سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر پرس تی وی از مذاکرات وین:

اگر آمریکا اصرار بر تحریم های فلج کننده داشت، مذاکرات متوقف می‌شد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبرسازی یک رسانه ایرانی درباره اصرار آمریکا به ادامه تحریم های فلج کننده علیه ایران گفت: اگر چنین بود قطعا گفت و گوها متوقف می‌شد.

اگر آمریکا اصرار بر تحریم های فلج کننده داشت، مذاکرات متوقف می‌شد

سعید خطیب زاده روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره آنچه که برخی رسانه های ایران از قول منبع آگاه و درباره مذاکرات هسته ای وین منتشر می کنند گفت: نکات اختلافی میان ایران و آمریکا در وین کم نیستند و برخی مواضع آمریکا در وین قابل قبول نبوده است.

وی تاکید کرد:‌ از این روست که هیات ایرانی گفتگو های وین را با دقت و نکته سنجی به پیش می برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود:‌ اما در این‌مورد خاص که سوال می پرسید -- که بازهم‌ یک رسانه از قول منابع آگاه ناشناس خود ادعا کرده-- نه‌ تنها این‌مورد و موارد ادعایی شبیه این غلط است بلکه همه یقین بدانند اگر آمریکا اصراری بر این گونه امور داشت قطعا تا کنون گفتگوها متوقف شده بود.

شبکه خبری انگلیسی زبان "پرس‌تی‌وی" وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نقل از آنچه که " یک منبع مطلع در تهران" خواند مدعی شد آمریکا بر حفظ ساختار تحریم‌های فلج کننده و به ویژه عدم لغو قانون کاتسا اصرار دارد و رفع تحریم‌ از نهادها و افراد باقی مانده در لیست تحریم SDN را به میزان زمان اجرای برجام رد کرده است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • طوفان شن
    0

    بالاخره این یک قدمی که هشت ساله میگید مونده تا تحریم ها برداشته بشه رو برداشتید یا نه؟؟؟؟

  • کوروش
    0

    پرس تی وی کاملاحقیقت میگه،اماشماهیچوقت حقیقت رابه مردم نگفتید

  • پدرام
    0

    آمریکا حرفی از برداشتنه تحریم نزده دولتمردان طبق عادت همیشگی که اعتماد دارن به آمریکا چسبیدن بهش

  • مهری
    0

    آقای خطیب زاده َشما مثلا" دیپلمات هستید چطور نفهمیدی آمریکا میخواد راه باز کنه در برجام برای توافق برجام ۲ و۳ اون هم برنامه موشکی و هم مساعل منطقه ای ایران رو زیر بار برجام ببره تا به توافق دلخواه آمریکا برسن و تحریم هم تماما" سر جای خودَ ش باشه اصلا" تحریم ها رو بر نمی داره آمریکا شیطان بزرگ مخصوصا"حزب دمکرات که داعش رو اونها برای جان ملت های مسلمان بوجود اوردن الان هم تحت هیچ شرایطی َما از مواضع و نقشه ای که مقام معظم رهبری فرمودن کوتاه نیاین تمام تحریم ها باید بر دارن وبعد راستی آزمایی بشن و از آخر ما هم درمورد برنامه هسته ای تصمیم میگیریم

  • سعید
    0

    مگه تحریم دیگه ای هم مونده جناب که آمریکا نکرده تو پاچه ملت مثلا با این ژستی که گرفتی میخوای بگی آمریکا از دولت مستاصل شما حسابی هم میبره؟

  • رضا95
    0

    این یعنی یک امتیازی داده شده.یا کسی فروخته شده.

  • ناشناس
    0

    آقا.‌....مادراین مدت تحریم های کمرشکن فلج شدیم والان روی ویلچریم.‌

  • مومنی
    0

    آقای سخنگو یک ماه مونده به دروغگویتان ؟ امریکا اگر تحریم‌های پر فشار و ظالمانه خوبه لغو نکنه و هزار تحریم دیگه اضافه کنه شما دولت سیاه ناتدبیر و یاس و غربزده مزدور باز هم مذاکره می کنید چونکه توجه امریکا و نفوذی هستید ؟!

  • دلارجهانگیری
    0

    بدی این دوره مذاکرات اینه که روس ها و چینی ها میان هر حرفی آمریکایی ها می زنن رو به رسانه ها می گن مردم و رسانه ها هم دیگه حرف تیم مذاکره کننده ایرانی رو بعد از ماجرای برجام باور نمی کنند بخاطر همین این طفلک باید هر چند روز یک بار با ماله بیاد ماله کشی!!!!!!!!

  • خشايار
    0

    از,رييس جمهور عزيز, اقاي بايدن و تيم اقاي ظريف متشکريم به اميد خبر خوب لغو تحريمها

  • مومنی
    0

    اقا خشایار کدام ریس جمهور ؟! اینکه دروغگوی حرفه ای و غربزده است ؟! از بایدن یزید یهودی هم که تشکر کردی ؟! مرگ بر منافقین‌داخای و مرگ بر امریکا و بایدن یزید ، به همین خیال باش .

  • جلال عامری
    0

    یعنی هنوز نفهمیدین؟! اظهار عجز پیش ستم پیشه ابلهی ست۰۰۰ اشک کباب موجب طغیان اتش است۰۰۰ متوقف ش کنید این سیر مسخره را۰۰۰ تحریم با قدرت علم و بازوی جوانان وطن شکسته میشه تحریم با مردان میدان شکسته میشه نه با رجاله های دیپلماسی التماسی تحریم با پا گذاشتن رو امریکا و کدخدا شکسته میشه. تحریم بومی سازی اقتصاد و شاهکار تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار شکسته میشه۰۰۰ تحریم با خونفشانی پایمردان و دلیر مردان و شیر مردان مبارز با امپریالیسم و خونخواران بین الملل برداشته میشه۰۰۰ از خواب خرگوشی تون بیایین بیرون

    نظرات شما -
    • جلال عامری
      0

      **متوقف کنید این سیرک مسخره را**

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها