۱۰ تصویر فراموش نشدنی از روحانی / نظر شما درباره ۸ سال ریاست جمهوری حسن روحانی چیست؟


19 اردیبهشت 1400 - 06:46
6096ded85c102_2021-05-08_23-26
در این ویدئو نگاهی داریم به ۱۰ تصویر فراموش نشدنی از ۸ سال ریاست جمهوری حسن روحانی. این ۸ سال را با یک جمله توصیف کنید.

حسن روحانی در هشت سال گذشته، اتفاقات مختلفی را رقم زد. از پیروی در یک انتخابات سخت و نفسگیر در سال ۹۲، تا موضوع حذف داوطلبانه یارانه ها در سال ۹۳ و امضای برجام در سال ۹۴ و پیروزی دوباره در انتخابات ۹۶ و جنجال دی ماه آن سال و سپس خروج ترامپ از توافق هسته ای و جهش قیمتها در تابستان داغ ۹۷ و اعتراضات به گرانی سوخت در سال ۹۸ و حالا مذاکرات دوباره با دولت جدید آمریکا برای رفع تحریم ها.

در این میان برخی اتفاقات ماند سیل ویرانگر بهار ۹۷ و ترور سردار سلیمانی و شیوع کرونا هم این هشت سال را مشکل تر از سایر ادوار کرد.

در این ویدئو به برخی از فرازهای این دوران نگاهی انداخته ایم. این ویدئو را ببینید و درباره آن نظر بدهید.

در این ویدئو نگاهی داریم به ۱۰ تصویر فراموش نشدنی از ۸ سال ریاست جمهوری حسن روحانی. این ۸ سال را با یک جمله توصیف کنید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

19 اردیبهشت 1400 - 06:46

حسن روحانی در هشت سال گذشته، اتفاقات مختلفی را رقم زد. از پیروی در یک انتخابات سخت و نفسگیر در سال ۹۲، تا موضوع حذف داوطلبانه یارانه ها در سال ۹۳ و امضای برجام در سال ۹۴ و پیروزی دوباره در انتخابات ۹۶ و جنجال دی ماه آن سال و سپس خروج ترامپ از توافق هسته ای و جهش قیمتها در تابستان داغ ۹۷ و اعتراضات به گرانی سوخت در سال ۹۸ و حالا مذاکرات دوباره با دولت جدید آمریکا برای رفع تحریم ها.

در این میان برخی اتفاقات ماند سیل ویرانگر بهار ۹۷ و ترور سردار سلیمانی و شیوع کرونا هم این هشت سال را مشکل تر از سایر ادوار کرد.

در این ویدئو به برخی از فرازهای این دوران نگاهی انداخته ایم. این ویدئو را ببینید و درباره آن نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

66

نظرات 176
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
آئینه ی 8 سال زجر کشی 0 0 پاسخ 1400/3/2 -20:40

این جنایتکاران 8 سال است مردم ایران ثروتمند را عمدا به ارابه مرگ ارز و دلار و سکه بسته اند که آنان را وادار به شورش کنند و بنفع صهیونیسم و استکبار نظام را منفور سازند و بر اندازند. این جانیان ضد ملت و دشمن خدا و نوکر دشمنان بیگانه باید در خیابانهای شهرها اعدام شوند و لاشه هاشون را توی خیابونها بی رحمانه مثله کنند همانطور که 8 سال است مردم بی پناه را بی رحمانه مثله می کنند.

مسعود 0 0 پاسخ 1400/2/20 -16:15

آنچنان رونق اقتصادی راه انداخت که 45000 تومان در مقابل این تورم بیشتر به تکدی گری میمونه ، واقعا راست میگفت

m.r 1 0 پاسخ 1400/2/20 -07:52

تنهایک کلمه میگم : نابودگر 3....

مورچه 1 0 پاسخ 1400/2/20 -07:37

چرابی جهت از حسن فریدون حمایت شد ۶ماه پیش همه شون باهم هستن تامردم راپرپرکنن

علی 1 0 پاسخ 1400/2/20 -07:17

سلام من موندم که با خوندن این همه نظر و اینکه هر رئیس جمهوری اومد ایران رو وضعش بدتر کرد و با نارضایتی مردم و بغض سایر مقامات پای ثابت کشور و با یک افتضاح رفت؛ ایران رئیس جمهور برا چی میخاد؟؟!!

ناشناس 1400/2/20 -18:02

برای اینکه جای بنی صدر ها رجایی بیاد

ناشناس 1400/3/4 -11:49

ملت خدا پرست انقلابی ایران اسلامی به کدام رئیس جمهور نیاز دارد؟ --- در شرف برگزاری انتخابات سرنوشت ساز خرداد ماه جاری ریاست جمهوری شاید نهادهای رسمی ناظر بر حسن اجرای این انتخابات از دانستن توضیحات ضروری زیر بی نیاز نباشند: ملت خدا پرست انقلابی ایران اسلامی به رئیس جمهوری نیاز دارد که به حقوق ملت بعنوان صاحب اصلی سر زمین ؛ یعنی به حقوق ملت در کشور خود و به حقوق ملت بعنوان صاحب اصلی کشور در ثروتهای ملی عالمانه اقرار داشته باشد. این رئیس جمهور باید در تنظیم بودجه های ادواری کشور برای مدیریت بهینه ی تامین و تضمین همه ی نیازهای کشور و برای مدیریت بهینه ی تامین و تضمین ارزان و آسان نیازهای زندگی عزتمند و شرافتمندانه ی ملت که بحکم نقش کلیدی بی جایگزین خود ضامن وجود و بقا و دوام و سلامتی کشور ونظام است به تعیین سهم عادلانه ای برای این دو عامل اساسی بی جایگزین کشور از ایمان راسخ برخوردار باشد. این رئیس جمهور باید بتواند با اثبات امانت داری این مدیریتها را عالمانه و ضابطه مند و قانون مند به سر انجام مطلوب برساند. این رئیس جمهور حتما باید در طول مدت مدیریت خود بر سرنوشت کشور و ملت بتواند وفا داری خود را به اصول ارزشی الهی – انسانی قانون اساسی نظام کشور ، با تایید نهادهای نظارتی قانونی و با تکیه به علم و قانون مندی و ضابطه مندی و اصول امانت داری به اثبات برساند. سر انجام ؛ این رئیس جمهور باید تحمل پیامدهای کاستیهای عمدی مدیریت خود بر سرنوشت کشور و ملت را که در دوره ی ریاست او بر کشور با نادیده گرفتن قوانین و مقررات و اصول مدیرتی رخ می دهند بحکم قانون پذیرا باشد و بنحوی که قوانین و مقررات کشور تعیین می کنند تاوان این کاستیها را خود و مدیران کلیدی همکار او جبران نمایند.

خیالی 0 0 پاسخ 1400/2/20 -07:11

(تبلور) مرفه بی درد

احمدفسا 0 0 پاسخ 1400/2/20 -06:10

دستش دردنکنه یه کاری با مردم ایران کرد که بد صدسال اگه ازسرقبرم گذری هنوز بلاها حتی توقبرم بادمون نمیره

ناشناس 0 2 پاسخ 1400/2/20 -05:07

اینا کارای بعضی اطرافیانه. امان از بعضی اطرافیان

نقش پدر 4 0 پاسخ 1400/2/20 -04:57

برای ما هیچ تعجب آور نبود چون مثل روز روشن است، رییسی که فقط بفکر سرمایه دار کشور است ، غیر از این نمیتواند باشد و اوضاع پر از تبعیض کنونی نتیجه همین تدبیرهاست آنچه تعجب آور است اینکه چرا توانست ادامه دهد ؟؟؟آ!!!

نفاق 0 2 پاسخ 1400/2/20 -04:48

به نظرم برای اهدافی و نیتی که داشته ،خوب کار کرده،

ازادی 0 0 پاسخ 1400/2/20 -04:42

افراد دوگان سوز بدرد جامعه ما نمی خورد اون بادست کلید بلند دروغ گوها هین چهار روز دیگر می خوای درستش بکنی

ح 1 0 پاسخ 1400/2/20 -02:05

کاره نسیت با این دورغهاش پدر مردم در آورد هر کس به این مردم ظلم کرده خدا جوابشو بده انشالا هیچ کس به فکر این مردم نیست

سخن بسیار و محاکمه باید کرد 0 0 پاسخ 1400/2/20 -01:16

ایشان و معاونش یک دروغگوی کذاب به معنی واقعی کلمه. یک فساد فی طول .یک تخریب کننده اعتقاد و اعتماد مردم ، یک مدیر بی کفایت ، یک منفعت طلب به تمام معنا ، هشت سال کشور را به عقب کشاند ، سفره مردم را جمع کرد ، یعنی کوچک تر از هیچ. اینا موقع انتخابات میگفتن اگع ما نباشیم جنگ میشه ، اما آن عده ساده لوح اینها را باور کردن و رأی دادن ، البته ما چوب از ساده لوحی و غربزدگی عده ای را خوردیم ، اما ای کاش حرفشان درست بود و آن ترسوهای بزدل جنگ میکردن ، که وضع ما خیلی بهتر از الان بود ، اما چه که هم اینها دروغ گفتن ، و هم آنها ترسو تر از این حرفاها بودن که بخواهن حمله کنن. ... روحانی و معاونش و امثال آنها به مردم بد کردن ، خیانت کردن ، مردم را فریب دادن و بی اعتماد کردن.

۷۲ 1 1 پاسخ 1400/2/20 -00:40

والله بالله تالله سالهای ۸۴ تا ۹۲ دیگه تکرار نخواهد شد ! واقعٱ گل گفتی جناب روحانی ، آن موقع که این حرف را زدی خیلی ها متوجه نشده اند ولی اکنون فهمیدن که آن دوران طلایی دیگه تکرار نخواهد شد !

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1400/2/20 -00:19

دولتی که هدفش حفظ عزت ایران وایرانی راازراه دیپلماسی در جهان را بدست آورد ولی تنگ نظران کاسه لیس نگذاشتند

ص _ ن 1 0 پاسخ 1400/2/19 -23:00

هر رییس جمهوری در ایران سیاست تا کنون . هم نقاط قوت داشته و دارد . هم نقاط ضعف . نقاط قوت سیاست روحانی خیلی بالا بوده و هست . نمونه پروژه های الله بر کت الله معلوم است .

رضاسان 5 2 پاسخ 1400/2/19 -22:59

واما...... چقدر لذت بخشه روحانی در کنج عزلت دیدن.... بری دیگه بر نگردی

حسین 2 2 پاسخ 1400/2/19 -22:47

دستت درد نکنه آقای روحانی هر روز دروغاتو شنیدیم و بیکاریمونو با دروغات گفتیمو خندیدیم و اشکمونو درآوردی. چی میشه اینبارم جهانگیری یا ظریفت ریس جمهور شه و شماهارو از قاب تلویزیون از دس ندیم

علی 8 2 پاسخ 1400/2/19 -22:36

هیچی از مملکت داری بلد نبوده اومده رییس جمهور شده.مملکت ما ریس جمهور نداشت خیلی اوضاعمون از این بهتر بود خدا ازشون نگذره که فقط به فکر خودشونن

شاهد وناظر بر اعمال خاینین 6 3 پاسخ 1400/2/19 -20:53

خدا لعنت کنه روحانی و دارو دسته اش رو

محمد 5 16 پاسخ 1400/2/19 -20:35

اقای روحانی بهترین رییس‌جمهور بعد از انقلاب بود اون بود که کشور و با این همه مشکلات و تحریم فلج کننده ودر اصل جنگ اقتصادی چرخاند و اداره کرد هرکی جای او بود خیلی خیلی بدتر از اینها بود بعضی ها با بهترین شرایط و درامد انچنانی کشور نتونستن کشور و اداره کنن نفت به زنجانی میدادن بفروشه پولشم بخوره ،کمی وجدان داشته باشید درست قضاوت کنید ،روحانی چقدر حقوق ها رو با این شرایط سخت زیاد کرد ،بنظرم بهترین رییس‌جمهور هستش ،فقط اختیاراتش کمه همین ، اگه اختیار میداشد ایران گلستان بود ،نذاشتن

اکبر 1400/2/19 -23:31

نکند روحانی باباته

احمق تر از آنها هستی 1400/2/20 -01:03

حیف نون خشک که بدن تو بخوری. همین.

وات 1400/2/20 -15:57

داداش تو چی میزنی؟!اصلا به فرض قبلش خیلی خوب بوده که اونم نبوده و ثابت شده است مثال جام زهر.... تو توی این هشت سال ایران بودی که میگی بهترین بعد انقلاب اوه مای گاد

حاج حمید 5 4 پاسخ 1400/2/19 -19:39

دیگه چکارکنه که بهتون ثابت کنه مامور انگلیسه حتی رئیس هیئت مدیره مجلس هم که گفت که ایشون و خانواده شون همگی تابعیت انگلیس دارن

محمد راد 4 1 پاسخ 1400/2/19 -19:36

ای کاش رییس جمهوری هم گارانتی داشت؛اگه چنین بود،وعده و وعید های بدون کنتورنمی داد،چون می دانست درصورت خلف وعده و بهانه جویی وبهانه تراشی،کمترین پاسخگویی، بایددرمحکمه قضایی، جوابگوی مدعی العموم،دادستان کل کشور باشد.

محمد 4 11 پاسخ 1400/2/19 -19:36

درود بر روحانی تیمش خدا قوت

ازادی 1400/2/20 -04:49

درود برخودت که هتمن زن بچه نداشتی که سر بزیر باشی درین ٨ سال

احمد 7 1 پاسخ 1400/2/19 -18:50

چه پرسش بچه گانه ای این پرسش هم از حرکات مطبوعات چی های نون به نرخ روز خور ی که مثل بوجار لنجان ازهر طرف باد بوزد باد میدهند و وای به حال مردم این مملکت از ماست که بر ماست ببخشید اگر قرار به گفتن باشد از یه جمله که هیچ/مثنوی هم چند مجلد خواهد شد

محمدی 17 3 پاسخ 1400/2/19 -18:46

خدالعنت کنه انگلیسیهارو که این روباه بنفش ساخت خودشان رابه ملت بزرگ ایران تحمیل کردند

لیلا 13 6 پاسخ 1400/2/19 -18:35

هلو کیلویی ۶۰ هزار .گیلاس کیلویی ۷۰ هزار .گوجه سبز کیلویی ۸۰ هزارتومان .آقای روحانی عیب نداره ما که نمی تونیم بخریم ولی انشاالله عزیز ترین شخصی که تو زندگیت داری جلوت پر پر بشه

سید علی میرافضلی 1400/2/19 -19:40

الهی به اسم اعظمت که عزیزانش پرپر بشن

اکبر 11 1 پاسخ 1400/2/19 -18:31

می سپاریم به خدا خدا خودش احکم الحاکمینه

ایرانی 2 14 پاسخ 1400/2/19 -18:19

حتما کاستی هایی بوده اما سخت ترین شرایط را پس از انقلاب در این دوره ۸ ساله داشتیم و فشارهای آمریکا به اوج رسید خبری از نفت ۱۳۰ دلاری و واریز وجه کامل آن به حساب ایران هم نبود البته چه خشنود بودند افرادی مثل نتانیاهو و منافقین و متاسفانه......

جواتی 13 2 پاسخ 1400/2/19 -17:49

بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری باید محاکمه بشه

مومنی 10 3 پاسخ 1400/2/19 -17:47

روحانی نماد نفاق و دروغگویی و غرب زدگی و نماد دولت لیبرال و دولت مزدور غرب وحشی بویژه امریکا جنایتکار و نماد بی تدبیری و یاس و نماد جنگ با مردم خودش با گرانی های سرسام آور که مردمش را نابودکرذ و معیشت را فنا دادم نماد فریب و حیله گری و نماد تعامل با جاسوسات غرب وحشی و هر چه نماد زشت است ارزانی این دولت است به معنای واقعی دست شیطان را از پشت بست .

مهدی 17 2 پاسخ 1400/2/19 -17:28

همینطوری که زجر می کشیم زجر بکشی

علی نادری 5 3 پاسخ 1400/2/19 -17:15

کلید روحانی آخرین روزهایش بازگشایی عظیم مشکلات از جمله یکی حل برجام

هموطن 8 2 پاسخ 1400/2/19 -16:55

حرفات به درد عمت میخوره

۷۲ 5 1 پاسخ 1400/2/19 -16:54

اتفاقٱ اقای روحانی به تمام وعده های انتخاباتیش عمل کرده !! این نظر شخصی منه ، شاید هم از دیدگاه دیگران اینطور نباشد ، ولی انهایی که باور دارند دیدند خصوصٱ در این چهارسال دوم ریاستش تمام شرکت های خصوصی و دولتی و حتی سرمایه داران حقیقی و حقوقی که برای انتخاباتش هزینه کرده بودند جناب روحانی و گروه خاصش باتمام توان و با حراج کردن منابع ارزی از صندوق ذخیره ارزی کشور(با اذن رهبری اگه یادتون باشه ، البته رهبری جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم این اجازه را دادند ) ولی آنها با نگاه به هزینه کنندگان انتخاباتیش برای شان سنگ تمام گذاشتند ، شما نگاه کنید لیستی که انتشار دادند همه دیدند همه اونهایی که ارز۴۲۰۰ تومنی گرفتند همان هایی هستند که در متن بالا بهش اشاره کردم در عوض تمام اونها با تدابیر دولت محترم ، مثل برخی شرکتهای بزرگ سرمایه دار تولیدات خود را به (بهانه تحریم) یک شبه به چند برابر فروختند ، و این سودهای کلان جبران هزینه های تبلیغاتی اقای روحانی شد ، این یک نمونه از هزاران نمونه عمل کردن وعده های جناب روحانی می باشد که اونهایی که براش هزینه کردند جبران شد، بعید میدانم خبرفوری اینو منتشر کنه !

کاربر ناشناس 17 5 پاسخ 1400/2/19 -16:41

ایران رانابود کرد انگلیسی

لیلا 15 5 پاسخ 1400/2/19 -16:40

لعنتی بیچارمون کردی

نیکزاد 5 22 پاسخ 1400/2/19 -16:12

ایشون و تیمش بسیار با شخصیت و قابل احترام هستند

ایرانی 8 5 پاسخ 1400/2/19 -16:06

یا رب مباد آن که گدا معتبر شود که گر معتبر شود زخدا هم بی خبر شود به امید روزی که موضوعات مربوط به حسین فریدون و مهدی جهانگیری بعلاوه معاونینش در بانک گردشگری و سمگا به فراموشی سپرده نشود

محسن 11 5 پاسخ 1400/2/19 -14:55

سلام به همه میتونم بگم ملت ما هشت سال دفاع مقدس دیگه ای رو تجربه کردند. در یک کلام روحانی بدترین رئیس جمهور و گننننننند زد گنننننند.

محمد 6 4 پاسخ 1400/2/19 -14:53

می صوفی افکن کجا می فروشند .که در تابم از دست زهد ریایی....این قافله تا به حشر لنگه

مارمولك 15 3 پاسخ 1400/2/19 -14:38

**********ﻫﺮ ﻭﻋﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍ ﺑﻮﺩ** ﻫﺮ ﻧﮑﺘﻪ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﻏﻠﻂ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺭﯾﺎ ﺑﻮﺩ *********ﭼﻮﭘﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﮔﻠﻪ ﺑﻪ ﮔﺮﮔﺎﻥ ﺑﺴﭙﺮﺩﻧﺪ** ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﻫﺎ ﺭﺳﻢ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩ ؟ *********ﺭﻧﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﭼﭙﺎﻭﻝ ﺳﺮ ﺍﯾﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ** ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﻏﻔﻠﺖ ﻭ ﺑﯿﺤﺎﻟﯽ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ! *********ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﺷﮑﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﯾﺪﻧﺪ ﻭ ﺗﮑﺎﻧﺪﻧﺪ** ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﯽ ﺑﺮﮒ ﻭ ﻧﻮﺍ ﺑﻮﺩ . ********ﮔﻔﺘﻨﺪ ﭼﻨﯿﻨﯿﻢ ﻭ ﭼﻨﺎﻧﯿﻢ ﺩﺭﯾﻐﺎ ...** ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﺧﻮﺍﺑﺎﻧﺪﻥ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ ! ********ﺍﯾﮑﺎﺵ ﺩﺭ ﺩﯾﺰﯼ ﻣﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﯾﺎ ﮐﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮔﺮﺑﻪ ﮐﻤﯽ ﺷﺮﻡ ﻭ ﺣﯿﺎ ﺑود** ايرج ميرزا

آریایی 10 4 پاسخ 1400/2/19 -14:21

فقط پرورش دزدومفسدواختلاص دراین 8سال

ا خ 11 4 پاسخ 1400/2/19 -14:17

در یک کلام گند زد به همه چی

زمان 1400/2/20 -06:10

جه راحت تهمت مي زنيم

ناشناس 1400/2/20 -18:04

تهمت؟؟

چچ 11 4 پاسخ 1400/2/19 -14:05

افتضاح ......افتضاح......ح .....

مهدی 8 4 پاسخ 1400/2/19 -14:04

فقط موندم با چه رویی میاد و صحبت می کنه!!! من بودم یه جوری خودمو گم و گور می کردم.

مهدی 10 5 پاسخ 1400/2/19 -14:02

بدترین رئیس جمهور تاریخ ایران بدترین دولت تاریخ ایران بدترین وزرای تاریخ ایران دروغگوترین مسئولان در طول تاریخ ایران این ها همه گوشه ای از افتضاحات و جنایات حسن روحانی است.

علی اسد 7 4 پاسخ 1400/2/19 -13:56

روحانی ماموریتش بهم زدن کشور بود که اورضه اون هم نداشت

آریا 1400/2/19 -16:53

دقیقا

ح آ 6 10 پاسخ 1400/2/19 -13:54

رحمت به شیر مادرش با این تحریمها به هر طریقی نذاش کشور سقوط کنه

ایرانی 6 10 پاسخ 1400/2/19 -13:47

حال که به روزهای آخر دولت روحانی میرسیم انکه دولت ضعیفی بود شکی نیست ولی از مردانگی به دور است مشکلات تحریم و کرونا را به دولت روحانی بچسبانیم

امیر 13 4 پاسخ 1400/2/19 -13:36

برادر عزیز رئیس جمهور علی یا حسن یا هر کس دیگری فرقی آقا ندارد هر کسی باشد زیر نظر بعضی ها باید کار کند اسمها عوض میشود هیچ چیز تغییر نمی کند کی می خواهد بدونید

یکی از مردم 1400/2/19 -20:50

بهترین نظر رو شما گفتی ....زنده باد

محمدرستمی 9 3 پاسخ 1400/2/19 -13:30

بدترین دولت درطول 43 سال جمهوری اسلامی درواقع جهنم 8ساله

راحیل 9 5 پاسخ 1400/2/19 -13:19

در کشور ما رئیس جمهور با اینکه مردم رائ میدهند اما کاره ای نیست تمام تصمیمات کشور را دولت پنهان میگیرد

حرف حق 6 3 پاسخ 1400/2/19 -13:12

باید اعدام شوند همه.....

بازنشسته 5 6 پاسخ 1400/2/19 -13:07

اقایانی که نظر داده اید . بفرمایید کدامیک از روسای جمهور ما الان اجازه دارد 1دقیقه در صدا وسیما ملی ما صحبت کند .هیچ کدامشان خارجی نبودند . ایرانی الاصل بودند و مورد تایید شورای نگهبان و رهبری !!! چه شده همه ناخلف و خائن وووو شدند. مشکل کجاست؟!!!! پس روحانی تنها نیست . مطمئن باشید رئیس جمهور بعدی نیز هرکه باشد به سرنوشت پیشکسوتان خود دچار خواهد شد . مگر اینکه به نوعی کشته (شهید) شود . تا افضل افضلان شود.پس بی خودی به روحانی که چند ماهی مستاجر شماست بد نگویید. روزی افسوس او را خواهید خورد.تا بعد.

ریزه میزه 8 3 پاسخ 1400/2/19 -13:01

خبرفوری! اللهی حیرببینید!دیگه ازاین آدمی که نفاق وشیطنت رابه اوج رسانده مطلب نزارید که تواین ماه مبارک عکس وحرفاش حالون رابهم میزنه،

M 3 4 پاسخ 1400/2/19 -12:54

ایشان در طول ۸ سال یک بار نشد به اندازه زمان یک فیلم دیدن بازیگرجناب آقای بهنام تشکر خنده بر لبهای مردم نگذاشت و اوا رو شاد نکرد..هیچی دیگه

محمدرضا 38 9 پاسخ 1400/2/19 -12:50

عملکرد افتضاح که در 40 سال گذشته بی سابقه بوده

علي 1400/2/19 -14:23

همچين بي سابقه هم نبود .كل 40 سال همين بود.

خخخخخ 1400/2/19 -15:44

اصلا عمل کردی نداشت بیشتر خرابکاری وتلاش برای برندازی

علیرضا از همدان 1400/2/19 -15:49

رییس جمهور در ایران یک تدارکاتچی بیشتر نیست . هر شخصی رییس جمهور بشه فرقی نداره ، چون قدرتی ندارد.

mohammad 1400/2/19 -17:54

علیرضا ماله کشی نکن

ناشناس 14 41 پاسخ 1400/2/19 -12:42

هشت سال تمام تند رو ها لحضه ای آرامش نداشتن.. که نکند دولت بتونه یه کار مثبت انجام بده ---روحانی کاری نتونست انجام بده نه اینکه نخواست

رمضانی 1400/2/19 -14:11

زمان دکتر محمود نفت بشکه ای 125 دلار وفروش روزانه نفت حداقل دوونیم بشکه در روز. زمان روحانی نفت بشکه ای 40 دلار و فروش زیر صدهزار درروز. در زمان روحانی سیل و زلزله های ویرانگر وبالاتر ازهمه بحران جهانی کرونا که ویرانگر اقتصاد دنیا بود.شخصی را می خواهیم قضاوت کنیم فارغ از حب و بغض و منصفانه قضاوت کنیم حتی اگر از او خوشمون نمیاد

چ 1400/2/19 -14:15

نمیتوانست

ظریف 1400/2/19 -15:46

ای شیطون نکنه روحانی یا ظریفی که پیام دادی!!!!

1400/2/19 -16:03

مطمئن باش روحانی یا ظریف، لحظه رو نمی‌نویسن لحضه

ایرانی 1400/2/19 -16:09

حداقل یک کار درست به نفع ملت ایران و کشور باید انجام داده باشد؛ آن یک کار را بفرمائید

گروگان 1400/2/19 -20:36

جناب رمضانی: در تمام سال های گذشته، گروهی به شدت در صدد رابطه با غرب بودند که همیشه بی نتیجه بوده. روحانی با تمام قوا ایستاد تا آخرین تلاش رو صورت بده و رابطه با غرب رو ایجاد کنه. رابطه با غرب فقط در یک صورت امکان پذیره : تسلیم شدن. تمام فشار روی مردم برای تسلیم کردن مردم بود و البته سیل و زلزله به کمکش اومد تا بتونه فشار رو مردم بیشتر کنه. حالا یک تفسیری از کم و زیاد شدن قیمت دلار ارائه کنین و یک تفسیری هم از کم و زیاد شدن قیمت نفت لطفا.

تو خود حدیث مفصل بخوان...........! 1400/2/19 -20:53

اتفاقا پیرو حرف شما 2 سال پیش که یکباره سختیها هوار شد رو سر مردم یکی از فرماندهان سپاه خیلی راحت گفت: عوضش مردم فهمیدن یا باید به نماینده ما رای بدن یا همین اوضاع و احوالشون خواهد شد!!!!

لیلا 25 6 پاسخ 1400/2/19 -12:40

فقط برای هشت پشتش پول جمع کرد و خانواده خودش روبه پست و مقام رساند

یکی از مردم 1400/2/19 -20:56

کدومشون جمع نکردند؟؟؟؟!!!!.... اعراب هم به شدت میخورند و کاخهای آن چنانی و ثروتهای کلان ولی به مردم هم میدن تو ایران همشون میخورند ولی ته مونده هاشونو هم به مردم نمیدن! یعنی دستمزد کار خود مردم رو هم از یک سوم بیشتر نمیدن!!!!

رمضانی 13 29 پاسخ 1400/2/19 -12:38

بدشانس ترین رییس جمهور به دلایل زیر 1)بحران جهانی کرونا که اقتصاد دنیا را به نابودی کشاند 2) همزمانی اش با حاکم شدن ی دیوانه زنجیری وبه شدت ضد ایرانی بنام ترامپ در کاخ سفید که با خروج از برجام ظالمانه ترین تحریمها را علیه مردم ایران اعمال کرد وباعث فروش نفت ایران به زیر صدهزار بشکه در روز شد اگه عیبهاشو میگیم محدودیتهاشو را هم در نظر بگیریم یادمون نره همین شخص در پایان دوره اول کارش با کسب 24 میلیون رای مهر تایید از ایرانیان را گرفت

هادی 1400/2/19 -13:01

آهان پس رای ایشون واقعی بوده ولی رای احمدی نژاد تقلب !!! اصلاح طلب ها که اصلا انتخابات تو ایران رو قبول ندارن حالا چون 24 میلیون رای آورده باید هر بلایی خواست سر ملت بیاره . کارنامه قابل دفاعی نداره دوست عزیز

ناشناس 1400/2/19 -13:38

این حرف درسته

؟ 1400/2/19 -14:50

مگه نگفت تحریم ها رو طوری رفع کردیم که هیچ کسی نمیتونه مجددا اونا رو برگردونه ؟؟

ایرانی 1400/2/19 -16:11

واقعا به دلیل عملکرد 4 سال اول رای آورد یا ........؟؟!!

1400/2/19 -17:06

به هادی: ببین تجربه ثابت کرده، هر وقت اصلاح طلبان انتخابات رو تحریم نکردن، برنده بودن. و سال ۸۸ اصلاح‌طلبان انتخابات رو تحریم نکرده بودن، پس صددرصد برنده بودن. اما هروقت اصلاح‌طلبان انتخابات رو تحریم کردن، مثل همین انتخابات مجلس اخیر، اصولگراها برنده شدند.

mohammad 1400/2/19 -17:57

یا ابوافضل مرزهای وقاحت جا به جا شد ، آخه دوست عزیز این چه استدلالی میکنی ، هروقت اصلاح طلب ها انتخابات رو تحریم نکردن برنده بودن!!!! پس اون میرحسین موسوی چی بود؟ اصلاحاتی نبود؟ لطفا آدم باش و منطقی نظر بده و چنین استدلال های دوهزاری نگو.

ناشناس 18 2 پاسخ 1400/2/19 -12:38

سکوتم از رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست.

ب ناشناس 1400/2/19 -17:55

دلت مال چاپلوسیه

حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصادوبیمه 37 6 پاسخ 1400/2/19 -12:37

سلام در یک کلام گند زد به مملکت.بخصوص نقطه سیاه اش درگیری های سال98 بابت گران شدن بنزین بود . بالاخص وقتی سوال ازش کردن .گفت صبح جمعه من رفتم پمپ بنزین دیدم بنزین گران شده است . این یعنی توهین به شعور 80میلیون ایرانی.

یه ایرانی 1400/2/19 -20:58

نه که قبلش همه چی گل و بلبل بود!!!!

مهسا 12 7 پاسخ 1400/2/19 -12:27

این سوال رو باید چهار سال دیگه بپرسی که به روحانی راضی شده باشیم این حکایت تلخی است در ایران ولی هر رییس جمهوری از قبلی بدتر و آنهم به خاطر عقاید ثابتی است که با دنیا پیشرفت نمی کند در نتیجه هر روز عقب مانده تر می شویم

کاربر ناشناس 4 18 پاسخ 1400/2/19 -12:24

هرکسی یکسری نقاط مثبت ومنفی داره ،رییس جمهورهای قبلی همه معصوم بودن

ناشناس 1400/2/19 -14:33

دیگه اوضاع ب داغونی وفلاکت الان نبود واقع بین باشیم

ناشناس 18 4 پاسخ 1400/2/19 -12:19

8سال. ریاست روحانی مگر خوبی وخوشیو وآسایش داشتیم مگر خیانتشونو. ودورغگوئی وخالی بندیشو تو برجام بیفرجام ندیدیم هیچکس دلش خوش نیست جز یکعده که وابسته ب دولت ودلار جهانگیرین. مالباخته ای ازبورس

داریوش 20 5 پاسخ 1400/2/19 -12:18

خلاصه دولت روحانی مذاکره باخت باخت تورم شدید فرهنگ افتضاح فساد شدید از بین بردن امنیت ملی بهره برداری سیاسی از بحران ها.

امیری 18 4 پاسخ 1400/2/19 -12:16

لکه ننگین ایشان و دولتش (به گروگان گرفتن معیشت مردم-موج سواری کردن در دوران کرونا که همه چیز و رو سه الی چهار برابر کردند چون فهمیدند مردم به جونشون بیشتر اهمیت میدند و به اینکارها کاری ندارند -جریمه های منع تردد شبانه دوران کرونا که سود سرشاری نصیبشون کرده تا الان- اختلاس-دزدی-فریبکاری-دزدی سرمایه های مردم در بورس-اختصاص ارز 4200 به برادر و بستگانشون تا ارز 4200 بگیرند و دارو وارد کنند بعدش برند و موز وارد کنند و قیمت موز رو به 10 برابر برسونند البته منظورم پدر داماد آقای روحانی شاید نباشه ها! دروغگویی- کاهش ارزش پول ملی-افزایش بی سابقه قیمت طلا و سکه و ارز ( چون خودشون خریده بودند و داشتند تا جو روانی ایجاد کنند و ثروت اندوزی کنند و مردم رو با اینکار ها بیشتر و بیشتر فقیر تر کنند و خودشون و فرزندان غرب نشین نشون تو قمارخونه ها و کازینو های آمریکا و انگلیس و کانادا و سایت های شرط بندی خوش بگذرونند و به ریش مردم بخندند ) در تاریخ ثبت و قضاوت خواهد شد.

سید محسن موسوی 18 4 پاسخ 1400/2/19 -12:09

بسمه تعالی با سلام ایشان به درد گاوچرانی هم نمی خورند ولی اف بر کسانی که ایشان را رئیس جمهور کردند از رای دهندگان گرفته تا شورای نگهبان خصوصا فقهای شورای نگهبان که اسمشان را تریلی نمی کشه به فقها عرض میکنم کمی از خدا بترسید چرا چنین کسی را تایید کردید این فرد دهها سال است دم دماغ شما بود چرا نشناختید وَ إِنَّ الْقَبِيحَ مِنْ كُلِّ أَحَدٍ قَبِيحٌ وَ إِنَّهُ مِنْكَ أَقْبَحُ لِمَكَانِكَ مِنَّا کار زشت از هرکسی زشت است و از تو زشت تر است چون به ما انتساب داری

علی 11 6 پاسخ 1400/2/19 -12:03

ایشون چون معمم بود همه بدبختی بر سر مردم آورد ولی هنوز از بالا هواشو دارند ولی احمدی نژاد پاک دست چون این لباس را نداشت ترور شخصیت شد قضاوت با مردم هست دولت احمدی نژاد با دولت روحانی از لحاظ کارنامه عملکرد قابل قیاس نیست و این در ترازوی عدل علی بازخواست دارد و نتیجه دین گریزی در جامعه هست

برو خودتی! 1400/2/19 -20:59

تا 700 میلیون دلار میشه پاکدست؟؟؟ از اونجا به بعد میشه دزد و کج دست؟؟؟؟

فاطمه 3 19 پاسخ 1400/2/19 -11:58

روحانی آدم بدی نیست فقط سیاست مدار خوبی نبود

ایرانی 1400/2/19 -16:13

تعریف آدم بد را بفرمائید تا مقایسه کنیم وعده الکی به مردم دادن کار آدمای بد است یا خوب ؟

بردیا 3 19 پاسخ 1400/2/19 -11:57

خوب بود منتها ایشان اختیارات محدودی دارند

کاربر ناشناس 3 18 پاسخ 1400/2/19 -11:52

واقعا متاسفم براتون چقدر باید سطح فکر پائین باشه که پنجاه پنج شنبه افتتاح رو به اون عظمت نبینه چند تا عکس رو بیاره برای کوبیدن رئیس جمهور تاریخ شهادت میدهد که دکتر حسن روحاتی بهترین رئیس جمهور بعد از انقلاب بود

ایرانی 1400/2/19 -16:15

آیا شما ایرانی هستید ؟!!!!!!!!!!!

کاربر 1400/2/19 -19:42

از کجا پیام میدی؟ نکنه فریدون باشی خخخخ

هوادار 1400/2/20 -04:41

البته تو رکورد گرون کردن اجناس و ایجاد تورم ۱۰۰۰درصدی

به کاربر ناشناس 1400/2/20 -18:18

۵۵ شنبه افتتاح؟چیو افتتاح کرد؟کجا؟کی؟

صبور 5 2 پاسخ 1400/2/19 -11:47

به حمید پاپی : این سوال که این همه اموال را از کجا اورده اند را باید از خیلی ها سوال کنند منتهی شما چون تفکر کوتاه قشری نگری وجناحی دارید فقط ایشان رامخاطب قرار می دهیداز صادق محصولی هم باید پرسید ، از مجتمع سازان به اصطلاح اموزشی در زمین های چند هزار متری بنیاد مستضعفان نظیر قالی باف و حداد وجاسبی و توکلی و.... از دکتر ولایتی هم باید پرسید ملک هزار متری خود را در کنار کاخ سعد اباد از کجا گرفته ، از محمدجواد لاریجانی باید سوال شود زمین ۸۰۰ هکتاری که به بزرگترین دامداری خاورمیانه تبدیل شده را از کجا اورده ، از شمخانی هم بای سوال شود املاک چند صد میلیاردی در ولنجک و لواسان را از کجا اورده و .... از خیلی ها باید سوال شود جان جانان . چند وقت قبل فتاح از چه کسانی خواست اموال بنیاد مستضعفان را پس بدهند ؟ ایا او را به عذر خواهی و سکوت وادار نکردند ؟

هموطن 0 3 پاسخ 1400/2/19 -11:44

ترس از دیوار شد تدبیر و امید به کدخدای خارجی و گره زدن آب و نان مردم تو 8 سال فقط به برجام و عدم اعتقاد قلبی از توان و تخصص داخلی حتی به اونهایی که بهش رای دادن. همیشه اتفاقات بد در طی سال برای همه ادوار بوده اما عدم مدیریت تک بعدی برجامی و داشتن راهکارهای مختلف و اعتماد به مردم کشور گرهها را باز کرده.

منتظربهشت 8 1 پاسخ 1400/2/19 -11:35

هرکه حرف بزرگترشو گوش نده هرکاری سرش بیاد حقشه خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد

شوقی 4 2 پاسخ 1400/2/19 -11:32

همان نظر بابت همه روساء جمهور در این ۴۲ سال اولش مورد تایید نظام هشت سال بعد منفور و مقصر همه بلاهای دنیوی و اخروی و خارجی و داخلی بعدی هم همانطورشک نکنید

محسنی 6 2 پاسخ 1400/2/19 -11:30

#مرد_نفاق

علی بدپور 8 3 پاسخ 1400/2/19 -11:30

او یک انگلیسی_آمریکایست . چون فقط دقدقه ی رضایت اونها رو داره . او یک تجربه تلخ ملت شریف ایران است

محمد 8 2 پاسخ 1400/2/19 -11:28

هشت سال روحانی کشور را هشتاد سال به عقب راند

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1400/2/19 -11:24

دراین هشتسال مردم ازدولت ومجلس ضربه خوردنندجواب سرپل صراط

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1400/2/19 -11:21

چون دنیاگذرد غمی نیستخدابزرگه

فدایی 8 2 پاسخ 1400/2/19 -11:09

روحانی یکی از نمونه بارز کاخ نشینی، رانتخواری مسئولین است که به اسم اسلام و امام حسین در حال سواری هستند

رضا 7 1 پاسخ 1400/2/19 -11:08

این آقا و وزراش همه خائن هستند با خیانت هایی که کردندوهمه چیز را به فنا دادند به کام دل دشمن عمل کردند.بعید نیست جز فراماسون ها باشند

غمباد 5 0 پاسخ 1400/2/19 -11:05

استادی داشتیم میگفت رییس جمهور سوای از تدبیرو مدیریت باید چهره ای امیدوار وبا نشاط داشته باشد ،

ناشناس 8 1 پاسخ 1400/2/19 -11:02

خون پاک شهدا همه دروغ گویان و مفسدان را رسوا و بی آبرو و خوار و ذلیل می گرداند.

بنده خدا 4 1 پاسخ 1400/2/19 -10:57

کی هست این اقا ؟ اختیاری هم داشته؟

ناشناس 1400/2/20 -18:19

اگه اختیار نداشته چرا استعفا نداده؟چرا دولت محترم کاندید برای ریاست جمهوری داره؟

غیر قابل نشر 2 3 پاسخ 1400/2/19 -10:47

میخواست کار بزرگی بکند اما به اندازه کافی توان و پشتکار نداشت.

مهدی 2 3 پاسخ 1400/2/19 -10:36

دارن کاری میکنند که اگر خودشون رای نیارن که عمرا نمیارن و فقط عده ای مثل خودشون بهشون رای میدن مردم رو نسبت به انتخابات دلسرد کنند که نکنه کسی بیاد مثل اقای رییسی و کارها درست بشه با اتکا به توان کارگران .محققان.دانشمندان و اون وقت رسواتر بشن.

نگین 21 2 پاسخ 1400/2/19 -10:28

ریاست جمهور آنچه برزبان آورد با آنچه عمل کرد برابرست با اصحاب نفاق ودوریی وچاپلوسی خواه معمم بوده باشد وخواه غیرمعمم

کامبیز 1400/2/19 -12:17

فقط لباس روحانیت به تن کرده واین لباس رو بد نام می کنه.

کاربر ناشناس 35 3 پاسخ 1400/2/19 -10:27

نظرمن فقط نابودی این مردک

تز وآنتی تز 6 0 پاسخ 1400/2/19 -10:25

درکشورایران هرچندشکارکردن تصاویرشخصیتهاازجمله ریاست جمهوری نکته مهمی ندارد .اهمیت شخصیتها وافرادمطرح درکشوردرجایی اهمیت پیدا میکند که ملتها به سطحی ازرفاه مناسب ،برخورداری آسان ازامکانات موجود کشور، نبودن فقروبیکاری،گسترش فراگیرصنعت وکشاورزی مکانیزه، استحصال آبهای سرگردان و ایده های نو دربخش کشاورزی رسیده باشند کشوریکه که تقریبا خودش را محصوردرمیان سایر کشور ها نموده ویا با رفتارهای سیاسی رجال مذهبی ومدیریت ناکارآمدش همه مردم را درحصار قدرت خود قرارداده واجازه رشد ونمو بهیچکس بجزآنچه آنان میخواهند داده نمیشود محصولی جز فقرونکبت، گسترش بی عدالتی، بیکاری وعدم اشتغال مناسب،فساددردستگاهها،گسترش اعتیادبه مواد افیونی، گرسنه نگه داشتن مردم ودهکهای پایین،حیف ومیل منابع کشورتحت عنوانهای مجعول وظاهری لعاب خورده ومیلیونها رفتارنسنجیده دیگرنخواهدداشت.آنچه مشهودبوده ونیازبه تحلیل نداردزاییده همین رجال تعریف شده شورای نگهبان است .هنوزبیاد داریم‌که بما میگفتند کشورجهان سومی وعقب نگهداشته شده که بیگانگان تعمدا ما را عقب نگهداشته بودند اما اکنون هم ما را به همین عنوان سرگرمی درست کرده اند هیچ جایی ازاین کشور را شما ملاحظه نخواهید کرد که ناکارآمدی را درآن نبینید .ریاست جمهوری که ازعهده هیچ کاری برنمیاید ودرپیشگاه عدل الهی باید مواخذه شود باید توسط حاکمیت او را ازگزندافراد مصون بدارند .واه واه واه

پرتوی 1400/2/19 -13:08

در کلیت موضوع درست می فرمائید اما انسان ها در نقطه های عطف زندگی سیاسی که تحت فشار شخصیت فردی قرار می گیرند آن ضمیر پنهان و یا ناخودآگاه فرویدی خود را نشان می دهند .اما ر بین رئیس جمهورهای گذشته و حال این آقای روحانی حیله گر ترین آنه می باشد سراسر شخصیت ایشان با ریا و فریبکاری است من خودم دوره اول به ایشان رای دادم اما پشیمانم اشتباه کردم. در مجموع با نقطه نظرات شما موافقم و در نوشته شما وزانتی وجود دارد.

حمیدپاپی 18 1 پاسخ 1400/2/19 -10:21

با سلام وقتی تفکر لیبرالی و سرمایه داری باشد بیش از این انتظار نباید داشت. امام راحل فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. از یک کاخ نشین نجومی بگیر و اشرافی که غرق در پول و ثروت است و فرزندانش نیز در اروپا خوشگذرانی می کنند. من نمی دانم چرا روحانیون و مراجع چنین زندگی یک طلبه را محکوم نمی کنند. هر کاندیدا ابتدا محل زندگی خود و فرزندانتان را به مردم اعلام کند و بگوید این همه پول و ثروت را ازکجا آورده است . مردم خودشان تکلیفشان را روشن می کنند.

شوقی 1400/2/19 -11:35

میدانی معنی لیبرالی چی هست تفاوت حکومت دینی با حکومت سکولار چیه و کدام یکی برای بشریت و انسانیت بهتر یا فقط چیزی گفتی و تکرار حرف دیگران که مملکت نابود کردن تکرار میکنید

ناشناس 1400/2/19 -12:01

برای این مراجع محکوم نمی کنند که خودشان هم به نوعی بچه هاشون یا آمریکا و کانادا هستن یا به نوعی تجارتشون به اون ور آب گره خورده

مهری 27 2 پاسخ 1400/2/19 -10:18

آقای روحانی ۸سال مملکت به ویرانی تبدیل کرد فقر بدبختی گرانی دزدی اختلاص پولشویی تمام خلافهای عالم در زمان آقای روحانی بیشتر شد چون هر کدام از آقایان مسعول برادر یا داماد یا دخترشان با دزدی گرفتن الان پرونده دارن برت دیگه برنگر دن انشالله

1400/2/19 -10:29

مهری خانوم، اختلاص نه، اختلاس

کاربر ناشناس 10 0 پاسخ 1400/2/19 -10:02

ا یشون هم مثل بقیه تاییدیه از شورا داشته چندین نفر ثبت نام میکنند برای رقابت ۴ نفر را تو چین میکنند این اقا را همانها تایید کردند اگه بد شده تشخیص بد بوده

پرتوی 12 0 پاسخ 1400/2/19 -09:53

نون به نرخ روزخور.

متحیر 13 0 پاسخ 1400/2/19 -09:42

واقعا خجالت آور است ذات در اعمال انان تجلی میابد متاسف و خشمگینم که چنین فردی 8 سال نماد حکومت کشورم بوده و هنوز نیز هست......

.... 3 9 پاسخ 1400/2/19 -09:41

۲ سال نخست خوب بود . نظم و آرامش وجود داشت . بودجه به موقع به مجلس می رفت . ۲ سال پایانی بد بود . البته در این دولت بدشانسی های زیادی مانند سیل ، زلزله و کرونا هم بود ولی ترامپ رو جزو بد شانسی ها نمیدونم . چرا ؟ چون میگفتن تحریم ها رو رفع کردیم و هیچ کسی نمیتونه مجددا آنها رو برگردونه .!

ناشناس 5 34 پاسخ 1400/2/19 -09:39

درود به این مرد بزرگ وتواناکه در این هشت سال با صداقت به مردم خدمت کرد

ایرانی 1400/2/19 -16:18

شما حالت خوبه ؟ سلامتی ؟

ناشناس 1400/2/19 -19:41

دارم از بی لیاقتی دولت خفه میشم واز قصداین رو نوشتم

یکی از مردم 1400/2/19 -21:05

من بزرگی و تواناییش رو ا این اندازه که شما میگی اصلا قبول ندارم ولی اینو میدونم که هیچکس دیگه ای تو این 3 سال که حتی تحریمهای زمان جنگ هم به گردش نمیرسه نمیتونست دوام بیاره...البته برخی کارها مثل بورس و...با دستور بالاتر به نام روحانی ثبت شد!!!!

ناشناس 1400/2/20 -18:23

این چه حرفیه که میزنید یعنی از نظر شما تحریم های امریکا به تنهایی از تحریم های سازمان ملل سخت تره؟توی دولت احمدی نژاد ما تحریم سازمان ملل بودیم با تحریم امریکا ولی الان فقط تحریم امریکاییم

میثم 10 1 پاسخ 1400/2/19 -09:36

مملکتی که دو قطبی باشه همینه همیشه ی جناح نگاه میکنه جناح بعدی دزدی میکنه همیشه سر مردم بی کلاه می‌مونه همون کش کش خودمون هر کی برد برد خود روحانی هم گفت برد برد ولی مردم نفهمیدن

ایرانی 17 3 پاسخ 1400/2/19 -09:33

8 سال خیانت وبیگانه پرستی و توهین وفحاشی بمردم و دزد پروری ونوکری امریکا وانگلیس واسرائیل

علی 18 2 پاسخ 1400/2/19 -09:30

چیزی ک عیانست چه حاجت به بیانست

ناشناس 19 2 پاسخ 1400/2/19 -09:28

ضعیف ترین و بی تدبرترین دولت بعداز انقلاب بدون شک ۸ سال دولت روحانی بود رای بی رای

کاربر ناشناس 6 7 پاسخ 1400/2/19 -09:28

حالا کدامیک خوب بودن که روحانی نفر دوم باشه همشان فکر منافع فردی

مورچه 15 1 پاسخ 1400/2/19 -09:25

حسن فریدون وحسین فریدون ونوبخت اعدام وزرای دولت حبس ابد اگرعدالت هست

حسن حسینی 12 0 پاسخ 1400/2/19 -09:22

بدترین دوران در طول 100صد سال

رای بالا به کاندیدای ضد فساد 5 1 پاسخ 1400/2/19 -09:19

امیدوارم دوره تکنوکرات های متکبر جذاب !! و خودپسند محبوب !! هرچه زودتر در این انتخابات بسته شود و در موزه تاریخ ایران به عبرت گذاشته شود .... تکنوکرات هایی که نه به عدالت معتقدند و نه برای مردم ارزش قائلند..... مثل امریکایی ها که فقط 5 کشور دنیا را جامعه جهانی می دانند و دیگر کشورها را هیچ و پوچ این حضرات هم فقط اطرافیان و چند سلبریتی که به حمایت آنها مدیون هستند را جزو مردم می دانند و لاغیر .... این 8 قاب گویای تصاویر تلخ است که به مردم مظلوم کشور تحمیل شده است . اگر عبرت بگیریم و بیخود و بی جهت تعصب خرج نکنیم وبا یک انتخاب درست میتوانیم این نمایش تلخ را برای همیشه جمع کنیم.

بازنشسته 2 10 پاسخ 1400/2/19 -09:12

روحانی همه تلاش خود را کرد تا با برجام با جامعه جهانی در صلح و اشتی باشد .اما مخالفان داخلی مخصوصاً شخص اول مملکت مانع کار ایشان شد فلاکت امروز ما ثمره همین مخالفان است . تاریخ قضاوت خواهد کرد . روحانی باهمه کاستی های که داشت . رئیس جمهور خوبی بود. اما کارشکنان قدرت مند داخلی از همان روز اول مانع کارش شدند...

رضا 1400/2/19 -11:10

اخه نابغه همون برجامشون بود که اوضاعمونو بدتر کرد و سلطه دشمن را بر ما بیشتر کرد نادان بی خرد

سعید از تهران 1400/2/19 -12:32

روحانی همه تلاش خود را کرد که تمام خطوط قرمز در برجام را رد کند و توافق بی برجامی را به کشور تحمیل کرد که حاصلش تحریم ها ی ظالمانه و دلار سی هزار تومان و بیکار کارگران امثال بنده بود . خداوند از تقصیراتش نگذرد

قیطاس 7 1 پاسخ 1400/2/19 -09:07

واقعا نظر می‌خوایم خجالت نظری ندارم البته کل مردم ...زلیلمون کرد مردم وکلا افسرده کرده فقط خداوش نگذر و زلیلش بکنه

ناشناس 12 0 پاسخ 1400/2/19 -08:46

اگه انقلاب نشده بود الان شیخ حسن تو بهشت زهرا داشت نماز قضا برا میت میخوند

آریایی 1400/2/19 -11:42

فقط شیخ حسن ؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس 1400/2/20 -18:26

شیخ حسن که قبل از انقلاب که معمم نبود بزرگوار

مژگان 12 3 پاسخ 1400/2/19 -08:39

من از روحاني كمال تشكر را دارم كه باعث شد ديگر هيچوقت به پاى صندوق راى نروم روحاني متشكريم

ناشناس 8 0 پاسخ 1400/2/19 -08:35

بدبختي جوان ها، شرمندگي پدران سرزمينم، نااميدي نسبت به آينده و مرگ ايران عزيز

رضا 15 1 پاسخ 1400/2/19 -08:32

من فقط میتونم بگم اون دنیا از هیچکدوم اینا نمیگذرم

حرف حق 1400/2/19 -13:17

اون دنیا رو بی خیال کی دیده ؟؟؟ اگه می تونی این دنیا حق و بگیر..... به خود خدا قسم که اگر یک کدو از این حرکات زمان شاه انجام می شد .....چه ها که میشد می گفتند وووووو از ما است که بر ما است ..... خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد

دن کیشوت 15 0 پاسخ 1400/2/19 -08:25

آیینه تمام نمای نظام سرمایه‌داری، فری ریش قشنگ!

حسین 2 6 پاسخ 1400/2/19 -08:24

بنده خدا روحانی در این 43 سال انقلاب خیلی تلاش کرد که شاه رو برگردونه ولی موفق نشد بازم دمش گرم که در این چند سال حتی یک لحظه از هدفش کوتاه نیامد

علی 6 10 پاسخ 1400/2/19 -08:23

هیچ بدی نرفته که جاش خوب بیاد ، اصلا تو ایران هیچ سمتی اختیاری نداره .

الن 7 16 پاسخ 1400/2/19 -08:15

عملکرد روحانی ، عملکرد نظام ، فقط نادان ها با نقد دولت سعی در تطهیر نظام دارند.

هادی 1400/2/19 -13:03

مگه هدف روحانی و دار و دسته اش این نبود که نظام رو بد جلوه بده ... اینم نتیجه اش