دادستان عمومی و انقلاب گلبهار مطرح کرد

بازداشت حاضران در پارتی مختلط در ییلاقات مشهد


14 اردیبهشت 1400 - 17:41
60913cb728006_60913cb728009
۱۶ زن و مرد که در یک پارتی مختلط در گلمکان حاضر شده بودند دستگیر شدند.

خلیل الله برزنونی، دادستان عمومی و انقلاب گلبهار از دستگیری ۱۶ زن و مرد در یک پارتی مختلط خبر داد.
دادستان گلبهار با اشاره به اینکه این مراسم در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان برپا شده بود اظهار داشت: بلافاصله پس از گزارشات واصله با دستور دادستانی، ۱۶ زن و مردم که در یکی از باغ ویلاهای گلمکان مشغول رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند.

۱۶ زن و مرد که در یک پارتی مختلط در گلمکان حاضر شده بودند دستگیر شدند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60913cb728006_60913cb728009
14 اردیبهشت 1400 - 17:41

خلیل الله برزنونی، دادستان عمومی و انقلاب گلبهار از دستگیری ۱۶ زن و مرد در یک پارتی مختلط خبر داد.
دادستان گلبهار با اشاره به اینکه این مراسم در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان برپا شده بود اظهار داشت: بلافاصله پس از گزارشات واصله با دستور دادستانی، ۱۶ زن و مردم که در یکی از باغ ویلاهای گلمکان مشغول رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند.

منبع: تسنیم

38

نظرات 109
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
دانیال 1 3 پاسخ 1400/2/16 -13:18

مردم چقدر خرافاتی

Star 1400/2/16 -15:01

شما انگار حالت زیاد خوش نیست شب قدر خرافاته؟

M. Kh 5 1 پاسخ 1400/2/15 -23:50

آقایونی که دیدگاه شون مانند آقای ناشناس است باید بدونند که امر به معروف ونهی از منکر خواسته پروردگار است وربطی به دین وغیره ندارد ،،تا بحث آن پیش میآید همه فیلسوف می شوند و چرندیات تحویل می دن اصولا امثال شما به خدای متعال هم اعتقاد ندارند وبا عقل ناقص شون آسمون وریسمون می بافند میگویند آخوندها مردم رو دین گریز کردن، شما راهی که خداوند بوسیله قرآن و پیامبر جلو پایتان گذاشته بروید این چه ربطی به آخوند یا غیر آخوند داره درسته خیلیها از آخوندها بیزارند اما این موضوع چه سنخیتی با خدا پرستی وصراط مستقیم دارد خداوند در جای جای قرآن راه راست را به بندگانش نشان داده اگر شماها رهرو نیستید دیگه حق ندارید اظهار نظر کنید چون فهم ودرک خوب از بد را ندارید اصولأ وقتی در صراط مستقیم نباشی ومعنی ومفهوم ان را ندانی تعجبی هم نیست آنچه خواستهٔ دشمنان دین وایمان و کشور است شما بر زبان بیارید،، خداوند همهٔ ما را براه راست هدایت کند واین درک وشعور رو به همهٔ ما عطا فرماید تا براحتی در خط شیطان نباشیم و دیگران را راحت قضاوت نکنیم امییییییییییین یارب العالمین

دانیال 1400/2/16 -10:47

شما دیگه ساکت شو. بس لطفاً.

به منافقین 1400/2/16 -11:33

خخخخخ ناشناس اسمش دانیاله دنی کوچولو خفه

دانیال 1400/2/16 -13:16

آقای به منافقین هرچی گفتی خودتی. خجالت بکش ادبت کجا رفته

ناشناس 3 1 پاسخ 1400/2/15 -22:22

اجنبی ها کشور رو بدست گرفتن نتیجه شد فاصله ی مردم از دین و مذهب. وقتی بخاطر مهمونی دستگیر میکنید باعث میشه نسل الآن و نسل های آینده از هرچه دین است متنفر شوند.

سپهر 4 0 پاسخ 1400/2/15 -22:22

دوستان عزیز اگه با هر دین و مذهبی هستید و هر اختلاف عقیده ای که دارید این موضوع رو فراموش نکنید اگر خدایی نکرده روزی دشمن به کشور ما حمله کرد هیچوقت اتحادتونو از دست ندید و برای ناموس و فرزندانتون با هم یکصدا باشید دشمنان کشورو با توهین به هم دل شاد نکنید. امیدوارم دین رو با تحقیق زیاد انتخاب کنید تا انقدر در هرچیزی سست نباشید و بخاطر لجبازی یا دزدی افراد دیگه نظرتون سریع عوض نشه.

یحیی فرهانی 4 1 پاسخ 1400/2/15 -15:09

به خدا پناه می برم از دست این ملجم ها

ما ملت امام حسینیم (مهری ) 4 2 پاسخ 1400/2/15 -13:58

بی دینهای شیطان صفت

داریوش ش م ع 3 9 پاسخ 1400/2/15 -09:29

به همه عرب پرستها اینجا ایرانه وما هم ایرانی تو کشور عراق این چیزها عادیه اونوقت تو ایران یه عده مفت خور نون به نرخ روز خور شدن تصمیم گیر به شماها ربطی نداره شماها را باید اعدام کرد که تو کار مردم دخالت میکنید لعنت به هر چی عربه درود بر ایرانه بدونه اسلام

ل 1400/2/15 -12:19

ما عرب پرست نیستیم و ایران رو خیلی هم دوست داریم اما شما هم به اعتقادات کسی توهین نکن هر کسی و اعتقادش. من به اسلام اعتقاد دارم،اما حق ندارم که شما رو مجبور کنم که عین من فکر کنی وشما هم همینطور.من هم با شمای نژاد پرست که به اعتقاد بعضی از مردم توهین میکنی مخالفم و هم با افکار داعشی که پیشنهاد شلاق،اعدام و... دادن. اینا هم بهتر بود یه روز دیگه این کارو میکردن و پارتی میگرفتن،همونطور که ما وظیفه داریم به افکار شما احترام بزاریم شما هم وظیفه دارید به اعتقادات بعضی از مردم احترام بزارید.در ضمن ما هموطنان عربی هم در خوزستان داریم و اینو بدونید که همه ما انسان هستیم،لطفا این عینک نژاد پرستی رو از جلوی چشماتون بردارید.درود بر ایران مسلمان و تمدن ایران باستان و درود بر امام علی «ع» کسی که با شهادتش عدالت نیز از این دنیا رخت بر بست و درود بر اریو برزن و سورنا قهرمانان ملی ایران

مجید 1400/2/15 -14:13

پس میخوای بری هرجا فرم پر کنی دینتو بزن ایرانیه بدون اسلام تو نون به نرخ روز میخوری. همون مسئولین که دزدی میکنند به شماها رو دادند مثل علف هرز سبز شدید.

طاها 1400/2/15 -14:39

حداقل یه دینی برای خودت انتخاب کن ایرانیه بدون اسلام چه عنوان جدیدیه؟ مثلا ایرانیه یهودی یا ایرانیه مسیحی یا ایرانیه لاییک یا ایرانیه بدبخت...

غیرت داشتن 1400/2/16 -04:11

تو غیرت داریوش و کوروشم نداری ، ادای ایرانی رو هم در نیار. تو شرفت رو بخاطر اندیشه غلط از بین میبری. اگر کوروش کبیر بود الان سر از تن تو امثال تو جدا میکرد. مشکل اصلی اینه که بعضی ها دم از ایرانی بودن میزنن ولی غیرت و شرف و آبروی ایرانی ندارن. اگر دین را باور نداری ، خدا را باور داری بدان که دین خدا مشرف به کل جهان است ، و بخاطر راز و علم خود ، از یک جا شروع شده و بحث اصل و نسب و ایل و قوم و نژاد و کشور و ... هم نیست.

ناشناس 6 2 پاسخ 1400/2/15 -08:55

تو شهر علم الهدی چه خبره؟

ناشناس 5 1 پاسخ 1400/2/15 -08:28

واقعیت اینه که توی خیابونا همه دارن روزه خواری میکنن و اغذیه فروشیها باز هستن و مردم ایمانشون رو از دست دادن . با گرفتن و زدن و زندانی کردن مشکل حل نمیشه . فکر کنید ببینید چکار کردید که کار به اینجا کشیده که متاسفانه درصدی کمی از مردم روزه می گیرن .

عباسی 1 8 پاسخ 1400/2/15 -08:18

به چه جرمی ؟

سامان 3 5 پاسخ 1400/2/15 -07:57

پارتی ها مختلط برگزار میشوند.یک طوری تیتر زدید که انگار تو ایران زندگی نمیکنید.

اسید پاش 6 14 پاسخ 1400/2/15 -07:49

اینان رو باید در اسید حل کرد.هم خود و خانواده انان.تا چنین کفتارهایی در کشور هستند گرانی حل نمیشود

ل 1400/2/15 -12:28

دست از این افکار داعشی بردارید همین افکار داعشیتون باعث شده مردم از دین زده بشن. شماها نابود کننده حقیقی اسلام هستید.مطمین باشید حضرت علی «ع» اگر الان بود یکی از مخالفان شما داعشی صفتها بود که به جای رفتار انسانی با انسان گناهکار اینطور بلایی رو میخواید سرش بیارید لعنت بر شما گرگ صفتها که بویی از اسلام واقعی نبردید.

ناشناس 1400/2/15 -14:36

واقعاً برات متأسفم. تعصبات کورت کرده

اسید پاش 1400/2/15 -16:36

ساکت ‌باش معلون.اینجا کشور اسلامیه

ل 1400/2/15 -17:08

اگر با من بودی امیدوارم که خداوند هدایتت کنه.فقط همین

علم الهدی 9 3 پاسخ 1400/2/15 -07:46

جای من بسی خالی بود

سارا سعیدی 9 3 پاسخ 1400/2/15 -07:30

سلام وقت بخیر احترام شب بزرگ قدر بر همه مشخص است اما اگر گروهی تمایل به بزرگداشت این شب را نداشته باشند و مشکلی برای دیگران ایجاد نکنند به دیگران ارتباطی نداره.هرکس به دین خویش. از این همه اجبار در ۴۲سال آیا به جایی رسیدین؟جز اینکه نسل جدید دین زده هستند؟این را بدانید مشکلات مملکت با اجبار در مسائل دینی حل نمی‌شود بلکه با اجبار بر مسائل اخلاقی حل میشود.چقدر مردم را بخاطر دروغگویی و دورویی..تنبیه کردیم که حالا بخاطر مهمانی تنبیه میکنید؟برین اصول مملکت را درست کنید این همه اوضاع افتضاح است.بعد ۴۲سال باز هم مداخله در کار هم. تا حرفی میشه میگین امنیت..چه امنیتی که این همه دزدی و فساد هست..

ایرانی 6 13 پاسخ 1400/2/15 -02:38

خوبه والا تو ماه فضیلت تو مقدس ترین شهر کشور قرتی بازی؟!!! شب شهادت مولی چه معنایی داره این کارا ؟! اشد مجازات . او دسته از افراد که از رستگیری این منافقین انتقاد میکنن بدونن که هنوز رگ غیزت فرزندان مسلمان خشک نشده اینجور غلطا جاش تو این کشور نیست هر کسی دنبال رقص و آوازه در بازه جاده درازه میتونه بره کاباره های خارج ...... بریزه . دست بچه های مذهبی درد نکنه ما یا تمام وجود پشتییانتون هستیم .

ناشناس 1400/2/15 -08:22

آقای ایرانی اگه اینایی که بخاطر جشن و مهمانی دستگیر میشن منافق هستند پس شما که صبح تا شب داخل اینستاگرام به اصلاح طلبان و روحانی فحش میدی چه کسی هستید؟ آیا منافق نیستید؟

ناشناس 1400/2/15 -08:31

علتش رو شماها بگید . بر سر این جوونا چی آوردید که همه دین گریز شدن . هر چند باید حداقل در این شب احترام نگه داشت ولی اصل قضیه رو نمی تونید انکار کنید . تا 20 سال پیش شبهای احیا که می شد مو به تن آدم سیخ می شد ولی حالا و.....

هخا 0 5 پاسخ 1400/2/15 -02:26

با دورود به ملت عزیز و مظلوم ایران نظرات شما هم میهن ها را خواندم بوی نا آگاهی میآید اسلامی که در این نظر ها هست اصل نیست حتی از دین هم نیست واما مخالفها بوی تضاد میدن شاید خیلی از کسانیکه مخالف دستگیری آن عده بودن خودشان این کار را انجام نمی دادند و آنهایی که خودشان را در جایگاه قاضی قرار دادند وحکم صادر کردند همان هایی که خودشان را شیعه مینامند و ازامامان فقط روز تولد ورحلت وشهادتشان را میدانند واز امامت وچرا آن بزرگواران را امام مینامند هیچ نمیدانند وعدهای اصلا از دین اسلام فقط عزا داریش را میدانند مظلومیت ایرانی از نا آگاهی ست چون شیعه در ایران اینگونه معرفی شده واز اصل ان هیچ معرفی نشده آنهایی که آن جشن را گرفته اند به نوعی اعتراض خودشان را بیان کرده اند چون آن امام بزرگوار در شیعه مظهر عدل وعدالت است چیزی که در حکومتی که بنام آن بنا شده یافت نمیشود وآنهایی که خودشان را در مقام قاضی گذاشته اند بی شک از تبار همان ابن ملجم هستند چه بسا آن ملعون حافظ قران بود اما اینها قران بلد نیستند ایکاش کمی تفکر میکردید شاید خیلی دیر شده باشد اما اگر خودتان را شیعه مینامید حدالامکان کمی نهج البلاغه بخواند خوب است به امید آن روز شاید هم شب خداوند همه مارا ببخشد

محمد 1400/2/15 -08:19

يا حضرت روشنفكر شيعه بيشترين ضربات رو از امثال شماها خورد كه دين را در مسائل اجتماعي نديديد و جنبه صوفيانه اون رو ديديد خلاف خلاف هست چه از دزد بيت المال چه از رجاله ها و رقاصه ها هر دو گناهكار يه عده با اختلاس پدر مردم در ميارند يه عده با هنجار شكني مردم را به فساد ميكشند بعدشم لجبازي دريست از درهاي دوزخ اين توجيه درستي نيست چون يه عده دزدي و اختلاس ميكنن مجوزي بر فساد ما باشد به اسم شادي اونهم در شب شهادت مولا امير المومنين عليه السلام در دين اسلام همه چيز سر جاش چه عزاداري چه شادي تو سعي كن شيعه خوبي باشي اما منكرات را زير سوال نبر با اين توجيهات.حرام خدا حرام تا قيامت و حلالش هم همينطور

ناشناس 1400/2/15 -08:26

شما که میگید باید حرمت این ماه رو حفظ کنیم و نباید از دین فاصله بگیریم خودت چه کار مفیدی برای اسلام انجام دادی؟ آیا بخاطرش گلوله خوردی؟ زندان رفتی؟ تبعید شدی؟ پس بیخود واسه من مطالب علمی ننویس.

جانباز 7 6 پاسخ 1400/2/15 -01:57

كاربرانيكه متأسفانه ازحرمت شكنان دفاع كردييد!!!!؟ بدانيد درهرمرام ومسلكى باشعورهاوفهميده ها سعى ميكنندحرمت بزرگان اعتقاديشون رادرمناسبتهاى دينى حفظ كنندواين برميگرددبه فهم وشعورافرادودفاع ازاين حرمت شكنان عين جهالت ونادانيست

محمد 1400/2/15 -08:20

حق كساني كه حرمت شكنان را توجيه ميكنند امثال معاويه ها هست كه الان به سرشون آمده و هشت سال بدبختشون كرد

ناشناس 1400/2/15 -08:28

آقای جانباز اگه اینها حرمت شکن هستند پس خودت که از صبح تا شب حسن روحانی رو فحش میدی کی هستی؟ دردت چیه؟ پول اسیدپاشی واست نریختن؟

الن 1400/2/15 -13:05

جانباز عزیز تعصب بیجا آفت است، اگر یه عده ای به صورت خصوصی کاری بکنن چی میشه ،ازاری هم نرسوندن ! برخورد های قهری چیزی جز فساد ایجاد نمی کنه !! در ضمن همانطور که قبلا گفتم ما نسبت به چیزی تعصب داریم که به جغرافیا بستگی داره ! اگر ما در هند به دنیا می آمدیم احتمالا یک هندو متعصب می شدیم و یا اگر در اسرائیل به دنیا می آمدیم احتمالا یهودی بودیم، پس تعصب بیجا را کنا بگذاریم.

M. Kh 6 3 پاسخ 1400/2/15 -01:29

من بعنوان یک ایرانی به شما آقای ناشناس ودیگر افرادی که از روی ساده لوحی یا جسارتأ بی سوادی سخنی به میان می آورید میگم آیا این پارتی خانوادگی بوده که قطعأ نبوده این افراد جزء افراد بی بند وباری بودند که هیچگونه اعتقادی به خدا ورسول وائمه ندارند رقص وپایکوبی هم جای خود دارد اما نه برای افتادن وآلوده شدن به گناه اقای موافق این قبیل اعمال شیطانی فرض رو بر این بگیرید که خواهر یا فامیل نزدیک شما در این محفل گناه حضور داشت باز هم حمایت می کردید شب قدر جزء شبهائی است که انسانها بخاطر لغزشها ونافرمانیها از خداوند تبارک وتعالی درخواست عفو وبخشش می کنند حال بنظر شما این قبیل اعمال زشت باید در شب قدر انجام بگیره وقت دیگر را مگر از این هوس بازان بی دین گرفته اند چرا کورکورانه نسبت به این اعمال شنیع و زشت نظری خارج از چارچوب دین وخداپرستی می دهید،، خاک بر سر کسانیکه نا خواسته خود را در دامن شیطان وفرهنگ بی بند وباری غرب انداخته و می اندازد یک نگاه به پدر ومادرتان بیاندازید البته اگر داشته باشید ببینید آنها چه میگویند و چگونه زندگی کردند آیا خداوند ودین وپیغمبر وائمه اطهار را همانند شما می بینند متأسفانه بعضی افراد انقدر بی تعصب وبی غیرت هستند که اگر خواهر وبرادرشان هم در این قبیل اجتماعات باشند کک شان هم نمی گرد و افتخار میکنند!!!

ناشناس 1400/2/15 -14:39

شما دیگه ساکت شو. این اجبار ها و دستگیری ها نسل امروز رو از دین و مذهب متنفر کرده. تعصب یک آفت است.

دن کیشوت 11 0 پاسخ 1400/2/15 -01:28

پنجاه سال پیش اگه اسم امیرالمؤمنین میومد تمام بدنها شروع میکرد به لرزیدن، از صدقه سر آخوندکها، منبرها صد برابر شد و مساجد صد برابر و هیئت های مذهبی صد برابر و... اما اعتقادات مردم روز به روز ضعیف تر شد و ضعیف تر هم خواهد شد، عالمان بی عمل از گرگ درنده بدترند.

طاها 6 0 پاسخ 1400/2/15 -01:11

دیگه بدتر از صف بستنی فروشی ایتالیایی بلوار اندرزگو فرمانیه نیستند که تو این ماه یکساعت مونده به اذان که باز میشه تا کجا صف میبندند انگار صف مرغه...همه هم معده درد دارند و دولپی بستنی لیس میزنند.

غلامی 5 3 پاسخ 1400/2/15 -01:06

از قوه قضائیه درخواست می نمایم این افراد را طبق قانون مجازات کنید

ملاثانی 1400/2/15 -16:37

مثل اختلاسگران یا مثل کشته کننده گان ابان

مهری 4 2 پاسخ 1400/2/15 -01:04

تف به صورت کثیفشان بیاد بدبختها به فرموده امام حسین (ع) اگر دین ندارید آزادمرد باشید ؛هیچ دین وایمانی ندارید خوب نداشته باشید ولی به قول خودتان آدم باشید میذاشتیدچند شب دیگه نه شب۲۱ رمضان این مراسم بگیرید این مطمعمن باشید اونها بلائی سرشان میاد یا کورونا میگیرن یا تصادف میکنن بخاطر اینکه همیشه گفتن هر که باال علی درافتاد ور افتاد خدا وند خودش انتقام بی حرمتی از مسببان این پارتی خواهد گرفت انشالله

ناشناس 4 3 پاسخ 1400/2/15 -00:59

خدا آخر و عاقبت همه را بخیر کنه تو این دوره که افراد راحت گناه میکنند و خودشونو راحتتر توجیه میکنند ماشالا زبانهای همه هم دراز و جوابگو و بی ادب.

پانید 7 1 پاسخ 1400/2/15 -00:54

خیلیها این بی حرمتیهارو انجام میدن این روزها میخوان بگن ما خیلی شیک و باکلاس و باحالیم...اون مسیحی یا لاییک هم روز مناسبتهای مرگ بزرگان و عزیزانشون جشن بگیری به ریشه و عقلت شک میکنه.

مجید 7 0 پاسخ 1400/2/15 -00:48

این افراد با خودشون لجبازی میکنند وگرنه این همه وقت برای مهمانی و جشن هست مثل اینکه عزیزت یا کسی که بهش اعتقاد داری فوت کنه و شما جشن و پایکوبی راه بندازی...

ناشناس 4 2 پاسخ 1400/2/15 -00:45

میگن در دوره آخرالزمان روزی میرسه که نگهداری دین حتی جلوی فرزند هم دشوار میشه متاسفانه اخباری میبینیم و میشنویم که واقعا ناامید میشیم...

عسل 8 1 پاسخ 1400/2/15 -00:42

فقط تو شناسنامه هاتون زده مسلمانید اعتقاد و عمل هیچ مثل خیلیها...

فقرا 1400/2/15 -07:50

هیچ‌جای شناسنامه نمینویسه لبنانی عزیز.شایدم فلسطینی هستی یا شایدم‌یمنی

ل 1400/2/15 -12:39

جناب فقرا شما هم خوب یاد گرفتید فرافکنی بکنید و حرفهای بی ربط بزنید.جمله این خانم خیلی هم درست بود و هیچ ربطی هم به اینی که گفتید نداشت.

فقرا 1400/2/15 -16:39

ل عزیز. کجای شناسنامه ات نوشته اسلام؟؟؟؟؟مگر اینکه پاسپورت امریکایی داشته باشی.بازدم‌ از رفقیات حمایت کنی

ل 1400/2/15 -16:59

جناب فقرا من نه پاسپورت امریکایی دارم و نه تو عمرم خارج رفتم.پامم از مرزهای ایران هم بیرون نرفته.اما من منظورتون رو متوجه شدم. با تشکر

م.م. 4 0 پاسخ 1400/2/15 -00:37

متاسفانه یک عده فکر میکنند چون بعضی مسئولین جامعه دزدی میکنند و از طرفی روزه میگیرند و قرآن بسر میگیرند آنها نمونه مسلمان واقعی هستند و دین گریز شدند خیر آنها الگوی کسی نبوده و نیستند مگر خوارج صبح تا شب عبادت نمیکردند و نماز شب نمیخواندند؟ مشخصات مسلمان واقعی در کتاب خدا ذکر شده که توی بعضی خانه ها خاک میخورد. خداوند اگر مجازات برای دزدی و فساد و قتل و ... قرار داده قطعا کسی که در این شبها و ماه عزیز تمسخر وحرمت شکنی میکنه و دینشو اسلام معرفی کرده و خودشو مسلمان میدونه هم جوابی در پیشگاه خدا خواهد داشت ...

ناشناس 6 0 پاسخ 1400/2/15 -00:23

من نمی دونن چرا زیر هر خبر چرا مردم باهم آنقدر دعوا می‌کنند توجه کنید به خبر هم ربط نداره هرچی که باشه.

مریم 1400/2/15 -07:51

چون نظرشونو نمیزارن برن و اومدن برای توهین به این واون

ساداتی 6 0 پاسخ 1400/2/15 -00:18

انصافا قبل انقلاب حرمت شب قدر ومناسبت های دینی بهتررعایت می شد به کجا می رویم ؟

بختیار 4 3 پاسخ 1400/2/15 -00:08

بسیجی بود که نگذاشت دست داعشی به ناموست برسه بفهم برادر من

هدیه از نواب اربعه 1400/2/15 -16:40

مرگ مغزی. مگر در نپال یا بنگلادش یا مغولستان بسیجی هست که ناموسشان در ارامش است.مفت حور

ممد 12 9 پاسخ 1400/2/14 -23:59

باید مجازات بشوند تو خیابون بهشون شلاق زد تا درس عبرت بشه برای دیگران حرمت شب های قدر را نگه دارید امثال اینا ها هستند که این کارا را می‌کنند جلوی این افراد نگیرید توی ایام محرم شاهد تکرار این حرکات بی شرمانه می‌شوند

ناشناس 1400/2/15 -01:05

شما رو باید مجازات کنند که به ناموس مردم اسید پاشی میکنید.

محمد 1400/2/15 -08:23

جناب ناشناس چرند نگو اسيد ميپاشيد اون اسيد پاشها هم همون افراطيهاي اول انقلابي هستند كه امثال تو بهشون راي داديد كه الان هشت سال پدر مردم در آوردند

ناشناس 1400/2/15 -22:16

آقای محمد هرچی گفتی خودتی.

محسن 24 7 پاسخ 1400/2/14 -23:32

اگه دزد اون سه میلیون تن فولاد رو به این سرعت دستگیر میکردید دل همه مردم این شاد میکردید، البته اونایی که این دزدی بزرگ رو کردن مطمن باشید توی این شبهای قدر حتما قرآن به سر خواهند گذاشت،،،

ح آ 11 16 پاسخ 1400/2/14 -23:03

اینا باید شلاق بخورن

ناشناس 1400/2/14 -23:37

شلاق رو شما بسیجی ها باید بخورید که مزاحم ناموس مردم میشید و اسید پاشی میکنید

ناشناس 7 13 پاسخ 1400/2/14 -22:24

ضدایرانی های بدبخت. مأموران ضدایرانی.

متفاوت 20 6 پاسخ 1400/2/14 -22:24

اگردرخارج از ایران بود مشکلی نداشت اما اینجا میبایست حرمت فرهنگ واعتقادات اکثریت مردم را نگه داشت.

سیروس 15 5 پاسخ 1400/2/14 -22:23

با سلام خیلی هم خوب. وای بر گنهکاران و حرمت شکنان.

شیخ 13 4 پاسخ 1400/2/14 -22:17

بندگان خدا سوزش داشتن میخواستن رفع سوزش اونجا کنن دور همی

من 15 5 پاسخ 1400/2/14 -22:16

آقای ناشناس' عزاداری هم جای خودشو داره شادی هم جای خودشو. هروقت رقص و شادی رو تو روز عزای خانوادگی انجام دادی و کسی ازت ایراد نگرفت حق با شناست

دانیال 1400/2/16 -10:51

شما دیگه ساکت شو. میخوای عزاداری کنی پس برو جلوی گلوله بذار این آخر کمی بخندیم

عباس 20 5 پاسخ 1400/2/14 -21:46

نمیشد فقط این یه شب به احترام حضرت علی صبر میکردین

ناشناس 1400/2/15 -08:38

نمیشد شما هم به احترام این ماه به ناموس مردم تجاوز نمیکردین؟

عباس 1400/2/15 -12:13

ناشناس ک نمیدونم کی هستی ؟ مگه من ک نظرمو گذاشتم به ناموس کسی متعرض شدم؟ خدا هدایتت کنه

دانیال 1400/2/15 -23:44

والا دروغگو بودن هم حدی دارد عباس آقا. از اسمت خجالت بکش.

عباس 1400/2/16 -08:13

بحث ما چه ربطی به دروغ داشت؟ دروغگو اون مغز پوچ توعه

دانیال 1400/2/16 -10:52

حیف اسم عباس که برای تو گذاشتن.

عباس 1400/2/16 -14:57

مگه به حضرت عباس معتقدی؟ تو ک میگی شب قدر پارتی بگیرن اهمیتی نباید داشته باشه ؟؟

الن 11 32 پاسخ 1400/2/14 -21:16

چه ربطی داره ، طرف تو باغ خودش داره کار خودش رو میکنه!! به کسی همازاری نمی رسونه !!!

قاسم 1400/2/15 -01:17

با این وضعیت گرانی آدم مجبور میشه ب دینشم پشت کنه

اا 13 30 پاسخ 1400/2/14 -21:14

به زودی خنده و تنفس هم در ایران حرام می شود

اا 17 29 پاسخ 1400/2/14 -21:12

حریم خصوصی در ایران یعنی کشک

کاربر 1400/2/14 -21:34

اگه خصوصی بود کسی نمیفهمید مطمئن باش اینجور افراد اونقدر خودخواهن ک با سروصدا و رفتارشون به همه فهموندن شب ۲۱ ما داریم بزن و برقص راه میندازیم یه وقتایی یه شبایی حداقل اگه ایمانم نداریم حرمت نگه داریم بد نیست

اکبر عبداللهی 11 3 پاسخ 1400/2/14 -20:45

این افراد از علم اهدا مگر درس نمی گیرند که اینقدر پر رو هستند

( : 1400/2/14 -22:11

خخخخخ علم اهدا

ناشناس 12 3 پاسخ 1400/2/14 -20:17

بازهم تحریک احساسات مردم!!! بازی نخ نمای مربوط به انتخابات. اعتبار علی وعدالتش بالاترازتحریک مردم بااین اخبار است.

خورزوخان 12 26 پاسخ 1400/2/14 -19:48

اعدامشون کنید

زخمی 1400/2/14 -20:47

چشم آقای داعش

خوزه محمد 1400/2/14 -21:32

بابا حالا شمایم

ناشناس 26 38 پاسخ 1400/2/14 -19:39

تو فیلماتون میگید ما کاری به جشن و رقص نداریم و اشکال ندارد ولی الآن چند نفر رو بخاطر جشن دستگیر کردین؟ خدا ازتون نگذره بی غیرت های ضدایرانی. با شادی مردم چیکار دارین؟

؟؟؟ 1400/2/14 -19:55

این چه حرفیه میزنی تو شبای قدر شهادت امام علی بازم میگی باشادی مردم چکار دارید اعدام شون کنید

حامی 1400/2/14 -19:59

فشارت نیوفته وسط کمپ البانی

من 1400/2/14 -20:49

جشن و شادی رو به احترام این شب میشه یه کم عقب انداخت البته اگه عناد نداشته باشیم

ناشناس 1400/2/14 -21:19

نکبت شب شهادت مولا علی رقص!!! شب قدر شب عفو بخشش توبغل نامحرم رقصیدن تویکی ازهمین بیدینهای خدانشناسی که یادت باشه یادت باشه اگر گرفتاری مرض ودردی بهت اومد رجوع نکنی ب ائمه رجوع کنی ب همپالکیات ووشادیتون برای گشایش کارت ادم نادان خاک برسرت

ناشناس 1400/2/14 -21:42

چرا جشن رو عقب بندازیم؟ یعنی عزاداری بهتر از شادی است؟ مردم روحیه ندارن. چرا نمیفهمید؟

ناشناس 1400/2/14 -21:58

آقای حامی من از آلبانی پیام ندادم. لطفاً ساقیتو عوض کن. اگه از نظر شما ها هرکس انتقاد کنه منافقه پس شما که صبح تا شب به حسن روحانی فحش میدین کی هستید؟ اعتقادات خود را به دیگران تحمیل نکنید.

ناشناس 1400/2/14 -22:23

آقای ناشناس درست حرف بزن. نکبت خودتی. اگه برای شما علی مهمه و حسین مهمه برای من مهمونی مهمه. بیخود اعتقاد خودتو به دیگران تحمیل نکن.

زهرا 1400/2/14 -22:41

عین حکایت کسی که در کشتی نشسته و میگه زیرپای خودمو سوراخ میکنم

ناشناس 1400/2/14 -22:54

زهرا خانم اعتقاد خودتو به من تحمیل نکن. شما اجنبی ها بهتره برید همون لبنان لب ساحل بیروت. داخل ایران چه غلطی میکنید؟ مگه زینب لبنان نیست؟ خب شما هم برو اونجا پیشش تنها نمونه

بهار 1400/2/15 -12:15

به ناشناس ک حتی اسم خودتم نمیزاری اجنبی تو هستی که هموطنات دارن نظرشونو میزارن میای زیر کامنت همه فحش و بد وبیراه میگی اگه تو آزادی برای نظرت بقیه هم آزادن تو لایک و دیس لایکتو بزن و بسلامت این وطنم برای تو و امثال تو فقط نیست که هرکی مخالفته بره شعور داشته باش

پزشک 1400/2/15 -16:42

روا نبود به خاطر انتخابات اینان رو دستگیر کنید.ما به رای احتیاج‌ داریم و باید از کف خیابان رای جمع کنیم تا مشارکت دو رقمی‌شود

ناشناس 1400/2/15 -22:20

بهار خانوم شما دیگه ساکت شو. آلبانی بد نگذره یه وقت.

ایرونی 17 4 پاسخ 1400/2/14 -19:39

بنظرم این حرکات نتیجه اعمال بعضی عالمان بی عمل هست که درخفا ان کار دیگر می کنند......

علی 23 38 پاسخ 1400/2/14 -19:08

این عوضی ها باید باهاشون محکم برخورد بشود که شب شهادت مولا این کار را نکند

الن 1400/2/14 -21:17

شما اگر در اسرائیل به دنیا می امدید احتمالا یک یهودی متعصب می شدید !!! اینقدر در مورد چیزی که به جغرافیا بستگی داره با تعصب سخن نگو!!!

از نقی به علی 1400/2/14 -21:33

باید که از اونجا اعدام بشن