محموله قاچاق "دگزامتازون" در سردشت کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک محموله میلیاردی قاچاق داروی

محموله قاچاق "دگزامتازون" در سردشت کشف و ضبط شد

سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در سطح این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع داروهای پزشکی در ایام مقابله با کرونا بدون تجویز پزشک به صورت عمده و خرده می‌کنند، مراقبت در این زمینه در دستور کار ویژه این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به آدرس اعلامی اعزام و پس از بازرسی از این منزل مسکونی هشت هزار و ۵۴۰ آمپول ۲ میلی لیتری "دگزامتازون" را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی سردشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: تجویز و قاچاق دارو به بهانه های مختلف خارج از شبکه غیرقانونی بوده و با کسانی که در نظم سلامت کشور اخلالی وارد کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی آن اقدام شود.

سردشت از شهرهای مرزی کشور محسوب می‌شود که هم مرز با عراق است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها