لحظه خودکشی یک دختر در حضور خانواده اش/ فیلم

خانواده یک زن از خودکشی او جلوگیری کردند.

لحظه خودکشی یک دختر در حضور خانواده اش/ فیلم

یک زن جوان ۲۳ ساله هندوستانی که قصد داشت با پرش از بالکن ساختمان به زندگی‌اش خاتمه دهد و خودکشی کند با هوشیاری خانواده‌‌اش نجات یافت.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده لحظه‌ای را که این دختر به شکلی دلهره آور از بالکن آپارتمان و ارتفاعی زیاد آویزان شده است نشان می‌دهد. در این ویدئو خانواده وی و همسایگان با گرفتن دست این دختر تلاش می‌کنند تا مانع سقوط وی به پایین شوند.

خودکشی دختر هندی درپی مرگ کرونایی مادرش
بنا به گزارش رسانه محلی خانواده این دختر سرانجام موفق شدند وی را به داخل بالکن منتقل کرده و مانع مرگش شدند. این اتفاق در یکی از مناطق ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

بنا به این گزارش و به گفته پدر این زن، دخترش پس از مرگ مادرش دچار افسردگی شدید شده بود. مادر این دختر ۲ روز قبل از این حادثه به علت ابتلا به کرونا جانش را از دست داده بود. گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    رفیق بیکلک مادر

  • خورزوخان
    0

    این انفاق عادی شده

  • بدون نام
    0

    آره والا اینا عادیه

  • امیرعبدالباسط
    0

    سلام از خودکشی های ایرانی ها بگید اسوس بخوریم برای خودمان هند از این اتفاقات زیاد است اما جای سوال اینجاست ما دختران وپسران جوانی داریم روزانه بالای ده نفر خودگشی میگنند هیج خبری پخش وهمدردی نداریم جراشو جوابشو نمیدانیم شما نظز بدهید قضاوت کنید ایرانیان عزیز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها