دومین مهرواره ادبی "نخل‌های سربلند" برگزار می‌شود

دومین مهرواره ادبی

دومین مهرواره ادبی "نخل‌های سربلند" برگزار می‌شود

دومین مهرواره ادبی نخل‌های سربلند در دو بخش شعر و داستانک برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانانی که در رده‌ی سنیِ بالای ۱۲ سال (نونگاه)، بالای ۱۵ سال (نوجوان) و ۱۸ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) می‌توانند آثار ادبی خود را با موضوعات دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، به این مهرواره ارسال کنند.

بر اساس فراخوان این مهرواره، ارسال شعر در تمام قالب‌های کلاسیک و آزاد پذیرفته می‌شود و داستانک‌ها باید کوتاه و حداکثر ۲۵۰ کلمه(یک صفحه A۴) باشند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند آثار خود را در قالب فایل word با فونت Bnazanin ۱۴ از طریق سایت کانون گلستان به آدرس: https://golestan.kpf.ir/submit بارگذاری نمایند.

بنا بر این گزارش شرکت کننده در هر بخش مجاز به ارائه‌ یک اثر و تمامی آثار ارسالی باید مشخصات کامل شامل (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، استان، شهر و تلفن تماس) در آن درج شده باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در دومین مهرواره ادبی نخل‌های سربلند ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است و سه نفر از برگزیدگان هر بخش این رویداد ادبی سوم خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، معرفی و تجلیل خواهند شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها