روحانی: رسماً اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده است

رئیس‌جمهور گفت: به عنوان رئیس دولت به مردم عرض می کنم که تحریم شکسته شده است و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می شود.

روحانی: رسماً اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده است

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: امروز مردم ایران ثمره ایستادگی، صبر و مقاومت شان را در وین می بینند. اگر دغل کاری و جناح بازی نشود و گزارش درست به گوش مردم برسانیم این نشان عظمت ملت ایران و نشان این است که طرف های برجام فهمیده اند راهی جز بازگشت به قانون، تعهدات و قطعنامه 2231 وجود ندارد.

وی ادامه داد: این پیروزی دولت در ماه های پایانی آن است. من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می شود؛ چرا که طرف مقابل می داند راهی جز اینکه به قانون، مقررات و تعهدات در برجام بازگردد وجود ندارد.

رئیس جمهور همچنین یادآور شد: امروز همه در دنیا یک صدا می گویند راهی جز اجرای برجام برای صلح و امنیت منطقه و جهان وجود ندارد. حالا در این میان شاید در گوشه ای صهیونیست ها چیزی بگویند که البته آنها کسی نیستند.

روحانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع کرونا و تلاش برای مهار آن در کشور تاکید کرد: ما به راحتی می توانیم در ماه های پیش رو میلیون ها واکسن به کشور وارد کنیم و این واکسن ها تزریق شود. حتما اگر همه دست به دست هم بدهیم و دست بخش خصوصی را برای واردات واکسن باز بگذاریم تمام افرادی که بخاطر سن شان و بیماری های زمینه ای شان در خطر هستند واکسن خواهند زد. یعنی گروه یک، گروه دو و بخشی از گروه سه تا پایان تیر واکسن می زنند.

وی اضافه کرد: ان شاءالله واکسن داخلی هم به میدان می آید، واکسن خارجی هم آماده است و ما امیدواریم ده ها میلیون دوز واکسن در هفته های آینده در اختیار مردم مان قرار گیرد. ما در یک جا یک بیست میلیون و در یک جا یک 10 میلیون داریم و اگر همه دست به دست هم دهیم سریع وارد می شود. بانک مرکزی هم با وجود اینکه در تامین ارز مشکل دارد اما اعلام کرده است که در زمینه واکسن من بلادرنگ پول را پرداخت می کنم.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: بنابراین قولی که ما به مردم درباره کرونا و تحریم دادیم پای قولمان هستیم و تا امروز بوده ایم و تا روز آخر هم خواهیم بود. ما به مردم قول داده ایم که در این ماه های پایانی باقیمانده همچنان اهداف مان را دنبال می کنیم. هدف ما این است که تحریم را برداریم، کرونا را مهار کنیم، معیشت مردم بهتر شود و طرح های نیمه تمام را تا آنجا که می توانیم تکمیل و افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی وظیفه مهمی بر دوش دارد و کار بزرگی انجام می دهد عنوان کرد: این روزها که می بینید قیمت دلار کاهش پیدا می کند به معنای افزایش ارزش پول ملی و کاهش تورم است تا مردم راحت تر بتوانند اجناس مورد نیازشان را با قیمت عادلانه تر خریداری کنند. ما حرکتی را که این روزها شاهد هستیم در روزهای آینده هم این مسیر ادامه پیدا می کند و شاهد آن خواهیم بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و از وصایای حضرت امام است. زلزله علیه صهیونیست ها را در منطقه امام ایجاد کرد و صهیونیست ها از ابتدا علیه انقلاب، ملت ایران، امام، رهبری و رزمندگان کینه خاصی داشتند. خودشان هم گفته اند که انقلاب اسلامی یک زلزله در منطقه بود. در تاریخ هم اگر بگردیم از صهیونیست ها بدتر پیدا نمی کنیم. البته یک گروهی مثل داعش هم آمدند که آنها هم جلاد بودند.

روحانی افزود: صهیونیست ها از ابتدا خیلی تلاش کردند علیه ملت ایران فعالیت کنند و انقلاب و ملت ایران را سرنگون کنند. ریشه بسیاری از مشکلات ما هم همین صهیونیست ها هستند. بطور مثال در سال 93 برجام تمام شده و توافق نهایی شده بود اما صهیونیست ها و ارتجاع منطقه در اروپا سر آمریکا کلاه گذاشتند و گفتند چرا عجله می کنید، صبر کنید ما قیمت نفت را پایین می بریم و آن وقت هر چه بگویید ایران گوش می دهد. حتی نفت را از 110 دلار تا 25 دلار پایین آوردند و فشار آوردند که برجام به تاخیر افتاد و در سال 94 نهایی شد. وقتی هم برجام پیروز شد باز توطئه های بزرگی کردند تا آن را به هم بزنند.

روحانی با تاکید بر اینکه در سال 94 هیچ کس در دنیا عصبانی تر از صهیونیست ها نبود خاطرنشان کرد: در آن زمان همه دوستان ما در کشورهای منطقه از عراق و سوریه و افغانستان گرفته تا سایر دوستان مان مثل حزب الله به من تلفنی تبریک گفتند اما صهیونیست ها عصبانی و ناراحت بودند که چرا آمریکا قبول کرد و از همان زمان به دنبال توطئه رفتند و آن را ادامه دادند تا اینکه از طریق انتخابات آمریکا توانستند توطئه خود را عملی کنند و کار بزرگی کردند که ترامپ پیروز شد. چرا که می دانستند او ناشی است و سرش کلاه گذاشتند تا برجام را به هم بزنند.

بعد از به هم زدن برجام فکر کردند همه چیز تمام شده و با تحریم و جنگ اقتصادی انقلاب ما تمام می شود. اینکه ترامپ می گفت ایران سه ماه بیشتر نمی ماند حرف صهیونیست ها بود

رئیس جمهور ادامه داد: بعد از به هم زدن برجام فکر کردند همه چیز تمام شده و با تحریم و جنگ اقتصادی انقلاب ما تمام می شود. اینکه ترامپ می گفت ایران سه ماه بیشتر نمی ماند حرف صهیونیست ها بود. چرا که او این چیزها حالی اش نمی شد و می گفت ایران سه ماه بیشتر دوام نمی آورد. به همین دلیل می گویم مقاومت و صبر و اتحاد ملت ایران در این سه سال و نیم در تاریخ بی نظیر است. ملت یکصدا و مقاوم دست به دست هم دادند و در این جنگ اقتصادی پیروز شدند.

وی اضافه کرد: ما جنگ اقتصادی را شکست دادیم و آنها فهمیدند به اهدافشان نمی رسند. هدف اصلی آنها سرنگونی نظام و از بین بردن و تکه پاره کردن ایران بود اما به آن اهداف نرسیدند و هیچ وقت هم نمی رسند. از طرفی صهیونیست ها تلاش می کردند بین ما و کشورهای منطقه فاصله بیندازند. می دانید که چه تلاش هایی در مقابل کشورهای عربی منطقه کردند تا آنها از ما فاصله بگیرند ولی این توطئه آنها هم در حال شکست خوردن است.

روحانی با بیان اینکه امروز روز عزای صهیونیست ها در روز قدس 1400 است تاکید کرد: امروز هم جنگ اقتصادی که صهیونیست ها از طریق آمریکا راه انداختند و هم فاصله ای که می خواستند بین ایران و کشورهای منطقه به وجود بیاورند در مسیر شکست خوردن است و کشورهای منطقه دارند به این نتیجه می رسند که با ایران خوب باشند و حتی می گویند ما با برجام مشکلی نداریم. دو فتنه بزرگ صهیونیست ها به خاطر مقاومت ملت ایران در این سه سال و نیم امروز در حال شکست نهایی است. توطئه علیه ملت ایران در برجام و توطئه علیه روابط خوب ایران با همسایه ها هر دو در حال شکسته شدن است.

روحانی در ادامه عنوان کرد: مسیر هم برای پایان تحریم هموارتر است و امیدواریم طرف مقابل هر چه سریعتر در مقابل قانون سر فرود بیاورد. ما به کمتر از برجام راضی نمی شویم حتی اگر گوشه ای از آن ساییده شود قبول نداریم و حقوق ملت ایران در توافق باید بطور کامل به جا بیاید.

رئیس دولت دوازدهم همچنین بیان کرد: ان شاءالله با ادامه راه و مسیر دیپلماسی وزارت امور خارجه و کمک بقیه دستگاه ها که در کنار وزارت خارجه در وین هستند و کسانی که تلاش می کنند روابط بهتری در منطقه داشته باشیم به حول و قوه الهی موفق و پیروز خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با آرزوی قبول طاعات مردم در شب های قدر و اشاره به وصایای امیرالمومنین (ع)، اظهار کرد: لحن امروز جامعه مورد پسند امیرالمومنین نیست و آنچه در روزنامه ها و فضای مجازی می بینیم مورد قبول نیست. ما باید در این شبها افراط و تفریط را کنار بگذاریم و عدالت، شفقت، دوستی و مهربانی را جایگزین کنیم. ما بعد از این شب ها باید یک جامعه متحد، دوست و برادر در کنار هم ببینیم. نباید با هر بهانه کوچکی مسائل را بزرگ کنیم و بذر کینه را نیفشانیم. همه ما برادر، مسلمان، ایرانی و تابع انقلاب هستیم و همه باید برای سرافرازی ایران تلاش کنیم.

رئیس دولت تدبیر و امید همچنین به گزارش روز یکشنبه سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: سال 99 یکی از سخت ترین سال های تاریخ ایران بود. فقط برای اینکه بدانید این سال چقدر سخت بوده باید بدانید که اتکای ما در بودجه به نفت و میعانات دو درصد و به نفت و فرآورده ها شش درصد بوده است. یعنی همه تکیه ما در بودجه به نفت هشت درصد بوده که این از زمان کشف نفت و ورود آن به اقتصاد ایران در تاریخ بی سابقه است که بودجه بدون اتکا به نفت اداره شود.

وی ادامه داد: آنها که دولت را مورد نقد قرار می دهند که اگر نقدشان درست باشد از آنها متشکریم به این نکات هم توجه کنند. ما در سال 99 با وجود بسته شدن مرزها و مشکلات صادرات و واردات و گردشگری و کسب و کار به خاطر کرونا در کنار تحریم ها اینگونه کشور را اداره کردیم. من دیدم در یکی از برنامه های صدا و سیما در اخبار کارشناسی می گفت که دولت هر زمان کم بیاورد از بودجه عمرانی بر می دارد و در بودجه جاری خرج می کند. البته ممکن است گاهی اینجور باشد اما ما در سال 99 به بودجه عمرانی خود بیش از مصوب عمل کردیم که این هم در تاریخ کم سابقه است. یعنی در سخت ترین سال کشور 88 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی بوده ولی آنچه ما به آن عمل کردیم 92 هزار میلیارد تومان بوده است. ما در بخش عمرانی بیشتر کار کردیم چون سال جهش تولید بود و می خواستیم به دستور مقام معظم رهبری عمل کنیم.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی شرایط سخت تر می شود و تحریم و کرونا هم وجود دارد قاعدتا نباید بتوانیم به حقوق بگیران و بازنشستگان کمک کنیم اما با وجود اینها بیشترین کمک به حقوق بگیران و بازنشستگان در سال 99 شد. اگر بهمن 98 که آغاز کرونا بود را با اواسط 99 مقایسه کنیم. می بینیم که چقدر به حقوق کارمندها اضافه شده است. به حقوق آنها که از چهار میلیون تومان کمتر می گرفتند 53 درصد، به زیر شش میلیون 45 درصد و به بین شش تا 10 میلیون 34 درصد در سال 99 اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در مورد بازنشستگان هم همین گونه بوده خاطرنشان کرد: درباره بازنشستگان هم همسان سازی انجام شد و هم مستمری اضافه شد، طبق گزارش تامین اجتماعی مستمری آنهایی که در سال 98 یک میلیون و 600 هزار تومان بوده در فروردین 1400 به چهار میلیون و 300 هزار تومان رسیده یعنی برای آنها که 30 سال خدمت بوده اند بیش از دو و نیم برابر حقوق شان اضافه شده و آنها که بین 20 سال خدمت داشته اند حقوق شان در فروردین 1400 سه میلیون و 900 هزار تومان شد. ما این اقدامات را نسبت به بازنشسته ها و کارمندها آن هم در سال بسیار سخت کرونایی و تحریمی انجام دادیم و البته برای سایر مردم هم تلاش کردیم.

رئیس جمهور در ادامه اظهار کرد: ما در سال 99 پول هایی به عنوان یارانه یا کمک معیشتی یا کمک ویژه برای کرونا پرداخت کردیم که در کنار هم مبلغ 108 هزار میلیارد تومان بوده که رقم بسیار بالایی است. به غیر از این وام هایی به مردم داده شد که بیش از 28 هزار میلیارد تومان بود. از طرفی 76 هزار میلیارد تومان وام برای کسب و کارهایی که در این مدت سختی بیشتری داشتند و یا مستاجرینی که در فشار بودند در نظر گرفته شد و نزدیک 30 هزار میلیارد تومان برای کرونا پرداخت شد. این یعنی بیش از 100 هزار میلیارد تومان آن هم در این سال سخت.

وی با بیان اینکه سهام عدالت هم در دو قسط 30 درصدی حدود 350 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت: یعنی در مجموع 600 هزار میلیارد تومان وام، کمک های بلاعوض و سهام عدالت پرداخت شد که در تاریخ بی نظیر است و می توانید این را در سال های غیر تحریم و غیر کرونا حساب کنید. مثلا واگذاری سهام دولتی که بفروشیم 12 هزار میلیارد تومان بود که به جایش 35 هزار میلیارد سهام را فروختیم.

رئیس جمهور در پایان اظهار کرد: رشد اقتصادی در سال 99 در اکثر نقاط جهان منفی بود و برای ما هم در مجموع منفی بود اما در صنعت و کشاورزی حرکت بزرگی شده و در خدمات یک بخش دچار مشکل بود و در بخش دیگری تلاش شده تا زندگی مردم بچرخد، این آمارهایی که گفتم و این کار عظیم در سال 99 معنایش این نیست که همه مشکلات مردم حل شده اما به معنی این است که دولت در حد توان خود شبانه روز فکر و تلاش کرده و برای بهبود اوضاع مردم اقدامات مهمی انجام داده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 214
  • علی محمد صادقیان
    0

    ایکاش دروغ استخوان داشت .

  • رمضانی
    0

    اگه دائم نیمه خالی لیوان را نبینیم باید هم تحریم بشکنه بوی شکستن تحریم ازعصبانیت صهیونیستها ،اضمحلال سعودیها و پایین آمدن قیمت مسکن و دلار وطلا کاملا مشهوده .این مهم میسرنمی شد مگربا پایداری مردم ، رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و درایت و دیپلماسی فعال تیم مذاکره کننده ایرانی . خطاب به دلواپسان ومنتقدان همیشگی هم باید گفت اندکی صبر سحر نزدیک است

    نظرات شما -
    • دو رویان ضد مردم ایران
      0

      اون موقع که ظریف و تیمش مذاکره میکردن خیانت به انقلاب بود الان شد درایت و دیپلماسی??? واقعا چقدر نظراتتون بر اساس تعصباتتون عوض میشه. نه که اصلاح طلبان خوب باشن نه، اونا هم هیچی نیستن ولی حرفم به تغییر عقیده شماهاست که فقط منافع جناح تون واستون مهمه، نه دغدغه های ملت. اون موقع مذاکره اسمش باج دهی به غرب بود الان شده خردمندی ‌

    • ن.خ
      0

      احسنت.اینا فقط دروغ گفتن بلدن

  • a.b.m
    0

    برجام هم از این حرفها می زدی دیگه حنایت رنگ نداره

    نظرات شما -
    • علی
      0

      خدا بخیر کنه از این کلام چوپان دروغ گو

    • ارشان
      0

      ولی خداییش این بنده خدا بد شانسی زیاد اورده.سیل و زلزله و کرونا و ترامپ که برجام رو به هم زد.

    • ناشناس
      0

      کدوم بنده خدا همین آقا که میبینی سنبل هرچی آدم دروغگو هست کم به ملت دروغ گفت اما سرمایمونا تو بورس آزمون گرفت

  • 123
    0

    رسما اعلام میکنم دولت دروغ کمر مردم رو شکست.تنها چیزی که دولت برای مردم داشت بی تدبیری بود .

    نظرات شما -
    • ..
      0

      ساندیس خور بیسواد فکر می کنی اگر بقیه بودند الان دلار کمتر پنچاه تومان بود مردم که همه مثل تو بیسواد نیستند می دانند چه خبره

    • ای ..
      0

      به هیچ طریقی قادر نیستی نظر مردم رو به سمت سکولاریسم و لیبرالیسم برگردونی. مردم شما ها رو شناختند. زور بیخود میزنی. توهین های وقیحانه تو هم بی تاثیره. ببند اون دهنت رو.

  • نصرت اله
    0

    تحریم شکسته شد...تحریمها برداشته می شود...هورا.....فقط 3تااگرداره..........شماواقعا رئیس دولتی؟!!

    نظرات شما -
    • و
      0

      دلال تحریم سکته نزنید دلار دارد می آید زیر بیست هزار

  • علی
    0

    نشه قضیه تمام شدن تحریم سلاح که معلوم نشد به کجا رسید

  • ربیع
    0

    فعلا انچه که شکسته کمر مردم است و داروی گفتار درمانی دیگر اثری ندارد....

  • ایرانی
    0

    هروقت سفرهای مردم گرانی توش نبود بگو تحریمها برداشته شد گرانی اجناس تو بازار را نمی بینی

  • علیرضا
    0

    چند سال قبلا گفته بودی: "دیوار تحریمها شکست"! بعد گفتی "بالمره لغو می شود"! بعد گفتی"تحریمها برداشته شد" ! بعد گفتی: "تحریم بر نمی گردد"! و حالا پس از چند سال و در انتهای دولت... "تحریم شکسته شد"! انتخابات نزدیک است و برای رای آوری مجدد قیمت دلاری که برای جبران کسری بودجه بالا برده بودی را کمی پایین می آوری که بگویی با دولت ما تحریم ها برداشته می شود و به ما رای بدهید. بعد از 8 سال تو را بهتر شناختیم و فریب ت را نمیخوریم.

    نظرات شما -
    • ب
      0

      همین طور است قیمت دلاری که خودشان بالا بردند... آوردند پایین... این دروغ و دغل است... فقط به خاطر انتخابات

  • سروش
    0

    40 سال است هم خودتان را مسخره کرده اید هم ملت را...یک روز تحریم می شکند یک روز دوباره برپا می شود...اما این ملت چه تحریم شکسته باشد چه نباشد ذلیل است...زیرا دزدانی مانند تو تحریم اصلی اند نه آمریکا و انگلیس.

  • حسین
    0

    راسماً اعلان کرد بازم کشور رو به باد داده بازم خاک توسر طرافداراش کرده

  • محمد
    0

    لعنت بر حقه و تزوير چرا 2ماه آخر دولت ميخواهيد يك نفر هم پياله خودتون با اين حربه ريس جمهور بشه بعد دوباره 8سال ديگه از مردم سواري بگيريد واي بحال مردمي كه دوباره گول حرفهاي اين مرد رو بخورند و راه را براي هم پياله هاي ريس جمهور باز كنند چند بار از يك سوراخ ادم بايد گزيده بشه بايدن علنا گفت تحريمها برداشته نميشه ميخوان ظرف 120روز پولهاي خودمون بدند تا اوضاع بهتر بشه و ريس جمهور اصلاح طلب سر كار بياد باز روز از نو روزي از نو مثل برجام پدر مردم در بيارند گول نخوريد

  • ناشناس
    0

    ایشان در ایام نوروز گفتند که من دولت را بدون کرونا و تحریم تحو یل میدهم کرونا که معلوم شد. تحریم نیز بزودی مشخص خواهد شد. سخنان روحانی تا بحال معکوس از آب درآمده

  • .
    0

    رسما اعلام میکنم دروغ است .

  • پدر
    0

    رسما به فهم و شعور مردم توهين مي كنيد .... خودتون هستيد . يعني با اين حرف ها و با اين حقه بازي ها اگر 10 درصد ارزشي ها هم قرار بود بيان و راي بدن اونها هم ديگه عاقل شدند و راي به شما نادان ها و مفسدين نخواهند داد .

  • انصاری
    0

    انشالله.من که خیلی امیدوارم.مردم همین رو میخواهند اگر کاسبان تحریم بزارند..

  • محمودالف
    0

    عمری دگر بباید بعد از وفات ما را کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری ...

  • ناشناس
    0

    راستی چرا وقتی دلار گرون میشه همه چیز یک شبه گرون میشه اما الان که دلار داره ارزون میشه چیزی تغییر نمی کنه

  • حسین محمدی
    0

    اقای روحانی شما چند سال است که همین حرفو می زنید ولی ........دروغ نگو با مردم صادق باش

  • حسن
    0

  • یونس
    0

    آهان ینی الان حسنی راستی آزمایی کرده خخخخخ.جیگر پاشو برو یه نگاه به بازار کن قیمتا ثبات ندارن لحظه ایی هس پایین که نمی یان بالاتر هم میره تدبیر وامید ت فقط به درد کشورای غربی خورده وگرنه ملتو به فلاکت کشیدی

  • جهاندیده
    0

    از صدتا چاقو ،یکیش دسته نداره

  • جمعه
    0

    تصورم بر این است که سیلاب های عظیمی که در ایران جاری میشه بر اثر دروغهای رئیس جمهور هست.

  • ناشناس
    0

    به یاری خداوند انشاءالله.خداوندبه هرکسی که قدم خیری برای ملت ایران برمیدارد یاری کند.

  • علی محمد صادقیان
    0

    نهایت پستی

  • علی محمد صادقیان
    0

    رو که نیس عنبرنسای قزوینه .

  • شهروند
    0

    یعنی شمال جوج ازاد اره ایول امید به تدبیر مبدل شده؟ جادها شمال محاله یادم بره دوباره ترافیک محاله مانع بشه

  • .
    0

    اگر مگر شاید احتمالا

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا مملکت را برگردانید به ۸سال قبل

  • صابر
    0

    اهای ملت ایران بدبخت شدیم رفت . حسن روحانی میگه تحریمها شکسته شدند. کمر مردم زیر بار گرانیها ریز ریز شده کجای کاری حسن

  • اسداله
    0

    ایشون ظاهرا ابتلای افراطی به هزیان گویی شده اند.به شورای محترم نگهبان و مجلس محترم سورای اسلامی پیشنهاد میکنم قانونی وضع کنند تا برای تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری حتما گواهی صحت و سلامت روحی روانی شرط اصلی باشد.جناب روحانی از سالها پیش دچار بیماری شدید روحی درمانی دروغ و هزیان گویی هستند.

  • ناشناس
    0

    تو مگه دومی هم داری؟؟!!! لنگه تو پیدا نمیشه

  • اسماعیل
    0

    شما جدی نگیرید ۸سال است حرف زیاد میزنه فقط اینو میدونیم مخصوصا این ۴سال اخربقای حکومتش با کلیدش پدرمردمو درآورد این دوماه هم بگذره ازدستش راحت بشیم ولی فکرکنم این دوماه ضربه ای دیگری برپیکراین ملت وارد کنه دیگه تا ۱۰۰سال مردم نتونند اگرعمری باشه ایران کمرراست کنه چون جماعت کارگر کارمند بازنشسته خلاصه حقوق بگیر کارگرفصلی وووو نه میت نند خونه بخرن نه ماشین نه بچه هاشون بتونند ازدواج کنند ووو فقط این دوماه رو سکوت کنه بنظرم بهتر باشه تا مردم به پدرومادرش بیشتردعاکنند وصلوات بفرستن

  • محمد
    0

    ديدي گفتم با اصلاح طلبها هستي بازم نظرم نگذاشتي چقدر بهت دولت وعده مالي داده ؟ يه مشت نامرد هستيد بيچاره بدبخت مردم كه بايد گول شما رسانه هاي دولتي را بخورند لعنت به اون نوني كه سر سفرتون ميبريد

  • امین
    0

    رسما اعلام میکنم علی برکت الله کمرملت ایران رابا دروغ شکستم دروغگو خیانت کار برومیان ملت ببین دولت خیانتکارتوچه بلائی سرشان آورد

  • حق دوست
    0

    توروخدا این روزهای پایانی حکومتت دیگه اقلا حرف نزن حرف که میزنی همه اش دروغه انگاربهمون فحش میدی بذار لذت این روببریم که دوماه دیگه میری پدر ملت رودرآوردی بسه بسه لطفا دیگه زجرمون نده شکنجه مون نکن حرفهات چون سراسردروغ عذاب آوره جمع کن برو انشالله که خانوادگی سیرشده باشین خودت وجهانگیری تو96پشت به پشت هم ایستادیدحالاهم هردوباخانواده محترم واقربا خوردین تانوک لب شایدبعدی هم خوب نباشه اماهیچ کس به ظالمی شماومعاونت نیست حتی امویان وعباسیان

  • M
    0

    اره خب حالا که قراره اصولگرایان بیان همه چیز حلاله. امریکا حلاله. برجام حلاله. بزودی با اسرائیل هم دوست میشن

    نظرات شما -
    • ن.خ
      0

      اصولگراها صد شرف به افساد طلبها دارن

  • حسین
    0

    ۷ سالو ۱۱ ماه دروغ گفتی تو ۱ ماه می خوای راست بگی

  • مورچه
    0

    لعنت برانگلیس که صدسال پیش اخوند صادرکردب ایران ایران بدون اخوند گلستان میشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اخوند انگلیسی هم مگه داریم ۱۰۰پیش صادرات اخوند به ایران چی زدی مورچه مگه می شه مگه داریم

  • علی
    0

    تو نان امام زمان را در حوزه علمیه خورده ای چرا اینقدر با اعصاب مردم بازی میکنی؟ تو ازکدام حوزه علمیه مدرک گرفتی که به جزء دروغ چیزی به تو نیاموخته اند . ابروی اسلام را بردی

  • روح اله
    0

    کور خوندی که با این کارا بتونی کاندیدای مورد نظرت بخصوص افساد طلبا رو رای بدیم

  • مهرداد سربندی
    0

    خبر فوری با این خبر جناب روحانی واقعا نگران سلامتی بعضی رجال سیاسی و اقتصادی و محتکرین و گروگان گیران معیشت مردم شدم . حال آقای علم الهدا و سید احمد خاتمی و شریعتمداری و دیگر عزیزان اصولگرا و پایداری های ناپایدار و مجلس نشینان زورکی که هر شب با زبان روزه دعا می کنند مذاکرات شکست بخورد. تحریمها بیشتر شود و بایدن بمیرد تا به برجام برنگردد. انشاء الله خوب باشد. لطفا آمار سکته ای های سیاسی و اقتصادی را بطور روزانه در کنار فوتی های کرونایی اعلام کنید. بلکه مردم بدانند روزانه از دست چه تعداد ناهل خلاص می شوند.

    نظرات شما -
    • ژن خوب
      0

      داداش جون الان بیشتر از همه ما نگران سلامتی شما شدیم تو واقعا خودت رو ببر به روانشناس نشون بده این بابا حسن آقای فریدون دیگه خودش هم حرفای خودش رو باور نمی کنه در ضمن به جای نگرانی برای سلامتی اینا تا گرون تر نشده زود برو برای خودت یه چندتا پماد سوختگی بخر!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    پس برای همین خودرو گران شد حسن جون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نان را هم بی سرو صدا چهل درصد گران کرده

    • تنها
      0

      کرایه ها... مترو... تاکسی... گرانی... گرانی....

  • ناشناس
    0

    پماد سوختگی افزایش قیمت یافته و کمیاب شده

  • ناشناس
    0

    حسن جان تحریک نشدی؟

  • رضا
    0

    دولت= سپر بلا دولت= لاپوشانی دولت= محل استتار اصل کاری دولت= عامل انحراف از اصل قضیه دولت= نمایش دموکراسی دولت= هیچکاره همیشه متهم

  • ناشناس
    0

    اگه تحریم ها شکسته چرا گروه ۱+۵ هیچ موضعی اعلام نکردند راجع به لغو تحریم ها چیزی اعلام نکردند؟؟؟!!!!! جالب مقامات آمریکایی و خبرگزاری های آمریکا هنوز میگن دربندهای برجام اختلاف نظر هست این آقا به خاطر انتخابات باز دروغ می گوید اون از اون مکر فایل صوتی این از مکر دروِغ خودت تحریم ها شکسته جمع کنید بار انتخابات نردیک شد شیخ حسن دوباره وعده دروغ میده هنوز وعده ۱۰۰ رور تو گوش مونده وضعیت اقتصادی و شغلی مردم درست میشه ولی این ۱۰۰روز ۸ سال ادامه داره بدترین وضعیت مردم طی می کنند شیخ حسن خیالت راحت کنم مردم دیگه فریب مکر دولت بنفش نمی خورندمثل انتخابات مجلس پای صندوق های رای نمی روند

  • تزوآنتی تز
    0

    رئیس دولت دوازدهم را معطوف به گذشته مطالب برجامیتان میکنم که گفتید آمریکا همان بهتر که دربرجام نباشد اما دید ید بهترنشد بلکه اساس منافع ملت ما دربرجام بوجود آمریکا برمیگشت که همه مردم متوجه این موضوع شدند .اینطورکه شما برزبان آورده اید نبوده ونیازی به نقد وتحلیل هم ندارد .ازترامپ صحبت کردید که اعتقاد داشتید نوکر حلقه بگوش صهیونیستها بود وازبعضی دولتها اشاره کردید که قیمت نفت را بشدت کاهش دادندتا برجام را بشکست بکشانند اما موفق نشدند وپیروزی برجامی بدست آمد لیکن وجود ترامپ ؛ مهندسی برجامی را بهم ریخت قبل از زمان روی کارآمدن ترامپ تقریبا مردم ایران میدانستند که پایان اوباما نزدیک واین احتمال میرفت که ترامپ رییس دولت آمریکا شود بنابراین سریعا دست بکارشدید تا قبل از ورود ترامپ بکاخ سفید توافق حاصل شده باشد.انجام کاربی حاصل شما هزینه زیادی را به ملت تحمیل کردونتیجه همان شد که ازقبل قابل پیش بینی بود ویک دوره کامل شدیدترین فشار برملت وارد آمد که جایگاهتان رابه زیر ۸٪درنزد عموم مردم رساند الان هم که هم بناست دولت دوازدهم بکارخود پایان دهد کاریکه درانتهای دوره اوباما کردید درتلاشید انجام کارهای ایضایی صورت بگیرد وبملت خود بگویید که ما به آنچه میخواهیم رسیدیم مردم فهمیده اند که سخنی که پشتوانه ایی نداشته باشد مثل ریال بیچاره ایران است که چقدر تضعیف کردید . هرج ومرج اقتصادی کسانی را به مقامات اقتصادی وجزء ثروت اندوزان قرار داد که من هرچه تاریخ اسلام را خواندم نمونه ایی ازآنها را نیافتم . ملتی که باشجاعت ازحریم خود حفاظت میکرد ودرسالهای متمادی چقدر قربانی داد ومجروحین ومفقودینی را هدیه کرد که با این همه جانفشانی سزاوار اینهم فشار نبود . ارزی که بدستان خودتان برگوش فعالان اقتصادی زدید هیچگاه بگردن برجام نیندازید . برجام را وسیله ایی برای سرپوش گذاشتن به ناتوانیهای اقتصادی خود قرار ندهید هرچند باور داریم که تعاملات ما با دنیا بلحاظ سیاسی خدشه دار شده بود اما این خدشه سبب این همه مصیبت درحوزه اقتصادی نمیشد .

  • علی آقا
    0

    هنوز جای قبلی درد میکنه. بی خیال شو دیگه

  • مردم بیچاره
    0

    آقای روحانی بس دیگه دورغ تا کی همین شما نبودی گفتی پیک چهارم کرونا تموم شده جاده ها و راههای عید باز گذاشتی باعث پیک چهارم کرونا شدی این همه مردم به دلیل عدم مدیریت شما به خاطر کرونا کشته شدند یا الان از عید تا الان نزدیک دو ماه کسبه و مشاغل آزاد و مغازه ها بسته شده و حتی دست فروش های بدبخت اجازه نداشتند کسب در آمد داشته باشند در این شرایط سخت گرانی شرمنده خانواده خود شدند بس دیگه حجب و حیا خوب چیزی به جای اینکه از دولت بی تدبیر خودت در سال ۹۹ تعریف کنی بهتر بری ببینی سفر مردم چقدر کوچک شده مردم سر سفره خودشون حسرت گوشت و مرغ داشتند مردم بدبخت کردین باز دروغ بس کنید مردم خسته شدند

  • پدرام
    0

    اونی که شکسته کمر مردمه بابا نگاهتون به داخل باشه 8 سال همش برجام و مذاکره. حالمونو بد کردید

    نظرات شما -
    • M
      0

      داخل دقیقا به چی میخواید نگاه کنید?? به شکر نایاب؟ به مرغ نایاب؟ به روغن نایاب؟ به قحطی آب و برق؟؟ شکر و مرغ و روغن هم تقصیر آمریکاست؟ عقل ندارید نظر هم ندید طوطی هایی که همش از زبون بقیه حرف میزنید.‌خوتون کاه تو سرتونه جای عقل

  • پرتوی
    0

    جناب روحانی : شبیه شخصی هستی که لب آب نرسیده شلوارش را در می آره. یه کم صبر کن .می خواهی بگویی پایان دولتت همه چی ارزان شده است چرا دروغ می گویی.

  • مسیح
    0

    ای کاش انتخابات زود تر بود تا تحریم های جناب عالی زود تر شکسته میشد.

  • علي
    0

    فكر كرديد رسانه تو دستتون ميتونيد صداي مردم را خفه كنيد روزگار خفگي شما نزديك هست مثل فتح پيامبر در مكه كه منافقين جا زدن و رنگ عوض كردن كور خونديد ديگه فتح مكه اي نيست كه خودتون به نفاق بزنيد ايندفعه فتح جهان بدست صاحب جهان هست و شما بايد جوابگوي خيانتهاي چندين سالتون به مردم باشيد

  • مهدی
    0

    آقا تا شنبه صبح حداقل صبر می کردی بعد خبر می دادی!!!!

  • ایرانی
    0

    باز شروع کردی ؟ چاخان پشت چاخان ؟ دوباره چطوری میخاهی مملکت را بفرستی رو هوا ؟ بس کن . !!!کلید فراماسونریت که همه درها رو قفل کرد ! راستی کلید کجاست ؟ باغ گلابی چی شد ؟ اقتصاد را یکماهه وصد روزه درست میکنم چی شد ؟ نگو واعظی نگذاشت که قبول نمیکنیم. اصلا حالت خوبه ؟ میشه دست از سر این مردم ومملکت برداری

  • محمد
    0

    دقیقادربرجام یک هم همینوگفت اماهیچ شرکتی حاضرنشددرایران سرمایه گذاری کند وهیچ مشکلی هم حل نشد این شعارها دیگرکهنه شده مخصوصاشماکه اگراگراگراگرراست هم بگویی کسی باورنمیکنه حسنک راستگو

  • حمید
    0

    برو این دام بر مرغ دگر نه!!

  • مهدی
    0

    باز نزدیک انتخابات شد وعده های سر خرمن لیبرال ها شروع شد که تحریم ها را برمیداریم و رونق میاریم و ... اصلاح طلب ها سال هاست که دارن از این حرفا میزنن و آخرشم هیچ کاری نمی کنند اصلاح طلبان( افساد طلبان )باید به مردم جواب پس بدهند

  • ح آ
    0

    سیاست جهان سوم رو قدرتهای بزرگ به نفع اقتصادشوتن رقم میزنن حاکمان این کشورها به نفع شرق یا غرب کار میکنن ولی خودشون در توههم هستن

  • دومان
    0

    مثل س ....باز دروغ میگی فعلا شماها سوارین و مردم پیاده ....ظلم پایدار نیست و طوفان ...

  • غلامی
    0

    کیه بشه تو را در دادگاه مجازات کنند 8سال همش دروغ میگی بسه دیگه همه را نابود کردی خسته نشدی

  • ....
    0

    همون حرفای تکراری سال ۹۴ . اون موقع هم میگفتی رژیم تحریم ها شکسته شد ولی قیمت پراید رفت بالای ۱۰۰ میلیون تومان.

  • رضا95
    0

    منتظر رونمایی ازدلار15000تومانی بودیم بعد پایان تحریم.انگارپایان جنگ جهانی اعلام شده. من هم به نوبه خودم پایان خط فقرویکسان شدن این خط رااعلام میکنم.

  • ناشناس
    0

    اینم ازاون حرفهای من درآوردیه مثلا توصدروز اقتصاد را به مرحله ....‌میرسانم گوش ما ازای حرفها پرشده......

  • دلشکسته
    0

    فقط واگذارتون بخدا ، ما فریادرسی جز خدا نداریم

  • کریم احمدی
    0

    بیشترین رانت در بخش صنعت و کشاورزی بوده حسن کلیدساز همونی بودی که مردم مسخره کردی برای بنزین

  • ب
    0

    به قول مولانا: آن يکي پرسيد اشتر را که هي از کجا مي آيي اي اقبال پي گفت از حمام گرم کوي تو گفت خود پيداست در زانوي تو

  • سرمد
    0

    بنده خدا دلم براش می سوزه چون داره به شدت افسرده می شه خیلی سخته چند هزار قول بدی به یکی هم نتوانی به درستی عمل کنی.

  • ..
    0

    بیسواداگراخوند نبود الان زیرسلطه شاه بودی مورچه چی که کله پاچه اش چی باشه

    نظرات شما -
    • ب ه
      0

      با سواد حسن در بورس از جیب مردم....... از بالا بردن دلار. ماشین ووووووو. تو که با سوادی بیقه را بخوان مردم ناراحتن

  • ناشناس
    0

    رسمأ تمام هزینه تحریم را قشر فقیرجامعه پرداخت کرد

  • ناشناس
    0

    ازادم کذاب نباید نباید هیچ حرفی رو قبول کرد ؟؟؟حتما مثل دورقبل برجام که گفتی تحریمها برداشته شد شیخ

  • کاربر ناشناس
    0

    تو این مدت باقی مونده بهترین کاری که میتنونی بکتی سکوت کردنه از دروغگویی خیلبی بهتر

  • فتحاله
    0

    راست میگی من تازه ازخواب بیدارشدم

  • ناشناس
    0

    دروغ گذارش را می اورند به روحانی می دهند ایشان هم مآید به مردم دروغ آنها می گوید توی این هشت سال هر سال ۵۴هفته است هفته یک جلسه دروغ می شود پنجاه چهار ضربدر هشت ببینید چند هزارتا می شود دروغ همشه هم که از خودش سر هم نمی کند دروغ به عرضش میرسانند تازه روزنامه ها طرف دار دولت چقدر بوجه از دولت می گیرند دروغ می نویسند یکی از این روزنامه روزنامه جمهوری اسلامی

  • کاربر ناشناس
    0

    حسن روحانی خواب دیدی خیر باشه

  • احمد
    0

    آهن 14 شاخه ای دو میلیون تومان

  • دن کیشوت
    0

    حسن فریدون، درد اینجاست که ما ملت با هم متحد نیستیم، که اگر بودیم، تو و امثال تو در این مملکت جایی نداشتید، امشب شب قدر است و تا خود صبح دعا می کنم و خدا را به پنج تن قسم می دهم که شما و نسل شما را و تمام کسانی که به نام دین سر دین را بریدند را نابود کند و حکومتی از شایستگان و صالحان جایگزینتان کند

  • کاربر ناشناس
    0

    اگرچنین اتفاقی افتاده واقعا خدا خیرتون بده،

    نظرات شما -
    • چ
      0

      ساده ای مگه تعریفه

  • مومنی
    0

    تو هشت سال پیش با همین حرف‌ها ملت را فریب دادی ؟! می خواستی دلار را هزار تومان بکنی ؟! خخخخخ تو عمرو عاص زمانی حداقل از لباس پیامبر که بر تنت هست خجالت بکش این همه دروغ نگو اه دل مردم بدبخت کی هست که ترا بگیرد ؟اگر یه جو غیرت داری دست از مزدوری غرب وحشی و امریکا تروریست بردار و بیا این آخر دمی دولتت که بی تدبیر و نا کارامد بود بیا حر شو بیا حر شو بیا حر شو و برگرد به خیمه امام حسین ع و سعادتمند شو ما اگر حر بشی و دست از صف یزید و عمرسعد برداری و به خیمه ولایت برگردی می بخشیم شما را ولی اگر به نوکری امریکا و استعمار پیر انگلیس ادامه بدهی نمی بخشیم و نفرینم می کنیم مثل عمر سعد آرزوی گندم ری را به گور ببری ، مذاکره با یزیدیان را تعطیل کن و حر حر حر شو.

    نظرات شما -
    • متين
      0

      مومني ,, تو چرا داري ميسوزي که مردم روي خوش در زندگي ببينن حتما از دسته حرامخوراني لعنت بر شما و امثال شما

    • به متین
      0

      زرشک بخور. برات خوبه.

    • امنگولا
      0

      مومنی خیلی نا مومنی کجا ت میسوزد بزار روی یخ .ازاینجا سوختی دست روسیه و چین رو شد واسه بلعیدن مملکت مومنی چندتا ساندیس جایزه داری زارت زارت زارت زارت زارت و دیگر هیچ مگو ی

  • ایران نابود شود
    0

    صبح جمعه نیومده هنوز

  • اخوند نخودکی
    0

    تو فقط یک مجری هستی. برو بزار بزرگترت بیاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خاک تو سرت با اون فهم ناقص ات !!!!

    • اخوند نحودکی
      0

      ناشناس به کجات فشار اومد.حرف‌حق تلخه؟؟

    • حسین
      0

      مجری چیه بگو پادو...

    • رضا
      0

      سپر بلا

    • صداقت
      0

      آقای روحانی تو می خواستی سعی هم کردی بز بیاری آوردی هم از خارج هم از داخل و البته سیل و زلزله کرونا و تحریمهای سنگین و چوب لای چرخ دولت گذاشتن عده‌ای کاسب تحریم زالو صفت خبیث باعث فلاکت مردم شدند

  • ناشناس
    0

    تمام وزرای آقای روحانی وقت ندارند اگر وقت کنند همه پیر شدن فقط وقتشان رنگ گذاشتن به مو ه هایشان است

  • ابراهیم حامدی
    0

    چی زدی داداش؟! 8 ساله از این جرت و پرتا زیاد میگی.باز کجای مملکتو دادی رفت

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      اگه 4 سال اول هم چرت گفته چطور پس از پایان دوره اول کارش با کسب 24 میلیون رای نا قابل مخالفانش را ناک اوت کرد انتقاد منطقی بکنید ولی اراجیف نبافید

    • به ابراهیم حامدی
      0

      ای زارت زارت زارت زارت زرررشک زرررشک زرررشک به تو اجیری ساندیس خور دلواپس ننگین بیان حیا کن وراجی را تمام کن مموتی را دنبال کن شرمت باد ننگت باد پاچه خوار ریا کار شرمت باد کمونیست ننگت باد

  • محمد شایانی
    0

    رئیس جمهور محترم قریب به ۸ سال است رئیس جمهور کشور هستید ودر این مدت اگر آماری بدهید چند جلسه جهت رسیدگی به واحدهای تولیدی مشکل دار درداخل کشورکه در شهرک های صنعتی کشور دربش گل گرفته وسرمایه های کشور به هدر رفته ودر کنارش سرمایه های انسانی بیکار شده اند جای تشکر دارد.....اما حیف وصدها حیف وامان از تشکیل جلسه ای توسط شخص جنابعالی جهت این امر مهم در کشور.....رهبر انقلاب چندین سال است در شعاری نوروزی اشاره به تولید دارد ،ای کاش شما هم تعریف تولید را فقط در افتتاح واحد های روز پنج شنبه نمیدید....افتتاح راحت است با یک علی برکت اله ولی پشتیبانی و حمایت از واحد تولیدی برای یک دولتمرد باید مهم باشد.....سکوت کنم بهتر است از ادامه بیان درد ....

  • احمد
    0

    اگه تحریم ها برداشته شود ولی نتونی قیمتها رو بیاری به سابق چه فرقی واسه مردم بیچاره دارد این خبرها مختص مایه دارهاست واسه مردم عادی خبرخوب اینه که بگن قیمتها به سابق برگشته

  • رای بی رای
    0

    از پارسال تا الان بالای ده بار شکست تحریم ها را اعلام کرده و هر دفعه وضع بدتر شده

    نظرات شما -
    • بهمن
      0

      حسن آقا بغال سرکوچه هم میدونه باحلوا حلواگفتن دهن شیرین نمیشه هیچ شرکتی حتی باقبول برجام دراین کشورسرمایه گذاری نخواهد کرد مگرتمام مشکلات ما بادنیا حل بشه وقتی سگی مثل اسراییل مدام میگه ما به این توافق هیچ اهمییتی نمیدیم یعنی پیام ناامنی به سرمایه گذاران خارجی پس کی میخواهی این رابدانی مردم عادی میفهمند که این حرفها خوراک تبلیغاتی برای اصلاح مثلا طلبان است

  • بازنشسته
    0

    جناب روحانی،دراین سالها هرشخصی واردبازارهای دلالی مثل مسکن،دلار،سکه،خودرو شدبه ثروتهای نجومی رسیدوماداریم اجناس وکالاهاروبادلار۳۲هزارتومانی میخریم نبایدشماهاتصمیم گیران کشورمیگذاشتیدکاربه اینجاها بکشدماقشرمتوسط جامعه که دارای سبدرای بالایی هستیم متاسفانه خیلی فقیرشدیم،وحالاهیچکدام ازتیم اقتصادی شمامخصوصا نوبخت دیگرمصاحبه نمیکنه خدا ازش نگذره که مردم روتوصیه به واردنشدن به بازارها میکردو اندک پس اندازمون دربانکها به یکدهم تقلیل یافت خداذلیلتون کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سرمایه شما کم شده بازخداروشکر سرمایه شوهر بازنشسته من کلاپودر شد ورفت توحیب ی مشت دزد خداازت نگذره شیخ کذاب

  • یک بدبخت
    0

    راست میگی جون خودت هرچی بدبختی میکشیم همه اش از بی عدالتی های شما و شعارها ی شما دولتی های بی غیرت است خجالت بکش روحانی 8سال ضرر و زیان،8سال کشت وکشتار،8سال بی عدالتی 8سال گرانی و قطعی 8سال دزدی و قتل بی غیرت،بی آبرو بس کن تو اون دنیا باید همه را جواب بدی

  • احمدی
    0

    تو خیلی بیجا میکنی !!! دروغگوی خاین . تاریخ شما و هم کیشان و بستگانت رو رها نخواهد کرد و حسابش بمونه برای نوادگانتون تا تلافی عمری آزار و اذیت ما و حرام کردن زندگی که خداوند به هر انسان یکبار فرصتش رو میده رو نوادگانمون از نوادگان تخم حرام و حرام خور شما بگیرند.

  • میثم
    0

    روحانی ببین چه بلایی سر این ملت اوردی که دیگه هیچ خبری خوشحالشون نمیکنه. اینو بهش میگن اُردو‌ز امید. دیگه هیچوقت هم درست نمیشه

  • رضا محمدی
    0

    نه داداش این صدای شکسته شدن کمر ما مردم زیر فشار های اقتصادی بود که شنیدی

  • جوجی
    0

    تقبل اله یا شیخ

  • حسین
    0

    آره دیگه قبل انتخابات یادتون میوفته مردم هستن , اقتصاد هست , تحریم هست , وظیفه شناس میشید , قیمت ها رو کم میکنید , دلار 20 هزار تومن میاد پایین ,, ما مردم هم از نظر شما خر هستیم و ازمون تا میتونید سواری میگیرید برای رای دادن بهتون , بازی های نخ نما

  • مردم
    0

    ماهم رسما اعلام میکنیم آقای رئیس جمهور!...خودتی

  • محمودکریمی
    0

    آقای روحانی.خودتم میدونی نتونستی کاری کنی.یانخواستی .خودتواینوراونورنزن.چیو اعلام میکنی؟شکست تحریم؟کو پس؟۸سال مدت کمی نیست.بایدخودتوفدای ملت بزرگ ایران میکردی.تمام شد.اگر پشیمونی.پشیمونی سودی نداره.

  • محمد
    0

    تا وقتی قیمتها پایین نیاد تحریما هم بردارین صن نار ارزش نداره.

  • باستان شناس
    0

    من هم رسمآ اعلام می کنم که شما چاخان می کنید

  • وحید
    0

    یکی از بزرگواران میشود به این سوال پاسخ دهد که چه اتفاق جدیدی در این مملکت ظرف مدت 15 روز اخیر افتاده که هر روز و ساعت شاهد افت قیمت ارز و سکه و رکود بازار هستیم ؟چرا این اتفاق نباید یکسال پیش می افتاد ؟که هروز بالا میرفت و در گرو ان تمامی اجناس گران و گرانتر میشد ولی امروز اجناس ارزان نمیشود .ایا با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین میشود معما کجاست و دست کیست ؟ هنوز تحریم برداشته نشده اینطور قیمت ارز و سکه رو به نزول است در نتیجه به تحریم ربطی ندارد

    نظرات شما -
    • ابراهیم حامدی
      0

      چون یک مشت دزد بی شرف از راس امور گرفته تا پائین دارن به نام خدمت غنیمت میدونن و چپاول میکنن از جیب ملت

    • ب وحید
      0

      چون عقل نداری پارسال ترامپ بود با گرز گران امروز بایدن هست مرد خوش مرام درود بر شرف دکتر ظریف لعنت خدا بر خفاشان حسود بخیل

  • محمد راد
    0

    یکی گفت فقط برای این پزشک شده ام که ،بعد عمل جراحی که بیرون می آم،بستگان پشت اتاق عمل جراحی که گفتند،آقای دکتر تورو خدا ،مریض ما چه شد؟منم باد به غبغبه بندازم و بگم ..._حالا ایشون هم فقط منتظر این مطلب بودکه دراین لحظات واپسین عمردولت،بگه تحریم ها برداشته شد؛حالا بیا ثابت کن،نه.درست مثل کسی که گفته بود اینجا که من ایستاده ام، وسط ومرکز زمینه،باورنداری، وجب بزن.راستی!مگه قرارنبود،برداشتن تحریم ها، راستی آزمایی شود؟!نه فقط روی کاغذ.پس، چه سراسیمیگی و ژست فتح الفتوح، بخودگرفتن!؟چیزی که خورجین،خورجین، دیدیم وعده و وعید بودو هست؛باحلوا،حلوا، گفتن که مردم ..._درمذاکرات قبلی هم ،همین ایفای رول ونقش کردند،بعدگفتند:رهبری هم موافق بود،امارندانه نگفتند؛که رهبری،باتوجه به شرایط وبندهای مذکور،گفتند،مذاکره کنید،درحالیکه مذاکره کنندگان ،فقط، از آیه خوردن وآشامیدن و اسراف نکنید،خوردن وآشامیدن رو،گرفتن.دراین مذاکره اخیرهم،مقام معظم رهبری، به کرّات،گفتند:روی کاغذ،نه،بایدراست آزمایی شود ولاغیر.

  • امیری
    0

    تازمانی دلارآزاد را۴۲۰۰ تحویل دولت بعدی ندی تحریم هانشکسته یعنی کلاه سرمردم گذاشتن یعنی کشک ..کشک...

  • ژانژاک روسو
    0

    پرزیدنت جان !اولا تحریم ها لغو نمیشن اینو خودت میدونی ،ثانیا قرار مقداری از پولهای بلوکه شده ما را آزاد کنند تازه اونهم به شرط رضایت عربستان و امارات ،و عربها هم شرطشون اینه ایران جلوی پیشروی یمنی ها رو بگیرد ،تا وهابی ها و سعودی ها رضایت نامه رو امضا کنند

  • دلارجهانگیری
    0

    حالا بازم خوبه نیومد بگه مردم من هم نمی دونستم صبح بلند شدم دیدم تحریم ها شکسته شده

  • کریم
    0

    وبازهم دروغ ودون سرهم کن خوب شما که اینقدرراحت باابرقدرتها نشستید وگفتکو کردید وبه قول خودت توافق کردید دربرجام دو پس چراهمتن دوسال قبل اینکاررو نکردید شما که میدونستید بالاخره باید مذاکره کنید فقط میخواستید فشاربرمردم رابیشتر کنید وحالا هم بیشتر امتیازبدهید حالا ازخوشحال شدن جان کری ودمکراتها چی بدست آوردیم به غیرازخورد شدن کمر مردم ورشکسته شدن شرکتها وکارخانجات فرار مغزها وپولها ازکشور سرمایه گذاری ایرانیها درترکیه وبقیه کشورها نابودی خانواده ها وووووووووووووو

  • منم
    0

    الله لعنت الله قوم ظالم و دروغگو

  • ناشناس
    0

    فقط بی شرف ها این یاد گرفتن هرکسی حرف می زند فوری مزدورانشان می کن بی سواد

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      نظرشماراپسندکردم ناشناس ب منم میگن مهم نیست برام فقط بدونید ای باسوادها امثال ما بیسوادها بودن که ارتش صدام و۸کشورقدرتمندجهان رازمین گیرکردن که امروزشماها باسوادشدین اگرما بیسوادهاوپابرهنه هانبودیم شماها نمی تنم بگم الان کجابودین اقازادها بایدسرچهارراها اسفنددودمیکردن یاتاکمر توسطل ذوباله خم میشدن ای ای ای روزگارمردکش ونامردپرور

    • ناشناس دیگر
      0

      به من هم میگن آلبانی نشین و مزدور یا ساندیس خور مهم حرف حق است واگر بر خلافش بود قبول اشتباه وسعی در جبران است موفق باشید

  • خشايار
    0

    با تشکر از اقاي روحاني , پرزيدنت بايدن و تيم ايران ,, اميدوارم زودتر توافق حاصل و نشاط و خوشحالي دوباره نزد ملت بازگردد

  • ناشناس
    0

    آقا اینها دست وپا می زنند جشن بر جام را بگیرند اسکندر را دعوت کنند با آنها جشن بگیرند سند کشور ایران ت ت ت ...

  • صرع
    0

    جونه عمه ات که تحریم ها شکست خورده،اگه اینطوریه چرا باید به ۲۰ تا قرص کاربامازپین ۲۵۰هزار تومن بدم؟

  • حق گو
    0

    خداوکیلی تمام نظرات نارضایتی از روحانی ببین چکار کرده با ملت اگه راستم باشه کسی قبول نداره دلار پایین بیاد هیچ نفعی به ملت نداره خریدار صبر میکنه جنس بیاد پایین تا بخره حالا فروشنده تا جنسی که با دلار اند تومان خریده زیر قیمت نمیده یعنی رکود یعنی تعطیلی کارخانجات یعنی باز بیکاری ازاولش نباید میزاشتن دلار انقدر بره بالا بازبدبختی تازه توراه

  • ن م
    0

    آقای رفسنجانی مخالف داشت تا حتی اکبر گنجی کتابی بنام عالی جناب سرخ پوش نوشته ولی ایشان هیچ موقع مثل روحانی مردم را مسخره نکرد وحرفای توهین مثل برید گمشید از این حرفها نزد

  • هه
    0

    درود بر شما من هم رسما اعلام میکنم خوش به حال سوریه و لبنان و یمن و اسراییل آماده باشند تا تمام دلار های آزاد شده به سمت کشور آنها سرازیر شود و رسما به مردم ایران میگویم چون شما به دلار بالای بیست عادت کرده اید سماق بمکین

  • دولت شاداب و جوان جهادی و حزب الهی
    0

    اقای رییس جمهور محترم در شان یک رییس جمهور معمم نیست انقد بجهت مصرف انتخاباتی دروغ به این غطمت بگه.... حرمت شرافت انسانیت نمی دونی برا لباسی که مزورانه رفتی داخلش حداقل حرمت بزار‌... ۸سال دروغهای شاخ دار گفتی کسی ۴تا استخون ۰۰۰۰ . بگذریم... انگار به دروغ شاخدار گفتن معتاد شدی عمو حسن .توهم زدی اینجا یه منقله تحریما را ریختی توش ۰۰۰؟!

    نظرات شما -
    • یک بدبخت
      0

      فقط شعار دادن یادگرفتن بلند بگو یا حسین مظلوم

  • متين
    0

    به فال نيک ميگيريم , اين ميان کاسبان تحريم و حرامخوران بايد عزا بگيرند که در اين دوره بدبختي مردم از اب گل الود ماهي گرفتند

    نظرات شما -
    • گروگان
      0

      تحریم هایی که اقتصاد کشور را تحت فشار قرار داده، هرگز بر طرف نمیشود. فال نیک شما بی فرجام است متاسفانه.

  • علی
    0

    جناب روحانی . می گویی تحریم ترک برداشته و میریزد ، معنی حرف شما اینست که ارزانی کالاها در راه است و مردم از نعمت رفع تحریم بهره ها خواهند دید ، پس چرا خودرو را بصورت قانونی گران کردید ؟ من صدای ترک خوردن تحریم را نمیشنوم ، چون اثارش را نه تو می بینی نه من .

  • علی
    0

    قیمت دلار آمده پایین میری بازار میبینی قیمت ها از قبل عید هم بالا تر رفته لطفاً یه کاری کنید مسؤلین

    نظرات شما -
    • یک بدبخت
      0

      بلند بگو یا حسین مظلوم

  • مالباخته
    0

    چه فایده وقتی سرمایه عروسی و دارایی من در بورس پودر شد لعنت خدا بر باعث آن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لعنت خدا بر دولت فاسد

  • سناتور تندرو
    0

    حتی تحریم اگر خورد هم بشون موضع من کما فی السابق رای بی رای هست.

    نظرات شما -
    • اه
      0

      من هم مال باخته بورس هستم ان موقع سرمایه های بورس جلو بالا رفتن دلار را گرفت ولی چرا حالا دولت که حالش داره خوب میشه چرا بورس را حمایت نمی کند

  • پایان لیبرالیسم و نفاق۱۴۰۰
    0

    سر منقل ت سلامت...مبارکه شیخ

    نظرات شما -
    • و پایان چپاولگران کمونیسم
      0

      درود بر شرف دکتر ظریف و دولت روحانی که با سر کوبید به دهان روسیه و چین کمونیسم پایان غاصبان کمونیسم نزدیک است

  • خشی۹۸
    0

    حسن ماکه زورمان به تو همه ی نوچه های غارتگر تونمی رسه .مگه خدا .حسن این صدای کمر ملت خاک توسره که امثال تو رای دادن وامید به تودارن. برو که مملکت را کردی ویرونه ای بدتر .حسن الهی بی حس شی .

  • جوان
    0

    تحریم شکسته شدن ولی ماشین گرونترشدبخدانسل مانابودشدکسی نیست به دادمون برسه

  • دولت مستکبر دوست
    0

    قیمت یک کیلو حلیم یا زولبیا مصوب مساوی یکماه یارانه اعلام شده ، و اینقدر اینکار زشت بوده که حلیم فروشان با قیمت کمتر عرصه میکنند و همین جریان است برای خودرو سازان بی رقیب

  • سعید
    0

    رسما از امروز سنگ پا استعفا کرده و جای خود را به روحانی داد

    نظرات شما -
    • یک بدبخت
      0

      گل گفتی بخدا روحانی خدا لعنت کنه تو وخانوادت را داغ عزیزت را ببینی نفرین این ملت به تو وهمه دولتی های بی غیرت نفرین به همه نمایندگان مجلس

  • الا مراد
    0

    تحریم دلار میره بالا بنفع شما به ضرر ملت تحریم نباشه نفت. ماشین. بفروش سهام های بورسی که به ملت انداختی بخر به ضرر ملت به نفع شما. چوب دو سر سوخت ملت گرمایش شما ببرید ما که دل گرفته ایم. از این دل جز اه هی بر نمی اید

  • کاربر ناشناس
    0

    هیچ حرف راستی از این رئیس جمهوری نشنیدیم

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانی راست می گوید مثل سال۹۲باشد

  • پایان عمرو عاصها ۱۴۰۰ووابوموسی اشعری ها۱۴۰۰
    0

    باز چی زدی عمو مذاکره.م ن ق ل ت چیکار کردی؟! خاموشش کردی .؟! باز چه نقشه ای واس صبح جمعه مون کشیدی عمو مذاکره؟!

    نظرات شما -
    • و دستهای پنهان ابن ملجم ملعون مرادی
      0

      دستهای پنهان ابن ملجم ملعون مرادی و تمامیت خواهان دزد بیت المال مخالفان مذاکرات هستند منافقان خوارج دوران و جایزه شما زرررشک و زاررررت بزرگ است یه ساندیس سیب خدمتتون زارت زارت زارت زارت زارت

  • اه
    0

    ای باد صبا خبر ببر به شیخ بگو چه کرده ای با ملت که در نظرات خبر فوری با این جز. ولز ذکر خیرت می کنند چشمانت را نبند خودت هم بخوان

  • امین
    0

    وزیر خارجه آمریکا می گوید در خصوص بازگشت به برجام راه رفته کمتر راه باقی مانده است روحانی میگی تحریم شکست والله نمی دونم این چرا این طوری صحبت می کند ذوق زده است اگر حتی برجام زنده شود ماشه هنوز در برجام هست

  • طرفدار حسن
    0

    بايد قبول کنيم اقاي روحاني تاالان بهترين رييس جمهور بودند و قبول کنيم ايشان اختيارات محدود دارند

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      آری اختیارندارد اگه بهش اختیارداده بودن الان وانقلاب مصادره وکشورچهاردستی عین برجام تقدیم غرب کرده بود رای مافقط فقط احمدی نژاد

    • کوروش
      0

      جناب مجمدطاها الانشم دودستی تقدیم چین شدید!

    • در جواب کوروش
      0

      ساقیت رو عوض کن، از کی تا حالا قرارداد بستن شده فروش، بیسواد

  • کوروش
    0

    تو که کاره ای نیستی چناب روحانی. تصمیمات کلان کشوری در جاهای بالاتراتخاذمی شود.

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      دقیقا میدان مهمترازدیپلماسی است!

  • حقیقت
    0

    دروغ میگی مثل س.... وقتی که بنزین یک دفعه افزایش پیدا کرد ، تو گفتی قیمتها تغییر نمیکند و ما کنترل میکنیم. بعد قیمتها بالا رفت گفتی جلو آن را خواهیم گرفت ، بعد یک دفعه دلار چندین برابر بالا رفت ، که بی سابقه بود این اندازه بالا رفتن دلار ، و پشت آن مسکن و خودرو و لوازم خانه و ......... چندین برابر قیمت ها بالارفت و بعد گفتی به خاطر تحریمها بوده . جناب روحانی تا کی میخواهی دروغ بگویید؟ تاکی میخوای بی کفایتی خود و آن معاون کذاب و وزیران سالخورده خود را با دروغ و ... بزک کنی؟ چرا مردم را با وعده های پوچ خود دلگرم میکنی؟ مگه مریضی ؟ مگه عقلت کار نمیکنه؟ قول بهت میدم اگر فقط سه ماه نباشی همه چی درست میشه.. تو ناشی تر از آن هستی که بتوانی درستش کنی.

  • پناه بر خدا از شیطان زیر ریش و ابا و عمامه
    0

    جا روحانی آتقی را گذاشته بودیم مملکت را بهتر می چرخوند. واقعا این عمو چی فکر کرده.!؟ عمو الان ۱۴۰۰ سال ۱۳۹۲نیست؟! راستی کلیدت چیکار کردی عموووووو؟!۷سال ۱۱ماهه از کلیدت خبری نیست. تو کلیددر خونه خودتم نداری عمو فک کنم اونروزم از پا منقل بلند شده بودی اون دروغ ها را تحویلمون دادی؟!@@

  • سینوحه
    0

    زآاااااااااااااااااااآاااااااااااااااااااارت

  • سرباز، مختارزمانه
    0

    اقای کلید ساز بی کلید هیچ ادمه سالمی دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه..به شکر خدا وتلاش دلسوزانه تو مردم ایران عزیز درصد بالایشان هنوز سالمند..برو.....‌‌...زنده باد دکتر احمدی نجات

  • ا ح
    0

    به حرف شما باتجربهای قبلی اطمینانی نیست.

    نظرات شما -
    • یبنام
      0

      آخه یکی به این ابله نیست بگه مردک منی که کاسب هستم وجنسهای مغازه ام را با دلار بالا خریده ام و کل سال به علت کرونا ما را تعطیل کردید واز جیب خوردیم و موقع مالیات تا یک ریال آخرش را ازمامیگیری.حالا بگو دلار شد سه هزار تومان به خدا تا آخرین قطعه جنسهای مغازه را کمتر نمی دهم حتی تمام این هزینه های تعطیلی را هم به آن اضافه میکنم .مردک دلار را میبری بالا به نفع خودت می آوری پایین باز به نفع خودت .حالا با افتخار میگویی همه چیز را درست میکنی ومی روی.نه جانم تا نفس می کشیم شما و تمام دارودسته ات را نفرین میکنیم.

  • من
    0

    اقای‌روحانی‌توانقدردروغ‌میگفتی‌ماهنوزباورنمکنیم تارهبرانقلاب‌اعلام‌نکنه‌حرف‌حرفت‌دروغه‌دروغ

  • داروغه
    0

    باز این حرف زد .از فردا دوباره همه چی خراب میشه .مذاکره تعطیل حالا ببینید

  • رسولی
    0

    اینا شو هست کشور اقتصاد فرسوده دارد ،با برداشتن تحریم حل نخواهد شد با پایین اومدن دلار درست نخواهد شد،، بعد انتخابات انفجار قیمت خواهیم داشت ،اقتصاد ورشکسته درست نخواهد شد،آیا با پایین آمدن دلار قیمت اجناس پایین اومده نه،کشور ب سوی فروپاشی اقتصادی پیش خواهد رفت،واز دست کسی کاری بر نخواهد آمد،

  • مجید
    0

    اگه وقتی که برای رنگ کردن و صاف ریشت میذاری،برا مردمت گذاشته بودی خیلی از آدمای ریش سفید الان جلو زن و بچشون شرمنده نبودن،بوی فاسد شدنتون میاد

  • گروگان
    0

    متاسفانه به آینده این کشور امیدی ندارم. همین مردمی که به خاطر گرانی، فقط گرانی، نه چیز دیگری به روحانی حمله میکنند، همان هایی هستند که در صف می ایستند تا پول خود را به ایران خودرو و سایپا بدهند تا گرانتر بفروشند. همان هایی هستند که پول خود را به بورس میدهند تا دولت آن را ببرد. با فریب بعدی به کسی رای میدهند که دنباله روحانی است و هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. مردم، ایران را نمی خواهند، پول و معیشت و رفاه را میخواهند.

  • محمود
    0

    ، آقای روحانی اونیکه که رسما شکسته کمر مردمه نه تحریمها، چطور خجالت نمی کشی از این همه دروغ ، دروغهای سال ۹۴ رو همه بخاطر دارند که میگفتی تمامی تحریمهابالمره لغو شدند،

  • رییس رییس جمهور
    0

    حسن کلید چندباربهت بگم بدون اجازه من حرف نزن نه داره نه به داره الان خبررسید تحریم ها تا۴۰سال دیگه ادامه ببین می تونی ۴سال تمدیدکنی یه مقداردیگه اختلاس کنیم

  • مالباخته
    0

    بابا روحانی هم رد داده.قرار بود جمعه صبح خبردار بشه!!!!!!

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      ما از اول گفتیم این روحانی خود قضنفره هر چی گل داره به خودمان میزنه .گوش نکردید ۴سال دوم هم به او رای دادید نتیجه را دیدید.گل آخرش هم مثل اینکه قراره بزنه . آره همین گل بر جام.را .فکر کنم آخرین علی برکت الله ایشون باشه. خدا وکیلی شما ساده لوح ها زود حول نشید بریزید تو خیابان .اگر کرم رقص دارید برید یک .گوشه خلوت خودتان را خالی کنید. تا دوباره بعد از مدتی ضایع نشید. .

  • ناشناس
    0

    آخه یه موضعی که همه می دونند دورغ هست رو چند بار میگی . (( مگه یه دروغ رو چند بار میشه گفت )) یکی به این بگه دروغ هم تاریخ مصرف داره . ((الان همه چیز تاریخ مصرف داره ))

  • مهدی
    0

    خاب دیده خیر باشه

  • چنگیز
    0

    جناب آقای حسن روحانی .اون صدای کمر مردم هست که خیلی وقت پیش شکسته نه تحریم.. تو الان میشنوی ...حداقل خودتو گول نزن ...

  • ون
    0

    پیشنهاد به رییس جمهور شهرت قبلی وتعویض نام ...'(پرویز فریدون.

  • ع ط ر
    0

    ای صبح نه آبی نه سپیدیم هنوز,, در شهر امید نا امیدیم هنوز ,, دیدی که چه کرده؛ دست بر جام با من وتو,, در بازو به دنبال کلیدیم هنوز

  • ناشناس
    0

    آقای روحانی دو کار انجام می داد باز مردم گذشت می کردند یک از مردم عذر خواهی دوم ظریف را بیرون می کرد

  • احمد
    0

    بر بخیلش لعنت خدا کنه زودتر این تحریمها برداشته بشه تا بتونیم مثل بقیه مردم دنیا زندگی کنیم

  • خسته
    0

    دوستان تا خود انتخابات می تونین طلا سکه دلار بخرید چون اقای روحانی زده به سیم اخر خزانه کشوریرو اورده وسط بعد از انتخابات همچیز دوبرابر بالامی ره اینجور که داره بوش میاد

  • ناشناس
    0

    ما ملت هست سال پیش یک اشتباه کردیم اگر رایمان را کد خدا ده ما مشهد حیدر قلی می دادیم بهتر از این کدخدا دوستا بود کدخدا ده ما غیرت شرف داشت

  • ناشناس
    0

    یکبار کشتی یکبار دیگر می کشی قربات تیغ کافرت باتیغ کافر می کشی با این بر جام تان دیگر نفس نمانده که مردم کشتید دیگر

  • ر م ش در ج ج
    0

    آن کامنت گزار مگی ساندس خور بی سواد اولا بگو ببینم خودت ریشت از کجاست ریشه داری منظورم آن اصل ونسب است دوما بگو ببینم چقدر سواد داری به مردم مگی بیسواد بیسواد ای کاش مملکت دست همین بیسوادها بود به این روز نمی افتاد چون ادمهای این تیپیها غیرت شرفدارند به راحتی به دشمن ترین دشمنان این مملکت لبخند نمیزنند

  • ناشناس
    0

    یه آدم بیسواد که الفبای سیاست را بلد بود ریس جمهور بود الان وضع این نبود که دولت گرین کارتی برسرمردم آورد

  • ناشناس
    0

    کامنت گذار محترم نوشه ای این دولت دروغ می گوید می خواهم به شما بگم دولت به ملت خودش که بش رای دادند دروغ می گوید ولی به کدخدا ی با ادب راستش می گوید هرچه کدخدا بخواهد دو دستی تقدیمش می کند

  • جومالی
    0

    چه فرقی برای ما ملت میکنه تحریم برداشته بشه یا نشه آمریکا شماراتحریم میکنه شماهم مردم اصلا چرا امریکا تحریم کرده ما که نفهمیدم فقط فهمیدیم ازداخل کشورتحریم هستیم!!

  • وحید
    0

    روحانی چهره واقعی همه روحانی

  • میلاد
    0

    خخخخخخخخخ روحانی

  • رای
    0

    خخخخخخخخخخ روحانی راستگوترین هستی خخخخخخ روحانی متخصص راسگویی درجهان خخخخخخخخخخخ

  • وطن دوست
    0

    من موندم که احمدی نژاد با اونهمه خدمت برای آبادانی کشور در شش ماه آخر دوره ریاست جمهوری ش همه مافیا ها و مفسدان اقتصادی کثیف اقدام به تخریب شخصیت و خدمات ارزنده ی این مرد وطن پرست کردند و سعی در ممنوع صحبت و تصویر کنند و برای دور بعدی رد صلاحیت کردند و بر عکس روحانی که با هشت سال خیانت و وطن فروشی در يک ماه آخر ریاست جمهوری همین مافیایی ها سعی دارند او را فردی محبوب و وطن دوست وایثارگر معرفی کنند.

    نظرات شما -
    • اه
      0

      ببخشید که منفی زدم من از طرفداران احمدی نژاد هستم در خواندن متن اشتباه فکر کردم مفسدان را به احمدی نژاد گفته ای ببخشید معزعت می خواهیم

  • سناتور تندرو
    0

    منم رسما اعلام میکنم رای بی رای

    نظرات شما -
    • دموکرات
      0

      من هم قطعا میپذیرم و رای نمیدم.

    • منتقدم
      0

      شماخیلی بی مسئولیت وترسوتشریف دارید،البته همراه همه اونهایی که ازترس اشتباه کردن حاضرن بمیرن وازشدت بی مسئولیتی حتی حاضرنیستن مسئولیت رایشون روبپذیرن.البته همش هم گردن این مرددروغگوست

  • منتقدم
    0

    همین آقای روحانی بعدبرجام چنین دروغی روبه خوردملت دادکا(همه تحریمهایکجاوبالمره برداشته خواهدشد)من که هنوزیادم نرفته.چطوربایددروغ دیگه ای روباورکنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها