پنج هزار تبلت و گوشی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اردبیلی اهدا شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا پنج هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان کم‌برخوردار این استان اهدا شده است.

پنج هزار تبلت و گوشی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اردبیلی اهدا شد

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: این تجهیزات با همکاری خیرین استان، اداره‌های کمیته امداد امام خمینی ، بهزیستی ، مرکز آمار ایران، آموزش و پرورش استثنایی کشور و موسسه آموزش مردم تهیه شده است.

وی گفت: با تهیه این تجهیزات آموزشی در تلاشیم تا هیچ دانش‌آموزی از چرخه تعلیم و تربیت بدور نباشد.

او بیان کرد: ۲۹ هزار دانش‌آموز در استان در شبکه شاد حضور ندارند که بخش قابل توجهی از این تعداد در روستاهای کم‌ جمعیت حضور دارند و برای این دانش‌آموزان آموزش بصورت حضوری انجام می‌شد.

او گفت: چهار هزار نفر از تعداد یاد شده در روستاهایی حضور دارند که دیتای همراه در آنها وجود ندارد و برای حل این مشکل با همکاری اداره ارتباطات و فناوری تلاش می‌شود.

ناصری افزود: برای دانش‌آموزانی که در روستاهای فاقد دیتای همراه زندگی می‌کنند، برنامه‌های آموزشی از طریق صدا و سیما و بسته‌های آموزشی درس نامه تدارک دیده شده تا از چرخه آموزش خارج نشوند و در عین حال معلمان دلسوز با حضور در محل زندگی این دانش‌آموزان، وضعیت تحصیلی آنان را رصد می‌کنند.

وی با تبریک فرار سیدن هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در زیست بوم جدید با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد که دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، ایثارگر و آزاده، عطرافشانی گلزار شهدا، نشست خبری با اصحاب رسانه، تجلیل از معلمان خیر توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز و افتتاح "مدرسه تلویزیونی" برای نوآموزان پیش دبستانی از جمله آنها می‌باشد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    اندازه یه پول تبلت هم کم من کنید شماره عابر(5892101060896442) محمدقربانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها