دزدیدن دختر ۸ ساله کرمانشاهی / 3 رباینده فرار کردند

فرمانده انتظامی کرمانشاه از آزادی دختربچه ۸ ساله اهل هرسین تنها حدود ۲ ساعت پس از آن که گروگان گرفته شده بود، با تلاش نیروهای پلیس خبر داد.

دزدیدن دختر ۸ ساله کرمانشاهی / 3 رباینده فرار کردند

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: حادثه گروگانگیری هرسین بعدازظهر امروز ( ۱۳ اردیبهشت) و به دنبال اختلافات مالی میان ۲ خانواده رخ داد که ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی هرسین پس از دریافت اطلاعات لازم اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای ردیابی افراد ادم ربا آغاز و دریافتند آنها دختر بچه ۸ ساله را به شهر کرمانشاه منتقل کرده اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی محل نگهداری دختربچه ربوده شده شدند و به سرعت نسبت به آزادسازی وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: افراد آدم ربا که متوجه عملیات گسترده پلیس برای نجات جان دختربچه شده بودند پیش از رسیدن پلیس محل اختفای گروگان خود را ترک و متواری شده بودند.

وی با اشاره به شناسایی ۳ فرد آدم ربا، از تلاش برای دستگیری آنها خبر داد و گفت: مطمئنا این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

سردار جاویدان در پایان از مقابله جدی پلیس با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و گفت: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و بدون شک دیر یا زود تسلیم قانون خواهند شد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • m
    0

    سلام بر پلیس امنیت باسپاس فراوان از زحمات بی دریق شما حضرت علی پشت پناهتان باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها