۱۸۰ بیمار جدید کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۸۰ بیمار جدید کرونایی در مدت ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی شدند.

۱۸۰ بیمار جدید کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند

دکتر شکراله سلمان‌ زاده چهارشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۶ نمونه تست کرونا در جنوب غرب خوزستان انجام شد و در پی آن ابتلای ۱۰۶ نفر در آبادان، ۵۸ نفر در خرمشهر و ۱۶ نفر در شادگان بر اساس نتایج آزمایشگاهی به کووید۱۹ تایید شد.

وی افزود: از موارد مثبت جدید کرونایی شناسایی شده در منطقه جنوب غرب خوزستان ۱۵۹ بیمار شامل ۸۹ نفر در آبادان ، ۵۴ مورد در خرمشهر و ۱۶ بیمار در شادگان به صورت سرپایی خدمات درمان دریافت کرده و در منزل قرنطینه شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روز گذشته ۲۶ بیمار در بیماستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و ۳۳ نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

سلمان‌زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی در آبادان و یک نفر در خرمشهر جان باختند.

در حال حاضر ۲۱۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از ۱۰ به هفت شهرستان شامل اهواز، بهبهان، اندیمشک، شوش، ماهشهر، باغملک و ایذه کاهش یافته است .

همچنین ۱۱ شهرستان مسجدسلیمان، دزفول، رامهرمز، شوشتر، کارون، رامشیر، دشت آزادگان، خرمشهر، آبادان، امیدیه و شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان‌های هفتکل، باوی، حمیدیه، گتوند، اندیکا، هندیجان، لالی، آغاجاری و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها