باهنر: ممکن است لاریجانی گزینه شورای وحدت شود

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای وحدت، گفته است که ممکن است آقای لاریجانی گزینه شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

باهنر: ممکن است لاریجانی گزینه شورای وحدت شود

محمد رضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای وحدت، گفته است که ممکن است آقای لاریجانی گزینه شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

وی با بیان اینکه، «شورای وحدت نامزدی آقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند» تصریح کرده که اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو کاندیداهای شورای وحدت باشد.»

در همین حال، برخی نزدیکان علی لاریجانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفتند که در دیدارهایی که در ماه گذشته با او (لاریجانی) داشته اند، تمایلی در وی برای کاندیداتوری ندیده اند اما این عدم تمایل مربوط به ماه پیش است.

علی لاریجانی تاکنون هیچ موضع رسمی درباره کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری نداشته است.

در همین زمینه، حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده جامعه روحانیت در شورای وحدت نیز به خبرنگار تسنیم گفت: نمی دانم آقای باهنر بر چه اساسی گفته که آقای لاریجانی می تواند کاندیدای شورای وحدت شود، بنده به عنوان عضو شورای وحدت هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی گفت: در جلسات اخیر شورای وحدت نیز هیچ بحثی برای حمایت از کاندیداتوری آقای لاریجانی انجام نشده و البته نشانه کاندیداتوری آقای لاریجانی نیز دیده نشده است.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ن
    0

    مردم را چه فرض کردید.هنوز از سواری گرفتن مجانی سیر نشدید

  • مجید
    0

    آقای باهنر یکی ازمقصرین اصلی وضعیت فعلی امثال شما هستندپس لطفا......

  • امیر
    0

    آخه کی به این خاندان معلوم الحال رای میده.. هرجا بودند گند زدند

  • ریزه میزه
    0

    اخه مردم چه خیری وازگذشتگی درلاریجانی دیده اندکه بخواهند به اورای دهند!؟ بهتره ایشون باثروتهایی که سالها اندوخته کرده، بره آمریکا درکناربچه اش ویه ذره ازقدرت و مزایای آن دست بکشد

  • موسوی
    0

    گزینه هر شورا و جناح و حزبی باشه تو دلش می مونه و رای نمیاره،،، جز اینکه چن تا خل و چل بهش رای بدن از مفت خورا و غارتگرا

  • ناشناس
    0

    چرا تیتر نزدید که ایران میخواهد دولت اشرافی تشکیل دهد. چون آمدن لاریجانی یعنی تشکیل دولت هزار فامیل یا همان اشرافی

  • حسن
    0

    اقای باهنر مردم دیگه با چی زبانی بگن لاریجانی وامثالهم را نمیخوان اینقدر مردم را کم حافظه فرض نکنید میگد نه بگین دوستتون تشریف بیارن ولی بدونین که باید با ارای باطله رقابت کنن

  • ناشناس
    0

    لاریجانی بدرد ریاست جمهوری نمیخوره. ما رأی نمیدیم.

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم هیچ اعتمادی به لاریجانی ندارند این ریس مجلس بود چکار کرد؟ فقط موقع حرف زدن صداشو از ته حلقش در میآورد که بگن این خیلی داره کار میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها