روایت عجیب و شنیدنی جداشدن روح از بدن یک جوان بعد از تصادف/ ویدئو

ویدئو زیر مربوط است به روایت عجیب و شنیدنی جوانی که بعد از جدا شدن موقتی روح از بدنش در یک تصادف هم آثار وحشتناک دزدیدن یک پفک در کودکی‌اش را دیده بود و هم ملکوت شاد کردن دل کودکان را.

روایت عجیب و شنیدنی جداشدن روح از بدن یک جوان بعد از تصادف/ ویدئو

منبع: خبرگزاری دانشجو

38

حجم ویدیو: 18.07M | مدت زمان ویدیو: 00:13:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • غیرمسول
    0

    قابل توجه مسولین...

  • m
    0

    دزدیدن پفک این همه عزاب دارد بس دزدیدن دکل نفت چی دارد

  • tina ameri
    0

    خدایی خیلی بد توصیف میکنه

  • ناشناس
    0

    من ببینده برنامه هاشون هستم شبکه 4 هرروز ساعت شش ونیم وتکرار فردا بعداز اذان ظهر توصیه میکنم ببنید

  • ناشناس
    0

    خطرناک ترین ترفندهای دین فروشان مذهب فروش را بشناسید!!! --- مقید کردن تفسیر و تاویل نقش حیاتی و سرنوشت ساز تبلیغی و آموزشی احکام و اعتقادات شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری قرآنی به تعداد افراد غیر موجود که بحکم خداوند در قرآن بشر اند و به زمان و مکان و دانش و توان محدود ؛ مقید هستند دکانی است که دین فروشان مذهب فروش برای ترویج کاسبی حرام من در آوردی پروری و خرافه گستری و تحریف احکام و اعتقادات قرآن و ابتکار احکام و اعتقادات انحرافی و ترویج جعلیات متضاد با قرآن و عقل بنفع کاسبی حرام خود و بنفع دشمنان بیگانه باز کرده اند. این دین فروشان مذهب فروش با این کاسبی حرام اذهان توده های مردم متدین نا آگاه را برای گمراه کردن و سرکیسه کردن و دوشیدن آنان در راستای تامین منافع حرام خود و تامین و تضمین اهداف پلید اربابان بیگانه ی خویش قبضه می کنند. این شیادان برای این که بتوانند با ترفندها و نیرنگهای شیطانی خود اذهان توده های مردم متدین را بنفع تفرقه افکنیها و فتنه انگیزیهای دشمنان دین و مذهب قبضه کنند ؛ مذبوحانه تلاش می کنند پیوسته من در آوردیها و خرافات و جعلیات غیر قابل اثبات متضاد با محکمات مفصل قرآن را بنام اهل بیت مظلوم پیامبر ترویج کنند.

  • ناشناس
    0

    سلام من کلیپ رو نگاه نکردم ولی بدانید هر گناهی در سن تکلیف برای انسان نوشته میشه، یعنی مرد ۱۵ سال و دختر ۹ سال لذا زیر این سنین بعلت ناقص بودن عقل گناهی برای انسانها نوشته نمیشه! از طرفی اگر کسی در هر سنی گناهی رو از روی عدم اطلاع از گناه بودنش انجام دهد بازم برایش گناهی نوشته نمیشود این نظر بنده هست حالا قضاوت با عقل شما با تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها