نماینده مجلس:

پای تحقیق و تفحص به سازمان اداری و استخدامی هم باز خواهد شد

یک نماینده مجلس از آرای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی برای رفع ابهامات در خصوص بگارگیری نیروهای جدید در روزهای پایانی دولت در دستگاه‌های مختلف خبر داد.

پای تحقیق و تفحص به سازمان اداری و استخدامی هم باز خواهد شد

"اگر قرار باشد دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف نیروهایی را با عناوین شرکتی و قراردادی جذب کنند و بعدها این افراد به پیمانی تبدیل وضعیت شوند قابل قبول نیست؛ چراکه این کار موجب تضییع حقوق مردم خواهد شد." این موضوعی است که مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفته و احتمالاً در همین راستا کلید تحقیق و تفحص در سازمان اداری و استخدامی زده خواهد شد.

در همین رابطه عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته است، بر اساس اطلاعات واصله، در اواخر دولت بدون آنکه آزمونی برگزار شود تعدادی نیرو جذب دستگاه‌ها و سازمان‌ها شدند و بعد از مدتی قرار است تبدیل به پیمانی شده و رسمی شوند.

این نماینده مجلس گفت،‌ این اطلاعات از 6 ماه پیش به اعضای کمیسیون رسیده و پیگیریها در این زمینه آغاز شده است. به هر حال ابهاماتی در این خصوص ایجاد شده که بایستی از طریق تحقیق و تفحص این ابهامات رفع شود.

محمد صالح جوکار افزود‌،‌ در صورتی که چنین امری خلاف قانون محسوب شده و مجلس با آن برخورد می‌کند که همین موضوع موجب پایمال شدن حقوق برخی جوانان شده است و بی‌عدالتی محسوب می‌شود.

به دلیل تعدد این گزارشات موضوع تحقیق و تفحص از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و عملکرد این سازمان در مجلس مطرح شد و عملا کلید این موضوع زده شده است.

البته باید این موضوع در کمیسیون مربوطه سریع‌تر رسیدگی شده و تحقیق و تفحص به جریان بیفتد، احتمالا نمایندگان هم به اجرای این تحقیق و تفحص رأی خواهند داد. تا پیش از پایان دولت بخش عمده‌ای از این تحقیق و تفحص عملیاتی خواهد شد.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رو
    0

    چه فرقی به حال مردم داره ؟

  • امیر
    0

    خواهش می کنیم،به استخدام های دستوری در همه ادارت و شرکتهای دولتی نیز رسیدگی شود که توسط استانداران و فرمانداران و مدیران و حتی برخی ائمه جمعه.... با صحنه سازی وارد این شرکت‌ها و ادارات شدند،یا خویشان شان به بالاترین درجه وپست اداری به ناحق رسیدند...که حق و حقوق دیگران ظالمانه پایمال گردید...

  • علیقلی
    0

    کی پای تحقیق و تفحص به مجلس باز میشه؟ همه میدونن تو شهرهای کوچک نماینده و امام جمعه همه کاره هستند و تقسیم کننده مناصب.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها