راه‌اندازی و تجهیز ۳۰ پایگاه‌ واکسیناسیون همگانی کرونا در زنجان

استاندار زنجان گفت: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، ۳۰ پایگاه‌ واکسیناسیون همگانی کرونا در استان زنجان راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی و تجهیز ۳۰ پایگاه‌ واکسیناسیون همگانی کرونا در زنجان

فتح‌الله حقیقی در اولین جلسه کمیته استانی هماهنگی واکسیناسیون کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه اکنون مهم‌ترین کار همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با دانشگاه علوم‌پزشکی استان برای واکسیناسیون است، اظهار کرد: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۲۶ یا ۳۰ پایگاه واکسیناسیون همگانی با تجهیزات کامل در استان آماده کنیم.

وی با اشاره به لزوم پرسنل آموزش‌دیده متخصص در پایگاه‌های واکسیناسیون همگانی استان، افزود: گفتنی است معاونت اقتصادی استانداری ۳۰ مرکز اعلام شده را باید تا هفته آینده در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان قرار دهد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر مسئله کرونا و واکسیناسیون گروه‌های هدف، اولویت اصلی کشور و استان است، تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا باید اجرایی شود، بنابراین معاونت اقتصادی استانداری نسبت به تجهیز پایگاه‌های واکسیناسیون همگانی اقدام کند.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه واکسیناسیون کرونا در استان، گفت: باید آموزش‌های لازم در حوزه واکسیناسیون به همشهریان زنجانی داده شود و صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این خصوص دانشگاه علوم‌پزشکی استان را یاری کند.

حقیقی با بیان به اینکه باید واکسیناسیون کرونا در استان زنجان شدت بیشتری بگیرد و سریع‌تر انجام شود، اظهار کرد: برای واکسیناسیون کرونا در استان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و همه تلاش خود را می‌کنیم تا طبق برنامه واکسیناسیون وزارت بهداشت پیش برویم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری هفتگی جلسه واکسیناسیون کرونا و ساماندهی پایگاه‌های واکسیناسیون همگانی در استان، خاطرنشان کرد: از ۳۰ دستگاه اجرایی استان، باید مجری و یاور در حوزه تجهیز و راه‌اندازی پایگاه‌های واکسیناسیون همگانی مشخص شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها