معاون استاندار آذربایجان‌ غربی:

فرد خاطی در واکسیناسیون پاکبانان خویی عزل شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: متاسفانه سوء‌استفاده‌ای در واکسیناسیون پاکبانان خویی صورت گرفته بود که با دستور استاندار با فرد مختلف برخورد و از سمت خود عزل شد.

فرد خاطی در واکسیناسیون پاکبانان خویی عزل شد

علی مصطفوی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: واحد های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند و اجازه ندهند در روند واکسیناسیون تخلف و سوء استفاده صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی و هم مرز بودن با ترکیه در مسیر خروج غیرمجاز اتباع کشورهای مختلف از جمله افغانستان و پاکستان قرار دارد، اضافه کرد: یکی از علل افزایش شیوع ویروس کرونا در استان حضورغیرمجاز اتباع خارجی است که قصد دارند از شهرهای شمالی استان به ترکیه بروند.

وی ادامه داد: با توجه شرایط ویژه استان، طی نامه ای از وزیر بهداشت و درمان درخواست شده است تا سهمیه واکسن آذربایجان غربی افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، شرایط استان از نظر شیوع بیماری کرونا را شکننده عنوان کرد و افزود: بر اساس بررسی های انجام شده متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان نسبت به میانگین کشور پایین است و این مساله نگرانی ها را از افزایش شیوع بیماری کرونا افزایش می دهد.

مصطفوی اظهار کرد: از مردم و مسوولان درخواست داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

وی بیان کرد: هیچ راهکاری برای درمان بیماری کرونا وجود ندارد و تنها راه مقابله با این بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از آغاز فعالیت سامانه الکترونیکی صدور مجوز ترددهای درون و برون شهری برای خودرو در استان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از بروز تجمع در فرمانداری ها سامانه الکترونیکی صدور مجوز ترددهای بین شهری و درون شهری راه اندازی شده و از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.

طی روزهای گذشته اخباری در شبکه های اجتماعی منعکس شد که نشان می داد در روند واکسیناسیون پاکبانان در خوی، تخلف هایی صورت گرفته است.

خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی به شمار می رود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها