هنوز خبری از کارگران محبوس معدن طزره نیست/ آماده‌باش ادامه دارد

هنوز هیچ خبری از کارگران محبوس معدن طزره نیست و امداد و نجات ادامه دارد.

هنوز خبری از کارگران محبوس معدن طزره نیست/ آماده‌باش ادامه دارد

بیش از ۹۰ ساعت از محبوس شدن دو کارگر معدن طزره در زیر آوار سنگین می‌گذرد و تا پایان شب گذشته، عملیات امداد و نجات بدون رسیدن به نتیجه ادامه داشته است.

مجتبی خالدی درباره آخرین اخبار نجات این دو کارگر، اظهار داشت: حدود ۸۵ ساعت است که دو جوان ۳۰ و ۳۵ساله به دلیل ریزش آوار در این معدن محبوس شده‌اند.

وی افزود: تلاش‌ها برای آواربرداری به صورت ۲۴ساعته در حال انجام است؛ از طریق مجاری، هوا به داخل معدن فرستاده می‌شود و هنوز امیدواریم که این دو نفر زنده بمانند.

خالدی ادامه داد: یک نفر از همکاران اورژانس در محل مستقر و در حال رصد وضعیت است، بسیاری از افرادی که در حال امدادرسانی و آواربرداری هستند ممکن است دچار آسیب جزئی شوند که توسط اورژانس مستقر مداوا می‌شوند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: خبر جدیدی از شرایط این دو کارگر جوان گزارش نشده است اما تا آخرین لحظه‌ای که نتیجه کار مشخص شود اورژانس هوایی سمنان در حالت آماده‌باش است تا در صورت کشف این دو کارگر، افراد برای ارزیابی وضعیت و مداوا به مراکز درمانی منتقل شوند.

با این حال، مشخص نیست که آیا این دو کارگر زنده‌اند یا جان خود را از دست داده‌اند. سوال اینجاست که آیا در چندمین روز از آواربرداری امدادگران موفق به یافتن این کارگران می‌شوند؟

در پی ریزش در تونل شماره ۴۲ معدن زغال سنگ طزره در دامغان، دو کارگر در این معدن محبوس شده‌اند و عملیات آواربرداری هم‌اکنون در حال انجام است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها