست خارجی فعالی نداشته و دارای شادابی و نشاط قبل نیستند.

وی افزود: امروز موازانه قدرت به نفع یمنی ها در حال تغییر است. سامانه های دفاعی سعودی ها دیگر قادر نیست از عملیات پهپادی و موشکی یمنی ها جلوگیری کنند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: در سوریه یک تعادل سیاسی برقرار است و به سمت یک انتخابات در حرکت است. جبهه مقاومت در سوریه با هیچگونه افتی مواجه نشده است. در عراق هم یکپارچگی سیاسی برقرار است و جریانات مقاومت در عراق فعال هستند.

سرلشکر سلامی گفت: دشمنان تصور می‌کردند بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف می‌شود در حالی که امروز شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است. منطقه فعلی روند امنیتی آمریکا را سست می کند.

وی با بیان اینکه نیروی قدس یک برانگیختگی از قدرت در مقابل دشمن ایجاد می کند گفت: نیروی قدس توانست در لبنان و فلسطین قدرت سوزان ایجاد کرده و فلسطینی ها را در قدرت خودکفا کند. ما قدرت را از ایران منتقل نمی‌کردیم زیرا اصلا به دلیل محدودیت ها و محاصره ها امکان انتقال سلاح به آنجا میسر و مقرون به صرفه نیست.

سراشکر سلامی افزود: از چند هفته پیش تمام آسیب‌های رژیم صهیونیستی نشان داده شد. خیلی ساده می‌شود تجارت دریایی آن‌ها را مختل کرد. انفجار مهیب در کارخانه ساخت موتورهای پدافندهوایی و ساخت ماهواره‌ها بادِ بادکنک صهیونیست‌ها را خالی کرد.

وی ادامه داد: بعد از آن در حیفا پالایشگاه منفجر شد و مخازن آمونیاک نشت کرد و اعلام کردند به ۸۰ شرکت حمله سایبری شده و نزدیک فردوگاه بن‌گورین انفجار شد و موشکی به نزدیکی دیمونا اصابت کرد.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: اولین ضربه به این‌ها می‌تواند آخرین ضربه باشد. با یک عملیات می‌شود این رژیم را منهدم کرد. این اتفاقات می‎تواند تکرارپذیر باشد. این رژیم نمی‎تواند فقط مولد شرارت باشد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رز
    0

    پول ملت بدبخت داده عربها که عکس صدام بالای سرشکن است

  • کاربر ناشناس
    0

    روزقدس رو مشت بردهان یابگویان

  • ایرانی
    0

    الحمدلله دست مریزاد ما آماده ایم برای نابودی اسرائیل در رکاب شما جانفشانی کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها